dööö... jag har fått nobben massa ggr för att jag varit för kort. Du är i en skör ålder nu. Tror du nångång i livet kommer bli riktigt nöjd med din längd bara så accepterar den o lever vidare :)
The sky always had little fluffy clouds..
Min pojkvän är också 2,02 .. Han är rätt såå trött på alla kommentarer men den som är mest störande är nog "Spelar du basket?" haha, ja skulle inte vilja höra de hela jävla tiden iallafall.. sen tycker jag absolut inte du ska skämmas.. varför?! va stolt!! jag e 1,75, ok, jag får stå på tå för att pussa min man .. but still. jag tycker faktist det e avntändade med killar på 1,75. o kortare... eew. fast en sak .. STRÄCK PÅ DIG! finns inget värre än långa killar o tjejer som går som ostbågar. sträck på dig o ha bra hållning. de påverkar hela helhetsintrycket och får dig själv att må bättre, fatkist. inte skämmas, va stolt, om de krävs - börja träna lite, för bättre proportioner. KRAM!
Ausonius Du gå in i en tråd och berättar om hur din kille är trött på kommentarer om ditt och datt och att man ska vara stolt och trycker in lite om hur avtändande killar som är kortare än 175 cm är, eww? Rimmar rätt illa du bruden...
GAIA man ska vara stolt över sin längd. Men jag kan väl för fan itne hjälpa att jag inte tycker det är nice med killar som är korta. men dom hittar säkert någon som gillar det, vafan de flesta tjejer är ju typ 1,65 så för dem är ju inte 1,75 killar direkt korta... hajar du ?
Ja, det var mer sättet du uttryckte dig på...
Jag påstårr mig inte vara i samma situation som dig, eftersom jag valt mitt utseende. Men jag vet precis vad du pratar om. Människor (speciellt svenskar) är så jävla ouppfostrade, elaka och otrevliga mot mig på stan. Stirrar (låter sina ungar stirra okntrollerat), pekar, viskar, pratar HÖGT och slänger t om ur sig elaka kommentarer (sen när blev det okej att slänga ur sig vadsomhelst bara för att man inte ser ut som Sara Andersson?). Detta börjar störa mig fruktansvärt mkt, och jag blir mer och mer paranoid för varje dag som går, haha. Fast jag har fått shyssta ögon i nacken. Jaja, vad det här hjälper dig vet jag inte, ville nog bara gnälla lite.
Låt mig få 20 cm av dig
Hasta La Victoria Siempre!
Oj vad mycket inlägg! Kan tyvärr inte svara på alla, även om jag vill.
Kan börja med att säga att jag har inte det problemet att jag ser lång ut, eller att jag är smal. Styrektränar gör jag!
För er som är intresserade så ser en man på 202 ut såhär:
http://img174.imageshack.us/img174/582/hej2gf5.jpg Till er som känner ingen bilden: Jag vill helst vara anonym och skulle uppskatta om ni låter mig förbli det i denna tråd.
Areskoug F19: Känner igen mig i det där att man alltid måste se perfekt ut. Jag är sjukligt fåfäng. Om det beror på att jag med största sannorlighet är längst/högst inom en radie av 500 meter (inklusive byggnader) runt om mig vet jag inte :) Tack för klädtipsen också!
Subdominant_ P18: Riktigt så långa är dom inte :)
Baldermor F17: Haha!
Guano P20: hehe, hur menar du växa ikapp mig?
tammi F17: Mycket sanning där! Tack ska du ha
1x2 P23: Planerade du innan du läste igenom tråden att du skulle komma med ett så korkat inlägg?
amanad F16: Du har rätt! Och jag har börjat tänkt mer och mer så. Nu känne rjag mig helt reko med min längd nästintill, visst vissa studer är de lite jobbigt, men ibland tvärt om!
1
Långa män e hett!
Du och dina farsor?
det är hett med långa killar.
Vafan, du ser ju normal ut, och från ett manligt perspektiv så var du ju inte ful heller, och det är ju bra. Jag är 193 cm och väger 75 kg, jag åt som fan ett tag för att gå upp från 70, så nu har jag ett normalt BMI iaf. Det är bara att se det från den ljusa sidan, du får hjälpa tjejerna lägga upp sina stora väskor på bagagehyllan på tåget ;) Jag ser ut som ett jävla streck, men oftast försöker man ju att inte tänka på det. Ha en bra framtid.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
En lång människa som kan bära upp sin längd kan vara så sjukt hett! Det är inte nice med folk som är långa och går och böjer sig och ser allmänt osäkra ut, men bara man ser den där säkerheten så.
