I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

WTF upplevelse Del 2

Övrigt - Blandat

Poet

2008-05-19 20:24
Nä jag är rätt smart. Vad var det jag gjorde som var korkat?
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop
http://arspedia.org/wiki/Babylon
http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb

2008-05-19 20:34
Hade en wtf när en man i övre medelåldern ville att jag och mina polare skulle mörda honom för en mindre summa pengar. Han var trött på livet men för feg för att ta livet av sig.
Vi stannade och snackade med honom och fick honom back on track och jag tror faktiskt han fick livslusten tillbaks, iaf ett tag. Hursomhelst så trugade han på oss en röding innan vi drog, för att vi "hjälpt" honom. Det var lite udda, hände massa andra saker runtomkring samtidigt som gjorde det mer wtf men det tar för lång tid att berätta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-05-20 06:10
virres grej är ju bra en dröm han hade, men bestämde sig för att prova om nån tror på skiten om det verkligen hade hänt.... busted

(sjukt förvånad att så många muppar trodde på storyn, är ni födda bakom nått skåp)
House is hiphop on fast forward ..

2008-05-20 06:44
på 24h kryssningen i söndags så hade bärsen från tax freen tagit slut kl 00:00... wtf...?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.

2008-05-20 09:53
Frugan frågade mig igår:
-U is want to do the fuck?
Jag svara:
-What "the fuck"?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2008-05-20 10:25
MaKkan_XL Huha smart uträknat! Synd att du har fel i allting du tror bara ;-)

2008-05-20 10:57
Då jag som odrägligt & nyfiket litet kiddo fick för mig att kika in genom brevlådan till en lägenhet i huset mittemot av various reasons & fick se en man ligga uppsprättad simmandes i sina inälvor i soffan i vardagsrummet. Hade jag varit bekant med frasen "what the fuck" på den tiden hade jag nog med all säkerhet utbrustit just de tre orden.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Poet

2008-05-20 11:09
pimpslap F22: Tycker man att sånt är hemskt när man är liten, eller blir det mer typ "Varför ser han ut sådär?"
Alltså fattar man vad det är man står och stirrar på?

2008-05-20 11:40
Var med om en wtf upplevelse alldeles nyss.
Lite bakgrund först.
Jag jobbar på Telias kundtjänst och bredbandssupport.
Tog nyss ett samtal där en kvinna ringde in och frågade.
- Hej jag undrar om jag har några tjänster kvar hos er, då jag gått till en annan operatör.
jag svarar typ
- Nej, det finns inget kvar hos oss längre utan du har redan blivit överflyttad till den andra operatören.
kvinnan - Ok, det var som jag misstänkte då, men jag ville bara dubbelkolla. Huset jag skall flytta till har avtal med denna operatören, så det är därför jag byter.
Jag - Okej, då kanske du kommer tillbaka till oss om du flyttar igen då?
kvinnan - Ja det kommer jag att göra, jag har trivts jättebra hos Telia. Tack så mycket för hjälpen.

Sen kommer den riktiga wtf upplevelsen. Kvinnan avslutar samtalet med: - Hey ho
Det är lixom lite ovanligt speciellt för någon som är född 1948.
Wtf, gärna Hey Ho.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2008-05-20 14:05
Fick en jävla WTF-upplevelse när jag kommer hem sent på kvällen och mitt i hallen står en jävla GBglassgubbe på en cementklump.
Kan även tillägga att jag bor med min far som är 60plus.
My heart lives in my vagina.
Poet

2008-05-20 14:39

Jag fick i uppdrag av min psykolog att fråga folk på gatan var en viss
affär ligger, för att liksom konfrontera min sociala fobi och så frågar
jag en lagom ung gubbe vart hemköp ligger, så svarar han med:
"DÄR NERE, VAKNAAAAAAAAA"
Jag tänkte liksom wtf?
Sen ville jag nita han
sen ville jag gråta

Sen blev jag irriterad, YEY!
What I said, yo!

2008-05-20 15:05
PhilAhz:

han låter inte som en snäll snubbe

2008-05-20 15:38
__virre__: Alltså jag vart nog inte riktigt så liten som inlägget kanske antydde, vi snackar snarare låg-/ mellanstadie (kan inte för mitt liv komma ihåg den exakta åldern), men jag tror inte att jag reagerade på något speciellt sätt. Men så är det där med känslor inte riktigt min grej heller.
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
Poet

2008-05-20 16:24

Fiyah
Nej verkligen inte!
What I said, yo!

