Snubben måste ju skämmas. Hans gamla grejer är ju tighta, men nu är han nog bland de pinsammaste rapparna nånsin.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Föreställ er t.ex Ken Ring stå och sjunga en schlagerlåt på Melodifestivalen. Hahahahaha, samma låt också... Lol Till Fronda: Gå och dö för fan.
men till alla äkta streetpojkar där ute. vad anser ni om att eran idol Ken Ring har skrivit låtar och så?
Ken har inte skrivit låtar till melodifestivalen? Han har ställt upp och skrivit på för en låt som han inte skrev själv lr framförde.. Han gjorde de för parra.. Och ingenting annat Vad är de här? Tror fronda att hiphop är schlager lr är han så famekåt att han inte bryr sig? Kanske måste göra så när karriären går nerått
Vilken kultur??
hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
SPANKI - Vad är skillnaden mellan att ställa upp i melodifestivalen (Fronda) och att ställa upp i melodifestivalen (Ken)? 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Så om Ken hade ställt upp i melodifestivalen och framfört nån låt hade ni inte flippat? Eller? Jag fattar inte vad du menar. Jag ser ingen skillnad i att ställa upp i melodifestivalen (Fronda) och att ställa upp i melodifestivalen (Ken)...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Coolingen3 - Då är vi överens :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
skillnaden melan Fronda & Kne i melodifestivalen är väll att Fronda uppträdde medans Ken "bara skrev" en låt. men är det sell out att vara med borde det inte spela någon roll om man uppträder eller bara skriver (eller som Dogge vill, men inte får, vara med)
NickeMannen P22 du är ju förfan moderator och går emot era egna regler? som klart o tydligt säger att om man bara ska gå in på ett forum o skriva "han suger, det va whack" så ska man helt enkelt hålla käften? om man ska skriva så ska man skriva konstruktiv kritik, eller inte skriva alls?
Ken har inte skrivit låtar till melodifestivalen? Han har ställt upp och skrivit på för en låt som han inte skrev själv lr framförde.. Han gjorde de för parra.. Och ingenting annat Fronda kanske också ställde upp för "parra" och att skicka iväg mer skivor. Fan vet du om det?
Tråden handlar om va folk tycker om frondas bidrag i melodifestivalen... Jag tycker inte det låter hiphop, men jag har aldrig diggat frondas tidigare projekt heller.... Jag hade antagligen diggat Ken lika mkt om han ställt up i melodifestivalen som innan, för hur han än gjorde skulle han antingen göra en seriös låt eller bajsa på allt, han skulle iaf vara distansierad till projektet inte försökt göra en riktig "slagerdänga", det är iaf va jag tror...
fyfan sämsta låten han någonsin gort ! Keff ...
Hangaround
2008-03-05 16:25
Tycker det var sött gjort...
Att sälja en (rap)text under en pseudonym till schlagerfestivalen måste väl ändå vara en helt annan sak än att faktiskt stå på scen, i schlagerbögkostym och sjunga pizzeriakaraoke inför det hela svenska folket? Det får en bara att förstå en enda sak, att kändiskåta "fronda" vill synas och höras till varenda lilla pris. Detta sett ur "hiphopsynvinkel". Att vara läsbisk i övrigt har jag inget emot.
"Han har aldrig gjort, och kommer aldrig att göra sin grej, vilket bl.a Melodifestivalen och Fångarna På Fortet fick erfara genom ett vänligt, men bestämt, -Ja, tack jättegärna !"
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Mycket gnäll på Fronda. Han har kommit längre än vad många av er någonsin kommer att göra. Tycker det är starkt av honom att prova på lite olika grejer. Tror många är avundsjuka.
Men varför diskuterar man om honom på ett hiphopforum?
