I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Därför verkar Mc'dolands vara ett helvete!

Övrigt - Blandat

2008-08-01 15:16
Senneh P0

Ta det lungt! Jag kan erkänna att jag drygar mig lite extra för folk verkar bli så irriterade på mig... Men så illa är det inte... tar dom flesta besluten själv och har både gott om vänner och tjej.

2008-08-01 15:24
Dessa regler e ju helt normala när det kommer till livsmedelsbranschen .

Vem vill ha naglar eller skägg eller smycken i sin mat?.

Om ni tycker dessa regler är farliga, då ska ni se vad dom har för regler när man ska jobba på coca cola eller på marabou.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2008-08-01 17:02
Jag har jobbat där.
Och på min "restaurang" var det små äckliga jävla Hitlerarbetsledare som hade som livsuppgift och springa omkring och se till att alla dom där reglerna följs till punkt och pricka. Står man still i en halv sekund får man en piska över sig. Det är heeelt sjukt vad chockad man blir när man kommer till en annan arbetsplats än Donken, man ba OJ SHIT vad SLAPPT ni har det .. får ni SITTA ner ? Ungefär så. ..

"Vi gör inte våra kunder en tjänst". ja herregud .. När man jobbar på det stället i världen där man måste stå ut med flest överviktiga, äckliga , otrevliga, flottiga jävla idioter så är det JÄVLIGT svårt att vara lycklig och le hela tiden. Speciellt eftersom att folk blir förbannade om deras mat tar mer än 1 minut, och det är vi stackare i kassan som får ta deras spott och kommentarer. Nej fy fan ... värre jobb kan man inte ha. faktiskt. alla arbetsledare borde avrättas, minifascister som njuter av att gapa på folk. det som är mest irriterande är fan när ens arbetsledare är yngre än en och knappt kan prata svenska, än mindre stava. men ändå tror dom att dom är allan och har någon jävla chesfpostition, hela Donken verkar ju tro att alla strävar efter att "jobba upp sig inom företaget" .. BAH! det där är ett jävla övergångsjobb, ett smutsjobb, ett slavjobb. jag tycker synd om er som stannat längre än 1 år. jag jobbade där i 3 månader, tänker aldrig mer sätta min fot där.

2008-08-01 17:08
Ausonius X1

Helt rätt! Blev glad när jag läste ditt inlägg, det stämmer exakt det du säger (har sett själv hur det är på polarns jobb)

Jävla mini-hitlers's överallt! Fyfan asså, dom där borde någon ge på en smäll efter avslutad arbetstid.

2008-08-01 19:10
Jag har hört av en polare som jobbar på McD att det finns lite småregler också. T ex att de måste säga typ "jag kan hjäpa till!" eller liknande istället för "ledig kassa!", men det är tydligen ingen av kunderna som fattar vad hon menar när hon ropar att hon kan hjälpa till. Alla bara står & glor & ser dumma ut.
Jag vet inte vad ni tycker, men jag ser hellre att de säger "ledig kassa", istället för "jag kan hjälpa till". "Jag kan hjälpa till" låter liksom som att man skulle ha något problem.

Sedan hörde jag att de måste väga glassarna också, så att det inte ska bli för mycket, & att då står det en mini-Hitler & flåsar en i nacken & beskyller en för att ha hällt på för mycket, även fast man inte har det.
Jag skulle aldrig jobba där, fy fan. Skulle bli galen av alla jävla fritöser, eller vad det är, som piper.

2008-08-01 19:13
kown

Inget av det där stämmer, av de gånger jag varit på McD, men du kanske bor ute i skogen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-01 19:16
Cocaine Cowboys: Jag har hört det av en polare som jobbar på McD & jag vet inte riktigt varför hon skulle hitta på det, i sådana fall. Men jag antar att det är olika på olika McD:s & att det finns chefer som inte är lika dryga.
& nej, jag bor i Sthlm & McD:n hon jobbar på ligger vid Norrmalmstorg.

Fast alltså, när DU är där så mäter du ju inte upp din egen glass, så det är klart att du inte vet om det. Eller vadå?

2008-08-01 19:19
Låter sjukt men skulle inte förvåna mig om det är sant

2008-08-01 19:44
kown

Jo, men jag har varit inne på mac donalds och beställt X antal gånger olika ställen, och ingen av dessa gånger har dom vägt glassen med någon flåsandes i nacken, eller stått och ropat "Jag kan hjälpa till"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-01 20:45
Alltid när jag e på McDonalds, och dom öppnar ny kassa säger dom"jag kan ta här med"
383 mannen vi slaktar bijaces !

2008-08-01 21:00
Cocaine Cowboys: Det är inte lätt att vara anställd på McD vid Norrmalmstorg i sådana fall.

2008-08-01 21:05
Reglerna tillhör livmedelshygiens lagen och är densamma för alla restauranger.
Just fan, det är jag som är Satan.

2008-08-01 21:05
fan MR-J är en hejare på trådar

jämt 50-100+ inlägg

you go girl :)
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2008-08-01 21:22
överklass F18

Ok! du verkar vara den sån där som skulle jobba som mc'donalds som boss!

marvingaye P23

jag tycker jag varit jävlit inaktiv på senaste tiden mot förut iaf.