GZARZA P20 vet man inte varför man stör sig på massa människor så kanske det är dags att skaffa lite självinsikt och börja arbeta lite mer på sig själv. jag kan bara inte gå med på att man kan vara en så simpel och platt människa utan att ens vilja arbeta på det.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
jag kan inte säga varför jag stör mig på många saker, jag bara gör det
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Misery_chick du ogillar väldigt många människor helt utan anledning, eftersom det är sån du är? jag sa ju vad anledningen var varför jag störde mig på dom. eller hur?
GZARZA P20 och jag kan inte säga hur skrämmande och patetisk jag tycker den inställningen är.
mhhk gjorde du? jag såg ingen anledning alls, bara att det var så för "sån är du" ?
Misery_chick Är du rädd
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
GZARZA P20 Är du rädd jag tycker det är skrämmande att det finns människor som resonerar som du.
Misery_chick varför jag störde mig på dom var för dom håller på med sina handrörelser å sånt, överdriver enligt mig.. men varför jag stör mig på just det, det kan jag inte svara på, något jag bara gör.. måste man seriöst ha en anledning till varför man har något emot något/någon? låter ju bara dumt, alla stör sig på något, och det behöver faktiskt inte alltid ha en anledning..
Haha Jag tycker inte det är läskigt alls
mhhk varför jag störde mig på dom var för dom håller på med sina handrörelser å sånt, överdriver enligt mig.. ...det jag undrade var ju varför du störde dig på deras "
handrörelser och sånt ", då är ju inte "därför att jag stör mig på deras handrörelser och sånt" ett så bra svar.
men okej, du tycker det är överdrivet, och ogillar överdrivna manér, då hänger jag med.
men varför jag stör mig på just det, det kan jag inte svara på, något jag bara gör.. ...och du har aldrig reflekterat över hur det kommer sig?
måste man seriöst ha en anledning till varför man har något emot något/någon? låter ju bara dumt, alla stör sig på något, och det behöver faktiskt inte alltid ha en anledning.. personligen skulle jag nog hävda motsatsen, att det är helt pyramidalt dumt att ogilla något om man inte ens har en anledning att göra det.
Och med den här tråden så vet vi nu att Mabande är roten till all kunskap. Och att man inte skall göra en "ironisk kärlekslåt till bögar". Punkt.
anna_m_maria Och med den här tråden så vet vi nu att Mabande är roten till all kunskap. grattis, du har lärt dig whoas första budord...typ. ^_^
Klart man har en anledning till att ogilla nåt
svaret jag gav var inte varför jag störde mig på deras handrörelser, det var för du skrev att jag störde mig på människor utan anledning, då jag sa det igen, att dom höll på.. jag citerade "du ogillar väldigt många människor helt utan anledning, eftersom det är sån du är? " först, å det höll jag mig till, inte om varför jag störde migg på deras handrörelser.. aja detta kommer inte leda någonstans, så skiter i detta.. är väl pyramidalt (ingen aning omv ad det betyder å tänker inte googla heller) som inte har någon direkt anledning till varför jag stör mig på vissa saker..
har inte hunnit läst allting än. men bett om ursäkt och snackat med killen det har jag ju redan gjort, det var ju lugnt och så enligt honom, det var ju inte han som tog "illa" upp över låten, det var ju folk omkring, (lärare) han brydde sig ju inte. men jag har snackat med honom och allting var lungan !
Vi är alla misstänkta
Man har i alla tider drivit med olika grupper av "speciella" människor..judar,judar,bögar,svarta etc etc...rått men sant. Meningen är att man ska småle lite,inte bli arg på allvar..och absolut inte ta det på allvar. Christ sen när blev whoa ett EMO community?
...
Och tro mig jag har blivit utsatt för saker som kan uppfattas som "trakkaserier" ett hyffsat antal gånger genom mitt liv.Orka lägga sig ner och gråta?Man ger bara igen med det dubbla.. Givetvis allt med glimten i ögat;) Precis som bögen i detta fall borde ge igen med att gå fram till snubben och stöta på honom,och säga "ska vi gå undan på toan så jag kan köra mitt finger i din rumpa?" Jaja mina 5 cent var det:)
...
