Remy: läste det nånstans. vet inte exakt vart. kollade på imdb.com och där står det att han är 193 cm iaf. det känns inte helt orimligt för han är ju längre än de flesta andra han posar med på pics? men om du har mött honom i verkligheten så känns det iofs som jag litar mer på dig. såvida din egna längd är korrekt. :) ang långa rappare så rappar ju faktiskt shaq. och baby shaq är ju bara 216 cm...
Min store bror är runt 205cm och hans flickvänn kan inte vara längre än 165 om ens det. Det ser roligt ut men dom är glada.
"HÖHÖ du kan ju spela basket".. Ja för det är helt naturligt att man tipsar långa personer om basket, på samma sätt att man tipsar överviktiga om pajätartävlingar och kortväxta att söka jobb som cirkusdvärgar..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oraklet: För att inte tala om Melvin Manhoef.
Shit vi kan gäran byta plats, jag är fan 169cm!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du måste själv acceptera din kropp så lätt e de, och sen när du accepterat din kropp då kan du börja leva ett bra liv.
kom on man det kommer lösa sig. jag e fan snubbe 22 år 167cm 46kg vaffan folk känner igen en iaf! det e bara o inte försöka tänka negativt, garva o ha roligt så blir livet roligare!!
Raka dig, börja hårdträna och ta en 15 minuter gånger tre i solarium tre dagar i veckan eller vad nu rekommenderade mängden solarium är så ska du se att ingen vågar kolla/fråga ett skit.
börja i basket. Du skulle va nice.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
blir ledsen när folk inte trivs med sin längd.. tycker du ska vara stolt över dina 202m! ja umgås en del i basketkretsar och tycker (no offense) inte du är så fasligt lång.. jag är en lång tjej och när det kommer till killar vill jag att de ska vara långa. men långa killar som går runt och är missnöjda med sin längd går bort. jag har lärt mig att gillar min längd. skulle aldrig byta ut den! e 1.84 och klart man sticker ut lite men de e bara att gilla läget :)
suck it up!
jag är liten, 155 cm, tänk om vi bytte längd? Det hade sett knas ut! Jag tycker inte alltid om min längd men många tar det som nåt "gulligt". Finns många tjejer som vill ha långa killar! De flesta föredrar ju långa killar än kortare..
träna styrketräning så blir då både grov och lång. låter perfekt tycker jag haha
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Kind: Vad sägs om det dejt? ;)
Yeeeeah F19 : Fan assa, jag vill komma dit du har kommit. Bestammde du dig bara fr att skita i de och kora pa? tack for inlagget
Oen : 1,75 ar val inte jattekort? Vad kan medellangden i Sverige ligga pa?
Quiet F60 : Oj, sorry. Skulle sta att jag blev glad av att lasa ditt inlagg och ska ta med mig det du skrev!
albin P21 : jepp, det resonemanget stammer nog helt klart, aldrig riktigt tankt sa.. hehe, aa hade jag varit brutta hade de varit annu drygare, tack!
Civish P10 : hehe, ja, jag far val anvanda det lite mer kanske :)
xavante P12 : Stark gjort av han att skita i hur de ser ut tycker jag. Personligen drar jag mig fran att dejta och traffa tjejer under 1,70, ska bli andring pa de!
ModernDrunkard P21 : Hehe, ja det kanns lite sa. Ar du svart sa bli bast i varden pa 100 meter!
stallion P20 : Jag vill inte anvanda min langd for att skramma bort manniskor, tvartom uppskattar jag som fan nar man traffar nagon trvlig sjal som man kan snacka om vettiga saker med!
kind F19 : Jag ska forsoka bli stolt, och bara av alla positiva saker som skrivits har ar det svart att inte komma en bit pa vagen! - "men långa killar som går runt och är missnöjda med sin längd går bort" - Det ar fett sant, och jag haller med dig, men nar det kommer till tjejer da givetvis.. Stracker hellre pa mig och tar nagra fler blickar och fragor an att kurra ihop mig, aven om jag ofta vill gora de.
Och tack till alla ni andra som skriver nagra rader. Som jag sa tidigare betyder det mycket och jag laser igenom traden ofta!
1
Jag är 150 cm, och jag har absolut inga problem med det. Folk frågar och grejar, men det stör mig inte alls. Jag trivs med det som fan, ändå vill jag har lååånga killar, minst 175 långa ska dem vara :) Hihi, tänkte bara låta dig veta att man faktiskt kan acceptera sig själv fast folk snackar osv.
