Lite bakgrund: Det hade varit Condoleezza Rice go Home!-manifestation på Plattan i Stockholm och efteråt försöker några unga tjejer dra ihop en olaglig demonstration som ska gå till Amerikanska ambassaden. Det går väl sådär, demonstrationen är snällt räknat 20 personer som går i en lös klunga och skriker lite slagord. Vid parken vid Berns, några hundra meter från Plattan, blir demonstrationen utprejad från gatan av typ 20 poliser. Folk börjar ana oro och den främsta klungan består tillslut av 5-7 personer. 15-20 år, varav 4 tjejer som gått i täten hela tiden. Nu till WTF? ögonblicket. När den främre klungan kommit till mitten av parken omringar polisen parken, minst 50 snutar ställer sig i en ring runt demonstranterna. Plötsligt dyker det upp 20 civilpoliser som ställer sig att spana lite här och var i parken, samtidigt kommer två pikeer med ca 10-15 stycken kravallklädda poliser som ställer sig i beredda i närheten. Som grädde på moset, ett halvt tjog kravallutrustade polishästar kommer travandes och ställer sig redo i en av parkens utgångar. Och allt detta för 5-7 tonåringar som skriker "USA ut ur Irak!"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha underbara grejer! jag har fan garvat länge nu alltså... jag kan ge min del till det hela då (kan bli långt)... För några år sedan när jag gjorde lumpen så skulle jag åka till Borås för att undervisa i dans...jag hade varit där flertalet ggr tidigare och undervisat så det var ingen särskild tillställning eller dylikt....hursomhelst, jag skulle bli upphämtad utanför stationen och allt var lugnt...jag anlände med tåget och väntade snällt på trappan utanför...då kommer det en riktigt risig volvo 240 inrullandes och i den sitter en snubbe runt 40-50 bast och han har en yngre grabb i framsätet som var runt 14...dom kliver ur och börjar vinka och jag tänkte direkt att det var dom jag skulle åka med till lokalen och att grabben var en dansare etc....dom vevade med armarna och skrek -Tjänare!!! allt bra eller?? (på riktigt grym göteborska)...och jag svarade: -jorå det är fint! jag tog mitt pick å pack och gick mot bilen och gubben som körde kom fram och skakade hand med mig och frågade: -Är du full ännu??...och jag bara..WTF!?!?...tänkte att det var ju ett roligt skämt så jag skrattade lite nervöst och svarade: nä inte än! he he he.... han öppnade bagaget på bilen och hivade in mina väskor..bagaget såg för övrigt ut som kriget och var förmodligen inte städat sedan 80 talet...skitsamma tänkte jag och satte mig i baksätet....så säger han: -Hängde inte Micke med dig?...jag svarade: -Öööh!? nää inte vad jag vet...(tänkte att det var väl någon dansare det med då)...brydde mig inte om det och färden fortsatte. då säger gubben: -Ja, det här är min pryo bara, vi ska bara svänga förbi kontoret innan vi åker till lokalen....och jag tänkte inte mer på det tills han säger: -Ja dom andra är redan där....dom är redan riktigt i gång!...och jag tänkte att jahapp vad bra att dom har värmt upp då etc...så sitter vi där i bilen och kör igenom staden..och jag börjar känna av lite skumma vibbar med hela grejen och frågar nervöst: -Vet ni vilken tid träningen börjar idag?..då tittar snubben som kör i backspegeln och frågar: Träningen!? vadå!?...varpå jag säger: Ja, jag ska undervisa Borås dansklubb idag!...då vänder han sig om och tittar på mig i typ 20 sekunder och sedan tvärnitar han med bilen och säger...-Fan!!! vi har tatt fel gubbe!!! hahahahah!!! och jag blev ännu mer nervös men ville ju inte verka "svår" så jag skrattade jag med och bad inombords att dom inte skulle röva bort mig å skjuta mig....men dom var snälla nog att köra tillbaka mig till stationen...sagt och gjort, dom körde tillbaka och jag klev ur bilen och tog mina väskor och då stod såklart dom jag skulle åkt med från början...dom kollade på mig och på mina "upphämtare" och såg heeeelt jävla WTF!?!?!? ut..... det var en upplevelse jag sent lär glömma.... sry att det blev en halv jävla bok, men så var det iaf...
tut!
