Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
så ja, blir säkert soft =)
Tråd dödadar!
Producent
2009-04-03 18:05
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är tveksam till ref. men det blir säkert bra :) Versen var jävligt fet, "fuck it vi tar de ping-pong show, alla folket för ching-chong hoes" haha klockrent
verserna va tunga................................................
cp fet reff.. versern va med nice
lär bli fett de här!
Högt liv
Vad är det med folk? Vadå "grymt", det här måste vara the most corny shit ever!
Ja, för detta är ju inte så "äkta och gata" som man vill ha det;)
Promoe har väl inte direkt varit Kartellen innan heller, men det verkar som om vissa mc's kan låta som Mora Träsk utan att någon reagerar. I think some people better get some rappers dicks out of their mouths and start thinkin straight. Kejsaren är naken för helvete, säg nåt!
på nåt sätt verkar låten sjukt pinsam :S nån som fattar va jag menar?
Tycker Mytens svennebanan är bättre dock
kände lite mora träsk-vibbar över hela grejen tung rap dock
Svennebanan = skala banan? Klart det luktar Mora Träsk? Den där snubben skulle bli tolv kg lättare om han rakade skägget och håret! :)
Hej
Den där snubben skulle bli tolv kg lättare om han rakade skägget och håret! :) grejen är att killen är rasta , då ska man vell inte raka av skiten heller ;)
lyssna på texten så kanske ni lite mindre lärda också förstår undermeningen i promoes budskap.
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
xt0z Word ;) iLLh Word ;)
Hej
hörde låten på P3 HipHop i tisdags... men jag tycker refrängen förstör hela låten, fett annars
http://www.myspace.com/akinonline
Moderator
2009-04-09 13:06
P3 Hiphop Där kan ni lyssna på låten i sin helhet. Ouff, vad fet den är!
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
påminner lite om livet är en fest i budskapet om jag förstod rätt
finns på http://www.myspace.com/promoe också =) Så jävla fet
Tråd dödadar!
Refrängen var ju helt värdelös och hans dans gör det inte bättre..Fan,förstår han inte hur keff låten är?
Jag tror att tanken med låten är att den ska slå och svenne-bananas runt världen ska dansa som marionett-dockor till en låt som förnedrar allt dom är. Men vad vet jag. Huvudsaken är att vi inte BEHÖVER gilla låten, bara resultatet av den.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Sämsta skiten på länge. Hahaha värdelöst.
Gillar verkligen Promoe men dom första lyssningarna på den här gav mig fan kväljningar..
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö
Där e videon. Undrar vilka det är han gör narr av, och hoppas dom är med på det.
Hänger inte riktigt med på vad låten går ut på, men gissar på att det blir just "svennebanan" som lyssnar på skiten i sommar... Vettefan om jag kan gilla refrängen någonsin, och konstigt val av singel må jag säga. Har hört bra mycket tyngre låtar från kommande svenska skivan.
Känns som Promoe e avundsjuk på medelklassen som kan sticka ut med sina kompisar en helg, ha skitkul, bli fulla och släppa loss... Istället för att sitta ensam i sin 1a och röka hela dagarna. Hade jävligt mycket hellre haft det som dom i videon.
tasty: Promoe är nykterist
Tazty är en svennebanan!!
http://www.myspace.com/akinonline
men det verkar som om vissa mc's kan låta som Mora Träsk utan att någon reagerar. I think some people better get some rappers dicks out of their mouths and start thinkin straight. Kejsaren är naken för helvete, säg nåt! Co-sign pa den.
At the gates of Eternity...
Haha, kul med folk som tror dom uppfunnit hjulet då dom påpekar att detta måste väl ändå vara nån slags raljerande över medelklassen, gemene svenske man och kvinna och deras typiska förehavanden. Givetvis är det så. Promoe är en ryggsäcksbärande kommunist, en bitter man med ett 10 meter långt konkelbär i ansiktet. Klart som fan han är avis. Vad gör man då? Man hånar det man inte kan nå.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric P22 Eller så är det precis raka motsatsen och du briljerar med din okunnighet. I de blindas rike...
Vilket är tvärtom? Är Promoe inte en bitter kommunist som raljerar över samhället av idag?
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Bara jag som stör mig på Promoes inandningar innan varje mening? Typ HHHHHHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ trekant i grekland, leka stekarn HHEEEEEEEEEÖÖÖÖÖ svennebanan svennebanan osv...
