I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sexuellt hämmad!

Övrigt - Blandat

2011-02-14 12:29
haha men octagon jag är iaf nöjd nu, man kan inte gra ngt åt tidens tand (eller jo det kan man iofs men jag vettefan om jag pallar kicka ass implants, botox mm) så jag accepterar om jag är för ful när jag är gammal. Jag ber dock till gud (om du nu finns) att jag åldras med värdighet som Sean Connery...men man ska nog inte hoppas för mkt!

herregud tror att hon kan bräcka tills hon är 35? hoppas för fan det! Jag skulle satsa på 25 eller ngt...man ska inte slösa bort sina bästa på hjärnspöken

2011-02-14 12:31
Haha jag? Nä jag satsar lägre, skojade bara när jag menade 35^^
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Manager

2011-02-14 12:32
Lacroix: Jag vet, jag försökte bara binda ihop allt på ett snyggt sätt. Du ska ju inte läsa mina svar till MRsalesman ;)

Det kan vara ett knep. Men varför påverkar rädslan för att bli dumpad ditt sex? Jag förstår inte...tror du att du blir dumpad pga ditt utseende?

Hehe, tid är relativt.

MRsalesman: Jag tror nog att Sean Connery har hängröv.
Redline!

2011-02-14 12:37
Dr.Octagon

Nä men känns smutsigt, ytligt och madrassigt ibland. Jag är old fashion och vill vänta väldigt länge, vissa orkar inte vänta och drar, och även om jag väntar , tycker jag, väldigt länge så har de en tendens att dra ändå. Så jag är väl ingen höjdare i sängen på grund av mina hjärnspöken, därför de måste bort. Också rädd för att göra bort mig. Vilket jag i andra sammanhang inte har problem med alls, tycker snarare det är en fröjd att få göra bort mi så någon har något att skratta åt! Det är skitsvårt att förklara.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Manager

2011-02-14 12:47
Men....va? Vad exakt svarar du på nu? :D
Redline!
Poet

2011-02-14 14:01
Klart att man är blyg när det kommer till nån man gillar, det gäller bara att härda ut starten sen till slut sitter personkemin helt flawless. Så är det iaf för mig personligen just nu, sex är mest roligt och inte den ångestfesten det brukade vara.

Gäller bara att du ser på killen vilken typ det är eftersom ett stort antal bara vill ha sex sen dra, men när du väl hittar rätt så märker du av det, följ din kvinnliga Intuition (sp?)
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-02-14 14:21
Jag tror inte problemet bara ligger hos dig utan hos killarna du träffar också, det låter inte direkt som om dom vågar ta ut svängarna heller. Om inte båda parterna är drivande är det iaf lättare om den ena är det, och då menar jag inte sex-atlet-nigga-flip-drivande, men att våga slappna av och vara lite skamlös.

Boyz n the wood

2011-02-14 14:35
Av någon oerhört underlig anledning så spelar inte min begynnande ölkagge någon roll, jag har aldrig haft problem ändå (ja, jag har alltid haft en begynnande ölkagge). Önskar att jag kunde ge tips, men vet inte vad jag gör rätt för att våga. Bekymrar mig helt enkelt inte så mycket.

Är iofs i en fin relation nu (sen typ 3 år tillbaks), men varken i början på denna relation eller tidigare har jag upplevt några problem.

2011-02-14 15:05
Du är en "oblivious semi-fat person" precis som jag....lika bra att keep it real!!!

2011-02-14 15:05
Jag är inte speciellt nervös när jag har sex och så, men jag känner mig obekväm när jag är naken, jag klarar nästan inte av det eller om nån tar på mina bröst.

Jag har ju jätte små bröst, vilket jag alltid har haft komplex för. Jag är snart 20 år och har fortfarande inte fått ett par vanliga bröst som alla andra har. Har fortfarande dom där strutbrösten man hade i 7an på högstadiet. Visst de har väl blivit rundare med tiden, men det är inte nå stora bröst.

