mozzarella - Visst finns det många namn som är sämre (både ur ett minnesperspektiv och ett estetiskt dito), men det gör ju inte att ett "spexigt" namn blir bra : / För att gå vidare med ditt exempelså: "MC Fredrik" låter som en ganska fantasilös rappare, "Fredrik" låter som en rappare som inte bryr sig om alias, "Don F de la Skinkjägare" låter som en rappare som inte litar på sina skills för att bli ihågkommen. Av de tre skulle jag vara mest intresserad av att lyssna på "Fredrik". Själv så måste jag erkänna att jag ditt artistnamn givit ett så negativt intryck att jag inte brytt mig om att lyssna på det du släppt. Blev klart överraskad när jag läste recensionen av Satans Järnvägar och det stod att det inte var plojmusik. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Oj, glömde! Brunsås - Måste nog tyvärr säga att de två namnen hamnar på lite samma del av skalan: Mästermördaren är inte så jäkla spännande namn det heller : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Houman Sebghati
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
1. Subdominant, men palla byta. Kan skylla på att jag inte kom på det själv också! Lät coolt när jag var 15!
Subdominant_ varför vill du inte byta? namnet är ju fruktansvärt. har du whoa-fame eller så kanske? annars håller jag med Dementos lista i stort, dock ska Gubb da gambla ligga som överlägsen etta, motivering behövs inte.
måste lägga till ett: Prop Dylan alla former av lustiga små ordlekar till artistnamn går bort direkt. förutom Tank Marwin för det låter så odiskutabelt coolt.
g da gambla är det, för engelska projekt, tyck vad ni vill.. dock är engelsk talande länder hakar man sig ej upp lika mycket på namnen, det blir mer skumt för oss i andra länder med våra språk att typ tänka: masta killah aka mäster mördaren, i de länderna döper man ju t.ex barn till river, sunshine och sådant, man tänker inte ordagrant på samma sätt som kanske här, egentligen är det bara ljud som varför heter häst en häst och inte en griascfasfhasj, ja, ni fattar vad jag menar, därav illusionen, även om man kan tycka att namn är fula om man nu ej har kommit över det, trixet är att stänga den inre dialogen och sluta bry sig...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Ingen har nämnt Organism 12? Det måste ju vara det sämsta artistnamnet nånsin
säger han som kallar sig jontelito..
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
jontelito P21 Organism 12 är ju ett grymt namn! Alla som slutar på "-lito" är däremot snuskigt fult och ganska mobbat.
I tego arcana dei!
HAHA fan va rolig tråd! Sämsta är ju Beväpnad tjockis, liksom vafan? :| Plus att han är dålig också..
Give me five!
gubb tycker ja e rätt ballt. de fulaste e alla i d6aa . sen naturligtvis alla i audioforumet som många andra redan har sagt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tycker också att gubb är rätt tufft.
What´s more real than using your own name? - Eric Sermon
The Title Ute Nu! www.miztarodga.com www.myspace.com/tobyandmizta
Skivsamlare
2007-12-27 19:18
Shit vad alla hatar allt. Vem bryr sig vad folk kallar sig, är personen tight så spelar det ingen roll om han kallar sig för DiscoLennart, bra musik är bra musik. Internethat är så 2003. Osten är ett fett namn förresten.
http://www.soundcloud.com/adamkross
ostface killah!!! hahha finns det verkligen någon som kallar sig så?
james bong
jag tycker HampisH-FresH är ett snyggt namn:D men det fulaste namnet jag vet är ju "apan med micen" o "keffat liv" vad tycker ni om hampish-fresh det är väll ett snyggt namn?? pz hampish-fresh
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
Hubler - Ja, visst skulle det vara en idealisk värld om ingen brydde sig om hur saker och ting presenterades, men i dagsläget tror jag inte ens du skulle tycka att DiscoLennart var så värst högprioriterad att ta första lyssningen på om du hade ett gäng nya låtar att kolla in ;) Ens "artistnamn" visar till viss del vilken publik man riktar sig mot och ett namn som skriker "ploj" kommer inte locka lyssnare som vill ha "seriös" musik. Det finns ett antal namn som är hyfsat "neutrala", men det finns även namn som är klockrena för sin genre / subgenre. 10-4, over....
finns snubbar i Malmö som kallar sig för FFG som betyder flyktingar från gränsen, riktigt ballt namn enligt mig, men inte lika uppskattat av andra.
shazaam det namnet är fett ju,
B
Hubler Om inte annat är "Internethat" ett hett rapname.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad fan ska man kalla sig då!? Allt är ju fult verkar det som. Kom på bra rappnamn nu istället.
Careface.
Micke the only real Lito!
WWW.ISMEN.NU
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
JollyRoger X0 FHTEOTD- är inget riktigt namn, namnet är
Follow Him To the End Of the Desert. Jag säger inte att det är bra eller ej men det är i alla fall det
riktiga namnet som borde ligga upp för granskning. Jag tror att du sett den usla förkortningen som gjordes i Peace and Love- festivalens program.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Slick pulla? sjukaste namnet
Queff är väl rätt kefft, höhö. Nä men typ.. märta.. och slusken?
word, snarzzie x0, kusken e svinfult
osten e ju ett grymt namn som lämpar sig för den musiken han gör... som förövrigt också e grym...
Shazaam låter fan som en candybar typ. Vilket är kul med tanke på hans tidigare namn.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
näääk är sveriges schysstaste rapnamn
28
jag tycker HampisH-FresH är ett snyggt namn:D men det fulaste namnet jag vet är ju "apan med micen" o "keffat liv" vad tycker ni om hampish-fresh det är väll ett snyggt namn?? pz hampish-fresh
BLESS FOR HIPHOP http://www.myspace.com/hampishfresh stämplad som narkoman
hampish-fresh, skulle va snyggare utan fresh.. annars tycker ja inte block 44 o kaggen o dom är fula artistnamn, men fonky fresh o märta o dom låter bara konstigt.. ;s
follow him to the end of the dessert.. han droppar riktigt jävla äkta!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
gubb e ju as fett namn. speciellt om man är från götet och använder det som förstärkningsord också.
så
fronda
ostface killah hahaha
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
Kjell Kriminell och Tjuv Tjompa måste vara några av de värsta artistnamnen någonsin, det låter som två skurkar ur en svensk lantiskomedi från 50 talet. Fast jag är helt övertygad om att det var meningen, så det är väldigt BRA fula namn.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
fronda e ett av do mfulaste rapnamn .. jag läste igenom nästan allt här å konstigt nog har ingen nämnt lilleman ?
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Jag ska gå in i audioforumet och kolla förstasidan. Återkommer om 2 minuter och skriver ner alla namn jag störde mig på. Brb.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Otis Zin Kim Promille 5 MC KiKo Sopiaka Essen Hubler Onormal Alexz Matitto Sliez Exiilent karlic Asså hör på dessa vidriga jävla namnen? Folk är dumma i huvudet, det kan vi konstatera. Särskilt 15-åringar.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Promille 5 va ju ett annorlund å coolt rapnamn vrf klaga på de? :P
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
emilusch, fy fan, fult namn å skit musik...
frid & fröjd!
davelito
Läste igenom denna tråden o tänkte för varje namn. Va e de för fel på de? o tänkte en gång till, jo lite fel låter de kanske. Och tänkte en tredje gång PALLA Som nån skrev här uppe innan it's all in your head.
Jag kom fan på det fulaste av alla, nån som kommer ihåg Sir Väs ?
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.