Sluta tramsa! Det är givevis ingen som är avundsjuk på någon. Låten var däremot skitdålig enligt min mening och jag tycker att Promoe ska skämmas över den. Videon var om möjligt ännu sämre och inte alls rolig på det sätt som han förmodligen tänkt sig.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Moderator
2009-04-14 17:58
Åh fy fan vilken skit. Kan verkligen inte gilla den här låten på något vis. Och att gnälla på svenne banan är väl fan mer svenssonbeteende än någon av grejerna han snackar om i låten.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Känns lite som det är samma personer i den här tråden som i tråden om Petters - Det går bra nu... det gäller att analysera det rätt ja men visst :PS-oteric P22 Kan du sortera in mig i ett fack också tack.
Ironi. Känns som om både texten och musiken är ironi, vilket ju är ganska ovanligt. Jag gillar texten och videon. Det är roligt. Musiken har jag däremot svårt för, men det kan nog funka. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Som med precis alla släpp från samtliga svenska artister på senaste klarar jag inte mer än att lyssna på en vers och en halv refräng. VAD I HELVETE HÅLLER DU PÅ MED PROMOE? Hoppas du känner dig nöjd när du bytt ut din publik och endast har en bråkdel av de fans du hade förut och nu inriktar dig på den absolut dummaste målgruppen som finns (pop- och klubbpuckon). Känns det bra med pengar? Satans hycklare. Fyfan. Återigen blir jag oerhört jävla besviken och jag förstår inte att jag ens ger det en chans. För helvete, klipp dig och skaffa ett jobb tänkte jag säga.. men det behövs väl inte nu.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
denna låt är inte okej :(
teambanan : Jag håller med dig om att han gör en sjukt besviken, men jag tror låten igentligen är helt och hållet ironi och att han gjorde den för nån rolig grej bara eller hur man ska säga de, hoppas han förklarar låten någonstans .. Tillbaks till Modern Day City Symphony tiden, där har vi Looptroop!
soundcloud.com/jerrones
Äh! Musik är musik. Det är inte alls säkert det finns så mycket tanke bakom alla låtar. Har man väl kommit igång och flödar och spelar in, så blir det som det blir ibland :-)
Ojojoj, hær blir folk upprørda. Jag gillar ideen och låten, fem poæng till Promoe.
Legion=sötast
http://ostenssons.wordpress.com
men det verkar som om vissa mc's kan låta som Mora Träsk utan att någon reagerar. I think some people better get some rappers dicks out of their mouths and start thinkin straight. Kejsaren är naken för helvete, säg nåt! Co-sign pa den. Co sign på den
Varumärket Looptroop, och därmed också Promoe, är väl sedan länge raserat, förstår inte på chocken hos en del av er. Samtidigt så förstår man ju att inte Promoe orkar skriva klotter-låtar och hata polisen hela tiden utan vill leka han med, jag kommer alltid respektera honom för hans gamla grejer ändå. Som snart 22 fyllda så är det inte så svårt att tänka sig att Looptroop regerade allt i ens liv när man var sisådär en 13 år, allt är förlåtet Promoe, för allt skrot du redan gjort och förmodligen kommer göra, jag kan alltid gå tillbaks och lyssna på dina guldkorn ändå!
Intressepenisen hårdnar!
Jag gillar låten, jag förstår inte alls hur folk kan bli så jävla upprörda över denna låt och tro att Promoe helt plötsligt bestämt sig för att börja göra klubblåtar på heltid. Ni har hört en låt? Hur fan kan ni då utdöma hela hans nya grejer och säga att han numera inriktar sig på en ny målgrupp? För dom som hört "Detta har hänt" så vet ni att hela skivan inte kommer låta såhär, visst har Promoe faktiskt gjort en skiva som till 90% låter såhär kanske det inte blir så kul men tills man inte hört mer än 1-2 låtar så bör man nog ta sig en allvarlig funderar på om man har tillräckligt mycket material för att säga att han nu intirktar sig "på den absolut dummaste målgruppen som finns (pop- och klubbpuckon)." Ärligt talat det är bara en låt. Förövrigt så är jag nog världens svennebanan och mycket av det han rappar om stämmer säkert in på mig, men who the fuck cares? Man måste ju ha lite självdistans förfan
p3 populär, Markus Larsson och svennebanan.
När jag för några dager sedan gick och la mig,efter en hård kväll på stationen, så kan det behövas lite bra musik. Jag pluggade jag in hörlurarna och lade sedan upp datorn på täcket..........................................
Fortsättning på
Länk till http://ostenssons.wordpress.com/
http://ostenssons.wordpress.com