I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sexuellt hämmad!

Övrigt - Blandat

2011-02-14 18:26
Jag har funderat starkt på hitta en mes man kan piska upp ;)
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2011-02-14 18:28
Många brukar säga jag pratar som en kille, och tänker som en kille och nästan beteer mig lite som en, blir väl så om man hela livet nästan har hängt med killkompisar, man lär väl sig prata som dom :P

2011-02-14 18:45
smått vulgära porriga inlägg av dig johanna, haha kan ju inte annat än gilla..
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-02-14 18:46
Förlåt :(

2011-02-14 18:50
lite krydda över whoa är det inge fel på : D

2011-02-14 18:51
Ensam på alla hjärtans dag, man blir ju sexuellt frustrerad och börjar skriva porriga inlägg istället ;)

2011-02-14 18:53
hahah, är ju helt rätt! bara dela med dig, inte bara du som är ensam denna dag! ;D

2011-02-14 19:03
Fan vad mkt sextrådar det börjat poppa upp i dagarna? ^^

Lacroix

Träffa en schysst kille som tar hand om dig, får dig att känna dig sexig och avslappnad. Tror mycket av såna här känslor speglar av sig att motparten inte direkt heller är speciellt avslappnad och då triggar man igång varandra på fel sätt. Blir stelt och bökigt typ.

Men iaf, utgå alltid från att en snubbe som hamnar i säng med dig antagligen VILL vara där och gillar dig och tycker om hur du ser ut, doftar osv så känn liksom inga prestationskrav eller ngt. Du kan inte göra "fel" om du förstår vad jag menar.
Moderator

2011-02-14 20:38
Ja asså det är ju såhär, man ser ju oftast på ett ungefär hur en tjejs kropp ser ut genom kläderna, bortsett från små detaljer som ändå inte märks utan förstoringsglas. Så om en kille vill ligga med dig så har du antagligen ingen anledning att vara nervös inför att vara naken med honom heller, om nu inte din ena tutte hänger 1 decimeter nedanför den andra, vore rätt wierd.
Men hoppas du fattar vad jag menar.
//TW

2011-02-14 21:56
GAIA

MIN VAR FASEN FÖRST. Såg ingen, men nu när jag loggade in såg jag en till.:P
Kan ju också säga att det inte är så lätt då vissa har "fejkat". de har byggt upp ett förtroende som är åt helvete efter sexet.
Men detta kommer nog lösa sig. Känns rätt grymt att jag gjorde tråden här. En start i alla fall:D Fått bra svar också..
Tack alla:)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2011-02-15 20:08
alltså jag får panik när det blir för upplagt för sex, och blir pressad och ba nej sluta förvänta dig att vi ska ligga nu.
Det löses bäst med kommunikation, jag säger, nej nu är det för mycket ligga i luften jag får ju prestationsångest. Då spelar vi lite betapet eller cat physics ha ha ha och då tycker jag han är så gullig pojken så jag måste ligga ihjäl honom på plats.

Jag orkade inte läsa alla svar men att ha förtroende för den man ligger med, oavsett om det är en jättebra KK-relation eller förhållande, och kommunikation, och träning.
Fan har du legat med en snubbe 25 ggr och märkt att din muffstubb eller flabbmage inte varit problem hittills, så är det nog lugnt.

:D

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-16 05:24
trevlig läsning till morgonkaffet johanna =)
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2011-02-16 10:36
Spokie

Visst var det Johan.:P Du är ju aldrig inne på msn så kan ju inte haffsa ur det där:P Ska du sprida det i hela kalmar nu;)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2011-02-16 16:00
näe, haha. jag är alltid inne på msn ;)
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2011-02-16 20:04
Kalmar? Fan mitt ex kom från Kalmar.. Måste påminna mig om att aldrig skaffa en tjej därifrån igen, haha..
Hangaround

2011-02-16 21:34
Det du beskriver är väldigt vanligt.

Jag har gjort en videoblogg om det här:

http://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3940&grupp=12965&artikel=4183354&sida=2
http://matildaberggrens.blogg.se

2011-02-16 21:42

2011-02-16 23:55
haha, underbart dalit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.