Bästa albumet på länge! Vakna och sluta vara så jävla "äkta". Ni kommer ruttna med eran kassetbandspelare och nintendo 8-bitars lyssnande på MC Hammar .. töntar! .. inse .. JT e kvalitet!
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Eller så gillar man helt enkelt inte hans musik. Ska man låtsas gilla hans musik för att inte få "keep it real"-stämpeln på sig? Det är ju en smaksak.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Ahh, iofs, jag gillar hela skivan också, tänkte i början av tråden att jag skulle prata med alla hardcorehiphopare som bara lyssnar på rap och hatar RnB, pop osv. Även åt det rena raphållet finns det ju bra grejer som Justin kör på. Jag önskar bara att han kunde gästa lite oftare, :)
gillar inte heller han men kan hålla med om att my love är helt okej men det är T.I.'s vers och beatet som är bra.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
och ja, det är fel forum.
Nej, jag pratar fortfarande inte om Justin och hans skiva... Då kan vi förpassa Nate Dogg till det forumet också eller?
va pratar du om då?
mayornas: Vad betyder "osäkra i sin musik"? Jag är rätt säker på vad jag gillar och inte. Justin Timberlake och Timbaland gillar jag ICKE. TI är inte lika hemsk, men jag skulle inte köpa ett album med honom. Kanske nån tolva om det var ett schysst Just Blaze-beat. Folk har olika smak, det har inte med osäkerhet att göra. Även om whoa numera är befolkat av massa människor som gillar west coast g-funk, dirty south o.s.v. finns det fortfarande tru skool east coast-skallar som helt enkelt inte gillar sånt. Samma sak gällande Justin Timberlake...
Legenden: Det är väl snarare Justin Timberlake-fans som gillar MC Hammer?
Justin är grym.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Soul_Survivor_II P28 word! det har inte med osäkerhet att göra att man inte gillar den fjollan, det kallas att man har bra musiksmak.=)
Maz Troll kallar man såna som dig på forum
Stukad P19 exakt. Det handlar fan inte om hur jävla äkta man är eller inte liksom.
SKU - SKU - SKULASON!
Sluta inbilla er att ni vet ngt allihopa, ingen har rätt, universallösningen finns inte, finns inte heller nån "bra musiksmak" eller inte, bara olika. Ingen har rätt eller fel, mitt syfte var att fråga vad de som inte gillar Justins körande på raplåtar inte gillade och jag har ju fått vissa svar, andra går offtopic direkt. Klart man inte måste gilla JT, tror de flesta här på whoa inte gör det.
Jag diggar inte justin for han forsoker att immitera Michael Jackson i manga av hans latar och jamforelsen med Nate ar bara haha, lixom, Nate keeps it real. Nates rost ar mer G-Funkig an RnB. Och Nate kan verkligen sjunga
Shuu
Och det kan inte Justin? ^^
GAIA P24 troll?
Det försotd du väl iofs själv från början väl? Det finns dem som inte gillar honom för att dem helt enkelt inte gillar musiken, sen finns det dem som inte gillar honom för att han har varit medlem i N'sync och för att han är popartist. Finns det fler anledningar? Jag tycker det är rätt enkelt iaf.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
lönt att starta tråden med dina argument ? "universal-lösningen" som du pratar om är att folk antingen gillar han eller inte liksom.
SKU - SKU - SKULASON!
GAIA P24 Han forsoker verkligen immitera Michael Jackson och det ar bara sorgligt.
Shuu
Nej, ingens sätt är automatiskt rätt men det kan vara intressant att se hur andra tycker. Och att folk tycker att han låter som Michael Jackson är en legitim åsikt anser jag även om jag inte håller med. Om fler som inte gillar JT svarar så får man sig ju en bild. Men att bara skriva, "Öhh, han är en fjolla va", det köper jag inte, sorry...
Jag lyssnar ganska mkt pa RnB fast jag har aldrig fastnat for JT. Jag lyssnar inte sa mkt pa manliga RnB artister heller typ TQ och Nate Dogg (om man kan kalla han for RnB artist) och TQ vet jag inte vart han har tagit vagen? Men JT, Usher, Neyo, Chris Brown san stil ar inte min grej.
Shuu
Fan heter han, hmm, Anthony Hamilton?
Han ar javligt bra, glomde han totalt
Shuu
Han ar mer soul dock
Shuu
anthony hamilton går ju verkligen inte under kategorin R&B.
SKU - SKU - SKULASON!
Ja jag har iaf inte sagt det, syftar på att han är bra körare etc bakom folk, t.ex. Twista, CNN etc..
Är det verkligen fult att gillar Justin? Tycker det verkar vara rätt ok. Jag gillar iofs inte hans nya så värst mycket. Men cry me a river är ju sanslöst bra.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
det ar han verkligen. Anthony Hamilton ar tuung.
