I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-01-23 20:10
Mikii:  Du skriver som en kratta.

Och sen verkar du inte veta allt för mycket heller...
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"

2008-01-23 22:00
Jag tror att Fegon Fag on .. är en religös rappare som försöker få vänner genom att jiddra med Kenta..  Fattar inte ens vafan idioten gör inne här.. palla lixom kommentera allt  ken lägger ut..    Palla Fagon lixom.. sätt dig och lyssna på soundtracken till Sagan om ringen istället  för att finna intresset i att kommentera massa hip hop låtar..

2008-01-23 23:16
tung shit  :)

2008-01-23 23:31
tack brorsaaan. gratis smakar bra. one1

Lyricist

2008-01-23 23:58
Nu har jag kommenterat Två saker av allt Ken lagt ut?
Nu är det så att jag är varken religös eller rappare
Nu är det så att Rhetoric bara är löjlig.
Nu är det så att det inte är hat, det är åsikt. Jag hatar inte Ken som person!

För det första. Som någon sa så stavas det "Ta det lugnt"  inte lungt, inte löngt, inte lögnt... LUGNT.
hat. För att jag och en till påpekar hur ordet Lugnt stavas?

För det andra. Att dissa Dogge är väl att sikta lite väääl lågt och slå sig själv på foten?
hat. För att jag tycker att det är lågt att dissa Dogge? Om Ken nu är en såpass stor artist, varför är det då inte lågt att dissa Dogge? Om du går i Sexan och slår någon som går i Tvåan, då är det väl lågt?

För det tredje. Du använde en färdig vers under en Freestyle session.

hat. Jag står fast vid åsikten att om man ska "freestyla" så ska man inte komma med en helt färdig vers och bara dra av den på en session som "skulle gå till historien"

... Nä det börjar bara kännas löjligt att försöka lyssna på dig.
hat. För att det grundas på de tre punkterna innan?

Sluta vara så förbannat trångsynt.

Jag har sagt min åsikt, varför ska ni då försöka försvara "kenta". Vill han ha försvar så klarar han nog av det väldigt bra själv. Och jag är öppen för att tala med honom (läs: Skriva). Snälla, sluta kissa på er över min jävla åsikt. Den förändras ändå inte förän jag hör något som jag verkligen gillar.

2008-01-24 00:07
För det första. Som någon sa så stavas det "Ta det lugnt"  inte lungt, inte löngt, inte lögnt... LUGNT.
hat. För att jag och en till påpekar hur ordet Lugnt stavas?
sättet du påpekar det på är otroligt drygt. det vet du själv.

jag försöker inte ändra din åsikt, jag försöker bara få dig att erkänna att du inte är ute efter att bli ett ken fan som du påstår, utan är bara här för att hata . that's it.

sista inlägget för mig angåend det här.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech
Lyricist

2008-01-24 00:40
Jag vill inte bli ett Ken-fan, jag skulle bara bli glad av att höra något av honom som är bra.

2008-01-24 10:35
fegon, vi har hajjat. du tjatar som en kärring. inget illa om dig, men du är på väg att bli för whoa vad ken är för dig. folk diggar saker som för mig är helt värdelösa, men då läser jag inte trådarna. så shut the fuck up, och låt folk njuta av 7 gratis låtar. oavsett vad man tycker om Ken så ska han ha cred för att dela ut dom gratis.

2008-01-24 11:46
u said it Tob1

Peace
www.barabazz.com
Lyricist

2008-01-24 11:52

Herregud, har jag någonsin missunnat att han lagt upp sju gratis låtar? Det är jättebra. Och bra initiativ och blablafuckingbla. Jag nämnde min åsikt, jag har svarat på kommentarer om min åsikt. Sen när fan blev det "tjat" ?? Skriv inte något svar till mig som känns rätt för dig när det saknar grund!

2008-01-24 14:20
Softar är fett nice, big upps!

