amen shit va nice!!! star struck nudå? de verkar ha en band cw på sina skor:) nte så mkt färg.. spelar de ikväll eller imorrn? igår va? för mig att de spelar i götet idag.. tog en affisch när jag va där men lämnade den på hotellet var de bra då?
stick the fucking flag up yer god damn ass
konserten är om en timme... så det kommer nog bli kanon... är i gbg nu ju...
aha fan va nice!! ha så kul dårå:D o skorna såg fresten bra ut va helt klockrent val!
kommenterade nån av de skorna då?
apeman: jag tänkte på air max 180 inte dina andra såklart men du har rätt du postade dina eater för ett tag sedan. my bad! :)
Forumssignatur...<br>
poo jo... danny boy sa att skorna inte var lätta å få tag i längre... å att adidas hade fucked a lot of them up... så det fanns inte så många som det ursprungligen var tänkt... men så var han hög som ett hus, så jag vet inte... fler som kommentera house of pain tishan jag hade på... alkor du är förlåten... ;)
Fina Asics alkor!
Mitt bidrag för dagen, ett par regnskor som jag postar i mindre storlek för att inte förstöra någons ögon...
What else is there?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bman, dom där är på min "måste ha"-lista.
Sommarpresent från jobbet.. Alise i baskets
Bra jobb! Träskor is the shieeet.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
poo snygg tee på ungen, annars har H&M fina Run Dmc tees till kids just nu, föresten ser d ut som du borde ta fram högtrycken till dina plattor...;) btw träskor e fan livsfarligt o gå i!
får styra en sån imorrn.. inget snack!! en i varje storlek framöver tror jag fan tack för heads up
Alise äger tråden... Men poo... Träbonnar... för helvete! hur gratis det än är, så går det bort... ;)
lägger upp en åt min kille. hans snyggaste par. geee miiig!!!
Nya Jordan modeller aka "utanför nummerserien", inget jag peppar.
Always against the odds, one with the underdogs
metodmannen ditt avskräde.. fanns inga så små run dmc där... åkte på o handla ändå dock.. hm har fixat ett par shyssta licenser nu
poo he he, antagligen gick d som smör, min 6,5 åring gillade den efter jag förklarat för honom vad Run Dmc va för nått! Dina inköp var najsa, var? Lillkillen e adicted på Star Wars...
hm.. fanns run dmc i större.. frun ska kolla på andra hm nu ikväll så vi får hoppas
nån som kan styra ett par gröna såna här blazers åt mig för en billo peng vore en ängel us9.5 helst men 10 går väl de å om priset är rätt:)
visste att den skulle gå hem hos dig:) grymt nöjd med den.. köpte den inför wm när han skulle möta hogan så jag satt o peppade med den:)
Ja, men framförallt ser jag en redig kar(l) med motorsåg!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, men framförallt ser jag en redig kar(l) med motorsåg! this!
eller jag ser inte regnbågen riktigt iofs.....
Forumssignatur...<br>
poo ved inför hösten eller?;)
jo vi har inte fått kaminen instlallerad än men i höst så.. mälarenrgi va o tog dän ett par småträn de tyckte va ivägen för sina ledningar.. de va de jag fick ta reda på.. annars kan jag nog ta ved på jobbet oxå men de va kul o köpa en liten motorsåg så man har.. alkor man ser den om man kollar noga.. en lite bågforma färgskiftning på himlen liksom.. de där clyde packet kallades rainbow pack nånstans så de va därför jag tog bilden:)
Idag: Crooks & castles skjorta, The Hudreds jeans och Jordan I's.
Tänkte visa en liten bild på de här. Är inte så nya längre, fick dem för nästan en månad sen men jag har varit borta ett tag så har inte haft tid att ta bild på dem innan. Detta är iaf vad jag har på mig idag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Sköna Questlove AF1 candide.
Inspirerad av crucialH blir det en bild på både kläder och skor (Campus 80's):
Rollin down the strip on vogues, comin' up slammin' cadillac doz. Sköna grejjer ifrån alla!
Forumssignatur...<br>
Försökt hitta någonting i garderoben som passar till dessa. Svårt fan, har ju inte hjärta att sälja de heller så de får ligga kvar i boxen ett tag till.
candide Man ser ju knappt skorna, ta på dig shorts! :)
Idag har jag vandrat runt i
What else is there?
Grymt bman, de där ligger med på min lista över skor jag måste ha, säljer du dem nångång så är det bara att höra av dig, förutsatt att du har storlek 44-45 då.
candide: Tyvärr har jag mindre fötter än så, de är i 42.5. Glad att jag lyckades haffa dem när jag gjorde.
What else is there?
bman: köpte du dom på cali?
trendnet: nope, fick tag på ebay för några år sedan.
What else is there?
"vem kan svinga träskon på logen.... jo Bo.... Ko-Bo!"
Apeman: Sjuuukt snygga 180's. Står högt upp på önskelistan!
crucialH P24 Det är mitt andra par av dom skorna... hade dom back in the day med... fiska upp dom 3 storlekar för stora ur en reaback i ystad när jag gick högstadiet... då var man riktigt nöjd... använde dom så mkt så man till sist kunde skymta strumpan från undersidan... men jag var nästan nöjdare med att plocka upp dom här ur en reaback i rätt storlek när jag var i San Francisco för nårra år sen i rätt storlek!
Apeman Bra sneakerhistorier är alltid kul! Visst är det du som postar på Crooked tongue?
jorå... jag postar där med... syns på loggan om inte annat...