Jag har jobbat där. Och på min "restaurang" var det små äckliga jävla Hitlerarbetsledare som hade som livsuppgift och springa omkring och se till att alla dom där reglerna följs till punkt och pricka. Står man still i en halv sekund får man en piska över sig. Det är heeelt sjukt vad chockad man blir när man kommer till en annan arbetsplats än Donken, man ba OJ SHIT vad SLAPPT ni har det .. får ni SITTA ner ? Ungefär så. .. "Vi gör inte våra kunder en tjänst". ja herregud .. När man jobbar på det stället i världen där man måste stå ut med flest överviktiga, äckliga , otrevliga, flottiga jävla idioter så är det JÄVLIGT svårt att vara lycklig och le hela tiden. Speciellt eftersom att folk blir förbannade om deras mat tar mer än 1 minut, och det är vi stackare i kassan som får ta deras spott och kommentarer. Nej fy fan ... värre jobb kan man inte ha. faktiskt. alla arbetsledare borde avrättas, minifascister som njuter av att gapa på folk. det som är mest irriterande är fan när ens arbetsledare är yngre än en och knappt kan prata svenska, än mindre stava. men ändå tror dom att dom är allan och har någon jävla chesfpostition, hela Donken verkar ju tro att alla strävar efter att "jobba upp sig inom företaget" .. BAH! det där är ett jävla övergångsjobb, ett smutsjobb, ett slavjobb. jag tycker synd om er som stannat längre än 1 år. jag jobbade där i 3 månader, tänker aldrig mer sätta min fot där.