MCKrillah P24 enligt vem är meningen att man ska småle? idioten som driver med judar,judar,bögar,svarta etc etc ?
Okej om vi ska gå längre då,du har aldrig skrattat åt norge-historia,ett blondin-skämt heller?
...
Men seriöst Misery.. kom inte och säg att du aldrig har skojat om något lite mer "allvarligt". men om inte.. testa :) livet blir så mycket roligare.
personligen tycker jag, trots att jag inte tycker norge/bliondinskämt är så roliga, att det är en viss skillnad mellan norge/blondinskämt och att skriva om hur en homosexuell kille "mår bäst som en halshuggen groda," men det är ju jag det. allvarligt, vad är det ni argumenterar för här egentligen?
Klart det är skillnad, det har väl ingen sagt emot? Men hur skulle världen sett ut om alla gick runt och var ledsna hela tiden. Det är ju bra att det faktiskt finns folk som skojar till det ibland. Bra eller dåligt. Alla har olika humor och gillar olika saker. RbTmår bäst som en halshuggen groda Jag tror inte RbT är såpass dope att han menar det där bokstavligt talat. Som han skrev: Det var ju det enda rimmet han kom på, så varför haka upp sig? Gå in och läs valfri text i Lyricism-forumet. DÄR har vi våldsamma texter. Sen han Kim.. han är ju bög? Då får han väl ta att folk ser honom som lite annorlunda. För det är väl det man är om man är bög/lebb?
Men hur skulle världen sett ut om alla gick runt och var ledsna hela tiden. Det är ju bra att det faktiskt finns folk som skojar till det ibland. Bra eller dåligt. Alla har olika humor och gillar olika saker. inget av detta har jag sagt emot.
Sen han Kim.. han är ju bög? Då får han väl ta att folk ser honom som lite annorlunda. För det är väl det man är om man är bög/lebb?för det första, varför ska man behöva ta att folk ser på en som annorlunda för att man är något som är vanligt och dessutom inget man väljer?
för det andra, tycker du att någon, oavsett läggning, ska behöva ta vad
rbt gjorde?
allvarligt?
det är lite skillnad att se någon som lite annorlunda och att skriva vidriga låtar om personen i fråga.
det är lite skillnad att se någon som lite annorlunda och att skriva vidriga låtar om personen i fråga. Håller jag med om. Meeeeen som med allt annat här i världen så ska man väl inte ta all för seriöst... låten i sig, menar jag. Själva helheten. Inte grod-raden.
för det andra, tycker du att någon, oavsett läggning, ska behöva ta vad rbt gjorde? Ta vadå? Att vara homo är ju inte som att födas med ett extra ansikte i nacken. Man är ju inte annorlunda på det sättet att det syns, därför tkr inte jag att man skall lipa så jävla mycket. Om jag väljer att den gröna (tjejer) mobilen ist för den blåa (killar) så får jag ju vara beredd på att det finns folk som kommer kalla mig dum i huvet för att jag valde den och att den blåa (killar) är mycket snyggare. Så är det väl med allt?
"allvarligt, vad är det ni argumenterar för här egentligen?" Hmmm,precis samma som du "argumenterar" för. Och jag har igentligen inte argumenterat ens..utan bara sagt vad jag tyckte? Fan att du jämt orkar bli så purken:D
...
anna_m_maria Ta vadå? Att vara homo är ju inte som att födas med ett extra ansikte i nacken. Man är ju inte annorlunda på det sättet att det syns, därför tkr inte jag att man skall lipa så jävla mycket. Om jag väljer att den gröna (tjejer) mobilen ist för den blåa (killar) så får jag ju vara beredd på att det finns folk som kommer kalla mig dum i huvet för att jag valde den och att den blåa (killar) är mycket snyggare. Så är det väl med allt? så du är ännu en som tror att homosexualitet är ett val?
MCKrillah P24 Fan att du jämt orkar bli så purken:D jag vet, jag kan inte hjälpa det, är nästan tvångsmässigt när det kommer till sånt här.
och jag blir inte purken, på sin höjd provocerad.
