någon här som postar på Instgram?
Formerly known as BobbyBlingBling
nonbei> jag har det på mobilen men har nog aldrig använt det
igår, för bio o film med frugan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2012-01-21 13:23
en jävla massa snygga skor här ind33d
Jtothe:
Du fick mig vilja rota fram mina Olympics!
Idag:
helvette så avis jtothegizzos dojjer
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
Nonbeis lila New Balance var dyngfeta!
snyggt!
snodde din ide med bilderna nonbei....
Hehe Jtothegizzo, lite roligare att göra så. Började med det när jag ville få med mer detaljer på skon än va som syntes på ett vanligt foto. Nice dressad fit förresten! Swissfckinwatch: tackar! Får bra respons på dom vilket e kul eftersom jag köpte dom för typ 300:- på SNS-rean och dom hade tydligen inte gått så bra. Verkar va många som ångrar att dom glömde köpa ett par =)
Nonbei> tackar o bockar
fick 2 nya par idag
adidas zx
& ett par nya svarta af1´or
"life's a garden, dig it."
oj...
adi
af1
"life's a garden, dig it."
Livsfarliga nya af1or, jordans, och nåt mer par.. blä, no sneaker money....
Balhoo > lite skakig på handen? :)
Vilka AF1s är det där? Lebron?
just to get by...
http://gizzoo.blogspot.com
nonbei vill ha dina Olympics!
Jtothegizzo: nice med Jordan V:orna =)
Metastrof: Tyvärr määän, letade länge efter dom i min size
idag, även om Jtothe redan sett den på NT;
Gårdagens:
Nu tycker jag att några andra än mig o Nonbei får börja posta!
Amara, Viktor och ni andra - kom igen nu!
Idag, vad annars...
Skulle bli så tråkigt om jag postade samma svarta par varje dag... vinter suger.
What else is there?
bman> jag har alltid beaters på mig på väg till o från jobbet, och ett par crisp i väskan. perfekt för den svenska f**t vintern!
Är det bilder från instagram du postar här? Jag har ofta samma par skor, men fotar lite. Men mitt problem är att jag inte vet hur jag ska länka dom hehe
trend> jag fotar med iphönen och e-mailar eller laddar över med sladd till datorn o sen upp på whoa, lätt som en plätt
Men laddar du upp dom på nån blog eller liknande sida och länkar sedan därifrån hit?
Jag kör mina bilder från instagram o sen kopierar bildwebbadressen
förrgår:
Igår:
trend> ajust det, glömde bort att säga det. följ nonbeis tips istället...
igår
jtothegizzo hade du på dig dina vita jordan 6:or igår och haffade ett par galaxies? :) Jag gick förbi kön och såg en dude med dom skorna och de ser man inte så ofta så här års hehe
Trendnet> jupp det var jag. jag fick tag på ett galaxy... hade du adidas? såg en snubbe med adidas som prata i mobilen, gick förbi kön o sen försvann...
Nix, hade jordans på mig igår. Fick du din size oxå? Hörde att de bara fick in 8 par, så det msåte varit en del som fick nöja sig med fel size :)
Dagens:
trend> yes, när jag kom dit stod det två (lite äldre) kvinnor, som såg lite malplacerade ut, först i kön. jag var tvungen att fråga om dom stod i kö till cali, och det gjorde dom. de skulle köpa till sin son+kompis. som tur va skulle de ha size 12 o 11 så jag fick ett par 10:or. Snackade med en amerikan som stod bakom mig, han fick nöja sig med ett par 9,5. Det var faktiskt rätt bra med folk (typ 12 pers) utanför cali men de flesta kom typ en kvart innan de öppna, så jag tror de fick nöja sig med de minsta storlekarna. jag kilade till footlocker efteråt men de skulle inte få in dom. jag antar att du har sett priserna på ebay? ett par gick för +90 000 dollar och ett annat par ligger på 50 000 (utan bids iofs) så även om jag INTE är en reseller (ALDRIG gjort förut) så känns det som att man liksom inte "har råd" att inte göra det... Snygga X:or där uppe!
Skivsamlare
2012-02-25 15:13
Såldes Galaxy idag på Cali alltså?
Fick för mig att jag läste att Europe-releasen blivit framskjuten till 2 mars?
Småkul att i våra mått så är 12 pers rätt mycket jämfört med uppsamlingen utanför
Florida Mall i Orlando ..
Yes! In Concert — For the love of music
jtothegizzo - kvinnan som var först i kön och skulle köpa till sin son, var till mig :) . Hade basket träning så hade inte tid att stå där. Skorna är ju galet över hajpade, vet inte vad jag ska göra med mitt par, får se om jag säljer. Såg att du var på solna-sundsvall, är du basket intresserad?
Det var prat om nån hashtag längre bak. Har ni lyckats styra någon? Jag vill hålla koll men whoa känns så utdaterat för mig att det nästan ger mig huvudvärk att logga in.
Moderator
2012-02-26 11:29
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Dinkli> Aha, hon var väldigt trevlig, och hennes väninna också. Vi snackade lite o det visade sig att vi känner samma Nedim (Dino). Small world. Ah, jag kollar jävligt mkt på NBA men har bara varit på svensk basket några gånger. Solna-Sundsvall var en väldigt bra match, men väldigt få dunkar... som vanligt i svensk basket kanske? Hörde att du spelade i Tälje
Squirtle > Skämtar du??? eller, skämtar han??? helt jävla galet. den här hypen är ju helt jävla overklig och sinnessjuk
jtothegizzo > ja det stämmer spelar i tälje. Ja europeisk basket överlag är lite dunkar, lite andra regler i nba med hjälpsida och så vilket gör att anfallaren har en mer öppen gata mot korgen, dom är även mkt mkt mer atletiska! Tillbaka till topic, skulle vilja dubbla upp på galaxy. Ngn som vet någon europeisk hemsida som kommer att sälja? Undra om Nike europe kommer sälja på deras hemsida?
Dinkli: Det är väldigt få som får in skorna nu, de flesta har antingen sålt de på pre-pay eller så är det instore only på fredag. SNS kör det. Blir nog svårt att dubbla på dom om du inte börjar köa utanför SNS på onsdag. Hörde att det kommer några dudes från frankrike som ska köa utanför sns. jtothegizzo: hehe yes, såg priserna på eBay. I början var de ju galna priser. Såg den som hamna på 80k typ men den försvann sen. Det var några fejk-auktioner igång, smart sätt att hypea skon. Men 2-3000 dollar kan man nog räkna med att få för den iaf nu när de finns så få ute.