Hade ju varit tiotusen gånger så bull att vara dvärg.
haha, jag har skrivit i denna tråden. Kul... Jag var nog nykter som en lärka
Håller med vad folk säkert redan sagt i tråden (orkat inte läsa igenom): Biffa upp dej lite så blir du en riktig sexy kotlett och då får du inte nobben av brudarna längre . Själv e jag 186 typ så det är typ "lite" lång så jag vet ju att man inte kan vara trådsmal då man e lång.
tråden hade nyss, tills jag skrev denna kommentar, 202 svar. jag hoppas att du, med hjälp av mitt inlägg, växer ännu en centimeter! för övrigt är jag 185, skulle inte skada att va 187 :(
PEACE
jag var fram till jag var13-14 kasnke alltid längst. elelr bland dom längsta. men sen stannade jag av och både tjejer och kilalr växte om mig. men då tyckte jag det var skit jobbigt för alla populära brudar var korta och små och det var inet jag. jag ville bara bli längre. nu är jag 170 och skulle gärna vilja vara 5cm längre. men pga av att jag alltid var längst förut så tror jag att det lett till att jag har/har haft svårt att kunna tänka mig en kort kille. När jag förklarat hur min drömkilel ska vara så har det varit minst 180(minst)-190(gärna längre)cm som gällt. Så det där med tjejer och kortare killar stämmer inte helt. du låter som något helt i min smak!(om du inte rä för biffig, lite tanigt är fint också) stå på dig! kän dig snygg, så blir du snygg och omgivningen kommer se dig på det viset också! Om folk har frågor och undrar saker så var öppen och svara. Det kommer, i längden, hjälpa dig.
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
Min bror e 204 cm o mår bra...mådde dåligt pga de i 20 år..men nu säger han att han inte skulle ge en cm till nån.... Du kan ju få långa tjejer....dom e ju hetare.....
accept what u cant change
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hellre alldeles för lång än för kort.. eller det tycker jag.. haha, jag har lite svårt att sätta mig in i problemet då många av mina polare, inklusive mig är basketspelar och alla vill typ vara 2 meter som snubbarna i nba.. men 2 meter är fan inte såå långt. det e la bara manligt typ. i nba är det typ medel.
Västkust Rockerz
hmm.. börja lira basket där kan du nog hitta lite polare av samma virke så att säga ;) kan vara respectingivande o vara lång så träna upp dig o bli fet gangstah
Jag har full förståelse för att det måste vara jobbigt att vara så lång. Jag är ungefär 187 och tycker faktiskt att min längd känns helt perfekt. Det värsta med att vara så lång måste vara att det inte går att banta ner längden eller nått
shimmy shimmy yo
Tänk på alla tjejer som är typ runt 1.80, de önskar nog inget hellre än att möta en kille som faktiskt är längre än dom, annars brukar väl det vara dom som är längre än killen. Nån vacker dag dyker din långa snygging upp som kommer älska din längd, då kan ni få vara långa tillsammans :)
Börja dynga på gymmet, sen när du e biff, kan du dunka ner alla och få alla brudar.
träligt när alla småsyskon börjar växa om en:P är 1.76, 9 cm till vore inte fel!
amen snutte, va e det här för i-landsproblemskamratposteninlägg? väx upp?
haha väx upp! den va bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gå in med självförtroende när du möter nån. de säger bara "oh shit" för att de inte är lika lång. jag är ca 196 och är dessutom smal. jag har inga problem med min längd utan det ger oftast respekt och brudar värkar dras till längre killar, jag har märkt att dom gör det och så stod det i Veckorevyn :p (ja jag brukar låna syrrans när sporten är upptaget testa läs. intresant faktiskt :P) ha självförtroende, kan vara svårt eftersom du inte värkar ha mycket kvar. men går du ut så gå inte ut med inställningen "vem vill ha mig" utan "vem ska få mig" peace och hoppas det ordnar sig ps. min bror är 220 och han har inte någe problem med tjejer eller dylikt
"I put up my middle finger, he puts up a finger, I say fuck Christina he says fuck Christina but meaner."
det finns massa möjligheter om du är stor.. typ basketproffs eller boxare eller sån bouncer på klubben eller typ vad som helst som kräver nån stor biff..... hahaha
...
hur lång man ser ut beror väldigt mycket på vilken hållning man har samt kroppsbyggnad. Jag är 197cm och det är jag glad över, ingen tycker att det ser konstigt ut eller så. Vet bara fördelar med att vara lång, förutom att vi inte får åka allt på gröna lund längre. hah
Big brother is watching you.
försökt och försökt. Fan du har ivarjefall inte rullstol eller är mongo på nått vis. Sluta tänkt på ett, alla har sådanna där jobbiga grejjer som de snarare själva får för sig sen blir det det andra tar till sig osså. Jag tycker alla tittar konstigt på mig när jag är bakis. Då tittar de konstigt på mig.. Nej men det är ju tråkigt att vara lång om man inte vill vara det. Min kamrat skaffade sig en idol när hon var liten som var lång sen så behövde hon inte tänka på att hon var så lång som hon än idag kan känna vara lite jobbigt.
