jag skulle till helsingborg från karlstad i måndags och på vägen stanna vi vid en resturang och badade vid en strand där per gessle hr nåt hus .. sen två dagar efter läser jag tidningen och ser att dom har hittat en fot vid badet i tylösand i måndags då tänker jag wtf jag har badat i likdelar!!!!!!! AAAH
diska hårdare! kvinna!
På jobbet får jag följande samtal. Jag- Strömstad glasmästeri, Dan. Kund- Hej, är det glasmästeriet? Jag- Ja. Kund- jo det har flygit in en fågel i en ruta. Jag- Jaha, vart bor du? Kund- rådhusberget Jag- Vill du att jag ska komma upp och laga rutan nu? Kund- Nej, alltså.. Den är inte trasig.. Jag- Men...öhm, varför ringer du hit då? Kund- Fågeln ligger o rycker. Jag- Men det är alltså ingen trasig ruta? Kund- Nej... Jag- Du ska slå ihjäl den eller ringa en vetrinär då?? Kund- ehhmm.. eee jo.. Klick. wattafuck?!
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Producent
2008-07-11 03:11
för något år sedan skulle jag göra en kikhålsoperation.. strax innan dom skulle sätta på masken som söver ner en, sa en sjuksköterska "det är lugnt Rickard, det kommer gå fint"... mina ögon spändes upp, och jag kände bara "WTF?!" då jag inte ens heter Rickard.
Konstigt Haha snacka om bortblåst sjuksköterska.
Hail to the King, baby!
Konstigt X20 haha, snacka om panik :)
Står och graffar lite med några kompisar. Hör ett brak, vänder mig om och ser en häst utan sadel eller skit i full gallopp längs vägen vi står vid. WTF??? Ute med en kompis. Han börjar nynna på någon för mig helt okänd melodi, men ändå så stämmer jag in och utan att veta vad fan vi gör så blir det till en duett där vi nynnar på exakt samma melodi. Wattafuck???
mærkte før några få dagar sedan att jag har råkat ha kvar plasten på mobildisplayen en lagom stund, køpte mobilen før øver 9 månader sedan. jag har en rætt fin display ændå
fortsättning följer...
Jag och en polare ligger utslagna i hans doppelsäng efter en lång natt med alldeles för mkt alkohol. typ 11 på morgonen så plingar det på hans dörr men ingen av oss är starka nog för att gå och öppna så vi skiter i det. Efter typ en halvtimma till så hör vi helt plötsligt hur någon går in i lägenheten och trampar runt. Kompisen - Vafan!? vem går i min lägenhet? vem fan går i min lägenhet. jag tänker exakt samma sak, men vi är fortfarande så svaga i kroppen att vi pallar inte resa oss upp. Så det går ungefär 5 min och klampandet börjar igen. då öppnas dörren till rummet vi ligger i och där står en annan kompis med varsin pizza till oss och 4l cola.... wtf.... vilken hjälte.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
jag brukar bli lämnad med ett stort WTF i huvudet efter att jag läst nästan vad som helst av sibs här på whoa... kul kille
va
Igår kväll när jag skulle ut och röka började hela kåken skaka och det kom värsta smällen. Blev jag tämligen förvånad.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Min wtf upplevelse kom när jag läste denna tråd och för cirka en halv minut sen nu. Min mamma kommer hem från krogen och har en karl med sig! WTF! sånt gör inte min mamma!!!!!!!! euuuwww äckligt, jag ber till gud att han sover på soffan
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
en kille jag känner, han är lite udda, han hade blivit ovän med sin flickvän över sms eller nått när vi vart ute o drack lite öl på ett ganska tråkigt ställe för ursunkna alkolister och annat pack. I ren ilskenhet emot sin flickvän, går han in på damernas toalett och bajsar på golvet. Anledningen var ju då att han tyckte att det var ett bra sätt att visa hur mkt han ogillade sin flickvän. det som är wtf i det här, är att ingen märker det först, och sen efter kanske 5 minuter kommer värsta biffiga vakten o skriker förbannat ut över samlingen på haket "VEM FAN HAR BAJSAT PÅ DAMERNAS TOALETT-GOLV!?" så skriker han snubben tillbaka "JAG! I REN PROTEST", o sen var det inte mer med det.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
Henkso: månne ett tecken på att det var dags att sluta röka kanske? =P hahaha
Njae, men det stör mig som fan att ingen bryr sig om att det var värsta smällen som registrerades kraftigt på seismograferna i Uppsala och som ingen lyckats identifiera källan till. Varför är folk inte nyfikna!