2008-01-24 14:34
Synd att låtarna du droppar nu för tiden inte är lika grymma som när du hade kärlek för Hiphop. Och det var back inte the days under ditt första och andra album och alla mixtap tiderna 165 tider osv..

Vem kan glömma Sommarminnen? 99% sveriges befolkning kan ej .

Vem kan glömma Ta det lugnt.? 99% av sveriges befolkning kan ..

Tyvärr.. Du borde lagt micken på hyllan som Ayo För länge sen och haft flaggan i topp.

Min åsikt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2008-01-24 14:51
skillnaden e ju att han är grymt mycket bättre rappare nu än då... även fast jag fortfarande har mitt hem blir ditt hem affischen uppe så förmår jag mig inte att lyssna på äldre grejer lika frekvent som nyare han släppt... fanboy indo has spoken..
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2008-01-24 15:57
För de första e de ni som tjatar på killen som antagligen måste svara er. så varför itne bara låta bli o skriva till han. Men som jag uppfatta de så gillade han kens skiva, så jag tror inte han e hatare utan bara har svårt för hans stil. Inget mer med det smaken e som baken.

Och fegon säg inte Sluta vara så nu-jävlar-ska-jag-ha-rätt-aktig när du själv e det.

Låtarna var hur tunga som helst. specielt Borta bra men hemma helt ok & Softa.

Är "softa" låten samma låt som ligger på det tommy tee mixtapet du länka i en annan tråd.

2008-01-24 16:36

haha tungt kenta .. En fråga??

Jag satt med Tim din systerson och chatta lite

o fråga om vad din nya platta kommer heta!!

Han sa :  "Fråga Ken själv"

Så jag tänkte lägga det här .. Orkar inte på BaraBazz .. Folk kommer bara släppa onödiga

kommentarer .. Så .. Vad kommer den heta?

Softa !

2008-01-24 16:51
Ken - Kriminell
Ken med Kaliffa - Riddim
Shu bre express - med Kaliffa, Medina, Million Stylez, Näääk Nimo mfl
www.barabazz.com

2008-01-24 17:46
I like it!

2008-01-25 18:18
Borta bra men hemma helt ok va tvär fet haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-25 20:59
jag måste säga att detta är skit. ärligt talat. jag hatar texterna, jag hatar musiken överhuvudtaget. säg inte att jag har fel och försök inte rätta mig.
nån nämnde att han är pappa.. ja, han är pappa åt 82 olika barn med 82 olika tjejer. typ. och det gör han till en bra rappare?
hans röst låter som vilken internetrappares röst som helst.

alla tycker olika helt enkelt, sluta ifrågasätta. blir fan bara irriterad
MoDo - the Heart of hockey!

2008-01-26 09:12
men lyssna inte då, smaken e som baken bror.....
www.barabazz.com

2008-01-26 10:38
diggar din musik! kelian remixen var bäst av dessa..

när blir skivan klar?!

peac!

2008-01-26 11:48
skillnaden e ju att han är grymt mycket bättre rappare nu än då...

haha okej vi behöver inte överdriva..Kens gamla låtar e alla classic classic.. samma sak som dogges gamla låtar...skillnaden är att dogge förlorat de totalt medans Ken hållt d äkta och fortsätter kicka fet musik.. Med att han e grymt mycket bättre eller ens bättre än förr e bara skitsnack..

Ta d lugnt remixen va feet !

2008-01-26 13:06
Jag skulle ligga med Million Stylez vilken dag som helst!
Fyfan vilken prestation :D
http://www.lospalindromas.com
Rappare

2008-01-26 15:53

haha okej vi behöver inte överdriva..Kens gamla låtar e alla classic classic.. samma sak som dogges gamla låtar...skillnaden är att dogge förlorat de totalt medans Ken hållt d äkta och fortsätter kicka fet musik.. Med att han e grymt mycket bättre eller ens bättre än förr e bara skitsnack..

