Tyckte ändå han flowa rätt gött.. sen att texten som sagt är rätt pinsam.. finns så mkt amerikansk hiphop där precis samma sak är accepterat, så det har jag inte så ont av. Lilla Edet-låten är ju för övrigt blytung! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit, jag lär inte åka till Åstorp i första laget! Murder capital of Sweden, no doubt.
I never knew hustlers confessed in stereo.
Vad är det för förvirrat snack om att dialekten är det som avgör om man är en bonnläpp eller inte? I Åstorps kommun bor det 13 000 människor = bonnhåla. I Helsingborg bor det drygt 120 000 = riktig stad.
förstår inte hur man kan säga nånting positivt om detta ihuvudtaget
Det jag älskar i såna här videos är att det alltid finns nån i bakgrunden som är så sjukt rolig utan att mena det. I Åstorp-videon är det utan tvekan mannen med bak-och-framvänd fitted (WTF?!) i "cykelhandske"-scenen. Han ser så jävla YO ut att man måste älska honom. I 042 Unit-videon är det fan han i linne och hatt i refrängsekvenserna. Alla ser ganska gangsta ut förutom han som bara ser ut som att han vill vara R. Kelly. I Lilla Edet-videon är det killen med bergsprängare i början, han som bara står och noddar. Han ser så oengagerad ut. Ice cold! Och såna här låtar blir fan inte kompletta utan nån som säger "UH!" skithögt då och då.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
Jag undrar om de verkligen går med denna jävla fjantattityd och så hemma... jag tror fan inte det =)
There must be a beginning of any great matter, but the cuntinuing unto the end until it be thoroughly finished yields the true glory.
Stål från Göteborg: http://www.fotolog.com/jahjahknow
Tyckte inte det såg ut som värsta bonde hålan i videon. Gangster rapp på svenska, varför blir folk sura om han snackar om att råna folk. Tänk så gör han det okså, då är hans text mkt bättre än alla dom här "jag slår dig med ett land" raderna som alla whoabögar kickar.
Blood on my dick or shit on my knife
Riiiktigt guuld!..det är så här det ska va!
Truckerkepsen Dunvästen (!) Frillan Basketplanen baksidan på ett högstadie = "blattegården" Babylena kinder Netto Åstad Kritik: FULLSTÄNDIGT Lysande! 9/10
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
du glömde snubben som flasha nån karnevalskniv...
dingrinn.blogspot.com
Men alla dessa är på skoj eller hur?
Jag missade en del av humorn i Lilla Edet-videon:
snubben i andra versen rimmar på sån härlig dialekt!
"vi glider förbi å bäst du stänger din mön
för alla dawgs e på plats å de kan hända nå dömt
jag lägger det tüngt och reppar föllt ut
edet krossar all konkurrens mannen pönkt slut"
Måste säga att av alla reppa-hooden-låtar jag hört så var ju den klart bäst. Bättre än den som tråden handlar om, definitivt.
Få saker har i och för sig svårt att slå
Vi3 - "Sumpan style" . Men tyvärr är videon till den - och videoversionen av låten med den - försvunnen tillsammans med en videoredigeringsdator från någon fritidsgård. Den sägs dock ha varit jävligt rolig.
This is how we do in the XR2 myspace.com/birchstreetproject
cmg P21 haha helsingborgare mer bönder än folk från åstorp?! HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, skärp dig
SKU - SKU - SKULASON!
maran P3 haha helsingborgare mer bönder än folk från åstorp?! Jag vet fan hur du läser och tolkar saker på ditt egna speciella sätt men jag skrev:omg hoppas att du skämtar. om du snackar om dialekt så är helsingborgare ännu värre bönder än åstorpare.
ok så du påstår att helsinborgare pratar värre än folk från åstorp ? hahahaha du måste skämta.
SKU - SKU - SKULASON!
Helsingborg - Åstorp. samma skit olika namn... ge er nu
eller inte.
SKU - SKU - SKULASON!
det ända som var bra var beaten
Allt är sant på internet.
tyckte han flowa bra,,, 100 gånger bättre än massa andra man har hört. texten är rolig,, roliga rhymes,, man behöver inte ta allt på allvar ,,hade ni stått framför han så hade ni säkert sagt att den va bra,,,
Vilken badboy, jag blev kåt!