Känner en tjej som är 150 cm lång, hon är rätt knäckt mer eller mindre över längden. Hon läste till lärare och eleverna i sexan lyfte upp henne och bollade med henne på praktiken så hon hoppade av med halvåret kvar, ^^ Å andra sidan har jag varit tillsammans med en tjej i den längden samt min syster är i samma längd och de mår finfint så det handlar i slutändan bara om vilket psyke du har, inte antalet centimetrar.
-=The True Almighty Oracle=-
Skivsamlare
2007-02-07 13:53
Du kan ju se ner i brudars cleavage iaf!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Det sägs att långa män är generellt mer framgångsrika än korta. Har du dåligt självförtroende så fake it til you make it. Gå som du är en vinnare. Det kommer genast märkas i din personlighet och det min vän, är din största tillgång till att få tjejer.
jag är 1.90 och det är fan bara skönt att vara lång palla klaga och tänk på det possetiva med att vara lång.
"Cannabis är olämplig om man ska ägna sig åt brott. Man vill helst bara sätta sig i ett hörn och lyssna på musik" - Leif GW Persson
är bara ca 190. för och nackdelar. nackdelen är att det ofta är rätt obekvämt att sitta på flygplan, i bilar osv. annars är det rätt kul att generellt sett kunna se ner på folk och så. tycker att det är rätt klädsamt att vara lång. är ju blond och blåögd också så man får känna sig sådär skönt renrasigt arisk och ståtlig du vet du får väl lära dig att se fördelarna. biffa till dig så du kan skrämma upp folk. det är garanterat färre som kommer att fråga dig massa dumt också...
Battlerappare
2007-02-07 18:23
lång+muskler = bra, är ditt ansikte lite konstigt kanske?
:c
vfn, varför ser man aldrig så långa killar när man ute... Iallafall, Jag är tjej på 182-183 kommer inte ihåg. Jag var längst på dagis, varit längst under alla år i skolan, i min klass på gymnasiet med. Jag har aldrig direkt haft något problem med min längd förutom att det skrämmer killar. De tittar på en när man sitter, men när man väl reser sig så blir de rädda. Jag tror att det också beror på att jag är rätt stor med, bred rygg och så, men ändå kvinnligt formad. Så det blir liksom för mycket på en gång. Iallafall så tycker jag inte du ska skämmas för din kropp eller din längd på något vis. Det är otroligt stiligt med långa killar.
hehe rädd för en lång tjej.. Det e mkt snyggare med långa tjejer än tjejer som e typ 160. (dessutom är det jobbigt att gå på knä hela tiden =) ).
långa tjejer är hett som fan förövrigt...
ModernDrunkard P21 : allvarligt, ett bra sätt att bygga upp självkänslan när man mår dåligt över sin längd är att spela basket. där märker man att man får ett automatiskt övertag av sin längd. i volleyboll är det också värt att vara lång. så mitt tips till killen: börja spela basket, där har du nytta av din längd.
http://wifebeaterlove.blogspot.com
jag är 1.75/6 och är ganska lång för att vara tjej. men jag har tur. min kille är lång. och han är inte ihop med mig pga min längd (eller för att jag är knäpp). han älskar mig bara. inshallah så kommer även du ha tur här i livet.
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
Är själv 190 cm och jävligt nöjd med det men hade inte klagat om jag var 200 cm. Manligt att vara lång ju, och är du dessutom hyffsat bred så är det ju lugnt. Tänk att du är manlig! Men jag har bästa tipset. Spetnaz var inne på det. Börja träna kampsport. Kör MMA eller kick/thaiboxning som spetnaz sa. Du kommer ha en jävla fördel pga din längd samtidigt som du tränar kroppen. Dessutom är du ju ung så det är bara att köra. Efter ett tag kan du börja tävla och impa på brudarna!
Skäms du inte?
långa tjejer är hett som fan förövrigt... Sant!
Skäms du inte?
spela basket!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
du lär ju ska ha världens baguette till pese... o det är väl jävligt positivt om inte annat?
Ann en gang tack till er som skrivit och peppat!
