Dagens
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trendnet: Shit skumt, dunks tycker jag också är tightare hade ett par 8.5or(låga) för länge sedan och det var precis jag kunde ha dem i början, sen töjde de sig dock. Jag tycker SB blazer är mer "true to size" - jag har dock smala fötter, kan knappt ha clyde tex. De här lila blazer:na var lite tighta i början men efter en dags användning sitter de perfekt på mig. Det var förresten du som inspirerad mig att köpa dem - delvis iaf. :) Ett av favoritparen i hyllan nu. Poo fetaa! Lilkido: syns ej, för mig iaf.
Forumssignatur...<br>
alkor & pereZosOo - syns inte bilden? damn.. den syns för mig.. hur ska man ladda upp den isåfall?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nytt försök
Syns det nu då?
nu syns den.. sött
stick the fucking flag up yer god damn ass
Känner mig så tråkig, åker longboard i ett par schhleetna white on white af1or och det har verkligen vart longboardväder nu på senaste.
Can't break necks in boxes
igår
They told me to
go green
Lilkido
Feta, har alltid gillat grönt
Själv har ja förlorat min Jordan-oskuld och det känns jävligt fett.
Can't break necks in boxes
thanks whosa!
Soligt och gult blev det idag
igår, för att flyttstäda... beat up af1´s
idag blev det max orange 1:orna
aaa tack! visst e dom :)
idag är det för varmt för skor men dom här följde med ut iaf.
idag blev det rooooosa :)
pereZosOo Jag absolut älskar din väska!!!
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Brazen Tack :) den fungerar också. Man kopplar in sin mp3.
pereZosOo: Man måste ju bara älska din stil
http://duckdown82.tumblr.com/
Poo: Hahah vafan! Grymt!
Forumssignatur...<br>
Skivsamlare
2009-06-30 19:40
Yes! In Concert — For the love of music
i måndags, retro 5:or
igår, börjar bli lite slitna nu...
poo nöjd med west coast riot?
metodmannen>> så fetnöjd!! tråkiga va ba att vi missade no use for a name.. vi kom inte tillräckligt snabbt över brojäveln ens för o se en glimt... men såg de i lund iaf för 10-12 år sen så de va inte hela världen.. men som sagt bouncing souls ägde o social distortion ägde o de va ju de två vi åkte för... roll on rancid på westcoast riot 2010 så blire favve i repris!!
poo ja flera sa att Mike.N gjorde en grym spelning, har egentligen aldrig gillat Social Distortion så därför bidde d inget för, men får dom dit Rancid nästa år så, hur var Suicidal föresten?
suicidal va jag inte så pepp på.. satt i tältet o lyssnade o kände igen typ två låtar.. men jag tror de va rätt spelsugna men körde lite onödigt "svåra" låtar
Apeman: Den här jackan som Papoose har i den här borde du skaffa till din Knicksoutfit :)
Idag blev det ett par Poison Green 180:s på fötterna
What else is there?
feta skor ni postar nu! sorry att jag är så kass :( bman: fint! första 180s i den här tråden va? riktigt fina. Apeman: skorna som inspirerade kanye?! :)
Forumssignatur...<br>
alkor nu får du ge dig... jag har postat minst 6 par 180:r i den här tråden... 5 air force 180, och ett par runners... easter egg.. ;) å jo... kanye kika nog på dom jag posta idag...
pereZosOo : Tackar, diggar dina denim dunks! alkor: Thx. Trodde jag var först med mina air 180, men apeman har rätt, han var först med sina easter eggs :) Får försöka hitta något annat, hehe.
What else is there?
Danny Boy från House Of Pain / La Coka Nostra i Jordan 3:or... och jag i HOP Campus... Jag i HOP Campus, EVERLAST från House of Pain / La Coka Nostra i Jordan 1:or, Slaine från La Coka / Special Teamz i adidas forum... Grabbarna från La Coka skriver signaturer på saker å ting... Ill Bill hade likadna dojjor som Danny Boy... Jordan 3:or... samma cw å allt...