Top 5 fula rapnames?
1. Märta 2. Osten af Mozzarella 3. Shazaam 4. Nääk 5. Gubb, åtminstone om man räknar hans nya (fan vet jag) Gubb Da Gambla
Shazaam later ju fett! men Marta och Naaak e sjukt fula namn.. Fronda oxo
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
petter
MORD & INGA VISOR - http://www.zshare.net/download/63239056c60018d8/
shazaam låter som artistnamnet på nån bögig laberokopia som uppträder på barnkalas...
it´s only in your head
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
big rob
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen.
är inte så mycket för namnen som cirkulerar i audioforumet.. hela blandningen med små och stora bokstäver och bindesstreck hit och dit. förhoppningsvis stannar dom just i audio också.. haha.
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
jag tycker bara öris låter riktigt fult, dock är han bra på att rappa. men ...öris?!?!
Kung i undre världen
kwuu eeffff som man säger på radio är rätt fult ;) mohahaha
He said, I write what I see Write to make it right, don't like what I be
"Näääk" låter så oacceptabelt bara
kaggen. what's up with that?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Öris låter ju coolt Nääk är fult och märta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Varför har ingen nämnt: MOFETA & JERRE ?! Hahahahaha, as fula artistnamn. Sedan att deras musik är galet bra är en helt annan femma.. !
Västkust Rockerz
Tycker mer att det är rapparen som gör artistnamnet..Om det inte är ett katastrofalt ett!
magnus schmidt
det finns så mycket gay
max peezay låter förjävligt
som queff sa, alla jävlar i audioforumet.. så sjukt fula namn!
Min polare frågade "vem är den där svenska rapparen lasse från malmö som har gjort "top notch" Han syftade på lazzee inte heller så nice namn
- Ågren - bT Shaazam -
--/roadlake rep.2010+
MR-J P19 en snubbe i min klass fråga mig häromdan.. "hörru.. har du hört talas om Ådaaam Tieensta" med överdrivet svenskt/stockholmskt uttal.. det lät ganska fult =)
adam tensta är nog de fetaste.. namn som näääk, Kihlen, shazaam, gubb och bwana.!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
K.I.M.M. ?
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Tay Tay Dat Dude är väl världens bögigaste namn? Låter som en kille som tror att han är rejält häftig. Jag tänker på killen i Offspringvideon, Pretty Fly (for a white guy)
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D
Kaggen Märta Nääk Big Rob Leo
www.myspace.com/suspectrap
Vad är det för fel på 'Leo'? Kaggen är katastrofalt fult i mina ögon, mina tankar förs till en epa-traktorförare ifrån Luleå som dricker HB, pillar sig i röven och vars största sexuella merit är att ha klämt på en tutte förra helgen, trots att "ludret skrek nej!".
kD;ds
Kaggen är katastrofalt fult i mina ögon, mina tankar förs till en epa-traktorförare ifrån Luleå som dricker HB, pillar sig i röven och vars största sexuella merit är att ha klämt på en tutte förra helgen, trots att "ludret skrek nej!". HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
leo är hans namn, men men, totalt orrelevant vilket namn folk har...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen.
haha, märks att 16 åringarna i audioforumet är gamers och tar sina cs-nicknames rakt av när dom ska rappa. typ zYcOrE, ^^flUx0R eller vad fan som helst. Lycka till att få radioplay grabbar! :)
Tycker nog Organism 12 HAHA
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik
Kaggen är katastrofalt fult i mina ögon, mina tankar förs till en epa-traktorförare ifrån Luleå som dricker HB, pillar sig i röven och vars största sexuella merit är att ha klämt på en tutte förra helgen, trots att "ludret skrek nej!". ahaahahahaha! de va fan roligt. Det ballaste/fulaste räpnamnet måste endå vara "Kattsmugglarn" ahahah så jävla bra
Va hände med Rostade bävrar?
hela ri-fa har ju sjukt fula namn. shazaam freezylocc (!!!) tay tay dat dude ' haha
jag gillar näääk...låter najs
hela ri-fa har ju sjukt fula namn. shazaamfreezylocc (!!!) tay tay dat dude haha ok det där hade jag faktiskt missat...båda det och tay tay dat dude petar ner gubb från listan
Funky Fresh Dressed
det är bara en idé i skallen fortfarande, alla namn är fula då........
mayornas P34 mmm...precis som det är "all in your head" när du tycker att en person är ful. eller ett skivomslag. förstår inte vad du menar...
Vart ligger det fula i Big Rob? :S Makes more sense än "Två Rostade Bävrar".
At the gates of Eternity...
Tycker de flesta ÅÄÖ namn är fula. Fattaru är inget att hänga i granen heller precis. Osten af Mozarellan skrattade jag 15 minuter oavbrutet åt när jag hörde det för första gången.MR J : Lazee är bara krångligt om man uttalar det på ett typiskt svenskt sätt. Alltså att man uttalar Z som S (vilket man inte gör på engelska). Då kan jag förstå att någon mindre begåvad person uttalar det "Lasse".
At the gates of Eternity...
Alla jävla namn som har nått med Big eller Lill i är det värsta jag vet, fyfan för alla sådana namn! Singel Namn: Shazaam Märshy (Eller hur fan det stavas) Dogge kaggen funkyfresh Alla ligger som Nr1# här kommer ingen undan med en femte plats inte.Grupp namn: FHTEOTD Latin kings Rifa Tengil ( Vafan det är ju ett namn på en person? Låter helt fel. ) Block 44.
FukinWitChu P23 Fett fräckt att du tog just mitt namn :)
Men till mitt och alla andra 'cs-nördar's försvar måste jag säga att jag tog mitt namn dagen jag började rappa, och har inte ångrat mig en sekund. Har fått fett mycket kritik för att jag kallar mig 'Zycore' då det ses som ett 'cs' namn. Men fan, jag tycker det är fett att sticka ut och vill inte kalla mig Nicke el. dylikt.
Sen hoppas jag att man får radioplays för hur bra låtar man gör, och inte för vad man heter.
Någon som vill svara är min gästbok tillgänglig :)
1
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Producent
2007-12-20 23:49
Jag tycker helt och hållet att det beror på hur pass bra artisten är. En bra artist diggar jag oftast namnet på oavsett vad det är, eller jag stör mig i alla fall inte på det... Tyckte Näääk såg lite fult ut första gången jag såg det, men efter att ha sett hans video "Mina gangsters" eller vad den hette så blev det plötsligt rätt så coolt, hehe det är vad jag tycker i alla fall!
Dawell P18 ¨
haha håller inte riktigt med, asså fatta om typ Kihlen skulle byta nick till "KhiliZzzZen" eller nått :) skulle fan hänga mig i taklampan! :)
ska han byta artistnamn varje gång han flyttar eller? adam fridhemsplan...
ostface killah och käse zåse är inte så snygga dom heller haha
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
mmm skönt studentspexig humor i hiphopform...jag spyr på det, verkligen.