Demento : okey. Alltsa jag ar "biffig" och har mycket muskler, sa dar ar det ingen sko som klammer. Men att skramma ivag folk ar inte mitt mal
. kxn P20 : jo ar val sa! hehe nej ansiktet ar det inget fel pa :)
mellon F21 : joo, att det blir en annan sak nar man staller sig upp har hant ett par ggr. Varfor ser man aldrig sa langa tjejer nar man ar ute? ;)
jakpuk P23 : Det med basket ar som sagt inte jatteaktuellt. Kanns lite sent? Har gatt ett tag pa boxning nu och dar trivs jag! tack
Ultra P23: Alltsa det med brudarna ar inget problem, och jag vill inte behova vara bra pa att fightas for att impa liksom Men fan assa, jag blir skitglad av att lasa traden och att inte alla manniskor ser pa en pa det sattet jag trodde, harligt som fan kanns det! Idag nar jag var ute va jag fett glad hela tiden :D
banananna P18 Jag föreslog kampsport framför allt därför att det är jävligt roligt och för att man kan ha fördel av att vara lång. Men du kör boxning, det är en bra början :) Men om jag har förstått rätt så är du 202, åt det biffiga hållet utan att vara djur liksom och det är inget fel på ansiktet. Låter inte som något att skämmas för!
Skäms du inte?
banananna: Jag säger så här: det ENDA attribut (i princip) som alla tjejer är överens om är attraktivt hos en kille är längd. Visst förstår jag att du känner dig extrem eftersom du är ovanligt lång, men jag tror du kan komma att se det som en fördel. Det är alltid bättre att sticka ut lite från mängden än att vara Average Joe. Och en sak till: sträck på dig! Det värsta du kan göra är att kompensera längden med att gå krumryggad.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Jag fick gå till en psykolog för att locka fram det som var bra med mig, jag är inte lång, snarare tvärtom. Men det löser sig. Tänk på alla bra saker, ditcha de dåliga. Träna? fick mig att må skit bra. Kickboxning och gym var lösningen för mig. 165cm 64.2kg (jag är inte tjock) :) pääjs
Att påstå att jag svär e på de hela befängt, jag bara harklar mig lite..
Jag är 185. Mycket nöjd med min längd och knappt reflekterat över längden som ett problem, men det är väl en lyx antar jag. Ändå ser man ju upp till dom som är längre, av helt naturliga skäl. Dom är längre därför högre upp. Upp är ofta något positivt i de flesta sammanhang. Kan dock tänka mig att det är jobbigt eftersom tjejer ofta är kortare. Vet dock många brudar som är riktigt korta och har långa killar. Vi pratar 165 mot 200 cm. Det är så att killen måste gå i spagat som en drickande giraff för att pussa tösen. Men vad spelar det för roll? Kanske är jobbigt initialt när man söker kontakt osv, men hittar man någon så måste det vara ett av de mindre problemen, precis som allt som har med fysik snarare än personlighet att göra. Kan dessutom visa sig vara ett stort plus: kort brud gillar lång kille men är jävligt skön person och självständig och skulle aldrig se på längd som något som har med makt eller könsroller att göra. Lång kille gillar kort brud men är inte en kåt giraff som söker lydig hona utan älskar brud för den hon är etc. Kan det bli bättre? Jag respekterar sånna par iaf. Inte för att dom "överkommit" något problem med fysik utan för att dom helt enkelt skiter i det. För att det inte spelar någon roll om man funkar tillsammans. Stay tall och var dig själv. Självförtroende kräver arbete och envishet. Peace.
Ärligt mannen... Va stolt över det.. 202 är långt, men inte för långt.. Ju längre ju mer manligt är det ju... Hade förstått om det varit tvärtom.. Om du vore extremt kort.. Själv är jag 190, du är 12 cm längre.. Spelar roll? Släpp loss och njut av att du är överlägsen de flesta andra.. Och jag är övertygad om att du får brudar, så fort du slutar tänka på din längd.. Det hade vart värre om du haft 2st näsor eller nått.. Damn it boy.. Du måste börja leva! ^^Edda was here
www.eddaonline.se
jag är kort 172 :O tränar som ett as känns bättre då, tänker iofs inte på mig själv som så jävla kort men det syns ju när polarna står bakom vid spegeln^^
witty unpredictible talent and natural gang
Jag fattar inte inlägg som "var stolt över din längd". Hur lång/kort man är är det väl ingenting att vara stolt över, det bara är. Jag tycker också att du ska skita i att träna upp dig för att bli biffig som många råder dig, såvida du inte vill träna upp dig för att vara biffig annars. Om du har dåligt självförtroende bör du inte kompensera det med att ändra ditt utseende. vad jag har förstått har du inga vårtor på näsan, inga extra bröstvårtor och liknar inte på något sätt elefantmannen. Ditt största problem är nog att det blåser lite mer där uppe, dom andra problemen verkar det ju vara andra som har, och det har du nog förstorat också. Det blir lätt så, man hör någon viska och sen tror man alla pratar om än. Och frågar någon hur lång man är eller liknande så tar man illa vid sig fast frågan bara var av oskyldig nyfikenhet.