Men vad var dealen med gubben och pojken i 240in? Jag menar, vad va de för "lokal" dom skulle till där alla var så "riktigt igång" Snubben var ju bara 14? wtf
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
MisguidedAngel P24 Det är underligt, men jag får känslan av att DU var den som skapade själva situationen haha, trögare får man leta efter, no offence ;)
Rapsodisk P20 dom var väl nå jävla halvpundare som söp så ögona blödde...och grabben var väl springpojk eller nåt...jag fattade di nada...det var wtf!?Ch1ll P16 Kanske var trög som följde med dom, men vafan allt klaffade så bra så jag bara hakade på...haha jag skyller på tillfällig förvirring..
tut!
jag gick in på whoa läste den h'r tråden WTF??
hahaha
...Jag skojade bara!
en bakants bekant gick in på en tjejtoa på klubben och fyrade av världens brakskit och gjorde ett stadig slängkryssare (brottargrepp över axeln) på en tjej sen gick ut som ingenting. det va lite väl WTF
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
http://www.yourdailymedia.com/media/1212416376/Kid_Goes_For_A_Ride wtf
..
fick ett medelande på msn "vet du vem mister hands är?" följt av l'änk. tydligen en snubbe som dog efter att blivit påsatt av en häst i assen och filmat. WTF!!!!!!!!!!!!
Våran bil var på lagning så vi hade en hyrbil , en Toyota. Vi hade varit i stan och gick längs parkeringen mot bilen. Våran bil är seg att larma av på lite längre håll, taskigt batteri i nyckeln, så jag sa att vi skulle prova om hyrbilen var lite piggare. När det är typ 30 m kvar så trycker min fru för att larma av. Vi går precis förbi en Mazda och larmet på den bilen drar igång. Vi blev lagomt förvånade. Idag så glider en på jobbet runt med sin truck, på intrumentpanelen så har han en duva som han klappar. Den bara sitter där helt snällt och åker runt med honom. WTF?
Polisen... Skulle köra ut från en utfart igår, pumpade musik på max så högt som det bara går kan man säga... När det nästan inte är några bilar och redo att åka kommer det en snutbil glidande inte fort alls... han stannar framför mig och blockerar mig så klivar han ut ur bilen och går runt min bil och tittar (jag blir sjukt nojjig) han vill ha kontakt och jag vevar ner rutan och vad säger polisenPolisen "Du grabben, vad heter denna låt? vad är det för musik?" Jag "Paragon-förblir" Polisen (flinar och säger "Stila vidare" (sen går han) JAG WTF!!!!!!
Åh dom vill ju jävlas
One chapter a day
dogge länken var riktigt bra haha..
MR-J Haha fan vilken cool polis, förhoppningsvis så kommer man råka på några poliser som pumpar Glöd när dom är ute och åker nu då :) Jag hade ett riktigt skumt möte med några poliser i parken igår, ska tillägga att jag bor i London. Jag blev stoppad av en civilklädd och en uniformerad polis som hade fått ett tips om att en vit kille i tjugoårsåldern iklädd jeans, svart tshirt och grön keps sålde droger, och jag stämde in på den beskrivningen totalt. Hursomhelst så var samtalet som spelades ut fullt av wtf-moment :) Polis 1 medans han går igenom mina saker: So, where are you from? Jag: Stockholm. Polis 1: Oh, I've been there once, beautiful country. Jag: It's a city, actually. Capital of Sweden (wtf?). Polis 2: Yeah you idiot, it's a country you know, Switzerland, the one with the mountains. Jag: (wtf?) Polis 1: Oh right, yeah, where the chocolate comes from. Isn't that right? Jag: eeeeh... Yeah, that's right. Sen drog jag därifrån så fort jag kunde. Snälla men ganska dumma snutar.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel
det där har man ju hört många gånger..folk från andra länder som blandar ihop sverige och ,palla stavning, switzerland (svenska?)...