Ta d lugnt remixen va feet !

"ok" ... flow och text mässigt är det bättre.. men jag klagar inte på hans äldre grejer.. men det är som med scarface som har gjort sjukt många klassiker men han förändrar sig ständigt o nu är även han mycket bättre rappare än vad var han var...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2008-01-26 19:53
allt ken gör knäcker allt annat. punkt.
även alla de här, speciellt "Softa". å på dogge bara bror, killen e fett gay

2008-01-27 12:11
Jag måste erkänna... Jag har blivit en kengroupie! haha.. detta är fett.

2008-01-27 13:54
Heavy Indo 

okej, kanske rent rapmässigt så har han förbättrat sitt flow eller så, dock så är det inte Kens starka sida.. Jag tycker fortfarande att hans gamla låtar var bättre eller minst lika bra som dagens.. du sa dock att hans nya låtar är GRYMT mycket bättre vilket inte är sant..han har hållt en ganska jämn nivå igenom skulle jag vilja påstå

2008-01-27 18:47
Softar va nog den skönaste

2008-01-28 02:25
Ärligt tyst nu, såklart det är nått speciellt med kenta, jag menar snubben får brudar å digga privat fest lixom? Hehe
Så alla hatare kan ju äta nått för Ken är legend inom svensk hiphop och allt som har med den å göra, ni som inte gillar han kan ju hålla er till eran rimfixerande pop musik och sluta hata, medans vi andra kan lyssna på riktig hiphop och njuta.

PEACE, BB forum mafakkkas Haha

Random användare på youtube

"Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"

2008-01-28 04:59

Varför Dogge?

en dag kom det in en snut, det var en rutten en.

2008-01-28 14:15
kenta e king. å lär så för bli
yoyo

2008-01-30 23:37

diggar remixen på kelian som fan :D Nice work ken

2008-01-31 03:44
Cutta dom är riktigt tjock! Gillar det nya beatet som fan!
en dag kom det in en snut, det var en rutten en.

2008-02-03 00:36
du är min gud... tack för du finns Ken
www.barabazz.com

2008-02-03 21:26
att folk orkar grina över att alla inte gillar ken
hypernervikotsiska diafragmakontravibrationer !

2008-02-03 21:55
allt fet!
http://www.myspace.com/sps451

2008-02-03 22:39
feta grejer! ken ring sveriges enda rockstjärna!!
asiwouldsay
AHB AHB

2008-02-27 17:17
ken..skön snubbe. kör sitt race och skiter i alla andra. s¨å det ska vara! peace
grek

2008-02-27 21:56
Softar är så jävla sköön ;)

2008-02-28 04:04
fan blir så trött på allt snack om "äkta"
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2008-02-28 04:20
nice !

2008-02-28 13:37
spokie P19

isf ska du inte hänga på whoa ;D
grek

2008-02-28 22:40
tack Ken, du är min förebild :D
 I´m Scrammel, no not like scrambled eggs
I´m the weird strange dude with fucked up legs

2008-03-02 05:52
ken kan han :>

u gotta love the man

2008-08-09 17:52
sheat , försökte ladda ner softa , men dt gick int fan . ladda upp den på nytt ? . <3 Peace out

2009-02-01 16:11
nån som vet var man kan få tag på ken ring-softa & ken ring ft. million stylez - kelian (rmx) ?
skulle vara skyst om nån kunde skicka lr säga vart man kan få tag på dom !

2009-02-02 08:13
rökmokare att folk orkar grina över att folk gillar ken ?
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2009-02-02 08:16
länkarna e fett gamla, är det nån som skulle palla lägga upp ny länk för "borta bra men hemma helt ok" & "ta ett bloss" ? skulle vara sjysst :)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.

2011-03-27 21:10
NYA LÄNKAR?

2011-03-30 12:02
Söker ny fräscha länkar, tiden har gått ut lr vad man ska säga för mig..
 Pennybridge City!