Jag har seriöst tänk tanken på att ta bröstpiller som förstorar brösten.

Jag har ju haft riktiga skitstövlar till pojkvänner:
första var otrogen,
Den andra hade alkoholproblem och misshandlade mig,
Den tredje gjorde en riktig hemsk sak på mig med hans kompis,
Den fjärde la ner all energi på alla tjejer förutom mig (hittade bilder på brudar i underkläder osv på hans dator som var nytagna),
Den femte rökte bort vårat förhållande, liksom han satt på sitt rum rökte med sina polare , jag la mig han väckte mig vi hade sex och sedan somnade vi och jag drog till skolan. Så såg varje dag ut för oss i 10 månader.
Den sjätte var väl mer som ett kk förhållande för jag orkade inte bli sårad igen eller rättare sagt jag litar inte på killar längre, men jag hittade ett förtroende för honom så jag berättade för honom om allt, han sa att han brydde sig om mig. Vi var med varandra i 15 månader, Han visste om alla mina tidigare förhållanden och jag bad honom att den gången han skulle dumpa mig så kunde han väl ta de i verkligheten för det betyder så mycket för mig istället för att nån knullar mig och sen dumpa dom mig. Vilket de flesta hade gjort mot mig, eller skrivit på msn.

killen skickade ett sms "jag har typ gett upp" han hade psykiska problem och gick hos psykolog. Han sa att han ville vara själv och ta hand om sig själv och blir stressad av att ha ett "förhållande" nästa helg ser han hålla en brud i handen och kyssa henne.

Det har gjort att jag har sjukt dåligt självförtroende när det gäller närhet, men ändå så missbrukar jag de. Ganska sjukt.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2011-02-14 15:09
Men de har typ gjort att jag inte kan ha sex nykter, för jag känner mig äcklig ful och värdelös. Bara för alla har behandlat mig som jag vore en dörrmatta..
Jag har alltid sex med BH tillexempel, tar nån av mig BH:n då blir jag alldeles stel och förstörd typ

Sen har man alltid fått känna den där känslan som en "extramadrass" De har nog också förstört väldigt mycket om nån förstår vad jag menar.

2011-02-14 15:13
MRsalesman

Hells yeah! Det sjukaste är ändå att jag känner att jag måste komma i form då och då, och "mår dåligt" över att jag redan (20 bast) har en viss kagge. Inte så att jag är överdrivet trygg i mig själv, men är för lat för att göra något åt saken så jag gillar läget. Mår inte "dåligt" heller, inte så att jag grämer mig över min enorma kroppshydda, utan tycker snarare att jag skulle kunna fixa bort kaggen.

Bryr mig aldrig om kaggen under sex, det är underligt.

2011-02-14 15:14
Lillj: Vill inte låta som ett drygt as (vilket jag delvis kommer göra) men du verkar välja väääääääääldigt fel killar. INGEN lyckas att välja fel så många gånger utan att ha någon skuld i det själv. Söker du dig till folk med problem för att du identifierar dig med dom eller tänker du att du ska kunna förändra dom eller ngt?

Verkar ju vara riktiga fittor o as hela högen!

o ännu en gång lill-j....killar bryr sig INTE om dina bröst så mycket som du tror, okej om dom inte har fin form så är det väl lite synd (men verkligen ingen fara) du måste förstå en sak, ja stora tutar kan vara intressanta o allt men i slutändan så är små tuttar fastare, håller sig upprätt extreeeeeemt mkt längre än stora tunga mjölkmaskiner (sorry för uttrycket hehe) osv...ni tror att vi bryr oss om allt, vi uppskattar er som ni är. har ni tuttar man kan ta på, en fungerande fitta som är fräsch, är avslappnade så fungerar saker fin fint ska du se. Dom flesta diskriminerar verkligen inte.

