Titta hit alla experter!!
Jag tänkte att vi ska sammla alla snillen och göra en lista på vilka som är bra på vad. Sen om någon har frågor om något så frågar man bara experterna innom respektive områden. Det kan både bli roligt och använbart. Jag vet att det finns experter innom allt här på whoa: En del läser juridik, en del är matematiker, en del kan allt om reggaemusik ect. Skriv ditt expertområde och gärna hur det kommer sig att du är så bra på just det. Det kan bero på utbildning, erfarenheter, intressen osv. Själv är jag ganska mångkunnig men har inte kommit på vad jag ska ange som expertområde. Var så goda!
Enda jag e bäst på är biljard och snooker. Har fortfarande inte träffat nån som kan ta mig och har mött en väldans massa spelare..och många vuxna. Farsan ägde en biljardhall när jag gick i lågstadiet och därifrån fick jag grunderna. Så om nån har frågor om biljard eller snooker så kan ni fråga mig hahah :D
Jag är en grym bagarkärring. Iaf för det mesta.
Delam tange barat
Jag ser mej själv som väldigt allmänbildad och har otroligt bra moraliska värderingar. xD Tror att moralen beror mycket på nästan sjukligt intresse för sanning ch rättvisa i alla dess former, "The truth shall set you free", "Vincit omnia veritas" osv. Vilket i sig antagligen kommer ifrån en del orättvisa händelser i mitt liv, samt allt man läser i tidningarna.
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
R-O-BeatZ Grymt! Det var bra, bra med förklaring och så! Då vet vi att R-O-BeatZ är biljarmästare till nästa whoaträff ;)
Jag kan mycket om det iranska fotbollslandslaget, skulle nog kalla mig expert :P...av intresse Och babysim.....jobb
"You probably told your man about us on his birthday"
Jag kan kan allt om Bruno K Öijer. Mångårig egen forskning.
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Mobil teknologi och allt däromkring.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan väl lite om matlagning..
be the change
R-O-Beatz: Pratar du likadant som snubben (tappat hans namn) som kommenterar snooker på Eurosport? :D Kan man snooker ska man prata snooker också ;) Snooker är tung som fan btw. Själv är jag väl... inte expert, men jag kan mycket om Amerikansk Fotboll, speciellt NFL. Jag följer med största intresse, läser och tar in. Skriver lite eget i min ensamhet och låtsas att jag är en journalist på NFL.com. Jag är expert på att vara uppe länge också. Jag vet vad jag ska göra och exakt när, för att kalra så länge som möjligt. Det ni :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daviden Det är bra att veta att du kan det! Är det något du jobbar med eller?
Jag är expert på att vara uppe länge också. Jag vet vad jag ska göra och exakt när, för att kalra så länge som möjligt. Det ni :) share it. vad är dina rutiner?
mhm
Hehe expertlistan kommer redan till användning! =)
1§q
Oj.. fick för mig att torka av tangentbordet bara sådär. Nej men.Det handlar bara om att inte tänka på att man ska gå och sova. Måste äta frukost runt 04. Spela tvspel och njuta till lite musik. Brukar alltid städa runt 10, så är man klar vid 12 liksom. Då käkar man. Sen går jag och handlar cigg, eftersom de tar slut under natten. Såna saker, man måste känna sin kropp, typ :P Men som just nu har jag varit vaken i 30 timmar and still going strong. Man kan inte ha rutiner egentligen, allt handlar om när man vaknar. Man får bygga därefter.
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
RedRebel: Nope.
aight aight.. har du ett beroende av att vara vaken länge eller tycker bara att sömn är överskattat? själv har jag inget expertområde jag kan komma på nu bara sådär.
mhm
Dieallot X20 kan du förklara vad "First down", "second down" osv. betyder och vad det har för inverkan på spelet?
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
mantis Yes sir.
Skulle vilja utnämna mig själv till expert på basket. Både NBA och Svenskabasketligan. Dock är mina kunskaper om Euroleague väldigt liten. Har koll på det mesta annars. Spelar basket själv, är även coach, domare och sitter sekretariat på damliga matcher. Så jag kan det mesta om regler, spelare osv. Fråga mig om ni har något ni vill veta om basket.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Skipp: Jag vet inte riktigt. Ibland orkar jag helt enkelt inte gå och lägga mig, jag kan lika gärna sitta vaken ett par timmar till, se några filmer , lira lite och dricka kaffe. För att sen gå och sova och sova 8 timmar längre.Simba: "Down" är ett försök. Anfallet har 4 försök på sig att ta sig fram tio yards. First down, 2nd down, 3rd down och 4th down. Kommer anfallet över 10-yardsmarkeringen på 2nd down så börjar de om på 1st down. Misslyckas man att ta sig över 10yardsmarkeringen på sina fyra försök så går bollen över till andra laget som då försöker med samma sak.