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då
tråkigt med klipp jag vet men den här
"life's a garden, dig it."
satt på tuben idag mot stan när det kliver på en långhårig asiat nånstans på vägen. jag hade placerat min rygga på sätet framför och min longboard lutad, när denna snubbe glider fram och river ner allt och säger: du har fan inte copyright på sätena! .. och jag tänker typ fine. sen lutar han sig fram emot mig och gör så att bara ögonvitorna på ögonen syns och börjar skrika skithögt: GÅ HEM OCH HÅLL DIN MAMMA I HANDEN! DU VET I KANADA KALLAR DOM SÅNA SOM DIG FÖR CHICKENS, DET BETYDER FEG! .. han fortsätter i typ 5 minuter att skrika liknande saker utan stopp .. tillslut lackar min kille och säger åt honom: vad fan har vi gjort dig? det räcker nu. men snubben vägrar ge sig och nu börjar han typ väsa som en orm och snurra runt med ögonen samtidigt som han headbangar totalt innan han börjar skrika: DU VET DET ÄR DOM STORA SOM FALLER HÅRDAST! (min kille är 190-nånting) då börjar jag nojja och tro han ska hugga oss eller nått och vi drar därifrån .. skjukt skumt. sen för någon vecka sen satt jag på tåget mot söder när en snubbe sätter sig framför mig och börjar hugga i luften mot mig med ett par dart-pilar. jag blir skitskraj och vågar inte kolla på honom men efter ett tag ger jag ändå en blick, då tar han upp fler pilar och börjar jaga mig genom tåget .. ingen gjorde ett skit (lite väntat kanske) men måste sett sjukt ut med mig springandes genom tåget och en snubbe med dartpilar i händerna efter ..
jag är discoverys ansikte utåt
Va precis med om en fin grej. Hör nån ropa "wooohoo!" utanför fönstret så jag kollar ut. Då ser jag en snubbe med rätt långt hår och skägg glida förbi på en longboard. Han har en öl i handen och skriker "woho!" och säger massa saker med Abu Hassan-dialekt. "Aente eeata!" osv.. Helt ensam. Vilken skön grabb och han hade det säkert mustigt
One chapter a day
var med en polare och hans morsa igår för han skulle kirra kostym till en skolbal, och morsan skulle betala, så när han är i provhytten går en annan 60+ snubbe med fet kagge in i provhytten bredvid för att prova skjorta med två bröstfickor , sen hör man när han står i prvohytten " men va i helvetee;O " så går han ut med skjortan och frågar expediten "ska det se ut såhär? " magen hängde typ utanför , expedit: " ja? " .... amen då tar jag 3 stycken:D skitglad och jag bara wtf? ;O en annan gång i skolan så hade jag en whiteboard penna och skrev på klassrummsdörrens glas hade precis börjat skriva nått så kommer det en lärare bakom: VA I HELVETE HÅLLER DU PÅ MED ? jag bryr mig inte bara fortsätter skriva ,. sen när jag är klar så börjar hon hon halvskrika åt mig bara " SKRIVA MED WHITEBOARD PENNA! PÅ GLAS DESSUTOM!! och hon ser verkligen ut som en sårad ekorre hehehe
diska hårdare! kvinna!
När turkiet vände sista minut mot schweiz - och jag blev rikare
När jag var på ett hiphop-jam med mina kompisar och dom spelade lite musik mellan de olika akterna så sa jag"kommer ni ihåg på det förra jamet när dom tappade bort skivan med hiphop och fick lov att spela metal?" precis när jag sagt klart meningen dundrar en metallåt igång och alla bara"WHAT THE FUCK!!!" jag trodde typ att jag var gud eller nått!
PAO!
läste i tidningen idag att det växte hashplantor rätt nära där jag bor utanför en affär ganska centralt i karlstad
diska hårdare! kvinna!