Shuu
Det är helt klart inne att gilla Justin. Härmar Michael Jackson är det många som gör. Härma MJ is the new black. Ne-Yo, Mario, Trey Songz, they're all doing it. Han är väl blueprinten för hur en modern R&B-sångare sjunger helt enkelt... Jag kan inte argumentera med om man tycker att Nate Dogg är mer "real" även om jag tycker han är så plast man kan bli, det är en personlig åsikt. Men att säga att han skulle vara en "bättre sångare" är väl lite väl magstarkt om vi snackar tonsäkerhet och så. Nate's range är väl ungefär en halv oktav. Men som sagt, jag gillar ingen av dem, så jag ska flytta mig till nån skojigare topic...
if i dont like it i dont like it that dont mean that im hatin - common - 6th sense
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
här finns grunderna till en bra och givande diskussion. folk i allmänhet borde reflektera mer över Varför de gillar vad de gillar, och inte bara tänka på Vad de gillar. om ni förstår. folk använder musik för att framhäva sig själva. musiksmaken ska reflektera vem man är, eller möjligtvis vem man vill vara. jag tror att det är därför som man ofta stöter på folk som säger sig "hata" populära artister som 50 cent eller JT. man vill liksom förmedla att man har bättre koll, att man vet mer. och genom detta få överhanden i det sociala sammanhanget. "tror du att DET är bra? nejnej, du har fel. JAG vet vad som är bra".
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Nya singeln e bra, den innan va skit... Jag gillar Moi lolita också, Justins coolhetsnivå har stigit, han e nästan lika whigger som eminem nu... Men seriöst folk är alltid för inne på att ketegorisera och få in folk i fack tror det va lite därför du skapa den här låten... jag vet inte egentligen vad som är speciellt bra med justin, tror Timbaland kan få det mesta att låta fett... Timerland såg honom efter han rakat av sig lockarna och tänkte $! Och Timerlake är väl mest hatad för att han va med i ett pojkband av kaliber, inte hans musik...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lame ursakt. Jag hatar dig for att du ar for kand.
Shuu
Jag hatar honom inte säger bara varför folk gör det... krävs mkt för att ta bort den stämpeln tror jag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag forstar vad du menar, jag menar att det ar verkligen en lame ursakt nar folk dommer pga deras status. Det ar bara barnsligt.
Shuu
Det är en grov förenkling. Hade killen varit med i Backstreet Boys och SEN släppt en platta som lät som Anthony Hamilton hade han nog haft mer cred. Att vara med i ett pojkband och sen göra mespop med R&B-influenser är en annan grej...
soul_survivor_II: "mespop", "plastig", osv. såna termer använde jag också när jag var fjorton, men jag förväntade mig faktiskt bättre från dig.
jakpuk: Sorry. Jag tycker fortfarande plastig musik låter plastig om den låter plastig. Däremot älskade jag plastig musik...inte när jag var fjorton, men kanske 22?
S_S_II: visst, okej. men att använda "Plastig" i nedsättande kontext känns så... högstadiekille som just upptäckt pappas rolling stones-skivor.
jakpuk: Haha, OK. Sorry, vet inget bättre ord för det. "För cleant"?
HUR FAN KAN FOLK SAGA ATT HAN HAR BRA SANGROST? HAN FORSOKER ME FASETT MEN LATER SOM KATTUNGE NAN SLANGT I SJON. sen har han iof bra producenter som lyfter upp honom en aning. musiken e inte dalig men tycker faktiskt verkligen att han sjunger daligt. d verkar oxo som folk glomt att han va me i en av dom fjolligaste pojkgrupperna. om han hade kommit fran ingenstans sa hade ja haft en annan uppfattning. hela han e bara en konstruktion, ett saljande koncept.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
jag gillar åxå justin, inget fel med hans musik. han gör mycket bra låtar. och folk gillar att dansa till det
:::The Iranian Stallion:::
Det jag har svårt för är hans "image-switch". Vi vet ju alla vilken tönt han var på NSync-tiden. Däremot gillar jag en del av hans musik. Kunde dock varit utan gästrapparna.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Nate dogg e grym , Justin e grym, tycker inte man kan jämnföra dom på det sättet, Nate e jävligt gangsta o har street cred, justin är föredetta boyband singer. Men jag diggar Justin har båda hans skivor (orginal) vilket mina polare dissar mig för i bland. skit samma bra skivor.
http://www.myspace.com/danielscriptchess
nate va gangstur, justin föddes med silverskeden i munnen känns d som
Senaste albumet är as bra, inte en dålig låt. Ja har däremot fått en annan uppfattning, att jusin har fått respect och att det inte töntigt att gilla honom.
ye ye ye
Fan finns den där Dick in a BOX på mp3 med justin?.. riktigt fet var den
justin e fet, musikmässigt! han dansar bra o sjunger samtidigt nöär han uppträder o det ska han ha respekt för, få artister som kickar live nuförtiden. MEN ibland bögar han sig med sina höga toner o sin pipiga röst som kommer fram då o då. Men tung e han ändå =) lyssnar då o då i mp3 på snubbens musik peeeeeeeys
Han härmar Michael Jackson. :)