7 nya Ken Låtar
Tror jag fått en låtsläpp psykos
Jag bara sprutar ut dom...
Lite gott och blandat som inte kom med på skivan Här har ni 7 nya Ken tracks:
Ken - Softar
www.barabazz.com
nån kanske kan fixe det snyggare.. hahaha
www.barabazz.com
fan va gutt. en fråga bara.... kommer du släppa "sälj droger " inofficellt som de här låtarna?
Mannen lägg upp på www.zshare.net
nej, den kom mer nog på Ken - Kriminell i 2008
www.barabazz.com
fan man måste vänta fett för download =(
A.C.A.B
du borde kunna stava din egen titel? det heter Fortfarande "TA DET LUGNT"
Kung i undre världen
nya länkar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kelian remixen med million stylez va bästa
http://teachmesoul.blogspot.com
Fet-diss till dogge på softa om jag inte hör fel?
Tack, nice... Kelian rmx går dock inte o ta hem, inte heller borta bra...
När jag tankar ner BB-Remixen så är den bara 6 sekunder lång, what´s up with that?
alla går o ladda hem grabbar....Mexiflexi Prova o ladda ner den igen...
Softar - var ju en utav dom bättre låtarna,fett tung,förstår dock att du inte kunde ta med den på plattan då du blivit "mainstream" igen. för mycket pundtugg för svenskarna att handskas med. enligt mig så är "softar" en utav dom bättre låtarna om den hade varit med på äntligen hemma,RIKTIGT bra va den,tack som fan för att du kastar ut den på nätet doh. må väl
Behöver beats !!
säger detsamma om softar.
Upp på nya länkar på alla låtar är fett pepp på att lyssna !
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
softar, freshate låten på länge!
Hatar att hitta sånt här när man sitter på jobbet..aja..
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Tackar och bockar! Gratis är alltid gott.. Ska bli spännande o höra låtarna.
BOILING PANDAS | twitter.com/boilingpandas
Skivsamlare
2008-01-22 09:21
Fel anv.
Yes! In Concert — For the love of music
första versen i softar är den som ken kickade på mtv, för er som undrar varför ni känner igen den.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
nice! riktigt grymt, mer mer haha
Det var inte jag, det var han som sprang!
Fan va fet Ta de lungt bb remix är, beatet dödar!
http://myspace.com/etownbeats
är det ozzy som gästar på ta d lugnt remixen?
hade varit nice med en lista över vilka som rappar i bb remix ja. i ordning.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
nej, kwesto kaddo negern som gästar...
www.barabazz.com
sam-e och tattarprinsen e också med väl?
Rhetoric P23 Ahmed, Sam-E & Kaddo Negern gästar ta de lugnt remixen.
Diggar dig ken, fett mkt, gillar ba nte att du rappar så mkt om knark o bajs.. tycker du ska rappa om andra bättre saker, men förstås de ba min åsikt ..
Allt går, Exakt allt, Bara om man vill ! ! !
Tung! mannen du bajsar ut låtar, och alla låter hur sweet som helst. Skönt att du fortfarande lever
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Ahmed var sämst, kaddo var inte så bra heller. Bara sam-e och ken som var bra.
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
mikii.c :
Om droger är en central del av en artists liv så är det klart att majoriteten av artistens låtar handlar om knark...eller? hahaha
nejnej, du är skönare
Lyricist
2008-01-23 13:37
För det första. Som någon sa så stavas det "Ta det lugnt" inte lungt, inte löngt, inte lögnt... LUGNT.
För det andra. Att dissa Dogge är väl att sikta lite väääl lågt och slå sig själv på foten?
För det tredje. Du använde en färdig vers under en Freestyle session.
... Nä det börjar bara kännas löjligt att försöka lyssna på dig. Anledningen till att jag fortfarande hänger i dina trådar är för att jag verkligen hoppas på att höra något som verkligen är bra, tyvärr orkade jag bara lyssna igenom tre av dessa och förstår varför dom inte kom med på plattan.
--------------
mirho P9 Om droger är en central del av en artists liv så är det klart att majoriteten av artistens låtar handlar om knark...eller? hahahaDroger är väl tydligen inte en central del av artistens liv just nu? och artisten i fråga har sagt samma saker om droger i majoriteten av artistens låtar. Börjar inte det bli lite väl tjatigt nu? Jag håller med
mikii.c , det bör väl bli dags att släppa den där smörjan nu? Jag skulle vilja att Ken lovade hans publik att aldrig, någonsin igen, mer släppa en enda låt eller ens en enda rad med rimmen "hasch, brass och cash".
