ja vi lär väl rösta och supporta en gammal whoa legend, och ge de andra favoriterna en pungspark!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Känns inte direkt som hans bästa låt, käns tyvärr som om han gjort en låt han tror skall komma med i stället för att försöka få med en bra låt (detta är självklart rena spekulationer). men låten var bätre än jag trodde den skulle vara (säger iof inte så mycket)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha, fy fan vilken skit. Dock väldigt schlager.
Hahaha inte omöjligt att denna går vidare. Kolla på på hon Frida eller va hon hetter förra veckan så inser man ju att inget är omöjligt
Herregud, vad keff.
Hoppsan jo visst ska det röstas..
Men trodde inte låten skulle va så typiskt melodifestival.. Detta kan ju gå vägen :)
inte för att jag nånsin haft någon koll på Fronda men jag visste inte att han var homosexuell!
Vilken kultur??
Men klart han inte kan ha med en rapplåt , för då skulle det gå sämre , tror dock att han kommer högs till andra chansen elr vad det heter !
Vem fan pratar du med?
Snart hoppar alla hatare in och dödar tråden. Hoppas det går bra för honom, han gör sin grej. Vilket är bra. "Stå för din sak"!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Det var inte bra, men hur fan orkar alla hata? Har ni inget bättre för er?
Tycker han har blandat ihop en skön blandning av schagerhiphop. Tror och hoppas på att Fronda tar sej vidare.. Ska ringa för fullt.
Jag tycker personligen att det låter som hans andra grejjer, kanske inte hans bästa låt. Mn långt ifrån hans sämsta. Diggar den stora skaran "kids" hans andra "vanliga" låtar så ser jag inte varför de skulle dissa denna. Och om Frida och Headline går vidare på sin Micke & Mojje liknande låt så ska väl detta ha en hyffsad chans. Men jag tror inte att låten går vidare, men det skulle vara kul för honom och jag önskar honom all lycka. Jag ser honom gärna i en festival för att rör upp känslor och skapa rabalder för att det är så mycket "hiphop" i finalen. :D
http://www.innuce.nu
haha fan va skit.. hans rap e något fetare.
o just de.. du är jävligt äcklig också.
påriktigt P23 : klart folk hatar era kottesnaskare, detta e en hiphop community och de snackas schlager i flera trådar......okej om de hade varit reggae eller ragga eller nått sånt som låg nära hiphopen men schlager e sålångt från hiphopen man kan komma...ja menar riiiiktigt låååååångt.....
Står du inte ut med det en helg, kolla inte i tråden om du lider så mycket då. Vadå inget hiphop? det är bara en av dom största inom svensk hiphop som är med. Sen om låten är eller inte är hiphop kan man ju avgöra själv.
blandat, hemsidor och vardagsfilosofi är ju jävligt hiphop..
vafan e detta? låter inte ens som han
aiiight X0 :
"Största inom svensk hiphop" haha, säg nånting den mannen gjort för svensk hiphop !?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Foerplay P18 förmodligen mer än dig som sitter och hatar på ett jävla internet forum. D6AA anser jag vara en milstolpe i svensk hiphop iaf.. vad har DU gjort för svensk hiphop som ger dig rätten att leka macho?
förmodligen mer än dig som sitter och hatar på ett jävla internet forum. D6AA anser jag vara en milstolpe i svensk hiphop iaf.. Jaha du snackar om den där gruppen som baitade MBMA's koncept fast utan finess?
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
psyjunta sa de.. haha
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Fronda har väl iof inte varit renodlad hiphop på ett tag han har ju trotts allt skrivit musik åt bla Rednex mfl. en intressant efekt av om Fronda ev går vidare i år är att nästa år så kan det eventuellt vara med mer renodlade hiphop-låter då vi i år fått två hiphop bidrag i finalen (räknar då Frida & Fronda). Sen om det är så totalt sell out att medverka i melodifestivalen borde alla även passa på att klaga på Ken Ring som ett år var med som textförfattare.
Alltså.. hur kan folk säga att det låter som hans stil? Jag har visserligen kanske inte lyssnat så noga på Fronda och framförallt inte hans nya grejer, men låter han så här annars? Jag tycker inte alls det låter som hans andra grejer och det är ju illa. Jag menar om han hade varit med och gjort sin grej hade det väl varit lugnt. Ett bra sätt att synas och nå ut, men att vara med och göra något helt annat bara för att försöka passa in? Vad är det för skit? Det här låter ju som en blandning mellan lattjolajban-pop och folkmusik. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
"Jaha du snackar om den där gruppen som baitade MBMA's koncept fast utan finess?" hahaha
He said, I write what I see Write to make it right, don't like what I be
NickeMannen: Vissa låtar på hans nyare skivor låter mer eller mindre så här (förutom balkan-influenserna), han har tyvärr utvecklats mer och mer åt detta hållet
psyjunta whatever u say ditt sketna crackhead. d6aa är i vilket fall en milstolpe i svensk hiphop..
iLLh: Eller så kan vi lägga ner diskussioner överhuvudtaget? Om man inte får tycka olika menar jag... Fiyah: Jag lyssnade lite nu och det verkar ju ligga nåt i det du säger. Fronda kanske gör sin grej och det är ju inga problem. Men inte fan är det bra... Det låter inte särskilt mycket hiphop och han sjunger mer än han rappar. Lika mycket hiphop som smurfhits.. fast sämre. //NickeMannen
NickeMannen P22 Jag tror hans idé är att låten ska vara schlagerhiphop.. Jag tror knappast han tänkte "Wow, nu ska jag göra en grym äkta hiphoplåt till melodifestivalen liksom".. hans idé är nog kombinationen han har gjort, dels för att lyckas bättre i tävlingen.