"Min sambos bror har två hakkors på ollonet. Han vill hitta en utlänsk kvinna så han kan jaga henne runt lägenheten med sitt "tyska attackplan" i vädret." - Two_grand
marlene P3 Det är ju bra att du läser hela mitt inlägg, jag får väll posta om den då. omg hoppas att du skämtar. om du snackar om dialekt så är helsingborgare ännu värre bönder än åstorpare. En brud från HBG skulle en gång säga "rönne å" eller va fan det va. Hon bara: -RRööröww Äkta bonde mannen så kom inte o snacka. Och när ni ska säga Ä, ni säger " AJEÄ" Så.. ja, ni pratar värre skånska än vi.
tycker han är lite lik
raindrop , fast utan glajer. i blattegårdenvideon alltså.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
g-unitkebablinne p21 du har inte ett rätt.
SKU - SKU - SKULASON!
-L-O-R- P23 "tyckte han flowa bra,,, 100 gånger bättre än massa andra man har hört. texten är rolig,, roliga rhymes,, man behöver inte ta allt på allvar ,,hade ni stått framför han så hade ni säkert sagt att den va bra,,, " Var hittar du roliga rhymes?
Is Wayne Brady gonna have to choke a bitch?
Han var helt okey, hade han varit från t.ex Hässelby eller Rosengård hade alla sett det ur en annan vinkel
Upp i snoken ska det!
Nu snackar jag om musiken, inte om han är feg för rånar med kniv, snackar skit, eller är en liten tönt.
Upp i snoken ska det!
cmg P21 Du som känner honom. Lever han upp till den han rappar om? Dvs. rånar folk, öppnar dörrar utan nyckel osv. Tyckte han hade skönt flow och skön röst, men texten var mesig.
042-unit försöker iaf spela lika hårda som i deras video i verkligheten iaf
Jag vet inget om Åstorp, men låten var rätt bra ju.
haha ärligt, hur kan ni tycka det här låter bra? Sämst ju.
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
vilket skämt! hahahaha.....alla e kriminella och det e så fett!! hahahahahahaha....man kunde ibland hoppas att navelsträngen var klipp när målbrottet kom men inte här... Åstorp - en bondehåla med en rolig pajas. Clap.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Man slutar aldrig att chockeras av alla dessa muppar! Ena dagen rånar de folk, gör inbrott, och stjäl av hederliga människor, nästa dag undrar de varför det finns rasister som ogillar dem.
yoyo utanför netto
jag har alltid rätt.
-Serum- är andra.. den taniga killen har ja ingen aning om, men de enda han gjorde var att stå där o se osynkad ut ändå så..
va fan vi alla utlänningar kan inte få plats i Malmö,Sthlm o Gbg så vi måste ta över bondehålorna me hahhaha..
haha tönt....utanför netto haha
inget spec
"I made him an offer he couldn't refuse"
hahaha riktiga lantis-blattar! asso texten va ju rolig o låten va fan skön. sluta hata folks. ta inte allt så seriöst
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Det roliga är att bara hans polare tycker han är häftig.. Rap är en industri, och han kommer Aldrig få kontrakt,. så låt han fortsätta sno mobiler och vara en broke as som inte har råd med saker själv, (Windowshopper) och tycka han är gangster. Han kommer aldrig tjäna pengar på rap eller musik. Vill han göra sin grej, ta folks handväskor eller va fan du nu gör, och stay the fuck out this industri!
tragiskt att alla som klagar skulle kissa på er om han å hans polare ville "låna" era mobiler..då hade ni inte varit lika häftiga..
är det tragiskt att dom som klagar skulle bli rädd om han kom med sitt gäng?? läs din egna mening en gång till.. säg den högt också och tänk lite på den, för det va inte specielt smart sagt
Ja?...och dom är fortfarande fuktiga i byxorna
men varför tar vissa ens åt sig i tråden? herregud.. och sen raindrop kan jag inte sluta skratta åt..
lilla edet låten har skills
work some magic
haha seriöst:) tror många här inne som bor i en riktigt förort bara garvar åt er.. kolla på dig asså, vad är du:D skulle en sån valp som du försöka råna mig:) skulle ge dig en sån pimphand så du studsa hem till din förort igen:D haha detta va roande:D
Pundare med Prestationer.
bitchlapp fast:P med knogarna utåt:P
Pundare med Prestationer.