Critical, du börjar få storhetsvansinne av allt att döma. Denna battle var för övrigt inte bra. K.Slugga borde hålla sig till musiken, kort och gott. Marty var svårplacerad med en del märkliga ordlekar som kändes långsökta och irrelevanta. Trots detta så ser jag nån form av potential i honom.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Jag hörde att där var en ny lågvattenmärkestråd på whoa så självfallet ville jag joina. Först och främst, ni små kuksugare som inte har ett skit med någon av ligorna att göra ska hålla käften om att nån är avundsjuk och bitter hit och dit, ni vet inte ett jävla piss. Jag vill inte se att en massa 16-åriga pissungar sitter och försöker göra nåt sånt till en vedertagen sanning. Jag är nära vän med O-Zone arrangörerna, och ingen vet bättre än jag om skiten som påstås här stämmer eller inte. Både battlare och arrangörer från Skåne har supportat Basementality genom hela skiten. Jag upplever INGEN som helst avundsjuka eller missunnsamhet från någon här nere i O-Zone så bara lägg ner det skitsnacket. Och till arrangörerna: Ta för helvete denna diskussion privat, det är fett barnsligt och oproffsigt att hålla diskussionen öppen, speciellt på denna nivån. Jag tror den framstår som betydligt mer dramatisk än vad den är. Dessutom hamnar battlare i kläm som Grizzly och Pziclone påpekat. Hoppas ni löser det, för jag tycker båda ligorna är skitfeta och viktiga.
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.
Just det, angående battlen så har jag inte hunnit kolla på den på youtube (inget ljud på datorn). Men jag ska återkomma med kommentarer om den. Marty bajtar inte Mr Cool kan jag intyga, Marty har kört på samma stil sen 03-04 nån gång
R-man Skrotum "The rapping rap-man" Rapp-Stierna. Utbildad Master of Ceromony (som resten av R.I.S) på Värnhems MC skola, inriktning Beefing och Gangster Rapping. Examenarbetet var dock ett 15 miljoner-stavigt rim på Brott och Straff som totalsågade Dostojevskis hela karriär och samtliga verk.
detta kräver en facebook grupp 'vi som vill se O-zone VS Basementality'
Alltid vald sist på gympan för mina ögon alltid var röda
word up på rman!!
throw your hands in the air like they're not attached and realize without hands they'll be hard to catch
Jag håller med.. kanske kan få det mötet som jag efterfrågat?
Om du höll med.. varför fortsätter du du ta det offentligt "kanske kan få det mötet som jag efterfrågat? " kan denna tråd handla om battlen nu snälla.
Lets make some history boys!
Jag håller med.. kanske kan få det mötet som jag efterfrågat?
*suck*
rman... varför är du alltid så taskig mot dina fans och din målgrupp?
Sorry för dubbelpost, nåt strul med webbläsaren Det är väl bra för läsarna här om dem kan se att båda är måna om att lösa det här. Krävs inte mer än ett litet svar...
Då häll du inte med med andra ord.
verkar som någon ej är beredd att svälja sin stolthet utan måste få bekräftat att hans liga på något sätt är "bättre"
Alltid vald sist på gympan för mina ögon alltid var röda
Ett stort tack till ALLA som dragit igång battle-sverige. Äntligen :) Battlen var inte riktigt i min smak, speciellt inte marty. Förstår inte grejen med hans strykskjortor och spöfisken? Typ där tappade jag intresset helt. Vet dock inte om sluggen tilltalade mig så värst mycket heller, förutom med sin kaxiga stil. Bra jobbat, båda. Haha skön tråd, annars.
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Marty tar det. Fyndigare, bättre. Gillar stilen. K. Sluggah har en bra attityd och jag gillar sättet han levererar det på. Vad jag inte gillar är hur han håller på under Martys ronder (rapar, gestikulerar, tar upp mobil osv.). Sen blir det inte heller bättre av att Rocc Spotz och Chukk står bakom och skriker att Ica Jerry är mongo. Nä, stäng av telefonen till nästa gång så kan nog båda göra jävligt bra ifrån sig.