Personligen tycker jag att när nån blir provocerad att det är värre än purken. Om jag lyckats provocera nån över att jag sagt nått,lär jag ha lyckats rätt bra eller hur? Nu småler jag:)
...
ptja, om ditt mål är att provocera så lyckas du väl när nån blir provocerad av vad du säger. du är dock inte en av dem som lyckats vad gäller mig idag. min fråga om man säger saker i detta sammanhang bara för att provocera är varför?
så du är ännu en som tror att homosexualitet är ett val? Nja.. inte föds man homo, inte. Men gör man det, så är det ju nåt som inte stämmer? Inte att personen är dum i huvet, äcklig eller nåt sånt, jag menar bara att enligt naturen (om man nu ska bli lite hippie) så ska man ju födas strejt. Det är ju så vi är skapade. Det äldsta homoexemplet som finns är ju från de gamle grekerna. Dessa vildar är ju kända för att ha äventyrat åt båda hållen, så jag tror att det är ett val eller något man blir.
sötnos,du skrev följande. "och jag blir inte purken, på sin höjd provocerad." Men okej,förlåt jag betedde mig dumt,och nu är vi offtopic,skicka ett mess om du vill fortsätta.:)
...
MCKrillah P24 ja det skrev jag, men jag syftade inte på dig utan på tråden överlag.
JA man får skämta (om vad som helst egentligen) men det där är ju inte roligt någonstans, om man inte är under tretton eller bor i husvagn. Trådskaparen kanske gör både och?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
lite lagom off topic: att påstå att man har något emot homsexuella pga överdrivna sätt att uttrycka sig på olika vis visar ändå på hur otroligt fattig bild man har av honomsexuella. det är långt ifrån alla som klär sig i schlagerstil och dansar runt på gatorna sjungandes i falsett... (detta är iaf den bild somliga tycks ha av homosexuella) överlag bryr jag mig inte om vad folk har för åsikter i olika frågor. man får försöka respektera folks olika ställningstaganden, även om man kan ha åsikter och synpunkter i många fall på hur folk resonerar och känner, men folk som är inskränkta nog att döma ut en hel grupp individer, av något slag, pga hur en minoritet ur gruppen agerar utåt är ganska korkat, rent utsagt.. jag skulle kunna respektera många fler och deras åsikter om det visade sig att de begrundat alla fakta innan de satt sitt ställningstagande i sten. sen kan man ju iofs diskutera vart gränsen går för "all fakta" i många avseenden, men det är en annan femma.
Homosexuell hit, homosexuell dit! Vem bryr sig? De är ju bara vanliga människor.. Ska folk börja tycka illa om mig eller tycka jag är knasig bara för jag har konstiga fetischer?(stavning:S)
I antikens Grekland tilläts inte bara homosexualitet, där uppmuntrades det också. Man betraktade homosexuella handlingar mellan yngre och äldre män som ett viktigt led i uppfostran. Denna uppfostran ansågs vara en viktig pedagogik för att göra de yngre gossarna till manliga män. Peace!
Men Släng Upp Låten Som Man Får Höra Den
I Listen But Do Not Understand,I Understand But Do Not Listen. Men Du Skön Kuk!
Ry-Ry P17 du har redan sett texten, varför vill du höra den?
Han har enligt egen utsago bett om ursäkt till killen, och eftersom han uppenbarligen inte är myndig men redan fått skäll i skolan för sin dumhet så är det väl bra så, nog tjatat för döva öron.
DIF!
något som alla borde veta vid det laget att de fyller sex år eller nåt sånt är ju att varje handling får konsekvenser. om du gör en diss-låt till nåt så måste du vara beredd på att denne kommer att slå dig på käften. det är väl fritt för alla att kalla vem som helst för idiot, men att börja grina när denne slår tillbaka är ju bara löjligt. och ett inlägg i homodebatten... att det skulle vara "onaturligt" att vara homosexuell eller att naturen "tycker" att straight är bäst är det mest idiotiska jag har läst på länge. naturen tycker ingenting och har varken mål eller mening, alltså inga syften eller meningar. att sen vissa tycker att bögar är läskiga eller vad det nu handlar om är ju bara så töntigt att det är skrattretande. jag har till och med större förståelse för spindelfobiker än homofobiker. skaffa er lite ryggrad förfan
http://www.kommandot.se/wp/
RbT Fan vad jag tycker synd om dig, inte bara för den kassa låten, utan för att du får så otroligt mycket skit för detta nu när du egentligen ville slippa ha dåligt samvete för det du har gjort. Förövrigt väldigt mycket dubbelmoral här inne.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
anna_m_maria att enligt naturen (om man nu ska bli lite hippie) så ska man ju födas strejt. Det är ju så vi är skapade. nu tror ju inte jag att naturen tycker att man ska så mycket alls, och jag tror absolut inte att vi är "
skapade" .
