#whoakicks testa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trendnet > Damn, redan på onsdag. Det var mycket lättare att fixa ett par på caliroots, då räckte det med en halvtimma innan dom öppna. Aja, jag kommer absolut inte campa en natt för att få dem.
OBS
Kolla in SNS blogg om ni är sugna på Galaxys - releasedag framskjuten!!!
BONUS
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var kör ni hashtagen? Twitter?
Hängde med lillbrorsan ut för att köpa en tidig födelsedagspresent till mig
Sjysst brorsa man har =)
Formerly known as BobbyBlingBling
sweet!
Fan ni kör på alltså. Första gången jag är här inne på 3 månader kanske :)
Forumssignatur...<br>
Alkor: Jag o Jtothegizzo håller facklan tänd tills ni andra får tummen ur o börjar posta igen ;)
idag:
Flickvännen shoppade lite på Foot Streets rea;
Hade precis kommit till ro och insett att jag missat blk/cement 3orna tills jag kom in till Foot Streets nya butik i Malmö och såg att dom hade full sortering... Nu kommer pengar tänkt till annat "slösas" på dom.
Någon som var snabb och klippte sig ett par NikeXClot Tennis på Sns i veckan?
Snor tråden till en liten sidofråga
Nån som vet vad denna modell heter, är det blazer? nåt speciellt namn på färgcombon
hollertz
Benke den heter Nike Blazer Mid Premium ACG. Färgkombon heter hazelnut & Sport Red.
Trendnet beat me to the punch =)
haha :) Jag hade namnet färskt i minnet
Dålig bild.
??? ???
ursäkta dålig bild, fick använda iphonen
tungaste gatan i bristol. ett helt kvarter mitt i stan helt täckt med FETA målningar! det komiska är att det låg granne med polishuset, men tydligen så tröttnade de på att haffa de som målade, så de tröttnade och lät de måla... märks att det är banksys hemstad, street art överallt! hittade t o m en Obey målning
Om ni vill se av Bristols street art så kolla in bloggen lite senare, tänkte lägga upp lite bilder ikväll eller imorgon
tunga bilder
http://duckdown82.tumblr.com/
igår (gammal bild)
fredags
Bonus:
Jag har postat lite street art bilder från Bristol och London på bloggen om det är nån som intresserad
Bra stilat som vanligt jtothegizzo
??? ???
tackar tackar
kom igen nu, nu börjar ni slappa igen!
våren är, solen skiner, slasken är borta - trä på er era kicks och ta lite bilder och posta!
anyways, idag
Bonus
Turist i ett regnigt Stockholm - med en hink på huvudet...
jaja
jag fortsätter väl då...
idag
igår
dan innan det...
sneakerträd i bristol...
nån som vet nåra schyssta nikes eller NB sneakers som ser bra ut i nån babyblå färg combo?
"life's a garden, dig it."
Moderator
2012-03-17 12:07
gizzo Finns det någon spännande historia bakom trädet?
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Asså det gör det säkert, men ingen jag känner till... Vi råkade gå förbi det bara. Det står precis utanför deras uni som tydligen är rätt känt och populärt.
Dags att smygstarta sneakersäsongen 2012 för mig. Hade dessa Dunks på mig under lördagen, köpta av Trendnet för något år sedan:
What else is there?
bman> inte sett dom förut tror jag. gillar inte mjukisbrallor (känns inte så fashion...) men till dom passar det utmärkt
olympics
såg att de skulle släppas i sommar (?) igen, utan FTLOTG loggan
gizzo: Håller med om mjukisbrallor, hade annat på mig under dagen. Kom på lite sent att jag skulle ha tagit en bild när jag var ute, så därför blev det som det blev. Bättring utlovas :)
What else is there?
Fick bli svart, då det fortfarande är en massa grus ute.
What else is there?
bra bman, äntligen nån mer som postar regelbundet, keep it up
för mig idag
bonus
Banksy i Bristol
inget ni inte har sett förut...
Battlerappare
2012-03-19 22:28
Så jag gissar på att du står för 70% av inläggen?
är i djup depp just nu. Pank, ej köpt skor på ett tag. Har massa oanvänt jag borde dra fram nu när de börjar bli fint ute men nää väntar lite till.
Empire P27> jag försöker få igång de övriga...
2011 metallic 5's today
6's yesterday
Bra där Amara sjukt fint väder i sthlm idag så det fick bli AJ4 för att hämta upp mina Galaxys på Cali och lite shopping på SNS
oinspirerad igår så det fick bli chucks
Varit bortrest i 2v med jobb nu så har inte haft möjlighet att posta något men kommer igång igen med lite inlägg nu när jag är hemma igen =)
idag:
Today:
Can't break necks in boxes
igår
igår
2:orna idag
Concorderna igår
Häromdagen
What else is there?
QS Tokis igår för dubbelt upp i påskmiddagar