Det var jag som la BMX-cykel-raden.
Hur fan i helvete kan folk sitta o säga att Marty tog hem det? Haha! Go SluggAllah!!
mok vurban
bästa raden "du är *knäppa fingrar* ... Knäpp!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
fuck allt snack, sluggah mööördade han var riktigt tung ju haha, marty var pinsam mest
Vet inte om det är för att jag annars diggar sluggah men jag tyckte att denna va riktigt fet
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mhz P22 Allyawan twittra för ett ganska bra tag sen att han inte ville att den battlen skulle ligga uppe längre, kan ju vara så att de tagit bort den för att han sagt till dem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lol..märker vad för sorts "hiphoppare" det är på denna sidan....fuckin huven Vettifan vem marty e och vad han har att göra på en rap-battle. men hiphop välkomnar alla med öpnna armar, men snubben blev verbalt rapead och borde lägga ner sin "karriär". Han borde va i höllviken och lyssna på gyllende tider istället get yo punk ass off da block. hahahahahahahaMUDDY.SE
Mok dom e kopior av marty thats why...
Jag fuckin hatar er....som en fucking infestation of suckaz in this so called hiphop site... Sitter på fuckin whoa bakom era tangentbord och kritiserar REAL SHIT och små sarkastiska smårasistiska wannabee-roliga kommentarer och suger varandras kukar (dickrydar varandras sakrastiska kommentarer)...Fuck Marty och Fuck alla er bitchass miserable cunt-muscled bastards....Och om jag nånsin ser er på min gata kommer jag bitch-slappa er och ta din mobil.
du glömde att du ska roof our drugs också.
Fuck Marty och Fuck alla er bitchass miserable cunt-muscled bastards... episkt.... jävligt episkt
detta kräver en facebook grupp 'vi som vill se O-zone VS Basementality' lätt! jag vill se en battle mellan murat å critical å den som förlorar måste lägga ner sin liga å jobba i garderoben på alla evenemang för det andra. eller tagteam mellan kung mackadam & raden och stics-grabbarna hade också gått bra. eller en ye old switchero å stics kommer upp å hoastar basementality eller vice versa.
big upp till båda ligorna, ni har gjort ett jävligt bra jobb!
Nice battle btw!
Ridå
Ojsan.. Lite väl mycket smutskastning från Criticals sida kan man tycka. Big up till O-zone som alltid skött sitt, snyggt och ärligt! Även om Basementality gör ett schysst jobb känns det inte som att de gör det med ens hälften så mycket kärlek och eftertanke som O-zone. Just sayin'.
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
känns det inte som att de gör det med ens hälften så mycket kärlek och eftertanke vad baserar du det på? att jag gör det i princip själv och därmed inte lägger ner någon tid och eftertanke?
eller det faktum att jag gör det utan att få betalt och därmed gör det av någon annan anledning än kärlek?
vi försökte lägga det här snacket åt sidan nu... och du var tvungen att göra ny användare för att säga det?
Jag fuckin hatar er....som en fucking infestation of suckaz in this so called hiphop site... Sitter på fuckin whoa bakom era tangentbord och kritiserar REAL SHIT och små sarkastiska smårasistiska wannabee-roliga kommentarer och suger varandras kukar (dickrydar varandras sakrastiska kommentarer)...Fuck Marty och Fuck alla er bitchass miserable cunt-muscled bastards....Och om jag nånsin ser er på min gata kommer jag bitch-slappa er och ta din mobil. Straight outta compton!!!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Tycker Critical är pinsam... Känner igen den typen av personer som fan, små bekräftelsesökande killar som helt plötsligt får props för något och får skitmycket luft. Riktigt jobbigt att Crit ska komma in i en tråd för en O-Zone battle och köra sin arroganta översittarstil när han egentligen är så osäker.. Storhetsvansinne och Napoleonkomplex, ingen bra blandning. Sätt upp lite fler klistermärken istället och håll käften.
