I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sexuellt hämmad!

Övrigt - Blandat

2011-02-13 23:47

Sexuellt hämmad!

Jag tror verkligen att jag är sexuellt hämmad.

Varje gång det kommer till så blir jag nervös. DVS Jag pratar för mycket, tänker för mycket på min kropp och vad den utvalde tänker. Jag blir stel och handlingsförlamad på något vis.
Inte det att jag inte gillar sex, men det är på något vis en jobbig grej. Jag har haft väldigt stora bröst vilket gjorde mig väldigt blyg vid sådana tillfällen. Men efter min bröstförminskning har det inte gått bort, är fortfarande livrädd. Tänker numer på "gud vad man mage är tjock". "O nej jag som inte rakat mig på några dagar" osv osv.

Har lite svårt att lita på folk i sådana lägen. Känns alltid som att man blir dumpad som är en jävla sopsäck på en tipp! Vilket det oftast blir också.

Ett ganska känsligt ämne för mig men är så trött på att det ska vara så. Finns det någon som känner likadant? Vad kan man göra för att slippa detta?

Vill jättegärna ha kvar min värdighet här, men måste bara fråga om detta. Kan inte riktigt ändra på det bara sådär.

Be gentle!

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2011-02-13 23:57
Jag är fan likadan. Nervös och pladdrig istället för att bara slappna av och njuta. För mig kanske det hänger samman med att jag aldrig haft något längre förhållande (= ditt bli dumpad på tippen-scenario). Jag var också jävligt blyg i allmänhet förut men har blivit mycket bättre på den punkten, dock inte i sängkammaren.. Har inte direkt nåt tips men kan ju vara bra att veta att det inte är så ovanligt.
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2011-02-13 23:58
Jag är inte blyg i vanliga fall. Är jävligt framåt och glad, lätt för att lära känna nya människor osv.
Men känns löjligt att vid snart 22 års åldern vara lika nervös som första knullet ungefär.

Känns skönt att nån mer är sådan:P

2011-02-13 23:59
Egentligen är jag inte tjock, har en ganska platt mage. Men inte vid sådana tillfällen då känner jag mig som en strandad val.
Är i övrigt inte heller speciellt missnöjd med mitt utseende!

2011-02-14 00:00
Det låter mest som att du inte kommit ur ditt skal än, träffat en o annan sådan kvinna...det finns liksom inte så mycket att göra för tjejer som er, man får bara vara snäll o låta saker ta sin tid så att ni blir säkra. Tro inte att jag menar ngt raggigt nu eller så men jag har ju redan sagt att du är vacker innan o det verkar ju varje kille här tycka så det är ju knappast ditt problem, du är väl ditt största problem...o att du tänker för mycket på oväsentliga saker.

Vi bryr oss inte om det är lite orakat, eller om dina tuttar är små/stora etc etc etc...så länge folk har bra personkemi och båda är avslappnade (vilket kan ta några gånger såklart) så blir det bra mer eller mindre.

Ang att bli dumpad så kommer det alltid vara så, alla förhållanden tar ju slut för eller senare (eller 90% eller mer skulle jag tro). Man får leva i stunden och ta saker för vad dom är skulle jag tro. Sex behöver inte vara såååå seriöst även om jag också är lite mer oldschool än vissa (knullar inte med VEM som helst hehe).

Så vad du "ska" göra är att skaffa dig en kk eller en pojkvän o vänja dig vid dig själv, honom osv...tills du är säker o känner dig sexig helt enkelt.

Vet inte om ngt av detta var vettigt eller till någon hjälp alls men det är min syn på saken iaf o jag har endel erfarenhet av liknande kvinnor vill jag påstå.

2011-02-14 00:03
Hehe jo alltså jag är likadan nu för tiden - en positiv pratkvarn som skaffar nya vänner på löpande band.. Men i sänghalmen är det fortfarande sjuk ångest. Över sin egen kropp, vad den andra tänker om en, vad som kommer hända efter och jadda jadda jadda. Kanske lite psykologi vore på sin plats? Fast iofs så brukar jag tänka att man har det jävligt bra på alla andra sätt så något form av komplex kanske man förtjänar.. ;)
abcdefghijklmnopqrstuvxyzåäö

2011-02-14 00:04
Mrsalesman

Låter vettigt. Nä mitt utseende är inte mitt problem. Mer mig själv som du säger Jag vet att de flesta pöjkar inte tänker på sådant. Har hört det en och annan gång. Men om jag säger såhär då. Jag har haft en kk. Gått hur bra som helst, struntat helt i allt runt omkring.
Det är mer när det kommer till någon som jag känner lite xtra för. Förstår du?

2011-02-14 00:10
ja klart för fanken...men man är ju mycket mer nervös när det är någon som betyder ngt för en, jag hade kunnat berätta ngt för dig men det är opassande i öppna forum hehe men du ska inte må alltför dåligt av det, tro mig! Dessutom blir det ju bättre för varje gång o desto mer man lär känna varandra desto lugnare blir man.

Jag förstår dock din mentalitet helt å hållet, när jag inte bryr mig om en tjej (ja mer än att hon e nice, vi e polare/kk whatever) så presterar jag mycket bättre iom att det inte finns någon som helst press, så man tar ut svängarna o sjukar sig mycket mer. Sen när det är en tjej jag gillar så är jag lide lugn o fin o går mycket försiktigare fram.

2011-02-14 00:13
Jag är precis likadan, kk-förhållanden har vart whatever och jag har då inte ägnat en tanke åt att min kropp skulle va "fel", för stor här och där eller rädslan för att göra fel. Men så fort jag är med någon som betyder något för mig så börjar jag noja och nästan låser mig själv tills jag tillslut tappar intresset helt för att ha sex med personen, riktigt frustrerande. Vilket har resulterat i att jag hade ett förhållande med en snubbe som egentligen inte betydde något alls för mig men från hans sida var det så mycket mer.. och jag behöver väl inte säga att det slutade dåligt.

Utseende är inte heller mitt problem egentligen eller att jag skulle vara blyg eller nått annat.. Men ändå så låser jag mig, what to do? Snart 22 och har inte lust att ha fucked up relationer livet ut
Leker live eller?

2011-02-14 00:30
Sex behöver inte vara särskilt seriöst, såvitt jag märkt har sex gått åt helvete när jag tagit det på för stort allvar, och gått hur bra som helst när man bara haft kul.

Handlar mycket om att antingen vara väldigt trygg med personen ifråga eller absolut inte bry sig ett dugg om vad den tycker.
Jag menar, ska folk beskylla en för saker finns det alltid saker att slå tillbaka med
tight vs liten kuk
avtänd av könsdoft
död fisk, dålig kondis etc etc

Det känns som att problemet är att rädslan att folk bara verkar intresserade av dig för att få av dig byxorna och sen skiter i dig kommer ivägen, du lär behöva komma över den tanken, men stressa inte, för det är ingen tävling att ligga med flest eller hitta ett förhållande såfort som möjligt.
Är du ute efter att få ligga eller efter mer?

Dessutom bryr sig killar mycket mindre än vad tjejer tror, de är för det mesta bara nöjda över att få ligga, sålänge du inte är för passiv, tråkig, orakad eller luktar gammal köttfärs i fittan så ska det nog vara lugnt.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-02-14 00:35
Och nästa gång du funtar på komplex kan du funta på den här storyn;

tänk dig att en snubbe rent hypotetiskt dejtar en brud i sisådär 3-4 månader och omständigheterna inte tillåter dem att sova tillsammans, tänk dig sedan att snubben och tjejen hamnar hos tjejen efter en väldigt blöt utekväll, tänk dig att tjejen ligger och ber om sex. Tänk dig sedan att all denna alkohol gjort att vissa kroppsfunktioner inte samarbetar.
Tänk dig sedan att tjejen inte hör av sig på ett dygn och sedan ringer och säger att hon bara "vill vara vänner".
Rent hypotetiskt alltså.

En sån sak skulle nog sätta lite komplex nästa gång det vankas ligg.
Rent hypotetiskt.

2011-02-14 00:36
App

Nä det behöver inte var speciellt seriöst. Det är därför det stör mig så på att jag känner och blir som jag blir.
Men kan inte riktigt ge mig hän och njuta av stunden för att jag tänker för mycket. Låter så dumt.

Jag är inte ute efter att få ligga hur mycket som helst, bara bli av med "rädslan" som är där och stör det roliga.

Dessutom bryr sig killar mycket mindre än vad tjejer tror, de är för det mesta bara nöjda över att få ligga, sålänge du inte är för passiv, tråkig, orakad eller luktar gammal köttfärs i fittan så ska det nog vara lugnt.

Just de där grejerna snurrar i skallen. Fastän jag vet att min badgingo inte luktar strömming osv osv så snurrar det.

JAG ÄLSKAR BULLEN IBLAND. Skönt att få skriva av sig. haha

2011-02-14 00:38
App

Den hypotesen är ju i och för sig ganska vanlig. Väldigt tråkig hypotetiskt sett.

2011-02-14 00:40
Låter jävligt trist hypotetiskt sett
Leker live eller?

2011-02-14 00:48
hehe app....vi har alla varit där, kanske inte exakt men mer eller mindre, aldrig ball att floppa men det är en del av det alkohol/drog relaterade lekandet, man får knulla på morgonen istället. men jag måste säga en sak app, den tjejen är extremt omogen och fjantig isåfall. Fan jag har aldrig vart med om en brud som bryr sig nämnvärt iom att alla tjejer vet att sådant händer ibland...sen finns det ju saker tjejer kan göra= SUGA KUK eller ngt annat av intresse

lacroix: snälla kalla inte fittan för bandingo eller vad du nu skrev...fy fan vad töntigt ord:) ett bra steg till att vara sexuellt öppen kan vara att säga dom här två orden högt KUK o FITTA

2011-02-14 00:50
Mrsalesman

Haha jag har inga svirgheter i att skriva fitta eller kuk. Tog det från scrubs.

2011-02-14 00:51
De flesta killar bryr sig inte i vilket fall, speciellt inte om det är någon form av känslor iblandat, man ska aldrig döma en partner efter en omgång :P

Jag antar att du brukar vara nykter när det är liggdags?
Testat att vara lite på pickalurven? (gud vad det där ordet känns bra)

Det handlar om trygghet, man har alltid osäkerheter och det är inte förrän dom övervinns och man får bekräftelse på att hjärnspökena inte är äkta som man kan släppa dom.

Nyckeln till allt är att läsa av partnern eller att prata, visst kan det vara svårt att prata öppet om vissa saker i börjar, men när man väl slängt ur sig dom första orden brukar dammen bristan.

Sex är jävligt osmidigt, krångligt och smutsigt, det är inte som amerikanska kärleksfilmer vill få det.

Dessutom har många snubbar lika många saker att tänka på, kukstorlek, att slakna under akten, komma för fort, vara tjocka, vara smala, kondomer, ställningsbyte etc

2011-02-14 00:51
jag vet, jag hatar när barbie säger det också hehe

2011-02-14 00:54
Lacroix: men är du verkligen sexuellt hämmad eller har du bara komplex för din kropp eller med att vara naken? Två väldigt olika saker enligt mig.

2011-02-14 00:55
salesman, bruden fick komplex över att hon var ovan med min gentlemannamässiga attityd, vilket i kombination med hela vinballe-grejen fick henne att tro att jag tyckte att hon var ful eller nåt.

Hade jag varit lite nyktrare hade jag väl varit schysst och låtit henne komma åtminstonde, men vafan, nuvarande flickvännen är bättre på alla vis, så vad spelar det för roll.

Öppenhet och att våga ta för sig, thats the key.

2011-02-14 00:57
App

För det mesta är det nyktert tillstånd.
Pickalurven är ett ytterst bra ord. Och är jag på pickalurven så spökar det ändå lite, inte lika farligt, men det finns där.

Egentligen så har rakningen inte så stor betydelse, jag vet att det inte är många som bryr sig. Men jag känner mig inte speciellt sexig eller fräsch annars.

Mrsalesman

Låter roligt dock!

2011-02-14 00:58
Medoria

Jag har egentligen inga komplex för min kropp. Är väldigt nöjd med mina attribut. Men när det kommer till sex blir jag sjukt osäker. Är inte osäker i vanliga fall vilket stör mig så fruktansvärt.

