Är störd på att våra trådar flyttades till blandat så jag skiter i whoa nu blir bara irriterad på alla muppar i de andra trådarna som man slapp se förut
stick the fucking flag up yer god damn ass
Aa, lite samma här med Poo. Hänger lite så SC, men där är det så jävla trafik... :/
Hellsinki Sneaker Freak!
Poo: dont hate the player hate the game! haha Finns ni på twitter eller?
Forumssignatur...<br>
Twitter? vad fan är twitter? I en perfekt värld borde jag kunna säga så....
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
Ja, lets skaffa oss en egen # på twattern, lättare o smoothare o posta där åxå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Instagram är ju perfekt för att dela med sig av vad man har för skor på sig. Twitter har jag inte.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Skivsamlare
2011-09-09 12:59
Är SC något att ha?
Yes! In Concert — For the love of music
De får ju fan släppa instagram till Android..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
boijan , SC som Sole Collector? Njaa, där får man ju bra med info och så, men alla trådar är ju ganska fulla av folk som bara "Nice/Hot/Def gonna cop/not cool/easy pass/holla at that/bla bla bla"...Lägg upp en WDYWTD-bild med nåt cool par och inom en minut har typ 5000-hype-kids postat och repostat och repostat reposten om att det var en cool bild... Lite överhype, men det finns ändå cool greijer bland me...
Hellsinki Sneaker Freak!
poo Är störd på att våra trådar flyttades till blandat så jag skiter i whoa nu blir bara irriterad på alla muppar i de andra trådarna som man slapp se förut varför inte lägga upp en enkelt forum utanför whoa instead... fattade inte heller varför dessa trådar ligger blandatdelen - helt fel tänk ju...
Själv köper jag kanske ett par dojjor var 3:e månad just nu, pengar läggs på andra saker...
kul att träffa på candide igår, även alkor och xelly
och kentan också
Fin skocirkel perezosoo :)
What else is there?
Mycket whoa folk på festen. Satt brevid jtothegizzo på filmen också. Det var en kul kväll
Forumssignatur...<br>
Vet inte hur man gör så att det blir en bild sådär som ni gör. Men fina är dom i alla fall!
Tryck på bildknappen istället för länkknappen
Formerly known as BobbyBlingBling
Har varit dålig på att posta, men här kommer två bilder:
What else is there?
Riktigt fett bman
Forumssignatur...<br>
Tokis idag:
Tack pereZosoo och alkor! Verkligen passande med tokis nu när hösten kryper sig på.
What else is there?
Jupp, ännu bättre att dom var på REA =) Gillar Tokis som fan, sköna o cleana
Hangaround
2011-10-30 11:08
Fick de här i present igår! Handmålade och one of a kind!
http://matildaberggrens.blogg.se
gör ett gästspel här...
olympic 7's
uptowns
bordeaux 7's
point proven; whoa är dött... jag tror jag forsätter på NT o SC istället
inte tillgång till kamera idag men googlade fram en bild på dagens skor iaf.
blev grymt sugen på att inhandla nya skor efter att ha kollat in den här tråden.
Nån som vet vad det är för sneakers mannen med hatt har på sig i detta klipp?
skulle kunna vara dessa...
Nike Toki
Sen finns det en sneaker-tråd där liknande frågor passar bättre :)
http://www.flickr.com/photos/selloutsthlm/
har postat mina tokis lite högre upp, där kan du se hur dom är på foten. Tror inte det är dom däremot, sulan stämmer inte riktigt. Skulle gissa på möjligtvis Nike Royalty Mid men hittar inte dom i brunt premium läder
Jävlar vad denna tråden dog...
slänger in ett foto för att hålla den lite flytande iaf
Får ångest när jag ser nikedojorna lite längre upp, bruna i skinn. har likadana och mina ser ut som fan nu, har haft de i 2 månader.. jag är proffs på att slita ut skor
Jtothe: Jävligt clean fit med AM1:orna och Ramones tee
tack nonbei du postar också på nt va?
inte regelbundet, men det stämmer =)
Gizzo: vilken size har du?
trendnet> 10
Fan hehe Hade hoppats på 9 och att du hade velat sälja ett par till mig. Köpte du ett par concords idag?
yes hade förbokat ett par från shelta för länge sen, så fick "svika" SNS idag... tyvärr så får man väl vänta lite, eftersom det är en massa röda dagar o då gillar inte posten att dela ut paket...
2012s första vecka
True blues
Varsity red 6's
Wolf grey 5's
Chucks
mm. älskar wolf grey 5:orna
senaste 3 dagarna:
60+
XIII
III
bra 3:or! rena o fina
jag förstår inte varför jag köpte dom här... gillar dom inte alls kom jag på efter halva dagen
är det nån som vill ha dom (size 10) så är det bara att hojta
1:or igen
inget spännande idag, mjukis o free runs.
Spenderade dagen på klubben med 2h träning så enda skobytet blev till brottardojor...
på vernissagen
senaste:
snyggt perez
senaste veckan
just to get by
http://gizzoo.blogspot.com