[Req klipp] Var Är Björn?
Jag vet inte om folk kommer ihåg den, men för ett par år sedan så dök det upp en film här på whoa när någon användare gick runt med en handkamera på en fest och sökte efter sin kompis Björn. Björn hittades efter ett tag på toaletten och var en riktigt glad prick Kommer folk ihåg den här videon? Vem la upp den? Finns den kvar så att någon kan lägga upp igen? Det är så att vi har skämtat om den här videon sen den kom. En kille vi knappt känner men ibland stöter på på festivaler och annat heter just Björn. Och varje gång vi ser honom så drar vi av några kommentarer från den här sköna filmen Hade helt glömt bort det här tills jag såg den där Björn igen för ett par dagar sen, och nu vill jag se filmen igen. Var säkert flera år sedan sist (Inlägget ändrat av friktion 2008-05-27 11:13:18)
jag tror jag har ett svagt minne om det är.. hjälpe oss
Hangaround
2008-05-27 02:51
Har för mig att det var mellanöl som postade den, samt filmade? Har jag rätt Mellanöl?
Haha, den minns jag. Minns jag inte fel så hade väl denne "Björn" ett superskönt leende också precis när han kom ut från muggen. Vill se, vill se!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jo alltså han öppnade dörren och hade väärldens leende, så frågade dom vad gör du björn (och björn var väl halvnaken).. näee ingenting sen så dök det ju fram en tjej bakom duschdrapereiet hehe sjukt kul
hahahaha! den har jag! xD
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Lägg upp den då din sadist!
Kan lägga upp den när jag är hemma. Vauurr äuuuurr BJöööööerrrn?
My heart lives in my vagina.
Jg får ju inte ladda upp den utan upphovsmannens tillstånd, whoaadmins är jääääääävligt hårda på copyright brott.. :P
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Detta lät intressant! Upp med filmen!
ja vill seeee
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
men kom igen och ladda upp!
ja jag håller med, är det ingen som kommer ihåg det här klippet likabra som mig, eller har det på datorn och kan ladda upp :)
Hangaround
2008-05-30 03:30
Jag kommer ihåg det, och jag skrev längre upp att det nog var Mellanöl här på whoa som hade lagt upp filmen. Kolla med honom. Jag kan missta mig också.
det är mellanöl som la upp den.
SKU - SKU - SKULASON!
Langa upp den!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LÄGG UPP! :O FFS!
Get Random!
Jag vill också veta vars björn är!
bjööö--öööörn!!?
work some magic
hahaha vill se
Levande Kungar
Fan det här måste man seee! Släng upp på youtube, så kommer den få sån där skön hype som alla andra av samma sort, sen dröjer det inte länge tills remixerna ploppar upp och vipps så har man förfestmaterial! :D VILL SE NU!
^ Smart sagt.
Gah.. Hehe man blir jävligt sugen på att se den här filmen nu. Förväntningarna är skyhöga.
Gerdaman
haha vad fan jag vill också se. nu får någon ta och hitta den
http://www.tweenerpie.blogspot.com
minns den ocksa faktiskt har for mig att den inte var sa javla rolig dock
Toastare
2008-06-04 16:20
Mellanöl är på semester så ni får vänta om ingen annan kan hitta den.
Jag skyller allt på Emma!
hehe kul att alla har sånna förväntningar :) men den är nog inte lika kul när man hypat den före
Han får avbryta semster. Whoa kallar ju!! Ja, blir säkert en jättebesvikelse efter alla förväntningar hehe
Just ja! Det minns jag med! Hihi..Björn..heh.
One chapter a day
jaaa
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Vafan nu börjar man bli lite orolig för mellanöl! :'(
^ Smart sagt.
jo faktiskt, men tydligen är han ju bortrest, så får hoppas han kommer hem snart och att filmen finns kvar på hans dator :)
vafan, alla väntar ju det här
+'et!
NÅGON annan måste ju ha filmen!
Jag hittade den inte på min dator iaf.. möjligt att den är borta.. :P
simba, du får ta en grundlig koll, har du sökt på björn i sök funktionen? :)
Är han inte tillbaka än så han kan langa upp den?
vafan, det borde vara dax snart, upp med den!
+'et!
men vafan någon här inne måste ju ha filmen?
Fråga mellanöl om filmen. Om någon har den så är det han.
My heart lives in my vagina.
Toastare
2008-06-27 00:47
Ja skicka ett meddelande till honom om ni inte redan gjort det. Han är inte tillbaka än och det dröjer ett tag till. Men ibland kollar han internet.
Jag skyller allt på Emma!
har mailat, men inte fått något svar
Det är lugnt, FRA kommer hitta båda filmen, björn och mellanöl förr eller senare
tänk om filmen suger? då har alla väntat i onödan
+'et!
ja, tänk om den är skit tråkig... fast det är ändå värt! : D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
VAR ÄR BJÖRN????????????????????????????????