[Film] Gangster från Åstorp. haha
Kolla killen.. http://www.youtube.com/watch?v=3VFutoq2SME
schysst smula ..
- men nog om dig nu.
har sett/hört sämre, men jofan, skapligt pinsamt:/
PAO!
Det var jag som spelade in videon. Ae va fan sluta klaga, låt killen göra sin grej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Patetiskt. Och vad fan är Åstorp för jävla håla?
Signatur får rum här
Haha. vafan . han är bättre än 50% på whoa, om inte mer. Fast ja. Videon var ju lite pinsam. HAHAHA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jojo, texten var inte bra.. Men han flowwa soft. han är fett g'
Han var fräck
Mikael Söderlund was here!
Tycker videon var skön och låten var helt ok. Alla ni som klagar kan ju komma fram bakom dataskärmen luffare.
ingen som sett klassikern med 042-unit ? ganska så bra... eller ?
I hate this motherfucking world and everybody inside!
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
042 var ju roligare "sitter här och skriver en mäktig text for jag och mina vänner är bara bäst" han va skön
Funk Valley Records Gratis musik, beats och trumsamples!
lillebror tage också-
tjejer kom hit och få lite kuk ni andra kan bara ta och sug? fattar inte..
haha jävla bönder. åstorp riktig jävla bondhåla asså
SKU - SKU - SKULASON!
Utvecklingsstört... säger jag bara.
Öl är Bröd!
grattis, klockrent exempel på stereotypen av blattar. Och folk undrar varför SD får mer och mer röster.
låt dom göra sin grej..har hört sämre... förstår inte hur folk kan bli så sjukt arga av en liten video.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Det är ju internet warriors som är gangsta bakom skärmarna. Ni som hatar, om typ er kompis hade gjort denna videon så kan jag nästan lova er att ni inte hade sagt det ni säger här till personens ansikte. Så jävla överdriven va inte videon, jag tycker definitivt inte heller att den kan jämnföras med 042-units video. Ja han kanske rappar om knivar o rån o så men va fan låt killen göra sin grej. Uppenbarligen flowar han bra o kickar sin grej som han ska.
maran P3 haha jävla bönder. åstorp riktig jävla bondhåla asså Ja men då är hela skåne en bondhåla inklusive dig din bonde.
Folk bor i lägenheter, hus jag ser inga jävla kor på gatorna.
Har du ens varit i åstorp? Helt vanlig by precis som alla andra.
Tror det kunde blivit rätt hyfsat om han la ner mer tid på texten och om cmg använt ett stativ till kameran. Jag tycker videon var rätt schysst ändå, lite amatörmässig men den är som den ska. Som många andra har sagt, han gör sin grej.
A historian is a prophet in reverse
cmg P21 haha skämtar du eller ? ja jag har varit i åstorp. det är en jävla bondby bara lyssna hur fan ni pratar!
SKU - SKU - SKULASON!
cmg P21 Hade min kompis gjort den här låten/videon så hade jag helt ärligt örfilat upp fanskapet. Det finns inget värre än folk som leker gangsters, din polare hade säkerligen pissat ner sig om farbror polisen hade plockad honom för något. Och nej, din polare flowar verkligen inte bra. Visst det är bättre än de mesta på whoa, men de säger inte ett skit eftersom de flesta på whoa är skräp. Så med whoa-mått så är den väl aningen mindre skräp än allt annat skit som släpps här. Sen är det personer som din kompis som gör så att invandrare får dåligt rykte f.ö.
Inte så jävla farligt, sluta gnälla.
haha. peruken har glidit fram över pannan. show some love "gangsta".
Twelve Tribes of Israel
Alltså utöver att texten var så förbannat larvig så var det inte så farligt. Att stå och flowa utanför Netto och i ett villaområde är så gangstah! ;-)
Det är inte lätt när det är svårt..
Haha älskar Lilla Edet låten. Tycker fan den är skön, mycket energi i den. Videon är väl en annan sak...men ärligt tror jag dom skämtar. Vafan skulle dom annars filma en ungdomsgård och andra flumma grejer för?
A historian is a prophet in reverse
Daniel-Blade P17 tack för kritiken.
ja det med kameran har jag fått höra innan också och ska tänka på det mer till eventuell kommande videos!
maran P3 omg hoppas att du skämtar. om du snackar om dialekt så är helsingborgare ännu värre bönder än åstorpare.
En brud från HBG skulle en gång säga "rönne å" eller va fan det va. Hon bara:
-RRööröww
Äkta bonde mannen så kom inte o snacka.
Och när ni ska säga Ä, ni säger " AJEÄ"
stativ till kameran skulle det stå!
Hahaha, ja smått pinsam text. Men vafan det lät ju ok iaf.
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
haha! sporta gåsjacka och turtle neck i nån deppig håla.... gangster!
haha älskar hans sätt att skryta om sina knivar och att han rånar folk... är jävla coolt är det att råna ngn? Akta er för Åstorps mörka gränder...
*hur jävla coolt är det att råna ngn...*
hehe wishfullthinking lyrics, det är så jävla coolt att sätta kniven vid halsen och råna folk!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Gör din grej MEN om man rappar om hur man ska råna folk med butterfly och snitta halsar så får man räkna med kritik. Videon var okej men p.g.a textens innehåll så blir man bara irriterad. Det är sånt här som försör för alla andra invandrare. F.ö är det bara patetiska och ointilligenta människor som springer runt och rånar folk för att leka "gangsters". Riktiga "gangsters" varken syns eller hörs.
Förstår inte? rånar han sina polare? för folket i den byn måste ju alla känna varandra?? & det jag tycker är så sjukt löjligt är just det om att han rånar folk med kniv o skit, Lixom gör en text om polarna på gården, hur ni lirar basket & skiter i plugget eller fan nått sånt, men rånar folk? Rappen är helt okej! Men ändra texterna & få ner attityden lite, man kommer längre med ödmjukhet!
2 PJÄSER
& word till sam1- finns inte 1 ända riktigt farlig snubbe som skulle göra nått sånt här, dom som pratar minst är farligast
2 PJÄSER
haha LIlla Edet var ju grymma, sköna som fan =)
den dära polo tröjan och frisyren är bara så 1998
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
gillar cykelhandsken.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
HAHAHAHHA fan va pinsamt, trucker keppsen <3
You already know, den e on lean!
Zlick P21 Nej alla känner inte varandra :D Vet vem det är dock.
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
pinsamt.