2008-05-20 19:13
Jobbade som telefonförsäljare för ett tag sedan. Minns inte exakt datum men det var på kvällen iaf eftersom jag jobbade kvällspasset, och det var mot slutet av passet som detta hände. Jag fick upp ett samtal på skärmen och i headsetet och en kvinna svarar med en ganska deprimerad och tyst röst men ändå skakig. Och jag fick kalla kårar bara jag hörde henne prata för att hon lät seriöst läskig och misstänksam. Så samtalet gick vidare och vi pratade om det jag sålde då och mitt i allt så slutar hon prata. Som om hon pratat med mig av tvång och sen bara "pang" så sluta hon och jag hörde hur hon huttrade, så jag frågade självklart hur hon mådde osv ifall hon behövde hjälp eller nåt med något. Och här kommer det som jag blev helt Wattafuck av...eller det vart mer Oh shit...

Hon börjar mummla och jag hör vissa ord då och då mitt i allt och så kommer det, hon säger att hon inte orkar mer, och jag ber ju självklart om förlåtelse och tror att hon menade att hon inte vart intresserad längre och ville lägga på, och jag var påväg att säga hejdå men då fortsatte hon bara prata, och sa att hon inte orkar med livet mer, att inatt händer det, vid nån viss tidpunkt som stod för nånting i hennes liv som jag inte förstod och hörde helt rätt. Och skraj som jag blev så kunde jag inte lägga på utan bara lyssnade för det upprepade hon att hon bara ville ha någon som lyssnar på henne. Sen började hon prata högre och snabbare och sa ord jag tror att jag aldrig hört förr. Lät som svenska iaf, lät som ord man brukar klämma ur sig när man är hög eller vad man nu är och inte vet vad man säger längre utan bara babblar på, men aja. Sen började hon gråta och tackade för att jag lyssnade och att jag skulle ha ett jätte trevligt liv och att jag verkade vara en snäll person som har tid att lyssna. Liksom det var mer eller mindre mitt jobb, att lyssna på kunden osv. Men hon blev mer glad än andra kunder så det gjorde mig glad också. Och så sa hon, "Men jag tror att det räcker nu,nu är det slut för mig,orkar bara inte..................." Klick!

Vad som gick igenom min skalle just då kan jag tyvärr inte förklara för det var en heeel jävla massa, och hur snabbt och hårt mitt hjärta dunka kan ni nog förstå. Jag satt stilla ett bra tag för att jag inte fattade vad fan som just hände medan telefonen hade den där tonen på som alltid låter när man lyfter en telefon. Den bara gick och gick tills chefen kom och fråga vad fan det är med mig. Resten är inget intressant men den natten var inte lätt att sova på iaf.

2008-05-20 19:15
Handla pizza idag, och en tjejkompis satt andra sidan och handlade pommes, sen kommer han med pommesen till henne.. "Varsegod kärring", sen gick han ba vidare... Whatthefuck ?
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"

2008-05-20 19:24
haha hände en sak nyss

jag är ute med hunden så börjarar han morra och då ser jag en snubbe som är helt sotig i ansikte han säger hej ej jag har bara lite smink o jag bara sa öh hej sen så går jag lite och tänker wtf och vände mig om så hör jag att han släpper värsta brakarn och står som ett fråge teken wtffffffff

2008-05-21 00:15
haha, hände för kanske två år sedan. jag är glad och går till grillen där dom har stora glassar. Jah köper min gigantiska 3 kulors glass och tänker, jag går en liten omväg så jag hinner äta upp glassen innan jag kommer hem. Jag börjar gå in bland en massa lägenheter väldigt mysigt på sommaren då husen är byggda i början på 1900-talet och det är väldigt sommrigt där.(vafan skrev jag det där för)

aja till wtf upplevelsen, jag går där mellan husen och äter på min glass, sen plötsligt hör jag någon skrika. klockan är omkring 7 på kvällen och flera hade dörrarna öppna till lägenheterna för att göra det svalt. Jag fortsätter rakt och tänker lite på skriket tills jag hör ett till, jag vrider huvudet till höger och till min stora förvåning så står det en kille i 30-35 års åldern och bangar sin tjej som är i 25 års åldern i doggystyle mitt i hallen med dörren öppen. jag tänkte bara wtf? och dom såg ut som rådjur som ser en människa typ.

h-8a inte på min stavning ciao!
OOOOH AIK STOCKHOLM!

2008-05-21 00:22
Jag gjorde värsta WTF-grejen för någon dag sedan. Satt på bussen och snackade med en polare (vi snackade om allt möjligt, läxor och sånt), och helt plötsligt utbrister jag: "Men du, när åt du RisiFrutti senast?".

Det var ganska WTF. Jag fattar inte varför jag sa det. Men vi garvade.