2011-02-14 15:15
LillJ

Små bröst är ingen nackdel. Förstår att dina tidigare relationer förstört, men det finns troligen lika många killar som gillar JÄTTEbröst som det finns som gillar små bröst. Smaksak.

2011-02-14 15:15
asså jag är inte särskilt tjock eller ngt, men jag kommer aldrig vara smal o VÄLtränad för jag tycker det suger att träna styrketräning i princip:) så jag är jag o det får folk dras med helt enkelt. ps. jag är rätt söt ändå (NO HOMO)

2011-02-14 15:16
MRsalesman

Fast du ljuger lite. Alla tjejer MÅSTE ha en stor och fast röv, annars funkar det inte. GHETTOSTYLE!

2011-02-14 15:21
MRsalesman - De är ju de som är så satans sjukt!!! Jag träffar alltid killar som är helt underbar i början sen ba pissa dom mig i ansiktet. Jag förstår inte vad jag gör för fel, jag förstår inte hur kan jag ha sånt oflyt. Men nu efter den sjätte killen så har jag fan gett upp.. Jag ska inte ha nån kille för jag träffar bara skitstövlar.

Vilken tur att mina bröst går att ta på då, de går ju att greppa tag i dom. Det är bara att jag själv tycker stora bröst är snyggt och jag tror ett par lite större bröst på mig skulle se bättre ut än de jag har nu.

Men skulle de nog se ganska onaturligt ut är 157 och har rätt smal kropp, om jag skulle ha ett par bomber skulle nog kroppen se rätt konstig ut de också. Mina bröst passar ju till kroppen, men vore inte helt fel (tycker jag) med ett par större.

2011-02-14 15:23
Anenkefali - säg inte sådär min rumpa är liten :(

2011-02-14 15:38
LillJ

Du inser ironin? =) Allt är en smaksak. Kolla på Spun, där finns värsta genomgången. Små tighta rövar hyllas.

2011-02-14 15:41
Jag hängde på ironin :)

2011-02-14 15:58
Jag gillar INTE stora rövar personligen, jag gillar tighta små eurotrash asses (ja fina såklart) eller kanske aningen större...ghetto style aint my thang mate!

lill-j: det är ngt mer er tjejer som har små bröst (iofs fungerar ju människan alltid så att den vill ha det som andra har, attribut som anses vackra osv även om det inte passar dom) men min polares ex som är en riktigt vacker men galen kvinna har små tuttar, visst dom kunde vart större men passar henne bra, hon är helt besatt av stora bröst o förbjöd honom att titta i slitz o liknande o han fick absolut inte kolla på porr med tjejer med stora tuttar osv för då var det sexism etc. Jag o hon är bra vänner så jag tog upp det med henne nångång när vi var själva o allt bottnade i att hon tänder på stora bröst fett mkt o har alltid önskat att ha det så hennes osäkerhet var det enda spöket. TRO mig...vi bryr oss inte.

O det där med att ha på bh under sex är kefft, sorry lill-j jag förstår att dina dudes har vart as o så men det där går fet bort.

Du måste också förstå att ALLA o då menar jag verkligen alla har komplex o saker dom vill ändra på. Människan strävar ju oftast efter att bli bättre, vackrare, smartare osv o man jämför sig med folk som ser bättre ut som säg Brad Pitt, Adriana Lima, Eva Mendez men dom är inte riktiga människor ser du, dom är rika, vackra as som gud var väldigt snäll mot o dom hookar mer eller mindre bara upp "varandra" så varför ska vi dödliga normalt snygga människor bry oss om dom? Allt är relativt!

aja jag förstår problematiken i att gamla ex som är as förstör en men försök ge killar en chans....finns många bra därute trots allt.

