ah jag spenderade en timme nu o såg alla. hahahah
Äger dig som staten
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida
Lol :D ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Om någon fattar blir jag uppriktigt glad.
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Väldigt många av er har fruktansvärt dålig humor om ni skrattar högt till dom här bilderna Finns några guldkorn dock!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Väldigt många av er har fruktansvärt dålig humor om ni skrattar högt till dom här bilderna och du känner att du är domare som kan avgöra vad som är bra eller dålig humor?
...du blev vad jag garvade högt åt idag iaf.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Moderator
2012-11-06 18:50
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Brandt89 P23 +1 den bästa va han på youtube soom gilla att kolla på foregin films :D "and we all laughed"
"life's a garden, dig it."
Blweria skrev: Väldigt många av er har fruktansvärt dålig humor om ni skrattar högt till dom här bilderna och du känner att du är domare som kan avgöra vad som är bra eller dålig humor? ...du blev vad jag garvade högt åt idag iaf.Så du skrattade högt åt att jag tycker väldigt många bilder här är tråkiga?
Lite konstigt men okej!
Antar att jag är den enda då som inte garvar läppen av mig åt printscreens på folks facebook uppdateringar
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Hangaround
2012-11-07 12:57
nej mycket skit i den här tråden, mycket av sagda skit postad av dieallot.
Klart man postar skit. Allvarligt, inget på internet får en att skratta högt, rakt ut. Jag har inte garvat högt åt nån utav mina bilder, eller nån annans bilder. Speciellt inte bilden som öppnar tråden.
Hangaround
2012-11-07 20:05
venne, trixie har postat flera grejer jag fnissat åt, 90% av dina bidrag har varit katastrofala:)
Precis. Fnissat. Som vi alla vet har alla inte samma humor heller.
Jag tycker varje bidrag är ett bra bidrag. Jag menar, de hade ju kunnat skita i att posta det. Det är såhär forum dör, när egocentriska hipsters ska komma och bestämma vad som är humör - eller berätta att de redan har sett den bilden. Dryyyyyyyygt. Tack Dieallot för att du postar.
Don't!
Brandt89 lilla vän...andra personer i den här världen har andra sett att se på saker än du. läs om det några gånger och tänk, tänk hårt. det kan hjälpa dig i livet när det kommer till beslut rörande sociala samspel.
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
de va då ett jävla gnällande.. ska ni posta bilder eller ska ni vinna en diskussion om vad som är humor eller inte? Orka lägga sån stor vikt på det.. jag har inte heller skrattat åt många bilder i denna tråd, och säkert inte många som har skrattat åt mina. Men det står inte "bilden som får andra att skratta högt" de står "bilden som fick DIG att skratta högt" ingen har liksom bett att resterande måste skratta åt bilden man lägger in.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Kommer från min spellista, tog den för nått år sen när jag hade alla i bokstavsordning. Detta tyckte jag var jätte roligt-
"jag kommer
jag skiter
jag skrek"
och "jag trodde jag var han...
Jag är en vampyr"
oh fy fan. har inte skrattat så mycket på bra jäfla länge.
värt med ironi.
Brandt89 P23 Balhoo Tech P28 PatRask fan va ni är sorgliga. rent av värdelösa.
Det finns ju de människorna som har ett liv där dom alltid strävar efter att på något sätt trycka ner andra, Ett sätt som får dom att växa och känna sig top on the world. Men i själva verket spelar det ingen roll hur mkt dom försöker hitta fel på andra. Det kallas dålig självkänsla. Men jag hoppas att de du radade upp där, kommer nångång med tiden att inse att man finner inte bra mående genom att betee sig illa mot andra. Man finner den genom att acceptera andra. Dom blir alltid starkare via en text och bakom en skärm. Därför de finns oerhört många som tar ett diskussionsforum på för stort allvar och istället för att acceptera andra, vänder dom det genom att säga saker som de kan låta bli.
Producent
2012-11-09 14:15
nyss fått internet eller? kommer ALLTID finnas såna, hur många trådar du än ska nämna det i, så kommer det alltid fortsätta. "dålig självkänsla" osv. haha det är så jävla roligt att läsa sånt där :D nästan roligare än att trolla på nätet. det är såna resultat man strävar efter ;)
Konstigt P24 Exakt vad säger du som på något sätt skulle visa på att LillJ har fel? Ditt inlägg är lika sorgligt ogenomtänkt och ointelligent som hatarna övers.
Hangaround
2012-11-09 18:43
Watakushi Är du seriös?, så en person som inte gillar vissa skämtbilder är värdelös enligt dig? Hur pass högt var fallet när morsan din tappa/kasta dig?:)
Att ni ens orkar föra denna diskussion vidare.......
Ja vissa bilder är tråkiga, för jag tycker dem är tråkiga.
Andra är roliga enligt mig.... kul nu vet ni vet också.
Tradigt snack om hur folk ska bete sig på nätet. Vissa kör en viss stil och det har inte att göra med att man sitter skyddad bakom skärmen. På nätet kan man dryga, det är tillåtet.
Man får ta allt med en nypa salt eller ta åt sig och släppa en tår om man vill.
Men LillC har en poäng, tråden ska bjuda på bilder man SJÄLV skrattat åt. Då kommer det bilder andra skrattat åt, räkna inte med att själv bli road alla gånger.
Eller om vi skiter i det då.
Den här bilden tycker jag är astråkig, men hoppas ni andra skrattar:
Bra tråd för övrigt. Fortsätt posta era tråkiga och roliga bilder.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Tech P28 Nej jag menar att det finns saker du är värdelös på. värdelös som i att du suger på dessa saker, inte att du själv är värdelös i helhet. det finns säkert saker du är grym på också, men dom vet jag inget om.
Hangaround
2012-11-09 19:36
Watakushi så vad exakt är det jag är värdelös på då, det du avser i ditt första inlägg liksom, vad är det?
haha hur fan kom skitnödigheten in i det här?
tech.. tycker du är rätt värdelös som måste fråga här i tråden och inte i PM. Annars tycker jag du verkar fin och snäll. gå och krama världen. Detsamma gäller alla andra hatare. lägg upp en kul bild istället.
Producent
2012-11-10 23:00
Jag vill också ha ett husdjursspöke!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Själv har jag faktiskt skrattat högt åt det jag postat, åtminstone lyckats klämma fram någon typ av verbal bekräftelse på att det jag precis såg var roligt.
Olika saker är även kul vid olika tillfällen, vissa grejer behöver man bygga upp med lite annat innan det ska bli kul.
Yä yä, här är en lång jävla bild!
http://i.imgur.com/PDaJt.jpg
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Illvilliga lådor smider onda planer
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Haha, jag skrattade lite högt åt din i början brazen!
Vanillas bild hahahahah
Blweria skrev: Brandt89 lilla vän...andra personer i den här världen har andra sett att se på saker än du. läs om det några gånger och tänk, tänk hårt. det kan hjälpa dig i livet när det kommer till beslut rörande sociala samspel.Haha du tar detta alldeles för seriöst.
Det är ett diskussions forum, jag skrev min åsikt.
Jag tycker inte att printscreens på facebook statusar är roligt, det påverkar inte mitt sociala samspel på något sätt.
Jag lyckas leva ett fullt normalt liv ändå, lovar!
Torka tårarna, släpp fingrarna från tangentbordet och gå ut en sväng vetja!
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
haha så jävla dum xD
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba