Massaker på Delfiner i Japan. [film]
Det här är tradition...Massaker.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Fyfan vad jag ångrar att jag inte sket i att kolla på den där filmen..
Walking the street of dreams
jaa ni... life is a bitch
Fyför, jag varnar er som bara kollar här. Titta inte på filmen, det är sjukt. Jag ångar att att jag kolla på filmen, dom riktigt lider till döds. Kolla inte på den, gör er själva en tjänst..
W like Whoa - Woxic
ja, människor är svin.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Fyfan vad elakt. Hur kan man göra sådär och bara stå och glo? Hey entertainment. Btw är inte delfiner fridlysta?
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
krakel_spektakel , skojjar du med det du sa? Vadå fejk? Du ser ju filmen idiot..
W like Whoa - Woxic
Tycker inte man kan skylla på dom som gör det. Skylle på företagen istället. Skulle också skära upp hordelfinerna om det var det som gjorde så att jag fick mat på bordet...
Varför dödar man dem inte först så de slipper att lida menar jag?
Jävla förbandade förband
Exakt, ZooLive smart fråga.. Man ser ju när dom släpar delfinerna på marken efter bilarna. Riktigt hemskt, sjukt rent ut sagt.
W like Whoa - Woxic
Det kan ju inte vara ett effektivt sätt att döda dem på som dem gör?
Man slaktar kor på samma sätt, så sluta gnälla vafan
Aja, Hazn_ gör dom så med kor här i sverige? Binder dom korna i bilarna och släpar dom längst marken och sedan skär ihjäl dom levande så dom spratlar som ja jag vet inte vad..
W like Whoa - Woxic
Man slaktar kor på samma sätt, så sluta gnälla vafan Nej, man slaktar inte kor på samma sätt.
Walking the street of dreams
Exakt.
W like Whoa - Woxic
Men vadfan! Ingen som svarade på min fråga, ÄR INTE DELFINER FRIDLYSTA?
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
Korna glider runt i lyxbilar på väg till slakten där dom får hur mycke opium dom vill tills dom somnar.
Seriöst, ni vet själva hur det är. Dom står trångt på väg till slakthuset, där det
här väntar.
Sluta äta kött, jävla djurälskare
"Sluta äta kött, jävla djurälskare" Vad menade du? Att man ska sluta äta kött?
W like Whoa - Woxic
"Sluta äta kött, jävla djurälskare", hur menade du? Att man ska sluta käka kött?
W like Whoa - Woxic
Shit, men är det verkligen i sverige den filmen är inspelad? Lätt att jag ska sluta käka kött isåfall. Stödjer inte dom mer isåfall..
W like Whoa - Woxic
fyfaaaaaan!!!! det där var det värsta! Uuuuuuuusch!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
satan va folk är lättpåverkade, "det är ju bara på film"
vad fan håller dem på med?? man skakar fan av ilska
Femme fatale
FYFAN! Hur kan man göra så..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Taccos P14 Nej så gör man inte i Sverige, Sålänge du äter Svenskt kött eller danskt eller liknande och inte köper från Polen så slippe du äta toytyrkött av en kossa... Men dedär med delfinerna, man har lust å åka ner ditt med några automat gevär å döda vaarenda jävel där alltså
Fisk som fisk Den där filmen passar utmärkt till mina tonfiskmackor
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
1. delfiner är ingen fisk det är däggdjur och 2. cp japaner
jag har alltid rätt.
JonkaGOO P18 Vad i "
fisk som fisk " förstod du inte. Sluta gråt över några delfiner sitter ni och whinar lika mycket över en torskfångst också?
"Jag var så fattig när jag växte upp, att hade jag inte varit pojke så hade jag inte haft något att leka med!"
"Shit, men är det verkligen i sverige den filmen är inspelad?" ditt stolpskott, DEN ÄR INSPELAD I JAPAN!
"ditt stolpskott, DEN ÄR INSPELAD I JAPAN!" inte säker men han kan ha syftat på koslaktvideon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dewilicious P19 Precis..
W like Whoa - Woxic
Fyfan vad sjuka människor är. Vissa är fan sjuka i huvudet och de förtjänar minst sagt ett nackskott..Eller nej..de förtjänar samma behandling själva, fast värre. ididoter
Filmen där korna slaktas är en urtidsmetod och den sker på väldigt få platser i sverige idag + att metoden är olaglig. Man använder nu för tiden ngt som kallas för slaktpistol. Den sätts mot pannloben och skruvas upp på något sätt. Sedan skuter en jävligt stark fjäder ut en form av slagbult och djuret dör omedelbart...
Jävla förbandade förband
ZooLive P25 , Det kan väl inte vara dyrare eller mycket krångligare att göra så? Varför används inte den överallt? Låter jävligt mycket bättre för ko-videon var sjuk
De borde veta bättre, delfiner är tillsammans med apor de smartaste djuren på vår planet med språk, sociala relationer och en förståelse av världen som t.ex. inga fiskar har. Det vore som om de dödade labradorer och orangutanger på samma sätt, skulle folk bry sig mer då kanske?
PrismaS: Va inte många år sen som dom visade klipp på nyheterna om hur svenska kor behandlades i slakthusen. Elchockar på mularna och utpetade ögon var/är tydligen vardag. Så det där med att svenskt kött är jättebra tror jag är bullshit.FuelDOg: Gör det :P
FuelDOg P22 ja, låt oss hata ett helt folk pga vad några få gör.
Sen borde jag förövrigt tillägga att jag inte tror att alla slakterier i sverige behandlar djuren som skit.
Delfiner är onda intelligenta däggdjur och ett hot mot demokratin. Se bara på deras långa näsor och deras sylvassa tänder, finns ingen oskyldighet att finna i det anletet.
GAIA P24 så en varelses värde står i direkt relation till dess intelligens? en efterbliven person är alltså inte lika mycket värd som en normalbegåvad? jobbigt exempel men du förstår kanske vad jag menar, egentligen är det väldigt underligt att människor tycker så synd om vissa djur medan andra helt tycks sakna värde.
Nej, så sa jag knappast men du kan förutsätta att ett medvetet djur med intelligens lider ännu värre av tortyr än ett djur som knappt har nån hjärnfunktion alls förutom att andas, äta, simma och skita. Det är inte bara den direkt fysiska tortyren som gör ont. Kolla på vad som händer med en schimpans om man sätter honom ensam i ett rum, han blir deprimerad. Det händer inte med en guldfisk direkt. Allt liv har för mig värde men att plåga djur som är medvetna om tortyren sticker lite extra i ögonen-
Ingen gråter blod över hundra slaktade räkor på en smörgås .(
hundra räkor på EN smörgås? phew...
så där behandlas ju fan alla vattenlevande djur som äts. det där är fan ingenting mot hajfiske. delfiner är ena jävla populistfittor, fula är dom också.
Rehab is for quiters.
Exakt. Chopchop, av med fenan, tillbaks i vattnet. Djuren stympas för en jävla hajfenssoppa. Påminner lite om när elefanterna blev klippta p.g.a. betarna.
jävla gulingar
Random användare på youtube "Hasch är farligt ju.. det är typ vitt pulver man ser konstiga grejer av. Sen kan man få psykos ett år efter och dödar sina barn"
"they stick knifes and blades in a couple of them as that will make the others stay, since dolphins never leave a wounded family member"
tycker inte att det spelar någon roll var det är för djur. döda det om du ska, men gör det fan så snabbt och så minst smärtsamt som möjligt