2011-02-14 16:00
Det där scenariot att man har varit full och inte fått upp är allt för bekant, hänt mig en gång och jag och den bruden hade "snackat om det" tidigare men det hade aldrig blivit av, men så blev det av och njaaa.. inte kul! Hon tog det inte så allvarligt så att SÅ illa är det inte som app beskrev tidigare men ah, jag har lite komplex för sex sen dess, menmen!

spökena har mer eller mindre försvunnit : )
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-02-14 16:13
Det är en trygghet hos mig att ha BH på mig när jag har sex, men jag kan ju ha sex utan bh också. Men då börjar jag tänka för mycket, eller dölja min kropp via att jag kanske lägger mig över personen istället för ligga under.
Jag tänder nog också på stora bröst, nu är inte jag lesbisk eller bisexuell eller något liknande, men jag tycker det är attraktivt med stora bröst.

Nog kommer jag kunna ge killar en chans, Jag ser som erfarenhet av alla idioter jag har träffat, att den gången de blir en ungefär samma, så lämnar jag personen istället för att vara kvar och plågas för att jag vill ha närhet.

Men för tillfället så lägger jag killarna på hyllan ett tag, sen senaste lämnade mig för 4 veckor sen typ. Jag tror de viktigaste är att lära känna sig själv, ta reda på vem man är. Jag har nog inte gjort det än.

2011-02-14 16:17
Jag tror de viktigaste är att lära känna sig själv, ta reda på vem man är. Jag har nog inte gjort det än.

helt klart

måste förövrigt tillägga i mitt inlägg där uppe(blev för tomt): att jag och min flickvän hade gjort slut för bara några månader sedan och det var ett nasty avslut så det var nog den egentliga anledningen, jag var inte redo, full och därför det tog så hårt på mig..!

2011-02-14 16:26
app : Den där bruden var ju bara sjukt taskig..

Fast jag var rätt taskig mot en snubbe engång, hade sovit hos honom en hel helg sen hade vi sex problemet var att han hade typ 4 cm lång kuk i stånd hans kuk rymdes i min hand utan att sticka ut och den va hård. Då kände jag att nae de va kanske inte värt det, för jag är ute efter att känna något. Värt att ha nån att ligga med som man varken känner om han är ute eller inte liksom.

Så jag var tyst en hel vecka sen hörde han av sig och sa att han tyckte om mig och att helgen var fantastiskt och att jag är rolig att hänga med och så, han ville fortsätta träffas som vi hade gjort men jag sa "kanske bäst om vi är vänner ändå".. Så jag kanske också är en bitch?
Rappare

2011-02-14 16:41
Lacroix F21
Kom hit så ska jag behandla dig som en drottning
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"

2011-02-14 16:52
DMAt

Det händer alla någon gång. För mig var inte det värsta själva "misslyckandet", utan ångesten över att tjejen tror att HON gjort något fel eller är "ful". Det räcker liksom inte med att man brutalfailar och skäms över det, man ska ta hand om en ledsen tjej också.

Som tjej är det bästa man kan göra att antingen säga "äsch, vi försöker igen senare" (typ) eller att fortsätta försöka (oralsex funkar alltid förr eller senare). Det är ju ingen underbar situation, förstå att det är en mardröm för killar.

2011-02-14 16:54
LillJ

Tänk exakt likadant om dina bröst, det är ju inte schyst att fastna helt på det kroppsliga. Å andra sidan är det bra gjort, eftersom man faktiskt har "krav" på sin partner. Vill man ha stora bröst så passar det inte med en tjej som har små, och tvärtom. Samma med penisstorlek. Så det är ju bättre än att vagga in honom i någon form av lycka och säkerhet.

2011-02-14 16:58
Killar ni som inte alltid får upp den i fyllan, det är inge farligt. De flesta tjejer borde väl förstå att det inte är så jävla enkelt i fyllan?
Det är ju egentligen inget att skämmas för, för det är ju så vanligt också att det händer. Men jag kan förstå om man har tagit hem en rå fresh brud ett one night stand typ och sen så ligger han bara där och vägra sammarbeta.

Men är de så att ni kommer träffa tjejen igen, då äre ju lugnt.