bra :)
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Fegon, jag märker att du är en kille man inte vill ge sig in i en diskussion med så jag säger bara så här, jag förstår alla dina argument mot ken,men fortfarande så finns det andra människor (som mig själv och mina vänner) som tycker att ken totalt äter upp allt motstånd i svensk rap,totalt dödar allt som kommer i hans väg. kan vi få uppskatta musiken kan vi få känna att han är en legend utan att han ska dubbelrimma varje rad ? kan han få rimma simpelt och leverera äkta känsla och flow direkt från hjärtat utan att MVG barnen ska få hybris och gnälla på svenskan eller på rimstrukturen ? jag skulle verkligen uppskatta om du kunde lämna över tråden till oss som faktiskt uppskattar att karln (trots att han nu blivit mainstream) dunkar ut 7 gratis låtar utan att hypa det bara sådär , bam här ta 7 låtar who gives a shit ? ser du petter göra så ? ser du timbuk göra så ? näe han är impulsiv han är en brassrökare,han är ken ring ,han är våran stora förebild inom svensk rap, han är pappa ,han är storebror han ÄR svensk rap. han är det enda skälet till att jag fortfarande lyssnar på svensk rap så snälla kan du sluta rackla ner på kenta nu,vi vet hur du känner. tack på förhand.
Behöver beats !!
Anledningen till att jag fortfarande hänger i dina trådar är för att jag verkligen hoppas på att höra något som verkligen är bra nej, du är enbart här för att hata och att ge negativa vibbar.tyvärr orkade jag bara lyssna igenom tre av dessa och förstår varför dom inte kom med på plattan. och där bevisade du att mitt påstående är korrekt. starta en hata ken tråd eller håll dina åsikter för dig själv.
Lyricist
2008-01-23 16:20
Tack Bigrob för en bra kommentar. Givetvis har jag inget emot folk som gillar honom eller så. Jag förmedlar bara min åsikt och tar förgivet att han vill höra åsikter om sin musik när han lägger upp dom såhär. Här är det ju ingen försäljningsstatistik som talar, här är det åsikterna.
Rhetoric P23 tyvärr orkade jag bara lyssna igenom tre av dessa
Lyricist
2008-01-23 16:26
Vrid det inte till att jag hatar honom. Han gör ju givetvis gott för musiken och han brinner verkligen för att föra den frammåt. Allt jag menar är att JAG tycker att han hittils visat att han är en dålig rappare + drogargumentet. Jag orkar inte med kortfattade och korkade kommentarer på mitt inlägg. Jag har sagt min åsikt och jag älskar att Bigrob.. gav ett jävligt bra svar på det.
Fegon_ precis. om du så gärna vill "höra något som verkligen är bra" så lyssnar du givetvis igenom alla låtarna som länkades. men som sagt, du är inte här för att hitta guldkorn, du är här för att hata.
Lyricist
2008-01-23 16:31
Jag tog förgivet att resten var lika dåligt. Hade det funnits ett möjligt guldkorn i den låt jag inte lyssnade på (har hört Cutta dom och Ta det lugnt, tidigare) så hade den antagligen legat på skivan. Och eftersom att ingen av de tre jag lyssnade på var något guldkorn så gav jag bara upp av de anledningar jag nämnde i första inlägget. Sluta vara så nu-jävlar-ska-jag-ha-rätt-aktig
Skivsamlare
2008-01-23 16:41
Är det inte Fegon_ som skriver negativt i varenda tråd som handlar om Ken? Om jag inte nu förväxlar han/hon med någon annan. Förstår inte hur som helst hur folk orkar lyssna på musik som man vet om i förväg att man inte kommer tycka om det. Och att sen ta tid på sig att kommentera det. Yikes.
Yes! In Concert — For the love of music
bojjan det är Fegon_!Fegon_ okej, jag har väl fel då. men jag undrar då varför ditt första inlägg i tråden ser ut så här:För det första. Som någon sa så stavas det "Ta det lugnt" inte lungt, inte löngt, inte lögnt... LUGNT. hat. För det andra. Att dissa Dogge är väl att sikta lite väääl lågt och slå sig själv på foten? hat. För det tredje. Du använde en färdig vers under en Freestyle session.hat. ... Nä det börjar bara kännas löjligt att försöka lyssna på dig. hat. Anledningen till att jag fortfarande hänger i dina trådar är för att jag verkligen hoppas på att höra något som verkligen är bra lögn? tyvärr orkade jag bara lyssna igenom tre av dessa och förstår varför dom inte kom med på plattan. hat.
Bigrob, de va riiiiiktigt fint skrivet av dig jag svär, tänkte då ba på en sak (inget dåligt nu) eftersom många nu tycker att Kenring är fett då han INTE använder dubbel rim, jag svär på gud han kan göra de och jag kan svära att hans låtar kommer va betydiligt fettare OM han gör de.. det är iaf vad jag tänker, jag är inne i dubbelrim som fan och lyssnar efter de en del drf..
Allt går, Exakt allt, Bara om man vill ! ! !
Håller med Big Rob, precis Ken e spontan o skiter i allt han är en jvligt frisk majjaluktande fläkt...
Sagt det förrut, Röst Attityd Flow o Inlevelse har Ken och enligt mig till o från jvligt sköna texter, hans stil...
Dogge har jag aldrig diggat som rappare. Sen angående Freestyle sessionen använde majoriteten sig av färdiga verser, besserwissarna här borde också vid det här laget ha lärt dig att freestyle inte behöver vara en totalt improviserad vers...