Kevin Rissla: Jo, det är väl säkert sant. Men jag är skeptisk till att det blir bra. Dels finns det alltid en risk när man gör musik som man tror att folk gillar istället för den musik man vill göra och därmed är man inte ärlig. Det andra är risken, vilket nog blir resultatet i det här fallet, att ingen gillar det. Schlagerfolket vill inte höra "hiphop" och hiphoppare gillar inte schlager. //NickeMannen
NickeMannen P22 Det där kan man bara spekulera om hitils.. Jag menar, schlagerfolket kanske tycker det blir en skön kombination, dom kanske är sugen på nåt nytt? med tanke på att carola bara kommit till andrachansen, patrik isaksson kom inte vidare, och Frida lyckades ta sej vidare. Ändå är Carola och Isaksson väldigt folk-kära.. Men Fronda får det ruskigt svårt ikväll. Jag tror han lyckas.. det han har slängt ihop verkar vara nåt bra och personligen tror jag folket kommer gilla det.
Fronda utan våldsironin är bara en i mängden. D6AA i melodifestivalen '09 ^^
jag hade blivit glad om han kicka skiten ur Charlotte Perelli iaf! För mig ökar dessa underdogs helt klart underhållningskvalliten på skiten
JKIBMM
Hahaha att folk ens kan med att hata, Gör en låt o skicka in till melodifestivalen då och kolla om ni kommer med. Idioter
yes glöm nu inte att rösta ikväll
Det enda som jag hatar är folk som går in i trådar och beklagar sig för "att folk bara hatar" utan att bidra med ett skit till tråden. Det är skillnad på att diskutera och uttrycka sin åsikt och att hata. Nästan lika irriterande med folk som skriver typ "gör det bättre själv". Det handlar för fan inte om det. //NickeMannen
Hahaha. Delar han producent med alcazar?
Det låter något Borat skulle lyssna på =D
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Oj, vad dåligt! Och vad har han på sig? Haha, fåne!
Slå upp utstrålning i ordlistan. Googla det. Youtuba det. Gemensamma svaret man får är att Fronda inte har det. Detta är värdelöst oavsett om han är en hustler, cooing, våldsironiker, poppare eller rappare.
det var inte bra....
...och det är det som är så fint med whoa!
haha det e så jävla coolt. från whoa till svt där mer än 3 miljoner ser mannen i detta nu. jag undrar hur många här som sitter och gråter av avundsjuka haha
Det är bara Linda Bengtzings låt som är mer "schlager", Fronda och Christer Björkman, sitting in a tree.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Började inte Frida på whoa med?
...och det är det som är så fint med whoa!
One// Varför skulle man fråta av avsundsjuka? Är så jävla trött på att så fort något inte är bra och någon har en åsikt om det så är man avundsjuk eller hater. Verkar inte finns någon gråzon eller kompromiss där det är OK att göra feta hits och vara grym ändå. Tyvärr så suger Fronda. Alltså den här låten är ju brutalt dålig. Uppträdandet var pinsamt. Han stod still med vänsterhanden på pungen, ingen utstrålning, småskuttandes oinspirerat, ber publiken ta upp händerna när hans vänsterhand nu förmodligen luktar pungsvett. Han var skitdålig. Riktigt usel.
one avundsjuka? Mjaaa.. det var ju inte tal om någon hiphop där inte, men visst, det är inte precis dålig PR.
http://www.myspace.com/dirtydonline
Jag tycker fan att det var helt okej ändå. Jävligt poppigt, jävligt schlager, men hey, snubben tjänar pengar till skillnad från oss loosers som sitter på whoa. Om jag fick chansen att vara med i Melodifestivalen så hade jag aldrig tvivlat, och det hade inte ni heller...
haha nej nej tycker bara det e så jävla roligt att se hur mycket energi folk här har att hata och studera varenda move just fronda gör. Något är det ju uppenbarligen som sticker er i ögonen och gör att ni inte kan vara glada haha ingen mår så bra som jag :D
Jag hatar på alla som ställer upp i melodifestivalen så jag hatar även på fronda. det behövs fan en sillstryparn i hiphop version så att ni kommer tillbaka till verkligheten där musik om kärlek och den spanska solen inte är bra. christer björkman förtjänar en kick i röven som passar ett syniskt svin.
jag tyckte den sög... men hans andra låtar är ju bra
One/ DET kan jag hålla med om dock. När man verkar förfölja vissa artister genom varenda tråd som finns. Nu var det första gången jag skrev om Fronda och antagligen sista också. Mexiflex// Mja, tala för dig själv... Det är inte pengarna som sticker i mångas ögon, för det är inte mycket pengar om inte man vinner skitet. PR och hypen räcker kanske ett år. Men jag tvivlar starkt på att Fronda tjänar mer än en anlig kontorssnubbe. Det jämnar liksom ut sig. För några år sedan kunde man hitta N***man på diverse skitställen med en nål i armen liksom. Det går upp och ner om inte man är Gessle eller Kent.