Fortsätta med oralsex är inte så jätte kul faktiskt, speciellt när kuken är slak och man ska försöka få den hård. Rätt obehagligoch konsitgt känsla i munnen.

2011-02-14 17:00
Asså jag vettefan, har en kille 4cm lång kuk när han har stånd så förstår jag varje tjej som lämnar honom, visst det är bull för honom osv men han kommer aldrig kunna knulla kvinnan ifråga ordentligt. Visst han kan bli en mästare på att slicka, fingra etc men han kan aldrig göra det andra killar gör. (dessutom kan ju "normala" killar också slicka etc...) Så den gången tycker jag verkligen inte att du var taskig lill-j, varför vara emd någon om man inte tycker att det är nice?

2011-02-14 17:11
Anenkefali

jodå, det händer alla men det vara bara under en taskig period det hände så det blev väl värre än det egentligen kanske var :)

2011-02-14 17:11
De va ju de som va problemet, han va ju så jävla bra på fingra och han gjorde mig så satans kåt, sen så ba kommer kuken fram och jag tänkte "FAN.. de är inte sant"

grejen va att han hade precis kommit ur ett jätte långt förhållande, jag tänkte "vem fan är bruden..alltså.."

Sex är ändå viktigt, men alltså jag har alltid funderat på vad som är nöjet med att ha nått som inte ens känns. Jag vet att jag är tight så de är inte de som är problemet. Många kan ju skylla på att tjejen är slapp.

Men ände mig ändå taskig att jag låg med honom, och sen ba "alltså kanske bäst om vi är vänner ändå, jag är inte ute efter nått"

2011-02-14 17:21
nja fast ändå inte, du gjorde helt rätt snarare. För hade du dissat honom på plats så hade han fattat vad det handlade om (iofs borde ärthjärnan fattat det sen ändå men men...) o då hade han vart ledsen och haft ännu mer hjärnspöken än vad han garanterat redan har (för INGEN med 4cm lång kuk kan vara nöjd..lets be real) o nu trodde han istället att det var ngt annat o fick ändå ligga där o jucka eller vad man nu ska kalla det han förmodligen gjorde.

O klart att han var bra med fingrarna, vad fan skulle han annars vara...om man har en 1/3 asiat penis måste man nog kunna allt annat helt enkelt:)

2011-02-14 17:25
haha ja harregud.
Många brukar säga att storleken spelar ingenroll, fast egentligen så gör den ju det.

2011-02-14 17:31
hahahahahahaha flopp! Fast vafan spelar för roll, du hade säkert varit irriterad annars....

Det låter typ som att ha en brud som är skitsnygg, perfekta tuttar, lide kåt o sen när man ska sticka in kuken så är hon antingen för trång eller ett badkar, då hade man också dissat henne till slut känns det som.

2011-02-14 17:33
lill-j: KP och dumma kvinnor/män på tidningar säger att storleken inte spelar någon roll, alla andra vet sanningen. Det spelar självklart roll.

2011-02-14 17:34
Jag har blivit dissad för jag är för tight, de suger faktiskt ibland..
Men helldre tight än att ha en minimal kuk.

2011-02-14 17:39
LillJ

Fast är du tight så kanske det är bra med minimal kuk? Alla har någon som passar, fysiskt. Du kanske inte vill ha någon med en såkallad "FB-kuk" (inte facebook, flashback) om du nu är tight.

2011-02-14 17:44
Anenkefali - Det funkar inte så .. En liten kuk känns ändå inte. Även om den är tight att he in så känns inget när den väl är inne, man vill ju ha en stadig kuk som känns att den är inne i en, jag gillar när de nästan gör lite ont.

2011-02-14 17:49
Känslan att ha en kuk som verkligen tränger sig in i en och det känns hela vägen hur den kommer in, de är som hela grejen, och man blir så sjuuukt upphetsad av det.