2011-02-14 01:01
medoria

Eftersom jag blir nervös osv. så kan jag inte riktigt ta för mig. Blir i de få fall då jag är xtra intresserad av någon ett ganska tråkigt ligg liksom.
Tänker för mycket på vad den andra tänker. Hur jag gör osv. istället för att bara... go with the flow"

2011-02-14 01:03
Kombinationen av allt gör det läskigt. Sen är en sexscen i hollywood inget att sträva efter för det är omöjligt. Så det är inget sånt.
Bara himlans svårt att förklara.

2011-02-14 01:06
Såvida det inte är tänt/dagtid så är det väl rätt mörkt? dvs killen lär inte se särskilt mycket heller

Har det hänt mycket på senaste att snubbar du varit sugen på kört en töm&glöm eller har du fått andra och tredje-chanser etc?

2011-02-14 01:08
Jag har fått andra och tredje-chanser också!

2011-02-14 01:11
Lacroix

Har du nån gång tagit upp de och pratat med personen om de?
Leker live eller?

2011-02-14 01:11
Sen har jag inte sex ofta.

2011-02-14 01:12
app: Det låter som en ung tjej måste jag säga...äldre KVINNOR håller fan inte på med sånt hittepå, iofs har det väl med självsäkerhet och göra men ändå.

lacroix: Finns inte så mycket att säga till dig...du måste helt enkelt börja ta för dig och inse att du är tung (inte för att jag vet om du är det) men vi säger det för sakens skull. Jag har väldigt svårt o se hur man "övar" upp sitt självförtroende. jag tyckte iaf att det var svårt att få tidigare nämnda tjejer att komma ur sitt skal oavsett hur snäll jag var, problemet låg ju hos dom. Men det blev definitivt bättre med alla, dom kanske kommit till den bra punkten idag, inte vet jag men jag hoppas det för deras framtida herrar.

Låt din påtänkta herre slicka dig så kan du ligga o chilla o komma in i rätt mode o sen börja ta för dig när du är avslappnad nog....

på allvar, detta är ett komplext problem

2011-02-14 01:12
Windi

Med den senaste. Han vart chill med det för stunden. Han vart en töm&glöm som app beskrev det. Trodde dock inte han var en sådan efter det vi umgåtts och så.

2011-02-14 01:17
Och du är fortfarande lika nervös tredje gången som första?
Hur har killarna betett sig?
Är dialogen avslappnad och öppen eller är det superseriöst och skygglappar som gäller för dem?

2011-02-14 01:19
Nä det är jag inte, men de jag varit nervösa med har inte blivit någon tredje gång liksom.
Det är när jag inte vill något med själva personen som det kan bli fler. Då är det avslappnat och roligt.

Skitskumt och pinsamt. Skulle kunna skriva en hel novell om detta till dig just nu. Men känns som att jag blottat mig tillräckligt i tråden. haha

2011-02-14 01:25
Haha, ja, det är ju som nämnt jävligt mycket lättare utan känslomässig anknytning.

Du kan skicka pm om du känner för att snacka om det utan public eye, nu kanske det inte är så jävla bekvämt det heller, men jag kör tystnadslöftesgrejen - kommer ju trots allt vara en fullutbildad beteendevetare om ett par terminer.

Senaste snubben var ett litet as alltså? Då var han ju å andra sidan inte nåt att ha heller, om nån verkligen är intresserad så kan jag lova att dom inte bryr sig ett dugg om hur sexet är första gångerna.

Jag kunde pga vissa omständigheter inte ha sex med min tjej de första 3 månaderna vi var tillsammans men jag väntade ut det för att jag älskar henne helt enkelt (naaaw, kan nån posta en bild på nån teddybjörn eller nåt sånt jävla gulligt?)

2011-02-14 01:45
app: På whoa är vi normala, på RM kallar vi varandra bögar o postar bilder på teddybjörnar, epic fail gifs mm....tacka fan för att folk kan diskutera här ibland iaf.

2011-02-14 02:02
lacroix: ok men då är det fortfarande inte sexet som är problemet, det är din kropp och att du blir så självmedveten. Varför tror du själv att du kan slappna av med ONS och liknande? Kan du försöka se mer långvariga relationer som ONS? dvs låtsas att de är ONS för att kanske lura dig själv lite? Om det verkligen var så att de brydde sig om sånt du fäster vikt vid är dom till att börja med dumma i huvudet, och dessutom skulle det väl vara rätt bra korkat av dem att ändå vara med dig?