Det äldsta homoexemplet som finns är ju från de gamle grekerna. Dessa vildar är ju kända för att ha äventyrat åt båda hållen "
vildar "?
Allt man skriver tar du så extremt seriöst. Och vadå inte skapade? Det behöver ju inte vara en farbror i vitt skägg med namnet Gud som har skapat oss. Att något skapas behöver ju automatiskt betyda att en levande varelse är inblandad. När jag skrev 'skapade' så menade jag ju självklart våran uppkomst. Man + kvinna = bebis. Man + man = ingen bebis. Kvinna + kvinna = ingen bebis. Man + häst = ingen bebis.. osv osv osv osv osv. Samma sak med tidelag.. jag tror inte man föds till att tända på djur. Det är ju nåt man provar, och gillar man det så gillar man det, eller tvärtom. Samma sak som att tänka på samma kön. Att vara homosexuell skulle jag nog vilja säga är en lätt variant av att "födas i fel kropp". Och det är skillnad på män och kvinnors hjärnor, så man skulle kunna säga att en bög har föds med en kvinnlig hjärna, ist för att ha "föds i fel kropp". Iofs är man ju då född bög, men inte riktigt så som vi diskuterar.
du jämför homosexualitet med tidelag, jag tror det sätter punkt för vår diskussion, jag blir helt enkelt för äcklad av din syn på det här.
Det var en halvironisk liknelse.. men ja, du får ju tolka det hur du vill. Du verkar ju dock inte diskutera ett piss då du bara ställer frågor hela tiden. Istället för att dumförklara alla andra som inte tycker och tänker som dig så borde du ta och skriva det DU tycker och inte bara citera att man skriver.
För att citera mig själv
Allt man skriver tar du så extremt seriöst.
jag ser ingen ironi överhuvudtaget i det inlägget förutom det faktum att du lyckas säga att man föds som bög, vilket är den totala motsatsen till vad du sagt innan, och sedan tycker att jag är otydlig med var jag står i det hela. ...och om du läst vad jag skrivit i den här tråden och inte greppat vad jag tycker så kan jag bara beklaga, jag tycker det är rätt tydligt. men som sagt, jag är färdig med dig, ha en trevlig dag.
Iofs är man ju då född bög, men inte riktigt så som vi diskuterar. :) Detsamma.
anna_m_maria
Att något skapas behöver ju automatiskt betyda att en levande varelse är inblandad nej?
Man + kvinna = bebis. Man + man = ingen bebis. Kvinna + kvinna = ingen bebis. Man + häst = ingen bebis.. osv osv osv osv osv. du verkar ha hakat upp dig på att bebis är någon slags ändamål. det stämmer inte.
http://www.kommandot.se/wp/
anna_m_maria Det är såna som du som är anledningen till att sverigedemokraterna är så nära riksdagen. Kan inte alls sätta in sig i hur situationen är för andra människor.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
150 INLÄGG PÅ TVÅ DAGAR? Ja, vad fan tror ni pågen ville med tråden egentligen? Och nu är jag själv del av det. Då förstår jag varför alla andra skrivit i tråden. Pinsam tystnad. "Ägd på mitt eget ord."
http://myspace.com/saidhussein Jag heter Said.
men alltså, mhhk , om du lärde känna en heterosexuell kille som "använde handrörelser" - vad skulle du tycka om det? för då är det ju just en handrörelse, som knappast kan vara överdriven då du verkar tro och tycka att deras sexuella läggning på något sätt överdrivs i denna rörelse. och om någon är sig själv till 100% och bara råkar göra en viss rörelse med handen när han/hon gestikulerar, hur kan det då vara överdrivet? om personen alltså inte gör sig till...
Misery_chick Kanske för att ja vill höra hur de låter och få ett gott skratt kanske?
I Listen But Do Not Understand,I Understand But Do Not Listen. Men Du Skön Kuk!