Ni killar vill väl också ha motstånd ni vill väll inte att den ba glider in?
Moderator

2011-02-14 17:55
Haha sant där LillJ, det ska va lagom mkt motstånd, man vill inte vispa runt där inne men man vill inte heller behöva slita i 30 minuter för att få in den, mellan e lagom =)
//TW

2011-02-14 17:59
Ja lagomt är bäst!

2011-02-14 18:01
lill-j: ingen gillar ett badkar det kan jag lova...kanske om man har en monsterkuk på 50cm med 20cm omkrets men annars har jag svårt o tro det hehe

2011-02-14 18:03
Alltså jag har alltid funderat vilka tjejer de är som blir ett badkar?
Tänk vad nice om de stod i pannan på folk "Liten kuk" eller "Badkar" då kunde man ju välja rätt direkt istället för bli besviken! HAAha
Moderator

2011-02-14 18:06
Men en sak som hände mig en gång när jag tog hem ett 1 night stand, hon blev verkligen inte våt (Vet att ni tänker att jag inte klarade min uppgift ;D)
Men de va hon som ville följa med mig hem och hon verkade riktigt kåt när vi började hålla på, jag låg och fingrade ett tag och hon blev aldrig riktigt våt, tänkte att det kanske löser sig om man börjar knulla...men inte då :P
Efter ett tag sa jag "Asså jag mår fan rätt dåligt av fyllan och vill nog bara sova", hon tog det bra.

Några dagar senare satt jag och några polare och disskuterade detta och då fick jag reda på att en polare hade legat med samma brud för 2 år sedan och då var hon lika dan :P haha

Så hon har tydligen problem med "våtheten", detta kan inte vara så jävla vanligt va? Har aldrig varit med om det tidigare.
//TW
Moderator

2011-02-14 18:06
LillJ Haha ja, om det vore så lätt
//TW

2011-02-14 18:10
Tror inte det finns någon mall för något om man ska vara ärlig...men man kanske skulle kunna dra en paralell med smal midja-->förmodligen relativt tight fitta

Annars får du dra ner deras byxor o kolla...eller klämma på killens byxor innan ni ens tagit er hem, testa honom:)

ja det hade väl varit för jävla underbart om man bara hade en instruktionsbok o visste vad personen gillar:

*suger kuk
*analt
*favoritställning-hundstilen
*sväljer
*ATM :)
etc etc etc..................

näää det hade varit lite tråkigt om det var så, det är ju spännande med leken för fan...men ibland hade det underlättat!

2011-02-14 18:15
Shitmannen - Jo jag hade väldigt torra slemmhinnor förrut så jag började käka p-piller som ökade sexlusten, vilket gjorde mig till ett kåtmonster jag va ju våt jämt. Jag var ju ständigt kåt hela tiden, så fort en kille rörde på mig så pirrade de till mellan benen och då ville fittan ha kuk. Jag vet inte om det blir så för alla haha.

Men det är rätt vanligt med torra slemmhinnor därför uppfann man glidmedel!

Jag minns jag följde en kille hem jag va rätt dragen, sen så drog han ner och den va jätte liten då skrattade jag bara och sa alltså seriöst dehär går inte, sen gick jag och skrattade i hallen medans jag tog på mig skorna. Riktigt ångest dagen efter att man kunde va så taskig.

2011-02-14 18:18
jag gillar ditt språk lill-j du är som en kille, big up!!!!! smakligt vulgär

2011-02-14 18:19
P-piller kan pajja brudars vaginor med just torrhet och smärta vid själva införandet.

Brudar har juh precis som snubbar olika storlekar på sina punannis. Knullade en brud med skitliten fitta bara halva kuken som fittplats. och ja du känner när du bottnar :D

Till lacroix vill jag endast säga, gå naken oftare. Dusha med dina snubbar " kankse en bra ide till förspel" Tvåla in varandras nakna kroppar på fyllan. Kan bara bli rätt.

LillJ
Kankse ska skaffa dig en nördig/mesigare pojkvän så att du kan vara lite dominant. Till skillnad från dina ex.
 -? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-