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Konstigt X20 hahaha zoo man, galen jävla polare Henkso P23 wierd, tror det va i torsdag jag också hörde en riktigt hög smäll, alltså riktigt hög. dock i östra sthlm
Detta hände för 5 min sedan... Satt här med fötterna uppslänga på skrivbordet och läste lite i köp och sälj, när jag hör att nån går in i korridoren ( sitter på jobbet alltså ) Så jag ropar hallå. Och då klampar en snubbe på 2,10 in med ett jävla gevär i handen och jag flygar ju av stolen och drattar rätt på ändan, och han får ju sig ett asgarv... det visade sig att han skulle ut och jaga skabbrävar i området,och ville snacka med någon ansvarig..
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>
Producent
2008-07-14 13:00
fyratreett_ P1 hahaha, då var du lagom kaxig =D
det ringer i telefonen och jag svarar -hallå? så börjar en tantaktig röst babbla som fan: -haej du jag va hos er innan o beställde en stor 150 grammare utan dressing, en kiebab pizza med vitlöksdressing, två puommestallrikar och två små hamburgare... jag- okej?.. -...jau men nu va det så att jag fick bara ein liten hamburgare, jag tänkte ska jag komma o hämta den hos dig nu då? jag- ja fast det är bara ett problem, du har ringt fel... helt tyst i luren -jaha....... ja-ha.. okej ursäkta då. det va lite wtf sluta ringa hit o tro att det är nån jävla hamburgerbar liksom.
www.enrichopic.spreadshirt.se YOU wont be disapointed.
ganska wtf var det häromveckan när jag var ute och levde livet efter några bärs.. blaow, sa det sen låg jag däckad. jag hade tydligen blivit sparkad i ansiktet och däckat med feta hjärnskakningen (: eller som i veckan när jag glider runt på stan och det kommer fram 3 fejk-ass gangsters och säger åt mig att ge dom den fiveish jag nyss inhandla, affären var smidig så jag förstår inte hur dessa snorungar kunde sett det. iallafall så bjuder jag på en knätch och blir typ fett tight med snubbarna.. dagen efter stöter jag på dom och slänger upp en hand i luften och tjoar.. snubben spottar mig i pannan och springer därifrån. WTF ?
sajjnapp måste ha varit some crap weed änna!
WTF på att bli fett tight med ett gæng skitungar som nyss skulle råna en..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-07-18 13:58
Galet, sajjnapp!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Att Harlod var Emo. =p
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
kom hem inatt runt 2 tiden och var rätts så packad efter ett gäng bärs. däckade nästan med en gång. vaknade igen vid 4tiden av att tjejen väckte mig. jag hade precis gått i sömnen och istället för toaletten så fick soffan smaka på nr 1:( det var riktigt WTF!? går aldrig i sömen annars
Konstigt X20 Haha vakna du upp med en pungkula mindre sen?
Va hemma hos en polare för nån månad sen, vi hade lite "småfest" med imovane å bärs å sånt.... polarn hade tryckt flera imovane, och när det slog till i skallen på han va han riktigt väck, han gjorde dumma saker (som man alltid gör) .... men det sjukaste, var när allt meck va slut så gick han till kattmat-skålen, och tog kattmat, och meckade upp det... alla garvade men han var för väck för att förstå något.... han meckade det, rökte det...åt det... hahaah det va riktig WTF upplevelse..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hade/har ont i nacken, dem på vårdcentralen sa att det inte var något allvarligt, att det skulle gå över, jag tänkte okej, bara att vila nacken då. Det gick några dagar och skiten hade inte släppt så min farsa föreslog att han skulle massera min nacke. Först trodde jag att det hjälpt, jag kände inte av någon smärta. Strax där efter kom det tillbaka, och det kändes mer än någonsin förr. För 2 dagar sen åkte vi tillbaka vårdcentralen, och då hade jag tydligen lyckats slita sönder något i nacken... Eftersom jag inte kunnat göra annat än att vila dom senaste 10 dagarna så förstod jag att det måste varit min farsa som lyckades med det när han massera mig... WTF liksom.
HAHA den här tråden är helt WTF!?