S.C. - Ferdinand -
[email protected] -
Jag är 198cm lång och hade oxå komplex över d när ja i högstadiet efersom ja ba växte förbi alla ba så där..ja hade svårt o hitta byxor o sånt som störde mig att ja va lång men nu e ja stålt över det när alla träffar mig alla säger till mig att dom önskar om de va lika långa som jag osv, så se d positivt mannen om d e någon som snackar på bussen eller var så fuck them dom snackar bara för att dom e avundsjuka på dig ...o inte för att skryta eller nått men ja brukar få mest brudar av alla mina polare så när vi går ut brukar dom oxå va lite avundsjuka hehe..så mitt råd e bara va stolt över din längd o bara styrketräna så du får en fin kropp så ska du se att brudar flyger på dig som flugor =)
Min pojkvan ar 198, jag alskar det. Han ar sa lang och statlig - skitsnyggt! Jag ar 168...
Alla kanner Apan Apan kanner ingen
min pojkvän är 190+ jag är runt 160 vi är en gullig liten freakshow :]
mkt speciell tråd. Kan du inte träna grymt mkt på gym så du blir mer proportionelig? Folk säger nu ooh shit vad lång. jag antar att du är smal. Men tänk om du är 2meter å riktigt muskelberg då får du respekt å folk kollar med helt andra ögon än freakshow ögonen?
You need to get yourself a pair of balls, son. Varför gå omkring och bry dig om vad folk tycker om din längd? Du är lång, cool, spelar det någon roll? Angående bruden så är hon antingen en idiot och bryr som om längden på en annan person, eller så tyckte hon bara att du var geniunt tråkigt och skyllde på att du var lång istället iom. att det är "snällare" än att vara ärlig mot folk.
".. but I can sure as hell tell you that's a crime!"
Jag kan förstå hur du kan tycka att det känns jobbigt att vara lång om du inte trivs med det , man syns ju mer om man är lång och det är svårare att smälta in i mängden. Men stick ut istället , det är mer värt enligt mig ! och jag gillar långa killar ! Men om det är så att du kan är tunn och lång så är det ju bara börja biffa upp sig lite , det är inte så svårt egentligen om man orkar . krameli
aha oj var du tjej .. men vafan det är ju ännu ballare !
Jag är nog personen som frågar på bussen hur lång du är? Men jag gör inte det för att långa personer inte är respekterade. Snarare tvärt om. En person som frågar eller snackar bakom ryggen på dig är nog bara avundsjuka/nyfikna av något slag. Men ska tänka mig för en extra gång innan man ställer någon dum fråga til en person man inte känner. Det här fixar du :)
Att gå runt o kalla alla för brushan får din mamma att framstå som en hora
Fan va alla är 1,90+ helt plötsligt!
jaa.. du märker först när det börjar regna iaf
http://www.JunkyardRec.com
http://junkyardrec.blogspot.com
[email protected]
Sedan jag har blivit den längd jag har blivit nu så har jag sluppit bråk :)
Det är läckert att vara LÅNG! Sträck på dig och le istället, då kommer folk titta på dig med förtjusning! :)
"- minstrels sings songs 'n' mimic me"
jag tycker denna tråden har pågått för länge
"Cannabis är olämplig om man ska ägna sig åt brott. Man vill helst bara sätta sig i ett hörn och lyssna på musik" - Leif GW Persson
trådskaparen: bli basketspelare eller flaggstång då och sluta fiska efter komplimanger och uppmärksamhet i en miljon inlägg din jävla freakshow!
Då jag spelade som mest basket i mitt liv så hade jag offrat ena pungkulan för att vara 202 cm lång, nu idag (när jag är 192 cm) så tror jag att jag inte hade sagt nej till att få ha din längd. Så ha inte komplex för din längd :)
At the gates of Eternity...
Legoland: klockrent, känner likadan...känner mig så jävla liten varje gång jag börjar på nytt jobb, alla är längre och tittar ner på mig+då att man inte kan rutinerna, känner mig som 10
Jag spelar basket massor å jag skulle offra det mesta för din längd :D känner en snubbe som är 2m och vältränad, det ser bra ut.. men när man e skitsmal osv kanske det ser lite konstigt ut men inte annars =) peace out
Allt är sant på internet.