willylumplump P3 vad är du för en nörd ? knappt kända svenska rappare tjänar pengar på sin musik. och jag tror inte han gör det för pengarna för då hade han nog slutat för längesen, han gör det för han gillar det..precis som 80-90% av sverige..och sen
" och stay the fuck out this industri!" VAD ÄR DU FÖR EN NÖRD?! haha ...stay the fuck out whoa!
Din tönt, precis, ingen av dom gör det, men jag gör. Och jag snackar med killar varje dag som lyssnat på 50 cent och spelat in en skitdemo och försöker vara likadan som honom. Det är skämmigt och mitt bolag slänger skiten när kids kommer med sina attityder utan att ens lyssna på det. Fortsätt göra det för skoj skull då, vara pank rappare och råna folk.. antingen eller, rappa och gör med stil, ta det seriöst, så kanske nått händer.. eller bli grovt kriminell.. det är mitt råd. Sverige lyricister om scenen ska växa,. så jag säger det igen.. rappa med ambitioner och hjärta, eller stay the fuck out the indusry!! det behövs inte mera oseriösa folk
brinn i helvetet...
Tick Tack är inte moroten Orange. >.<
¨NU vart jag sugen på game "I take you to a strip club"... Men vidon var ju jätte fjantig tycker jag, och vafan var det med killens frilla?? Och vaför ska varenda blatte vara så jävla blatte? Walla, abåå sho bre och allt vad dom nu säger, säg bara "jag svär" "shit eller vafan nu abåå betyder" och "tjena mannen!" tjena mannen är hur kul som helst att säga till folk som man inte känner, alla blir så stolta haha. Och den där fula dialekten han körde med? VAFAN??!
Rocka kamelen en gång
hur kommer det sig att det alltid är " club beats" i dessa låtar ?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>
"hanozy, fätaste blatten, till polisen säg picka ti mater" jag döööör hahahaha, det där kommer jag skrika ikväll.
"varför ska alltid dom vuxna bestämma, varför kan inte barn få vara stora, och välja föräldrar"
NY VIDEO ÄR PÅ G
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett cmg! yalla yalla! Kan knappt bärga mig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ser fram emot den.. faktiskt. cmg P21 ere du som sitter o hugger me en butterfly i luften? hahaha
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
isofu P3 nej, jag är inte alls med i filmen. står alltid bakom kameran
ok tyckte d liknade dej. ere ett Alchemist beat btw?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
har hört BETYDLIGT värre i vårat Audio forum. Visst, Wack text, wigger och hela skiten. MEN... bra beat, och bortsett från texten så flyter han på rätt bra. Dont get me wrong, jag garvade, men det var inte SÅ jävla illa som sagt.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Överdriv inte nu, så jävla dåligt är det inte. Han är inte off-beat tillskillnad från många andra. Dessutom tycker att alla dessa mbma-wannabes, cräjzy våldsironi dubbelmultisyllablesynonymflerstaveri-töntarna i audioforumet är mycket sämre.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
varför tännker jag på 049 unit eller va dom hette
Är inte butterfly lite 90tal?
413
cera: haha jo.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Butterfly, hehe, man ska passa sig för att vifta med den lite hur som helst, finns fler snubbar med gun än vad kanske många tror, är inte så kul att komma med kniv till en gunfight direkt, ;)
Nattbuss 807 style
Haha håller med er andra fan, den var inte så jävla dålig.. visst skrattade man över grejerna han snackade om osv men låten var inte helt keff.. Går att lyssna på faktiskt .
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
hehe , kolla kommentarerna på hans video , så fort någon säger den är kass då säger han " vadå din jevla svenne fita , kom då ska ja skera din hals " , ja .. han kan nog inte ta kritik den killen , åstorp låter som en håla yao ?
4:20 KANRK
HjärnSläPP P16 Och hur fan vet du att han skrev det, för det första har killen ingen youtubeinloggning. De som skriver är random människor som har sett videon och kommentarena. Sätt ihop 1 + 1 din jackass
Beatet är från THE GAME - LETS RIDE ( STRIPCLUB )
FuelDOg P23 har du aldrig halkat till, råkat greppa en öl som stog framme, öppnat den i fallet och landat på rygg med den i munnen? hände rmej varje helg..
NORRLAND P1 Blev klar med redigeringen förrigår. Den kommer att vara upp på youtube inom 1-2 timmar. Du kommer se en ny tråd snart.
cmg P21 random folk tror jag knappast ? 1+1 = 2 ? e du trög eller?
4:20 KANRK
Mycket pinsamt och nej, nej, nej(!!!!!) det här är inte bra för fem öre! Läste igenom lite snabbt och fick till min förvåning se att folk skrivit "schysst flow", "skön röst".. men aj, aj, aj. Det är ett tecken på att många på whoa är tondöva och allmänt omusikaliska. Men nog om de.. videon var ruskigt kul. Måste säga att favorit delen är när killen befinner sig på ett berg eller jaa, någon höjd av nått slag iaf. Kolla den stenhårda killen i vit keps. han är min idol.
pläääästics.
Haha det finns ingen hejd!
haha jävla jalla!! fan va coolt o råna folk
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
cmg ska tydligen också rappa/ha rappat, o verkar själv vara på samma coola ämnen som den här killen. Sökte i audioforumet o hittade en tråd för denna låten(låten var dock expired så kunde inte tanka men den verkar onekligen vara stenhård):Hangman & cmg - VETTAHUT (Cop killah song) maaan, dem be crazy in Åstorp
hahah nu dödar dom poliser också
Dollar Länka upp oss med nått du tycker är bra.. ..nått udnerground svenskt.
Fan älskar denna låten, lyssnas på varje gång jag är full nuförtiden. "Pengarna ska fram klart dom måste fixas, tar fram butterfly visar hur man trixar" Distanslöst, utan ironi och helt underbart. Alla andra rappare som försöker leka ghetto i sverige kan ju gå och lägga sig. Nån som vet om han gjort mer?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Undrar om personerna själv inser hur pinsamt det är, egentligen. Det kan de ju inte göra ...de måste ju verkligen tro att "wow, detta kommer bli fett och gangsta, vi kommer få respekt av alla!" Varför tror de det här? Jo, för som dundermannen skrev, det är inte ens ironi i närheten. Det är ganska fascinerande ändå :)
Det hade varit lite förståligt om dom hade varit 14-15 år .. Men han "cmg" som skrivit i tråden var ju 21 liksom... 21 !! haha
hangeye P23 Ja jag e med i refrängen och kickar en vers, har du ens hört vad jag säger i texten. Du kan gärna visa vilken del av min text ska vara så gangstaaaa som du påstår.
MickMästarn P19 Ja 21 och jag har producerat videon. Vad är problemet? Var är det löjliga i det hela?
So what om han säger det han säger i texten, det e hans text och hans liv. Har du aldrig varit 15-16 i ditt liv, var du så jävla korrekt när du var liten eller?
daviden P25 Det är klart att de tyckte att det skulle vara fett. Och i deras ögon är det en rolig grej. Alla som bor på BG gillar den. Försök du att göra en film på amatör nivå som ALLA kommer att älska. Det kommer aldrig hända, ALLA kommer aldrig älska något, vissa gillar vissa hatar. Men det viktiga är att de som bor där gillar och det gör de. Sen vad andra tycker är deras ensak.
Jag kan förstå att man kan tycka det är löjligt och fult, men ingen går och tror att det ska vara värsta compton grejen. Alla bara fular sig och har kul.
Jag tyckte han kunde rappa iaf..
Hjulet snurrar men hamstern är död