Bobbe: därför att han gör schlager! FLYTTA DENNA TRÅD TILL TV ELLER ÖVRIG MUSIK NU! Annars är det väl en tidsfråga innan "svensk hiphop" översvämmas med inlägg om att: -BWO-Alexander gjorde fetare beats under Army of Lovers tiden (vilket iochförsig är sant) -Kicki Danielsson droppade feta battle rhymes när hon dissade Carola i Go'Kväll förra veckan -E-type är fett underskattad som lyricistSnälla admins! Styr upp detta nu innan whoa urvattnas som allt annat...
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º> www.beatheartsblog.com
Jomkin fattar ni som snackar om avundsjuka aldrig att vi som hatar Fronda inte är avundsjuka? Fronda är en dålig rappare som säljer sig själv för att tjäna pengar PUNKT. Han tar mycket tid och plats som bättre rappare kunnat få. Vi (läs: jag) bryr oss (läs: mig) inte ett jävla skit om han har kommit långt (wow, spelas på klubben med dunderhiten RULLAR FRAM och lyckas skämma ut sig inför 3 miljoner tittare i Melodifestivalen). Vilka bragder! VI ÄR VÄLDIGT AVUNDSJUKA! Vi vill också skämma ut oss på nationell TV och göra hiphop för 10-åringar. Hade han varit hiphop hade han varit hiphopens Linda Rosing. Nu vet jag inte vad han är. Mediahora. Strömmingen Jävligt bra skrivet.
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Haha teambanan lindar inte in det... Men varför ska man vara avundsjuk på nån bara för att den är "känd" ärju en skillnad på om man är känd för tex nån jvlas dokusåpa eller om man har gjort nått bra för utvecklingen inom svensk hiphop? Hata på fronda gör iaf inte jag, men hat verkar ju va lika med att inte tycka om personens musik.. Jag tycker inte han gör bra låtar, aldrig tyckt, tycker inte att han är bra live heller... Men jag känner inte honom så kan inte "hata honom", va han väljer att göra med sin karriär är också upp till honom men när man ställer sig i rampljuset så¨får man räkna med folks åsikter om det man gör... En del gillar, en del gillar inte, o han fick ju faktiskt mer röster än han som sjöng om "flickorna har blommor i sitt hår". Jag bryr mig heller inte längre om han skulle "skämma ut svensk hiphop" för jag tycker inte han gör hiphop som tidigare nämnt, o geneman i sverige associerar iaf MAnge Schmidt o Fronda mer tll hiphop o vet inte ens vem tex Rakim är, så palla bry sig. Folk har helt enkelt sagt varom tycker om nhans uppträdande i detta spektakel o hans supportrar tolkar kritiken som "avundsjuka"... Hehehe
verkligen fronda upp i dagen.......inte.
Vem fan pratar du med?
teambanan P17 ,
Han tar mycket tid och plats som bättre rappare kunnat få VARFÖR tror du att han får mycket tid och plats?, VEM tar han plats för?
Han måste ju vara jävligt populär bland vanligt folk eftersom han gång på gång dyker upp i större sammanhang.
Om Fronda inte hade ställt upp, hade dom tagit in Organism 12 eller Afasi då? nej förmodligen inte och hade dom gjort det hade dom också fått framföra någon skitlåt som skiljer sig markant från vad de brukar släppa.
Sen om Fronda är en duktig rappare är ju en annan fråga.
VI ÄR VÄLDIGT AVUNDSJUKA! Vi vill också skämma ut oss på nationell TV och göra hiphop för 10-åringar. Nej tacka vet jag att hålla sig "hiphop" låta exakt lika dant som 2000 andra svenska "rappare" och därför når ens fantastiska alster aldrig utanför Znapmusic eller Audioforumet.
För övrigt är jag säker på att du hade sugit av hela SVTs styrelse och gått med på att framföra vilken skitlåt som helst för att få höras/synas av 2 miljoner pers.
Jag tycker inte om Frondas musik, men att folk klagar så jävla mycket kan jag för mitt liv inte förstå.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
KNAS!! Att han inte skäms!!