I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Videon] Dags för avgörandet i Busta Rhymes raptävlingen!

Svensk Hiphop - Audio & Video

2009-10-02 09:37
Och... till alla andra som skriver i posten med massa attityd. Stop it ASAP! Detta ska vara en rolig tävling. Ni visste reglerna innan tävlingen började och då klagade ingen. Nu efteråt när inte er favorit vann var det helt plötsligt fel regler. ALLA som var med och tävlade jobbade under samma regler, ingen blev behandlad annorlunda än någon annan i tävlingen. Att man har fjortisfans på MSN kan väl ALDRIG i livet vara en dålig grej? Eller vill ni bara ha en viss sorts människor som lyssnar på er musik?
My Best Friend Is My Grind
Moderator

2009-10-02 13:05
MBFIMG.com
Det där skrev jag i den här tråden innan du hade svarat på mina 2-3 mail som jag skickade och jag började bli orolig, my bad.

Michael, patetiskt inlägg yo
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2009-10-02 13:32
Grattis till vinsten, bra arrangerad tävling av mbfimg...
Ser fram emot nästa

Cheers / Teach
My environment wasn`t ghetto, but I was

2009-10-02 13:38
RazOne

NuMessiah som exempel: vad är "Nu"? Menar han "New" eller har han gjort fel?

Tar mitt vanliga exempel istället, Mortal Kombat (känner till?) borde ju heta Mortal Combat. Varför gör det inte det? Samma anledning som jag kör Anenkefali istället för anencefali kan jag tänka mig; jag anser att det är snyggare. Jag gillar det helt enkelt.

Och skillnaden på inlägget du citerade och det du själv skrev nu är att jag hade rätt och skrev något relevant, medan du bara flippar ur. Jag leker inte speciell, tävlingen är slut (punkt)

2009-10-02 13:38
Och vet inte om jag sagt det, men grattis Fonky! Well done!
Rappare

2009-10-02 15:56
fonk bra jobbat grattis!

a lot of hatin goin on...zup

2009-10-02 16:37
Rolig Tävling, Big Up Till MBFIMG som ser till att bra mc's får synas.
Yo Hojta till när det e dags för nästa tävling, så ja kan blasta den också!
One
nej nej nej, inte så... kom så ska jag visa dig hur man gör!

2009-10-04 13:58
hahaha shaaz´s rad: "Har du mer än en gås säger jag gäss(yes)" är fet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-04 14:03
Nu messiahs rad om att flyta som in i vassen som moses e genial!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-04 21:29
Jag tyckte Sam-e var duktig men nu blir jag fett besviken när jag hör att han spelade in det i förväg.. om ni lyssnar på hans klipp mellan 0:50 och 0:51 så hör ni hur han har två olika tagningar som överlappar varann på orden

brutna ben
suger bars

har jag hörselproblem eller har jag rätt?
CHECKA MIN MUSIKVIDEO!

http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o

2009-10-04 23:39
du hör rätt. men man fick göra så

2009-10-06 00:23
men fan va larvigt att han döljer munnen då så folk ska tro att det är live.. blir besviken på honom fan.
CHECKA MIN MUSIKVIDEO!

http://www.youtube.com/watch?v=gAlN0uQ5W8o

2009-11-06 10:17
Röstar på NuMessiah

2009-11-06 16:01
qffe

For president?

2009-11-07 13:59
4rmin: Hade det varit så mycket fetare om det var helt live? :) Rappen spottas ju av honom själv i en mic och du hör resultatet.
:)