MMA och ljud (primärt hörlurar och allt som hör till) är väl två områden jag anser mig kunnig inom, sen teknik i allmänhet.
Look with your own eyes - See with your own mind
Edit: "Kommer anfallet över 10-yardsmarkeringen på tex 2nd down" Så det inte blir några imssförstånd i onödan :)
Jag är, som namnet antyder, expert på Bruce Springsteen
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
musik och ljudteknik är jag bra på.
Producent
2008-03-19 11:42
Baka pizza Har bakat pizza hemma de senaste 7 åren och fått många positiva kommentarer av folk som smakat pizzan jag har bakat och använt sig av det recept jag använder mig av generellt sett!FL Studio Har använt mig utav detta program i c:a 3½ år nu och även skrivit en guide om hur man kommer igång ifall man har tänkt att börja producera musik! Elavtal/Elleverantör Jobbar inom denna branschen nu och har rätt bra koll på hur man undviker att betala mer än nödvändigt för el (vilken leverantör, vilket avtal, vilken period.. osv) bl.a,,,, :)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Musikteori och sångpedagogik! Frågor rörande SiS och Soc!
DSL teknik, Ericsson, Lucent, Terracom, Nokia, Skanova och Telenor plattformer. Nätverksteknik, Xavi, Zyxel, Thompson och Billion. Hemnätverk, Windowsplattformar 95/98/NT/2000/XP/Vista. Haschrökning, digger, spliff och bong.
Ahh juste, Sprit också! Vill inte påstå att jag är expert kanske, men jag kan lite om diverse drycker.. xD
Bilar, motorer!
Signatur får rum här
Jag kan optisk fiber. Ingen expert egentligen, men jag tar positionen tills någon annan dyker upp.
Göteborg på låtsas.
Jag kan allt som är värt att veta om Arsenal och det mesta om PL, har skrivit en del artiklar på sportal.se om PL.
Expert på aftonbladets gratis bilaga .SE - Delar nämligen ut skiten!
Ah ja, jag är en jävel på att filéa fisk också, men det är inte så användbart på ett teoretiskt plan då det måste visas :P
Look with your own eyes - See with your own mind
Skalar potatis rätt snabbt
Träning och Psykologi
Jag är bäst på svensk grammatik. Haha. Vad mesigt egentligen! Och jag är bäst på allt som har med försvunna paket och posten att göra. Jag är bra på mycket annat också. Men jag borde definitvt bli bra på något ballare än detta.
What we do in life echos in eternity.
Färg Vill du veta vilket NCS-nr RAL 5011 är så e d mig du ska höra av dig till.
är bra på ERP-system SAP-moduler är en liten hobby också. sen är jag världsmästare på att hitta på ursäkter.
Snart kan vi sammanställa den första expertlistan!
annibuss Jag hatar SAP (crm).. dom har bytt look på det så man får en alldeles för liten ruta att skriva i. Kan du fixa det =P
What we do in life echos in eternity.
Expert på moppar å datorer, finns säkert mer som jag äger på! Ganska så bra på bilar med.
No you!
Juste, glömde säg att jag är bäst på Cs 1.6 å Cz med ;o
No you!
Matlagning Nåja, expert är väl kanske att ta i. Men jag kan tillräckligt för att svara på dom flesta frågor. Och jag kan känna stekgraden hos en biff med runt 1 grads pricksäkerhet, men då har jag också grillat ganska långt över 1 ton biff. Fiskar I allmänhet, tropiska i synnerhet.
Rehab is for quiters.
Jag kan det mesta, så det är bara att fråga på.
My oral illustration be like clitoral stimulation
jag har stort kunnande inom skateboardkulturen, musik (pop,rock,indie,electronica,hiphop,punk), serier, film och tv men skateboardkulturen är väl min utmärkande kunskap. kan det mesta om filmerna, åkarna, fotograferna, märkena, historian etc.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Alkohol och Samlag i kombination med det. sen Matlagning vilket jag gör till yrke. då främst fisk och skaldjur.
And your fat friend, her nickname is Mini-van.. http://seanism.com/dlarea/?action=watch&id=120
När kommer första expertlistan? Någon som orkar ta tag i att sammanställa en sådan. Kan förövrigt tillägga att jag är expert på Telias produkter inom den privata sektorn då jag jobbar på Telia.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second! En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!
Varför upplever jag att SAP-kunniga är som regel tjejer i majoritet? :) Jag rör inte vårt SAP-system ens med en 2 meter lång pinne. Varje gång jag måste skriva någon expense, pr eller whatever skriker jag högt och låter vår assistent göra det. SAP är djävulen.