VAR ÄR BJÖRN? .. INTE EN JÄVLA AP TRÅD NU!
Get Random!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Toastare
2008-07-08 23:21
Tobey_ Jag hittade den direkt? Vad vann jag?
Jag skyller allt på Emma!
Tobey_ P21 When I see it. Will i shit bricks? Hitta den dirr !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du vinner en kram. Nej, jag googlade på "hitta björn" eller nåt så dök det upp en sida om björnar och bildtexten till den bilden va "Kan du hitta björnen?" :P
vafan då här bläddrar man ner i hopp om att se ett klipp men nähä, ingenting ännu½
Hangaround
2008-07-09 03:43
intet nytt på västra fronten...
hahahahahha, jag fick se björn klippet igår, och fyfan!! det är så jäääääävla värt väntan!! : D den är sjukt klockren!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* lägg upp då? hos vem såg du det?
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Jag kan inte lägga upp det, jag såg det på mellanöls mobiltelefon! : ) ska kolla om jag kan få honom att lägga upp det senare!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Haha vafan :P Då är ju mellanöl hemma! Tvinga honom!
*emelie* kommer in och pussyteasar. =(
mellanöl är inte hemma, han är hos mig på semester! Ska kolla om han har lust att slänga upp den senare idag, just nu går det inte.. Ni får hålla er... Egentligen har jag lust att be honom inte lägga ut den, så man kan reta er lite mer! ; )
robim X61 *Dare *..emelie..* ELAK HEST!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
haha oj blev en helt annan sak där av min särskrivning nu såg jag hehe:D
Toastare
2008-07-10 20:24
Shante, det stavas ju "deer" och det är hjort.. inte rådjur.. det heter roedeer. don't you älskling blir det ju!
woho äntligen lite hopp i tråden, kul att höra att det inte bara är jag som gillar klippet också. Kan ju bli lite skumt om alla suttit och väntat på det jättelänge och sen är det bara jag som gillar det :D
hmm don't you dare.... Är det som är riktigt för att vara ordpolis.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Språkpolis heter det väl...?
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
HAHAHHAH :D de sista inläggen om särskrivning!!!!! CLASSIC LIKE WHOA!! :D <33333
Get Random!
ja det var ett jääävla tjat om detdära!trött o skriver lite för fort för mitt eget bästa! sluta mobbas! nu glömmer vi dedära! ;)
hahaha, det är jätteroligt att det är så många som väntar på klippet! känns ännu mer som att man ska be honom inte lägga upp! ; )
varför då? För att du är elak?
jaa, jag är elak! ; ) han har iaf sett tråden nu, så det närmar sig! haha.
Haha, vilket jävla tjat om klippet :P Om någon har den kan ni lägga upp den. Har den bara på mobilen och är inte hemma och kommer inte vara hemma på ett tag
buu för mellanöl
work some magic
buu för er som inte har sett den! jag ska nog ta och kolla på klippet idag igen. : D
Hangaround
2008-07-11 18:49
Hihi har sett det, men det var sjukt länge sedan, då mellanöl lade upp den. Men är sjukt sugen på att se igen. Det är som att se en bra film, och något år efteråt är man sugen på den igen. Som en klassiker.
*..emelie..* oj fyfan får jag röra dig eller?
Mellanöl kommer säkert supa bort telefonen och så var det klart...
UPP MED BJOERN DÅ :O! ?!
roe deer heter det.. *slå på fingrarna med särskrivningspinnen*
*ihopskrivningspinnen
din flickvän är trogen? ja, hon långtradare!
TopDogz147 varför vill du röra mig, jag är bara en vanlig människa! ; p
Toastare
2008-07-12 18:07
Simba, haha förlåt. Undra om det finns ihopskrivningspoliser i USA/England/Australien/Malta osv.. som vi har särskrivningspoliser.
Toastare
2008-07-12 18:07
Har ni förresten inte blåtand på telefon och dator? Bara att skicka över den till datorn ju..
Tyvärr så har vi inte det! och kortläsaren är inte här hemma.. sorry!
jo precis, måste ju att gå att få in på datorn på något sätt. Brukar ju ofta finnas inbyggda kortläsare på laptops om inte annat
fast nu äger inte jag någon laptop, men ger du mig en så ska jag lägga upp den! Om det är någon som har den, så är det okej att lägga upp den säger Mellanöl, så slipper ni tjata mer!
Simba! du har väl klippet? upp med det då. : )
Toastare
2008-07-14 02:36
emelie, efter 1001 inlägg så är det ju faktiskt ingen som har den. Då hade ju någon lagt upp den.
men jag har för mig att mellanöl sa att det var folk som hade den på sin dator, att simba hade den! det är så det är förstår du! : ) men då får ni vänta tills den kommer upp, kan ta en dag, en månad, ett år. good luck! : )
BountyBoo fuck...ägd:(
hejja
nä bojkotta var är björn videon
Ni vill verkligen inte bojkotta filmen, den är för bra!
Jag hade den förut.. vet han exakta filnamnet? sökt på "bjorn" och "björn" men inte hittat någt..
Nu är jag hemma :) Ska bara leta upp sladden så jag kan lägga över den på datorn
Toastare
2008-07-14 21:36
och förväntningarna är skyhöga nu. Kommer det bli flipp eller flopp. Ett historiskt ögonblick på whoa. Det bästa är att om det blir flipp kommer tråden falla i glömska, är det flopp kommer folk prata om den fram till 2016.