2011-02-14 02:57
Lacroix, du nämner bröstförminskning..
Undrar om du skulle kunna berätta lite om hur det gick till, hur det kändes efter och så? funderar nämligen på att göra samma sak, men jag är en liten fegis och tänker på allt som kan gå fel
enda vägen till seger är att överleva när andra dör
Rappare

2011-02-14 09:10
Då har du inte legat med mig än.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-02-14 11:10
Medoria

Du har kanske rätt! Men det hämmar mig i alla fall.

sincedayone

Det har jag faktiskt inte!
Manager

2011-02-14 11:20
Lacroix: Nästa person du är lite extra intresserade av kanske du ska lära känna så pass bra att du känner dig avslappnad och trygg med honom innan ni har sex. Sex blir alltid mycket mycket mycket bättre om båda har starkare känslor än bara sex i hjärnan, då finns det ingen plats att tänka på kroppsliga oväsentligheter eftersom såna känslor är så starka att man blir tvungen till att uppleva de här och nu.

Med andra ord, mitt tips är att lära känna nästa dude du blir kär i och bygg upp till sex på ett naturligt sätt utan stress. Låt det ta sig tid. Är det en vettig snubbe så väntar han, bara du hela tiden tar små steg åt det hållet. Kontrollera situationen.

Sen, du är rätt ung. De flesta kvinnor når sin sexuella peak när de är typ 35 (fatta hur lång tid det tar för vissa att bli av med sina hjärnspöken). Jag tror iofs. att den siffran kommer gå ner iom den sexuella öppenheten i dagens samhälle och typ internet. Men ändå, det är en fingervisning om att det inte alls är något konstigt att vara obekväm med vissa aspekter av sex som 21-åring.
Redline!

2011-02-14 11:24
Dr.Octagon

Alltså, det blir nästan värre faktiskt. Man vill vara i sitt esse. Men ska verkligen försöka att inte bry mig längre.
(fasen låter som jag pippar runt som en galning, men det gör jag inte)

Jo det är sant, men man vill ändå bli av med hjärnspökena. De är inte direkt ens bästa vän^^
Manager

2011-02-14 11:32
Det blir värre om du känner dig avslappnad och trygg med snubben?
Ja, då har jag inget mer att tillägga :O

Du har rätt inställning till hjärnspökena i alla fall, alltså att du vill bli av med de. Det är ju ett steg i rätt riktning, och hur långt det är mellan det steget och att faktiskt bli av med spökena kan bara gudarna svara på. Men om man har ett mål och strävar efter det så kommer man uppnå det för eller senare, det är en sak livet har lärt mig...så en vacker dag kommer du nog ha sex utan att tänka på din kropp.

Hey, försök sysselsätta dig med att kolla i hans ögon, lyssna på honom, blunda och känna hur hans händer känns etc etc....alltså, leva i nuet när du har sex. Jag vet, det är skitsvårt, men tro mig, det är även skitskönt.
Redline!

2011-02-14 11:44
dr.O: När når vi vår sexuella peak? Jag tror fan personligen att jag var kåtare när jag var yngre (eller kanske mer exalterad iaf...allt var nytt) men man bli ju jävligt mkt bättre med åren skulle jag vilja påstå. fast vårt testosteron försvinner ju med åren om man har otur så man får hoppas att man inte blir en viagra popper hehe

2011-02-14 11:45
Dr.Octagon

Haha blev nog lite fel där. Men men.

Jag hoppas i alla fall att min inställning räcker långt. Lär ju ta ett tag, men ska försöka leva i nuet när jag har sex, hehe.

Skönt att man får seriösa svar:) Kan ibland spåra ur rätt friskt:P
Manager

2011-02-14 11:46
MRsalesman: Jag har för mig att män ligger på typ 20 bast. Men jag vet inte riktigt vad de mäter som sexuell peak hos män. Jag menar, visst var man kåtare som 20-åring men man blir ju bättre med åren liksom.