2008-05-21 01:00
jag och min (fd) flickvän separerade efter tre år vi strulade lite till och från efter seperationen drygt två veckor efter sista strulet och en total tystnad från hennes sida fick jag reda på att hon börjat dejta min bästa polare.

Jag svalde gråten och tänkte men what the fuck:(

Vad hände med bros before hoes. Nu har jag bara katterna och billig vodka från estland, och billig vodka från estland är ju i sig en wtf-upplevelse varje gång.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella,
Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...

2008-05-22 04:30
Jag satt med några polare och drack öl i bastun, och bastun hade väl sett sina bästa dagar. Bänkarna man sitter på var byggda av vanligt impregnerat plank. Men tidens tand och många feta rövar hade väl gjort att både den ena plankan och den andra var lite lös. Jag sitter på min handuk och gör ingen notis över kvalitetsbristerna i bastukonstruktionen efter ett tag blir ju naturligtvis handuken blöt och obehaglig att sitta på så jag tar bort den. Det var här allt började gå fel. Springorna mellan brädorna var nämligen tillräkligt stora för att mina pungkulor skulle ramla imellan vilket dem också gjorde, så när jag ska resa mig sitter de ju fastkilade där. WTF-upplevelsen kommer när jag sätter mig igen då friktionen mellan planka och testikel gör sig påmind.
Det känns väl lite som att spänna fast kulorna i ett skruvstäd och sedan lägga en rasp ovanpå för att sedan dra loss dom.

Sedan sa min kompis att det var inte första gången det hänt, två andra hade också fastnat mellan brädorna.

Då kom min andra What the fuck-upplevelse

Men jag är ialla fall glad över att planken var hyvlade.
reinfeldt vill veta varför människor blir kriminella,
Ja vad ska man svara? Vi blev mobbade och utfrusna av de som senare i livet blev poliser...

2008-05-22 08:38
HAHAHA ja ayatolla, det hade jag också varit!

Men jag är ialla fall glad över att planken var hyvlade.

2008-05-22 09:44
ayatolla ! Shit vilken vidrig känsla.. försöka resa sig upp å känner det där suget att man sitter fast.. och i pungen ?? aj aj aj!
Det blir ingen extra sång, vi är klara – hej då

2008-05-22 15:21
Hahaha.. fyfan vilken mardröm.
Walking the street of dreams

2008-05-22 16:27
var på semester och försökte scora en brud i en hel vecka försökte jag.
Då sista natten fick jag följa med henne hem. Nöjd som fan för att få det jag trånat efter hela veckan tänkte jag att nu jävlar det här kan inte gå fel.

Sen vart allt svart och jag vaknar i samma säng som henne och hon knackar mig på axeln o säger att min transfer går om c:a 40 min. Då hade jag uppenbarligen hunnit hem till henne lagt mig i sängen. När hon skulle in o tvätta bort sminket så hade jag total somnat utan att kunna väcka.
så första tanken på morgonen när man fick beskedet att man inte fått ligga och att man var ganska så nära att missa bussen till flyget var WTF.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Poet

2008-05-22 16:30
AJ-atolla :S

2008-05-22 18:59
Ja kan tänka mig att min gamla innebandytränare tänkte "What the fuck", när han vaknade upp bakis som fan och går ut i köket och ser en stulen 2 meter lång Ronald Mcdonald i hårdplast med stråhatt i hans kök

Typ en sån här:
 DIF!

2008-05-23 15:36
Blev en liten wtf igår när jag fiskade faktist. En polare får napp som fan och fantiserar allt ifrån en sjödrake ( Stor gädda ) till en fin abborre. Efter en liten kamp på 2-3 minuter drar han upp fisken och det är en fet brax och han får verkligt damp (eftersom braxar är meningslösa) och skär av huvudet och slänger den allt vad han har i vattnet. Jag blev chockad och tänkte "wtf? aja". Sen går vi en bit bort och kastar lite. Och sen börjar det slå väldigt mycket där vi precis va. Min polare trodde att gammelgäddan börjat nafsa på den döda braxen. Men till vår stora förvåning är det braxen utan huvud som försöker ta simtag ! . Då blev det en jävla WTF faktist. Förstår fortfarande inte hur den kunde leva utan huvud så länge.

Men nu vill jag höra fler historier A lá Virre-style =D
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.

2008-05-23 16:02
AmonTobin P23

:o

Tittat för mkt på "The Butterfly Effect"?

2008-05-24 08:01
Satt hemma häromdagen. Ovanför mig bor ett par Afrikaner som knappt pratar svenska så hör jag att dom blastar Tomas Ledin på full volym, jag och mitt ex bara WTF?