Stora variga K.
gaaah feet lång tråd. Jag är tjej . 179. Skojja inte att jag vet hur det är att vara längre än resterande dödliga. Men fatta fördelarna. Du behöver aldrig lukta folk i armhålan under trängsel i tåget. Kommer aldrig behöva oroa dig att tjejen e längre. Ingen som kan kolla ner på dig. Sen så e det ju så jävla hett med långa kilalr. mums musm. finns allt för många 180 cirkus grabs.. Var glad att du sticker ut. Och du.. när folk frågar på bussen hur lång du är. Vem säger att det är negativt.. Dee är förmodligen bara fascinerade. Jag kan ofta fråga långa människor hur långa de är just därför.
Vomera på tre bokstäver. -kräk.
ändå vill jag har lååånga killar, minst 175 långa ska dem vara
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
asså är man 202 o väger över hundra så är det fan ens jävla plikt o börja lira lite basket... seriöst... om du gör någonting där du har nytta av din storlek kommer du uppskatta den mer... köp dej en basketboll o släpa dej till närmaste hall o träna skott o dunka lite. sen kan du gå med i nått halvseriöst lag, längd och styrka kan kompensera många års träning... ge det ett försök, du kommer ha jävligt roligt.
Jag är kort, det är löjligt att vara kort, det är coolt att vara lång. komplex och ångest kan man utveckla för allt... Det är bara att låta tiden gå och vara lycklig i annat så blir det vackert
Se bara till att du lagrar på dig lite kött (helst inte från andra varelser dock) så tror jag att det ger sig.. Som sagt så ser det konstigare ut när man är pinnsmal och lång. Sen ska du hitta något som du gillar att pyssla med så kommer nog självförtroendet att växa inombords.
Ultra P23 : Det ar min langd som jag inte mar bra over, less pa sen. Men tro mig, nu bara pa tre dagar har de gatt frammat som fasen och jag borjar uppskatta av vara lang mer! Boxning gar kul ja! Men sjukt jobbigt :D Tack!
Refused P26 : Fan assa alskar positiva snubbar som dig, man mar br av att lasa sannt. Aa, att ga och hanga och med krokrygg ar nagot jag later bli, forsta aret jag blev riktigt lang blev det lite sa. Men inte nu, inte vackert.
Erkan P22 ; Javligt mycket sanning i de du sager, men jag har en bit kvar dit tyvarr. Tack for pepp!
Edda P20 : Hehe, 12 cm kanns so det spelar roll, men ska ju egentligen inte gora det, inte ens 30 cm ska. Thanks Edda!
Schierbeck P24 : Du har nog ratt i att det ar jag sjalv som har forstorat de, men alltsa ibland kan man traffa folk som bara star och kollar upp pa en i en evighet, om man star pa bussen etc. da borjar man ju undra vafan som ar sa javla intressant.
Slakta_Joppe F21 : Hehe, jo men det ar latt att inte se dom fordelarna nar man inte vet nagot annat. Ar de bara i denna traden eller ar de manga tjejer som diggar killar i 2 meters hojden? Kanns som det ar en nackdel nar de kommer till raggandet..
mr-t P19 : Assa basket och valdigt manga andra sporter spelar jag med killarna pa sommrarna, men har ingen som helst passion for basket tyvarr :/ Pa tal om sport sa ar jag spelar jag fotboll pa heltid, forward :) (ar prio fore boxningen).
Retur P23 : jag som tycker det ar coolt och vara kort och fanigt att vara lang, da snackar vi sa lan som jag ar alltsa. Thx btw!
1
påve_one P20 : Hehe, jag ar som sagt stor, grov, biffig, vad man nu vill kalla det. Spelar fotboll och haller pa med boxning. Sa deet ar inte dar skon klammer, men jag vet nog vart :) Tack pave!
Fattar inte alla som tycker du ska spela basket. Som om det vore givet att man brinner för basket för att man är lång. Stupid.
Stora variga K.
Inte orkat läsa allt här.. Jag gillar längre män, 202 är rätt bra då! För att det ska kännas bättre kan du alltid klä dig efter din kropp. Ta på dig kläder som du känner dig snygg i (viktigt) och som inte får dig att se lång ut. Vad det är för kläder kan du alltid fråga i butiken (och hoppas på att dom är kunniga).
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!