Mycket har väl med blodtrycket att göra. Tror det är rätt lugnt med potensen så länge man inte röker, äter dålig mat och tränar. Med andra ord, jag är fuckad, haha :D
Men min plan är att vara trött på sex när jag är 40 så det ändå inte spelar någon roll ;)
Redline!
Manager

2011-02-14 11:49
Lacroix: Sen skadar det inte att leva i nuet när man inte har sex också :)

Men fan, sex ska vara kul. Har man den inställningen så kanske det blir lättare. Jag vet inte, jag blir bara lite ledsen när jag hör om såna här problem just för att sex är så nice på så många sätt.
Redline!

2011-02-14 11:53
haha jag har fan tänkt på det, inte sist när jag hade sex men i dec eller ngt så hade jag inte tränat/spelat innebandy/badminton på fett länge o jäääääääävlar vad trött jag var efter 15 min, fett pinsamt hehe måste fan jogga så man kan hålla igång, tur att man aldrig slutar har sex trots trötthet, enda grejen förutom att bli jagad av lagen som aldrig får mig att stoppa.

fan lide sluta ha sex när du är 40:) du är väl 30 nu för fanken hahahaha

aja jag tänkte mer 60-70, fast det beror på om man får sån hängig äcklig gubbröv, annars fortsätter jag om kuken funkar o man inte skräms av sin spegelbild

Lacroix: Måste säga en sak, du är faktist jävligt modig som ställer sånna frågor på ett forum där du har satt ut dina egna bilder o hänger frekvent osv...rätt personlig grej du delar. MEN med det sagt, extremt bra för dig själv att du gör det för dom tjejerna som jag har haft erfarenhet av gjorde verkligen inget i denna stilen, dom var stängda, diskuterade inte så mycket eller ngt i den stilen (asså dom ville ju självklart förändras men gjorde inget själva) så att du tar stegen även om det bara är att skriva av sig är fan bättre än vad någon av dom gjorde. Känns som att jag var deras avlastning eller ngt...

2011-02-14 11:55
Dr.Octagon

Haha nä, men det problemet har jag inte^^

Ja det ska vara kul, och något som inte känns jobbigt. Men jag har ju tills jag är 35 på mig så;)

2011-02-14 11:59
Mr.Salesman

Haha du kan bara ana vad jag tänkte innan jag postade, tänkte göra en fejk-användare först men sket i det, för ingen hade vetat vem jag var och då blir det kanske svårare att svara. Sen när jag tryckt på posta så ångrade jag mig lite. Men nu är det chill, jag ska inte ha sex med alla på whoa ändå och kommer inte träffa ens hälften så...:
Kan säga att det är en hel del som skickat meddelande. Vart nog en isbrytarer^^

2011-02-14 12:02
Dom flesta man snackar med träffar man inte så det spelar ju ingen roll, inte såååå många av oss som har gemensamma intressen direkt. men likväl rätt modigt tycker jag.

Jga har tänkt på det själv när amn går o grubblar över saker eller vill berätta ngt för sina polare som man tycker är svårt eller så....det är alltid bara man själv som frsvårar saker i sitt huvud, ingen annan bryr sig o folk lyssnar gärna på samma sätt som jag ofta har varit en sånn som lyssnat på folk o gett min input. Våra hjärnor är våra fiender stundtals.
Manager

2011-02-14 12:21
MRsalesman: Haha, om jag har jättemycket sex i 11 år till (jag är bara 29 jao) så lär jag hinna tröttna till 40 :P

Skäms av sin spegelbild, nu börjar dina tankebanor sammanstråla med Lacroix. Skillnaden är att det sker dig när du är runt 60-70 medan hon lär sig att skita i det när hon är runt 35 ;)

Lacroix: Om du vill tillhöra normen ja. Jag tror nog att du kan bräcka 35 om du ger dig fan på det. Det är inte helt ovanligt att kvinnor runt 20+ når peaken. Hur de gjort vet inte jag tyvärr.
Redline!

2011-02-14 12:24
Dr.Octagon

Det är inte riktigt spegelbilden. Är faktiskt nöjd med mitt utseende. inte där problemet ligger riktigt. Men Jag ska bräcka 35, hehe. Sen kanske det blir bättre om jag träffar någon snäll typ att utöva det med under längre period, som jag kan lita på och inte vara rädd att bli dumpad av:)

Hur de gjorde? De började pippa när de var 13.