Bästa beatet ever
vilket låt beat tycker ni är dt bästa som nånsin gjorts själv har jag fastnat för Dilated Peoples feat. Gangstarr & Mobb Deep - worst comes to worst
Jurassic 5 - What's Golden
http://www.myspace.com/akinonline
svårt att säga en men Mobb Deep Shook ones, wu tang clan aint nuthin ta fuck wit ligger högt uppe tillsammans med MASSA andra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
c.r.e.a.m ligger rätt bra till asså.
SKU - SKU - SKULASON!
" Dilated Peoples feat. Gangstarr & Mobb Deep - worst comes to worst " ???
är det inte killah priests beat på heavy mental skivan (one step) eller vilket kom först?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Killarmy - Wu-Renegades
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Killah Priest använde samplingen först japp. Men det jag menade var att jag har aldrig hört talas om att gangstarr o mobb deep skulle ha varit med på "worst comes to worst" av dilated peoples.
guru och havoc är med på remixen
jaha. visste inte att det fanns en sådan.
kan nån länka remixen ?
SKU - SKU - SKULASON!
Jag nominerar bland annat Wu-tang Clan "For heavens sake"
http://www.myspace.com/deadlykanha
Nas - N.Y State of Mind kanske inte bäst, men lätt på topp 3!
Grande Latte Enema
Det är helt omöjligt att ranka världens bästa beat. bättre att göra om tråden till "tips på bra beats" istället. För ena dagen så tycker jag att Livin Proof beatet är det bästa, andra dagen så vill jag enbart höra survival of the fittest beatet.
dance with the devil e sjuk
mmm det finns för många...men just nu gillar jag the bodega :)
skriv kort, helst inte alls
Just idag känns det som If You Got Love av Pete Rock.
Pete Rock feat Bumpy Nucks - Mind Frame Soul: haha du o ja tar alltid nå Pete Rock i dom här bästa beatet trådarna
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
lägger till en.. Medina Green - Excellence
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
isofu: Jomen, det blir ju så :D Pete Rock har nog gjort 60 av de 100 bästa hiphopbeatsen liksom...
inget snack.T.R.O.Y och Shut em Down rmx
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Det är omöjligt att nämna ett beat på den här frågan, det ändras ständigt från dag till dag som någon sa. Så jag säger beat of the day: Ghostface Killah - One
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Skribent
2007-02-09 14:00
Ghostface - Mighty Healthy säger jag nudå. Om jag ska välja en just nu.
Famous - den beaten är fan underskattad. Tuuung basgång.
Skribent
2007-02-09 14:30
Soul_Survivor_II word. jag ääääälskar verkligen basen på den låten.
Gangstarr - Full clip kanske. sånt här är omöjligt.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Nas - Nas Is Like är den första jag kommer på iallafall.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Gang Starr - full clip är ju tung men håller me om att dt är lite svårt o bestämma sig
Hahaha vilket IG skrev dance with devil beatet? Jag antar att han menar immortal techniques låt. Det kan nog vara det sämsta beatet jag någonsin hört. Samplingen får en att må illa
Straight outta fucking dungeons of rap
Dance With The Devil är sjukt överskattad, speciellt här på whoa.
Ja, syftade på hela låten. Borde kanske skrivit det.
må illa asso
Nas - just right. Är ju grymt skön!
Memories live
Ghostface - Camay för faaan
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
N.Y state of mind........eehh? ludacris - growing pains är ju ett exempel på grymmmma beats
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
Dipset- I really mean it, Drag-on feat DMX- Down Bottom
I´m made by gold, thats my strength
Deep End med Swollen Members har tungt beat som fan
Ingen har nämnt Dr.dres arbete på Genesis (busta rhymes) Sen såhar ju Naeptunesgjort flera grymma. Birdman - what happend to that BOIIII
Straight outta fucking dungeons of rap
SUPERTHUG!! ;)
mkt svår fråga. finns helt klart flera bra kandidater. några ex: e.p.m.d. - crossover ini - what you say dead prez - animal in man dr. dre - keep their heads ringin pete rock & c.l. smooth - t.r.o.y. vibes remix heltah skeltah - da wiggy b.c.c. - worldwide das efx - undaground rappa dr. octagon - blue flowers non prophets - spaceman common - heat camp lo - black connection jungle brothers - jungle brother (mix) naughty by nature - o.p.p. camp lo - coolie high company flow - juvenile technique gravediggaz - neva gonna come back petey pablo & young buck - o it's on gravediggaz - deathtrap nappy roots - awnaw pharoahe monch - simon says obie trice - rap name gangstarr - full clip reflection eternal - too late ehmn ja, som ni märker går det eg inte att välja ut ett specifikt beat... det finns så sjuuuuukt många bra beat och jag skulle kunna fortsätta på den här listan bra länge... sen måste jag addera att neptunes beat till justin timberlakes låt like i love you är deras bästa, enligt mig.
Platinum Plus
bryter bröd
ja man kan ju inte gilla immortal för alla andra gör de,de vore ju inte riktigt rätt om man inte stack ut med tillräkligt med okända rappare!
raekwon - swordz beatet tycker jag är ett av dom tyngsta någonsin iaf!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Shyheim - Furious Anger feat. Big L nåt fruktansvärt bra beat
bränt barn har många namn
the 6th sense me common
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
"The Come Up" med AZ ligger fan bra till, alltså.
Raekwon - The Table (feat. Masta Killa)
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"