hashplantor hehe
One chapter a day
good1 Fan vad häftig du är
Mitt största wtf upplevelse hände för ganska många år sedan närmare bestämt 6 år sedan. Det hela började med att ett så kallat problembarn flyttade upp till våran kära by på landet och skulle börja i vår 5:e klass. Han var givetvis extremt osäker och hade ingen aning om hur han skulle bete sig för att passa in. Han öppnar med att visa "snusgropen" under läppen på första rasten och berättar om hur han brukar hota med att slå sin mamma om hon inte köpte ut snus åt honom, han var givetvis sjuuuukt beroende redan. grabben gick i 5:an!?!:O iaf så bjöd jag och 2 kompisar till in honom till en övernattningskväll ute i våran stuga typ 5 meter från mina föräldrars hus, även kallat herbre. För vi ville vara snälla med honom såklart och lära känna honom lite bättre. Kvällen öppnar ganska normalt, vi pratar om tjejer och "sånt" som man gör i den åldern. HELT PLÖTSLIGT sliter killen ner kalsångerna, plockar upp en sån här rund chokladsnäcka och kissar, inte så fullt försiktigt så det stänker kiss ner på golvet och på godisen. Medans vi andra står i chocktillstånd och inte vet vad vi ska göra stoppar han såklart in godisen med kiss på i munnen, sväljer och sedan skrattar nöjt men osäkert som att det han nyss gjort skulle varit roligt. Vi andra är fortfarande i chock en stund men när vi börja förstå vad som faktiskt har hänt så börjar vi yuuack:a oss och visar lite försiktigt att vi inte alls såg det hela som något roligt. Snälla som vi är släpper vi det hela och fortsätter kvällen som om inget har hänt, spelar lite kort och har förvånandsvärt ganska trevligt. Klockan närmar sig 12 på natten och killen blir bajsnödig. Han vågar självklart inte gå in till mitt hus 5 meter därifrån eftersom han inte vill väcka mina föräldrar. Han bestämmer sig för att bajsa utomhus. Han sätter sig ner på huk utanför fönstret så att vi andra kan se. (varför vet jag inte.) Kalsångerna är nere, bara det att han på nått sätt lyckas bajsa rakt ner i dem istället för backen. Han tar på sig kalsångerna som om inget har hänt och går in och kryper ner i sovsäcken. Efter nån minut börjar det ju såklart börja lukta bajs i hela rummet och då luktade det verkligen jätteilla. En av mina vänner drog genast hem (klokt av honom) jag och min andra vän öppnade fönstren och började vädra. killen fick låna ett par rena kalsånger och en ny sovsäck eftersom vi slängde de nerbajsade prylarna. När vi rensat undan de mesta av spåren på vad som hänt bryter såklart killen ihop och börjar storlipa, jag går in och väcker mamma och ber henne inga hans fosterföräldrar som kommer och hämtar honom. Det tog inte många veckor innan han flyttade härifrån, med andra ord det fungerade inte så bra för honom här. på den tiden var inte utrycket WTF så välbekant för min del men om jag hade vetat om det hade det vart 2 om inte 3 wtfmoments den där kvällen. jag menar hela killen är ju bara så mycket WTF! hoppas den är någorlunda gramatisk korekt. tack för mig.....
honungsdaniel Jag vill skratta, men gråten känns mer nära till hands. Sjuk snubbe.
HAHAHAHA XD Virre fyfan! säger jag
Hej, Träffat Jacob?
satt och väntade på tuben vid fridhemsplan. brevid mig sitter det en snubbe med solglasögon och jag sitter vänd med ryggen åt honom. hör att någon skrattar och tittar mot mitt håll, tittar på snubben som sitter med värsta bången. drar där ifrån snabbt som fan.. wtf!?
propps till virre!
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Min senaste WTF upplevelse Det var i London för några månader sen, jag delade lägenhet med fem blåsta brattjejer där. Två av dom (rebecca och carro) börjar prata om sin kompis Erik som gör utlandstjänst. Jag sitter intill och smålyssnar på vad dom säger i brist på annat. Då utväxlas följande ord. Carro; Du har väl hört att Erik gör utlandstjänst i Rom? Rebecca; Men, shiit det är ju farligt där! Carro; A det är det. Jag bara WATTAFUCK! DOm är ~20 år?!?!? Sen har vi en med Rebecca på krogen. I London på krogtoaletter så står de alltid folk o ger dig en servett o erbjuder dig parfym. På damernas så är det alltid en liten Thailänska. Det ska tilläggas att Rebecca är ~182. När hon ska tvätta händerna ger thailänskan henne en pappersbit och då blir Rebecca väldigt arg samt flippar ur och fullkommligt slår ner den lilla Thailänskan som några sekunder senare kommer utspringade med ett spräckt ögonbryn och två blåtiror. Jag bara WTF?
Skrivandet är känslornas vädringsprocess. Hjärnan mot hjärtat i ett tävlingsmoment
Finlandsfärja för 1-2 år sen, polaren får i sig för mycket dricka och stannar i hytten. Vi andra drar runt på barerna som finns, kommer tillbaka 3-4 timmar senare med nån random snubbe vi träffat och snackat med. Väl i hytten ligger polaren som stannat kvar under täcket när vi kommer tillbaka, och random personen får för sig att försöka lyfta på täcket.. inte bara en gång utan flera gånger o_O det var lite gay och allmänt wtf
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Inte kanske världens största grej men då kändes det i alla fall WTF!? Är på en krog sent en lördagskväll och står och väntar på att (kill)toan ska bli ledig. Det fanns väl 2-3 pissoarer och en toalett (som jag alltså väntade utanför). Hör att det spolas och has där inne och efter cirka 10 minuter öppnas dörren och en "tjej" klampar ut. Jag använde citationstecknen eftersom jag snabbt upptäckte att tjejen inte riktigt var en tjej i dess rätta bemärkelse. Efter henne (eller han) kommer en snubbe utstapplandes.
