Pegasus?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
matchar ni upp alla era skor något eller e det bara vanliga diskreta kläder som funkar ihop på måfå ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
TheMatt: Japp! erorone. Jag matchar ofta, inte överdrivet men ofta är det något. Är det väldigt färgglada sneakers kan det dock bara bli en vit eller svart tee till t ex. Men det varierar väl...
Forumssignatur...<br>
idag matchar jag med en lila tisha.. eller antimatchar eller va man ska säga
stick the fucking flag up yer god damn ass
lila å gul e ju helt rätt tycker jag nog
Man lämnar Möllevången för några dagar, och åker till en annan stad... åxå regnar det hur mkt som helst!
bilden är från igår... har inte lyckats pricka in en bild än idag, men vem vet... det kanske kommer... regnar ju inte här idag...
apeman e det ett spårvangsspår jag ser ??
erorone... jupp, jupp! är i götet just nu! la ut spåret som en ledtråd... ;)
enjoy your stay =)
Tråkigt att det är så få tjejer som postar kom igen nu
Men are the new women eller vad är det man brukar säga? :)
Forumssignatur...<br>
Fan va fräscha!! ^^ hoppas de är mer bilder i andra tråden!
haha, tack du din din tok! Ja, de är så klart dagsfärska, men droppade o hiva in dem i den andra tråden.. stay fly-y-y-y-yyy .. :p
äre gazelle 2 eller nån skate historia?
Det är en skatehistoria. Adidas skateboarding Gazelle. Lite tjockare plös & väldans mjuka o goa
en snabb fråga bara, är det stor skillnad på passformen på ett par air force 1 och ett par vanliga air max? lite off topic kanske :)
http://duckdown82.tumblr.com/
AF1or är ju basketskor i grunden och Airmax är löparskor. Att ta på sig ett par AF1or efter ett par 90s är som att klättra i träd med träskor. (Inlägget ändrat av Louder 2009-06-15 22:29:23)
jävligt dålig kvalitet på bilden. dock ett par låga AF2or, helvita med mörkröda flatlaces. lite annat gott i bakgrunden också.
äcklig o sne. vänerns-öl-stars
^^ får styra en vassare kamera!
gemigpiller kul med af2:or, helt klart underskattad sko enligt mig. köpte ett par för ett tag sen (af2 fresh water pack) och det är bland dom skönaste skorna jag haft på mina fötter någonsin.
Haha hej på er! blev dåliga bilder idag så ni får en lite annorlunda bild
Forumssignatur...<br>
så då var mitt nya skrivbordsunderlägg uppstyrt då:P så grymma blazers o fet bra matchat!!
Poo: haha gött! ;) Observera Sns kepan. Keepin it real
Forumssignatur...<br>
Midsommar!
Can't break necks in boxes
gueehh anskrämliga
Blunted in stockholm
ahmen shit matchat på flera nivåer då då.. iskallt:D du kan köra samma otfit till deras samba o tretorn å.. fett uppstyrt
schyssta sommarfärger där poo!!
Poo: de är så jävla feta de där!
Forumssignatur...<br>
jag körde samma som Whosa.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
bättre bild
Igår hade jag mina air digs. Måste rengöra dem efter midsommarens bravader.
Gussti Dissar du SNS rebooks jointsen eller? hehe
Can't break necks in boxes
alkor har du samma size i dina blazers som i typ am1?
Jao det har jag. Har ett par 9or och ett par 8.5 blazer. 8.5orna är nog lite tightare är mina 8.5or i am1 men de funkar bra. Behöver du gå upp i storlek? Jag har bara SB blazer så jag vet inte hur ett par vanliga sitter dock.
Forumssignatur...<br>
Jag tycker alla SBs är tightare än de "vanliga" skorna. Jag kör 8.5 i vanliga dunks med alltid 9 i sb. Men just blazers tycker jag e jobbigt tight. kör 9.5 i sb blazers men d känns ändå tighta hehe. Men en 10 är för lång, ser om som jag har simfötter på mig om jag kör med dom. Jag gillar dom där lila btw. Har oxå ett par, men inte snörat dom än. Ska göra det nu i veckan. Hade glömt dom, tur att du posta bilden.
sb borde väl va tightare på alla modeller iomed all paddning?
fresten så hade jag skor på mig idag ja