2008-05-24 10:23
chill
ne tittade för mycket på flaskbotten om jag säger så...
i'm always telling the truth even when i'm lying.

2008-05-25 14:24
haha.. sjuka historier ju.. kul läsning!
Rataxes..

2008-05-25 17:19
en snubbe jag släppte in på jobbet tog två steg upp för trapan och fes sen mig i ansiktet innan han helt lugnt gick vidare

hahah jag vet inte hur jag skulle reagera på det

2008-05-25 18:34
Satt hemma häromdagen. Ovanför mig bor ett par Afrikaner som knappt pratar svenska så hör jag att dom blastar Tomas Ledin på full volym, jag och mitt ex bara WTF?

Shit vad mkt wtf du måste uppleva. Till exempel alla rappare som lyssnar på Fransk/Spansk hiphop. Eller folk som kollar in melodifestivalen... -_-

Nej men ärlig, det var inte någon wtf enligt mej ;)

2008-05-25 19:05
Jo. Det är som om man skulle se en stor Nazi komma i bilen och pumpa Here I Come med Barrington Levi (hårt draget). :)
 DIF!

2008-05-25 21:55
Sitter hemma och får den här länken:

HAHA

WTF!?

Suttit o skrattat i 2 dagar nu.
Dogges streetcred på topp!?

2008-05-25 21:59
HAHAHAHAHAHAHHAHA!!
One chapter a day

2008-05-25 22:01
Jag vet!! helt sjukt roligt!

2008-05-25 22:04
HAHAHAHAHA
asså de roligaste me dogge i mössorna är ju helt klart hur obekväm han ser ut... han har ju suttit på nån jävla pall i en lökig källare med en hel låda mössor och tatt på den ena efter den andra och dom är asfula!
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.

2008-05-25 22:05
Peex P21

HAHAHA JA den är bäst!
45 clash är fett underskattat

2008-05-25 22:05
En kvinna är aldrig mer allvarlig än när hon talar om för en miljonär att hon älskar honom.

2008-05-25 22:07
hahaha jag klarar inge mer
One chapter a day

2008-05-25 22:11
haha man viker sig ju av skratt.. helt ofattbart, jag tror 360flip satte den ganska bra där. Men han ser ju så glad ut ändå!
Borde ju starta en egen tråd där folk får lägga in bild på sin favorit och diskutera o shit hahah

2008-05-26 00:00
Haha va fan är det här, han ser ju sjukt efter ut, speciellt när han har de höga mössorna på sig.
 DIF!

2008-05-26 00:04
hahaaha... finns det ingen hejd på hur mkt den mannen skämmer ut sig för lite cash?

Cykel på köpet!

2008-05-27 02:06
Jag och en kompis var nere i Stockholm när jag var 17, så blev vi ute väldigt sent på natten och vi satt och väntade på den första roslagsbanan på morgonen. Jag som var ganska så trött la mig och sov inne i vänthallen vid Tekniskahögskolan.
Min kompis valde istället att sitta bredvid och vänta ut tiden, och efter ett tag kommer det en gubbe och sätter sig bredvid min kompis
Jag hör hur dom små pratar och tänker att det verkar vara en schysst gubbe, så jag vilar vidare. När jag ligger där och halvsover så hör jag gubben ställa flera frågor om mig och han byter även plats för att sitta bredvid mig.
Men jag tänker inte så mycket mer på det före min kompis säger. Kjello visst skulle du köpa en korv på Statoil, vi måste ju dra dit nu så vi hinner.
Förstod direkt att något var på tok när han sa den kommentaren, så jag ställer mig upp lite raskt och vi börjar knalla ut därifrån.

Då min kompis börjar berätta vad gubben sagt, han hade först frågat hur gammal jag var. Varpå han fick svaret 17, och det tyckte han var en oerhört bra ålder. Efter det hade han frågat om vi var intresserade av att gå på porrklubb och att han just kom från en.
Ja listan kan göras lång på sjuka saker han vräkt ur sig, men i slutklämmen så sa han att jag var snygg och undrade om han fick köpa mig för 300kr WTF

2008-05-27 10:13
ja. 300 var ju ganska lite faktiskt

;)

2008-05-27 11:04
jo precis, hade ju hoppats på iaf några kronor till

2008-05-27 11:29
Jag och en polare va ute å söp i lördags. Vi frågar en random kille ifall han kan tipsa om några schysta ställen eftersom vi inte ä från stan. Han flashar ut dicken wtf

2008-05-27 12:28
hahaha använda sig av snoppen som riktmärke är finfint.
en viss admin här på whoa har svarat en vilsen stackare som undrade hur man hittar till hlens genom att säga: "följ kuken rakt fram och sväng sen av till höger"