Skivsamlare
2008-07-24 09:18
Sitter på jobbet. Så hör jag hur några arbetskamrater står och diskuterar: - Men XXX, är det inte bäst att du bara slutar röka? - Nej - Nehe? - Då kanske jag får fruntimmer igen, det är så dyrt! WTF?!
http://www.kulturkompaniet.nu/
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
Skivsamlare
2008-09-17 11:02
Vill uppa den här tråden då jag tycker den är så jävla fantastisk. Ni andra medlemmar har skänkt många skratt! Nu till dagens: Efter dagens storföreläsning på min utbildning så kommer det fram två brudar som "bara vill berätta att de har en kristen grupp dit man kan komma om man är kristen, om man inte är kristen, om man vill veta mer om kristendomen eller om man inte vill veta mer om kristendomen..." osv. Man var helt enkelt välkommen vem man än var och vad man än tyckte. Det kändes som ett så desperat rop på nya medlemmar. De skulle träffas i ett kapell och lät helt optimistiska som om alla därinne självklart skulle bli kristna nu och gå på deras lilla träff. WTF?!
En god kamrat har brutit sitt ben, vilket har orsakat två (minst två, kanske glömt någon) WTF-upplevelser. Tilläggas bör att polaren hoppar runt med kryckor. Först: Han (polaren) och jag ska kliva på bussen till skolan. Jag kliver på först, och kamraten följer efter. Eftersom tar det lite tid för honom med busskort och fanstyg, så jag går och sätter mig. Polaren hoppar (som man gör med kryckor) sedan bakåt, sätter sig mittemot mig och ser allmänt WTF ut. Följande konversation utspelar sig: Polare: Vet du vad busschauffören sa? Jag: Nej? Polare: Jag klev ju på bussen, sen tittade busschauffören på mitt ben och sa "Har du jobbat själv eller?" . Fattar du? Jag: *ser WTF ut* Nej? Vad fan menar han?! (Båda skrattar som idioter) Senare samma dag var vi på väg till bussen hem, och gick förbi två personer (varav den ena faktiskt såg ut att ha busschaufförskläder). Han med busschaufförsliknande kläder utbrister (när han ser polarens ben):"Har du sparkat rektorn i arslet eller?" Följt av att både jag och polaren ser allmänt WTF ut. Sensmoral: Busschaufförer (eller folk med liknande kläder) har kass humor.
Skivsamlare
2008-09-17 14:10
Anenkefali Haha, WTF?!
hahahahahaha!!!! MEEEEEEEER MEEEEEER!!
satt på tunnelbanan på väg hem..så sitter en gubbe mittemot mig (han kanske va 47 år) och stirrar på mina ben (jag hade kjol på mig) jag frågade va han glodde på,så svara han "på dina läckra ben" ,då skrattade jag och sa typ Ok då vet jag ... sen när jag reser på mig och ska gå av så reser han sig oxå och tar fram sin kuk och daskar på mig och sen så kutar han av och iväg..det va wtf liksom ^^ :O
maybe i am a bitch butt in that case you are one to!
go_guzz_rinkeby Undrar vad han fick ut av det. Som kille kan jag ju säga att det hänt att man titta på någons läckra ben, men daska kuken på personer känns bara konstigt (jag har faktiskt daskat en quinna med kuken, dock var jag inte ens nära nykter då). Nej, det kan inte ha gett gubben mycket. Eller så tänder han på att daska kuken på tjejer, men det låter så osannolikt. Kan tänka mig hur jävla chockad du blev också xD
satt på tunnelbanan på väg hem..så sitter en gubbe mittemot mig (han kanske va 47 år) och stirrar på mina ben (jag hade kjol på mig) jag frågade va han glodde på,så svara han "på dina läckra ben" ,då skrattade jag och sa typ Ok då vet jag ... sen när jag reser på mig och ska gå av så reser han sig oxå och tar fram sin kuk och daskar på mig och sen så kutar han av och iväg..det va wtf liksom ^^ :O ....sååå, du har läckra ben alltså?
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Hört på jobbet... Flygplatser är ju i särklass ett av det mest hårdbevakade objekten i Sverige, och överallt. Efter 9/11 blev ju säkerheten helt sjukt hård, och bra, inte sant? Jag ska gå igenom säkerhetskontrollen på Arlanda. Före mig står en kaptenskollega som också skall gå igenom kontrollen. Det piper om honom och det visar sig att han har en nagelsax i väskan som han bär med sig. Inga konstigheter tycker han, men tycker banne mig vakten som står vid kontrollen. Det som utspelar sig nu är 100% sanning: Vakt: Den där får du inte ta med dig in. Pilot: Nähä, och varför får jag inte göra det just idag? Vakt: Nej men det får du aldrig göra! Pilot: Jag hade med mig den senast för 3 dagar sedan, då var det inga problem? Vakt: Då begick den vakten ett stort misstag. Nu börjar kapten bli rätt så irriterad. Pilot: Jag har inte tid med det här, nu släpper du igenom mig. Vakt: Inte med den där nagelsaxen. Pilot: Och vad tror du att jag ska göra med den? Ska jag kapa planet och hugga kapten?Vakt: Så där får man inte säga, men det är ett tänkbart scenario, ja. Pilot: DET ÄR MITT JÄVLA PLAN OCH JAG ÄR KAPTEN! JAG KAN SKICKA VART FAN JAG VILL UTAN ATT HOTA MIG MED MIN EGEN NAGELSAX. SLÄPP FÖRBI MIG DITT JÄVLA MONGO.Vakt: Jag måste ringa förstärkning, du kommer inte igenom här med din nagelsax. Det slutade med att kaptenen fick komma igenom efter att ÖVC skällt ut vakten efter noter, och flighten gick med 30 minuters försening. WTF?