För ett havlår sedan kanske det var så fick jag ett kuvert från glocalnet i brevlådan, jag fann detta en smulla bekymrande då jag inte har varit i närheten av något som har med glocalnet att göra. med grova rynkor i pannan öppnar jag kuvertet och då är det en mobilräkning på 2500 spänn! Jag blir lite fundersam och ringer glocalnet och säger att jag inte har något mobilabonemang från dom. Dom säger att det förmodligen blivit något fel och att jag ska ignorera räkningen. en månad senare kommer det TVÅ Räkningar till. den ena en påminnelse och den andra en ny på samma pris ungefär. Så jag polisanmäler detta och så kommer det fram att någon i helsingborg har beställt 2 mobiler+abonemang i mitt namn så kommer alla räkningar till mig. ringer glocalnet och dom är mer seriösa nu och säger att dom ska spärra numrena. Skönt tänker jag, äntligen slipper jag denhär skiten en månad senare så får jag en ny räkning som ligger på, håll i hatten nu... 8000 spänn! Jag tänker vadfan... Så ringer och är skitförbannad och då säger hon i växeln att jag ska få prata med chefen. väntar en tio min så svarar en kvinna, jag har vid dethär laget lugnat ner mig en smula så förklarar läget och hon säger att hon är medveten om missödet och ber om ursäkt att det fått gå såhär långt och att alla nr ska bli spärrade. Efter det så har jag inte fått fler räkningar. men nog var det skumt alltid, ett riktigt WTF moment indeed Tjohej
honungsdaniel Vad i helvete? Wtf, med andra ord...
För två dagar sedan knackade det på min dörr.. Jag blev helt förvånad eftersom klockan var halv 3 på natten och lite rädd också :p Så öppnar jag dörren, och så står det två fjortisar där och tigger vatten klockan halv 3 på natten!!!what the fuck liksom..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
jag är en apa Jag hoppas du bjöd in dom på kaffe...
funkenteller hah never! fast gav dom i alla fall deras vatten. Fjortis nr 1 "asså förlåt men vi sprung nyss jätte mycket" heh right, hon flämtade mycket..
För någon månad sedan var jag på Berns, kvällen var fortfarande ung men min kväll hade börjat tidigt på eftermiddagen med vin och gräs så jag var precis bortom det där stadiet då allt är lagom. I alla fall, har aldrig vart på Berns förut och sitter där och beundrar stället och stämningen på ett sätt man bara kan göra när man här full och hög. Så småningom lyckas jag ta mig uppför trappan till toaletterna som ligger lite avskillt, frågar en medelålders man om vägen och han ska tydligen också på toalleten. Tänker inte mycket mer på det, går in på herrarnas och ingen annan är där. Använder pissoaren. När jag sedan går ut så möts jag igen av denna medelålders man, med fin guldklocka och dyr kostym, han går ut från damernas toallet och får syn på mig. Han ler till och blinkar på ett flörtigt sätt, sen försvinner han nerför trappen. Vafan?
Hade en WTF light upplevelse för några år sen. Sitter på en kebaberia och käkar, så när jag går därifrån så sätter jag in handen i jackan och upptäcker en lapp där det står "tistlarna ska brinna abraham" Det var lite WTF.
Skivsamlare
2008-07-07 12:39
Alldeles nyss kom det in en man på mitt jobb. Han var stor och hade långt skägg. Så upptäckte jag att han hade färgat halva håret neonrött. Då tänkte jag: WTF!?
http://www.kulturkompaniet.nu/
Jag startade min studiodator. Hade inget tangentbord i den. Då stod det: "No keyboard detected. Press F1 to resume" Wtf?
Subdominant_ X19 hahahahah ah de va en riktig wtf
Jag glömde att jag hade hängt tändaren i min sjal på huvet. Efter att ha letat en stund ställde jag mig upp och böjde mig framåt då ramlade tändaren ner på golvet och min första tanke blev wtf
MeckGyver
Jag fick denna länken på msn av vanilla_coke:
de va ganska wtf...
hahahah Subdominant_ X19 .. det var en riktig wtf upplevelse maste jag saga