Mobb Deep - Hell On Earth (Front Lines) sjukt skönt beat.
Bone Thugs - money money är ju vrååltungt också
"life's a garden, dig it."
common - the sixth wonder är ju annars galet bra
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
grinding
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Raekwon - Criminology Ghostface - Fish Gza - Shadowboxin' m.fl.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Boogie Down Productions - The Bridge Is Over
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Immortal Technique - Land of The Gun (feat. Breeze Evaflowin)
Checka denna video med introt tagit från orginallåten!
YouTubelänk
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Producent
2007-02-13 11:05
Onyx-Last Days
Pharoahe Monch feat. M.O.P-No Mercy
The Roots-Seed
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Talib kweli - get by, dilated peoples - love and war, epmd - da joint...några favoriter...vi får inte glömma da rockwilder emd meth&red
Jag är ingen vidare Jay-Z fan men It's Hot har nog det fetaste beatet jag hört
Just nu kan det vara Worst Comes To Worst med Dilated Peoples. Någon nämnde Growing Pains av Ludacris med samma William Bell-sampling, men jag tycker den används bättre i Worst Comes To Worst. Annars så har Outkast haft många bra beats back in the day, SpottieOttieDopalicious är nog favoriten
DITC - Way of life Mobb deep - Shook Ones pt2 Wu-tang - Bring the ruckus Jaylib - The red
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
start from scratch - The Game
Iomos Marad - War Stories det beatet är ganska grymt sen har väl Dre o Premier gjort en hel drös.
Jaylib - The Offical
Keep crushin'!
kom på att Hi-Tek - Breakin' Bread är brunk också.
Goodie Mob f. Outkast - Dirty South MC Breed - Ain't No Future In Yo Frontin Street Military - Don't Play With a Gun UGK - One Day Devin The Dude - Doobie Ashtray The Pharcyde - Passin' Me By Pooh Man - Fuckin With Dank Geto Boys - Mind Playing Tricks On Me 5th Ward Boyz - Gotta Be Down To Die Botany Boyz - Thought Of Many Ways uuugh kan fortsätta i tusen år. några favoriter.
dr dre - still dre gangstarr - battle group home - living proof gangstarr ft. freddie foxxx & big shug - the militia pt3 M.o.p - bloody murdah Dr dre - fuck you biggie - kick in the door ras kass - golden child prodigy - keep it thoro dilated peoples - worst comes to worst M.E.D - cant hold on Dangerdoom ft. cee lo - Benzie box freddie foxxx - tell em im here Az - i dont give a fuck Az - still alive Wu Tang - bring da ruckus wu Tang - aint nothing to fuck with wu Tang - Careful (click click) Jaylib - the red Cypress hill - lowrider The game - scream on em Fat joe - that gangsta shit jedi mind tricks ft. sean price - outlive the war alltså jag kan hålla på i flera år...det finns så jävla många! (och ja! det var bara ett beat man skulle rabbla upp men det är inte så lätt att undvika o skriva upp fler)
JONIS REST IN POWER
drdope hehe neerå! still dre är en av mina favoriter också..så känn dig inte ensam:)
JONIS REST IN POWER
dj.grandma - slicker than yo mama
thundercooperfuckinbird
jag kom på ett till; Redman - Tonight's da night
en annan redman låt med sjuk skönt beat är can't wait
Producent
2007-02-15 00:29
Scarface Presents The Product-G Type
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Finns för många för att göra nån definitiv lista, varierar med dagen eller ens minuten. Men Mobb Deep - Shook Ones pt. II är ju ett exempel på beat som alltid hamnar högt upp.
Ja Shook ones är stört bra.
jag ska göra det enkelt för er; das efx - no doubt (ft. teflon) epmd - da joint
det blev ju inte enkelt alls eftersom det inte är mina favoritbeats :(
kanske inte dina favvisar men dom är fortf 2 av dom bästa ever.
Coolin' in the scene like a horse in a stable
RJD2 - ghostwriter
This is the Yankees, 10-nothin', killin' the Sox - Masta Ace
Comptons Most Wanted - Hood took me under
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Producent
2007-09-21 21:38
Mobb Deep-More Trife Life
Konsertbesökare
2007-09-21 23:04
Pete Rock & C.L. Smooth - T.R.O.Y.
Det får bli tre stycken: Bustarhymes - Woohah ODB remix Organized Konfusion - Somehow Someway Slumvillage - Raise it Up
mobb deep - survival of the fittest.
RZA (Raekwon) - Glaciers Of Ice / Verbal Intercourse
Keep CD alive
Några favoriter just nu: Gang Starr - Take It Personal EPMD - So Watcha Sayin Eric B & Rakim - My Melody Public Enemy - Don't Believe THe Hype Kool G Rap & DJ Polo - Poison KRS-One - Mc's Act Like The Don't Know Mos Def - Ms Fat Booty OC - Point Of Viewz OC - Born 2 Live MOP - Stick To Ya Gunz Nas - Represent Jeru The Damaja - Mental Stamina GZA - Gold Infamous Mobb ft. Prodigy - Mobb Niggas Biggie - Juicy (Pete Rock Remix) Biggie - Kick In The Door Cormega - Bring It Back CNN - Invincible Mobb Deep - Apostle's Warning
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
premier new york state of mind
G-Qlav grymt beat ! aldrig hört förr
killarmy - soldiers of darkness
www.myspace.com/dressyourself
Jedi Mind Tricks - Heavenly Divine, kan inte fatta att ingen nämnt den beaten än:)
''From the womb to the tomb, premsume the unpredictable // Gun salute life, rapidly, that's the ritual'' //
DJ Premier - Nas Is Like
just nu black moon - U da man
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Wu Tang - Protect Ya Neck (The Jump Off) Dead Prez - Hiphop
Mobb Deep - Can't Get Enough Of It eller Apostle's Warning. Havoc var ett geni.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Just idag känns det som: INI - Grown man sport.(Pete Rock) Som sagt det varierar från dag till dag =)
Busta Rhymes - Holla producerat av Dre. Kanske inte bästa men det beatet är bra iaf.
your heart pump project kool-aid