Seså nu tar vi det lilla lugna här så att det inte blir en repris. Folk borde sluta vara så jävla OT i den här tråden hela tiden och fokusera sig på det viktiga istället - Tailor.Mades kommentarer. För bra för att vara sant
Ni som gett er in för att tjafsa och dumma er mot arrangörer ännu en gång, lägg ner för helvete. Det sista som behövs är att en massa utomstående som i övrigt inte gör ett piss för scenen försöker dra igång nån jävla beef mellan aktörer bara för att de själva vill bli underhållna i en jävla Whoa-tråd. Om ni bara visste hur mycket tid, energi och även pengar ur egen ficka som snubbar som Choys, Critical och Hyper lägger ner på hela denna grejen. Shout outs till både Basementality Battles och O-Zone battles för allt dom gör för att hålla igång scenen. Jag personligen är sjukt tacksam för det.
Toastare
2011-05-16 17:10
Ni som gett er in för att tjafsa och dumma er mot arrangörer ännu en gång, lägg ner för helvete. Det sista som behövs är att en massa utomstående som i övrigt inte gör ett piss för scenen försöker dra igång nån jävla beef mellan aktörer bara för att de själva vill bli underhållna i en jävla Whoa-tråd. Om ni bara visste hur mycket tid, energi och även pengar ur egen ficka som snubbar som Choys, Critical och Hyper lägger ner på hela denna grejen. Shout outs till både Basementality Battles och O-Zone battles för allt dom gör för att hålla igång scenen. Jag personligen är sjukt tacksam för det. +1
www.twitter.com/jimmypistol232
Precis..o försök nu för helvete inte tolka mitt senaste inlägg som någon som helst jämförelse till ozone.. jag menade BARA att jag lägger ner själ, tid och har kärlek till det jag gör. INTE att jag har mer själ, kärlek till det här än någon annan.. big ups till ozone!
Haha ny användare, snälla.. Hade trollat dig om jag velat. Men jaja, inget mer OT då. Peyzzzz
detta hade jag kunnat säga till dig IRL.
Tack till och co-sign på RmanSkrotumRapps utlåtande. Respekt till Basementality Battles och den nygrundade linköpingsligan The Ring Battles som kommer att ha sin debut ganska snart! Se till att supporta och kolla in deras kommande battles, och glöm inte att dyka upp på deras events om ni inte har något annat för er. Eller fuck det, stryk över va fan det är som står i era kalendrar dom dagarna det är battle-events och dyk upp för supporta och kolla på fet underhållning. //The O-Zone Crew
www.theozonebattles.com Sugen på att delta? Ladda ner anmälningsblanketten på hemsidan och skicka till
[email protected]
Word up! Den här fejden är INTE bra för svenska battlescenen
Hell yeah - love is in the air. Vi i The Ring Battles tackar för stödet och hoppas på att kunna gengälda genom att få in nya battle MC's på marknaden. Big Up O-Zone och Basementality // PziClone
Östergötlands Battle-liga www.theringbattles.com
Pause @ the ring battles tho, men sjukt kul att en ny liga startar upp, tror att det varit bättre om det hade blivit en ny division dock istället för att det är som det är i usa med tjugioelva ligor men it is what it is doe, and its not up to me SMIDDIIDDIAAAACK
B
battlen va ok.. arrangörer ni har skämt ut er grovt.. nuff said..
http://www.myspace.com/cliq75 "LVT baby baby!"
Inte varit inne påden här skitsidan på länge. 80% av folket som skriver här borde få sig en lusing. Sen han där Critical, din nervösa och osäkra luffare, hur kan du sitta och ha så mycket luft här på intrenet? Fo real? Internetfjantar. Inte undra på att jag slutat hänga här
Fo real? Internetfjantar. Inte undra på att jag slutat hänga här schysst sätt att distansera sig på