:.:: ::..: ::.::..: ..: ::. :..:: Denna rad är skriven med blindskrift
Pemezia HAHAHAHAHHAHAHAHAHha , fyfan det där drog på smilebanden ja min wtf upplevelse var väl senast jag satt på pendeln påväg till bålsta, så sätter jag mig stoppar in hörlurarna i vanig ordning och börjar lyssna på musik svara på dagens sms osv, så känner man doften utav en alkis kliva på vid sundbyberg. så sätter han sig framför mig.. otur som fan , när tåget går igång ramlar hans sprit ur hans system påse och träffar min väska jag sparkar tillbaka den och ber han hålla reda på sin sprit. Runt kalhäll ramlar alla öl ut , 2 absolut vodka och en jaeger. Då tog jag allt, la det i påsen och gick därifrån. Sen så går han efter mig och hojtar ge mig mina öl, då säger jag Håller du reda på dom då ? då grymtar han lite sådär okej då. så när han går av, tar han sina tomburkar typ 30 - 40 stycken som han hade i en sopsäck och kastar på mig, allihopa... då vart jag.. WTF
En gång när jag stod i pissoaren på ett ställe i Uppsala så stod snubben bredvid mig och runkade och stönade rätt ljudligt. En annan gång låg jag hemma på soffan och funderade på vad jag skulle göra med mina sista pengar. Hade letat överallt efter mynt och allt jag hittat var en tiokrona och det var ett par dagar till lön så försökte bestämma mig för om jag skulle köpa något med näring i eller typ choklad. Låg där och funderade och av någon anledning så la jag tian på pannan (låg och fipplade med den). Låg så en stund och när jag sedan bestämt vad jag skulle handla så tog jag tian från pannan. Men när jag öppnade handen var det inte en utan två tiokronor. Jag bara WTF??? Gick inte ens att gå och handla efter det.
D-Moral... Det där med Uppsala... Ehm... Det var... Jag? Haha
Producent
2008-09-18 19:42
Jag och min tjej satt och pussades i skolan då en lärare kom förbiLärare: Är det turturduvorna här?Vi: Jo precis..heh mmLärare: jag kanske kan berätta lite om blommor och bin om ni vill?Vi: eh nej vi kan nog det därLärare: okej då kanske jag ska berätta om nåt annat.. hur olika djur gör eller... fiskrom eller liknande.. *går in på toalletten och fortsätter prata* han är skum och lite läskig...
En snubbe bajsade ute i indonesien runt 7 på kvällen, och det fanns människor runt om(kanske inte såå nära men ändå). En lite mindre lastbil försöker meja ner en buss med folk i, två gången sen går fönster rutan sönder på bussen. Då får lastbilen väldigt bråttom och försvinner på två sekunder.. Oxå i indonesien
Jag har ingen personlighet
En polare har en boaorm hemma, och har haft ett bra tag, typ sen den var som en liten pillesnopp. Den är tam som ett lamm och sover i hennes säng om nätterna, ihopringlad nere vid kanten. Men nu på senare tid har ormen blivit lite skum. Har slutat käka och ligger istället nästan raklång jämte henne, så hon blev lite orolig och gick till veterinären för några dagar sedan. Nu kommer WTF: Djurdoktorn ger henne 2 alternativ; antingen så avlivar du ormen eller så burar du in den. Anledningen till att den har slutat äta är för att den självsvälter och anledningen till att den ligger raklång är för att mäta ut hur pass stor plats du kommer ta i ormens mage. Kort och gott – Den kommer äta upp dig om du inte gör något åt den. WTF?! Jag har aldrig varit ett fan av ormar, och det här gjorde ju inte saken bättre direkt...
pemezia säker på att det inte är en kompis kompis då?
HMOR
Pemezia Från och med nu, ska jag köpa ett hagelgevär varje gång jag går över till polaren som också har boaorm..... :|