TV-support. Jag är fucking ill på det. Sen ragga brudar förstås.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
jag frånsäger mig allt ansvar om mina så kallade expertiser.. det var inte jag som låg bakom det uttalandet!
jag har varit stallchef och jobbat med hästar väldigt länge, men att någon skulle ha en fråga rörande det ämnet är väl ganska osannolikt på detta forum.
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Redaktionen
2008-03-19 17:15
springsten varför har du då stavat fel på hans namn? när var han i sverige första gången och hur många gånger har han vart här?
namaste
Jag vill se mig som expert på att komma ihåg oväsentliga saker (en rad ur en låt, en mening från en film som inte har någon nytta förutom utfyllnad och liknande), men även wrestling (kan massa namn på rörelser/grepp och liknande, inte så extremt insatt i den här generationens wrestlare dock) och sen är jag en obotlig ordbög och ordmärkare. Min mor skulle säga att jag är expert på att inte städa rummet.
I tego arcana dei!
Expert på pingis ingen som vinner över mig
Chuck Norris kan allt!
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Foto/photoshop/Raw
RekFoto
Allt ni har samlat ihop som ni är "experter" på, kan Mabande redan :) soo , BEAT it like the DJ's .. or not ^^ Jag kan 5 språk vars förstår 2 till 70% kanske Grymt bra på mobba in real life! Laga Makaroner med Cevapcici o bearniesås är jag expert på!
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
OJ det var mkt jag, jag och jag, men kanske ite så konstigt.
JAg är duktig på frukt och grönt då jag jobbar med det. Vegan käk kan jag ocså,
Då testar vi göra en lista fyll i eftersom.
Frukt och grönt: Naboo biljard och snooker:R-O-BeatZ iranska fotbollslandslaget: P ezhi Mobil teknologi och allt däromkring: Daviden Nu orka jag inte mer, bara att lägg atill.
HELSINGBORGS IF!
Jag kan vika kläder jävligt snabbt! Vad kan jag mer.. laga mat! Tycker det är sjukt kul men skulle inte vilja kalla mig nån expert. Jag testar mig fram mer.. Men jag är duktig!
Instead of having "answers" on a math test, they should just be called "impressions," and if you got a different "impression," so what, can't we all be brothers?<br><br>
Expert skulle jag nog inte kalla mig, men jag har ganska bra koll på Star Trek (dock inte deep space nine och voyager). Och så har jag (no shit) svar på de flesta frågor om skinheadkulturen.
vegan power
Jag är rätt hyfsad på geografi i allmänhet, Ac Milan och svensk hiphop på 2000-talet. Är ingen expert dock.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
och jag är bra på droger..
http://www.tweenerpie.blogspot.com
"Nothing that is worth knowing can be taught" - Oscar Wilde
“I think we must quote whenever we feel that the allusion is interesting or helpful or amusing.” - Cliff Fadiman
diZZySWE: Bra på att röka röka det, eller sanningen om cannabis och dess kultur? DaveChapale: Han syftar på visdom va? Mycket bra citat i alla fall.
Jag är bra på att vara kreativ och skapa.
Jag är bra på macgyver
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
"Never mistake knowledge for wisdom. One helps you make a living, the other helps you make a life." - Sandra Carey
“I think we must quote whenever we feel that the allusion is interesting or helpful or amusing.” - Cliff Fadiman
Jag är systemutvecklare med inriktning på stora distribuerade system och utvecklar åt en stor myndighet i Sverige. Holla at me om ni behöver hjälp med SHS eller SSEK standarder!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blasta X2 Då cannabis är olagligt i Sverige och jag är minderårig tänker jag inte ens uttala mig, men jag syftade faktiskt på "sanningen om cannabis och dess kultur".
I tego arcana dei!
jag vet det mesta om Star Wars- och Indiana Jonestrilogierna.. annars är det nog inte så mycket
Jag är bra på att ta hand om folk. (medecin, såromläggning, kroppsfunktioner,matte osv allt som har med saker som har med människor att göra i sjukdomsamanhang och sont man lär sig iskolan som är kopplat till detta ) Dels pluggar jag till sjuksköterska + så jobbar jag som sjukhus vårdbiträde. Sen är jag en baddare på att lägga på folk handfängsel "handbojor/Klovar" slog rekord i det när jag gjorde mina utbilningar när jag jobbade inom en annan typ at sektor. och sont som har med batonger,vapen och handgemäng (stavning !?) sont är ja inte dålig på heller. Sen tog mina saker slut men som sagt har vikt mitt liv att jobba med folk på ett eller annat sätt hjälpa eller skälpa de beror själva på vad de väljer.
Kan ALLTING om innebandy
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Inom praktiska områden så är jag kunnig när det gäller skridskor/snowboard samt de flesta former av bollspel där man får användning för teknik och spelsinne. Teoretiska kunskaper har jag främst inom idrott/hälsa, samhällskunskap, historia, svenska, engelska och Ukrainsk hednisk metal.
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Poker Poker Poker
^ Smart sagt.
Det jag är bra på är att leda en grupp på småbarn. Ungefär i åldern 6-11 år.
oj vad det blev jobbigt om ja ska rabbla allt jag e expert på... tillexempel är jag expert på att säga osamanhängande kommentarer som bara jag själv tycker är roliga (och eventuellt två av mina bästa vänner om har samma humor). detta har jag blivit genom att under många år hata den konventionella humorn och istället försökt skapa en egen. allt går bara man vill. Jag är även expert på att inte bry mig om jag gör bort mig. detta kommer ju dock lite från den förra punkten av att säga opassande saker, som jag själv då uppfattar som skämt men ingen skrattar. dock leder detta till att jag är expert på att vara social med människor jag inte känner, alla älskar mig i typ tre kvart sen fattar dom att jag inte driver utan att jag faktiskt är konstig... så expert på å va social, orädd och opassande. jag är även expert på att vara negativ, empiriska studier tyder på att ca 9/10 i min omgivnnig kan nämna i alla fall ett tiotal tillfällen där jag har varit överdrivet, och onödigt, negativ av okända anlednnigar. //Ydebrinkarn - negativ exepert på opassande sociala pinsamheter
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Kan ta expertplatsen på Svensk ishockey. Inte lika koll borta över atlanten, men hyffsat. Är nog expert på filmen How High, kan varenda replik praktiskt taget.
Can't break necks in boxes
Jag är bara bra på onödiga saker, vilket är rätt störande. Men hur som helst, jag är hur grym som helst på att springa i trapphus och dela ut tidningar/reklam. Sånt kan jag allt om! Hur man greppar bunten, effektivisering, bladning, arbetsordning osv! 5 år i branschen, började som liten knatte. Fyfan vilket jävla skitjobb det är. Men fråga om ni undrar något (vilket inte är troligt med tanke på hur intressant ämnet är). Jag kan dock ingenting om att dela ut till villor.
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
Juste, är ganska imba på Prison Break också. Haha..
be the change
Jag är grym, alltså en jävla expert på att prata om mig själv. Till skillnad från alla andra i tråden.
Jag är 15 kvinnor från att vara en one woman man
Tror att vissa i tråden missförstått totalt. Trådskaparen vill nog skapa lite av ett lexikon av människor som besitter kunskaper i lite mer sakliga ämnen.
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
jag är expert på blåsinstrument, jazz och musikteori!
fantastiskt
Jag är sjukt bra på Tony Hawk spelen. seriöst asså, värvar 1.an på 20 min
Jag är tyyyp expert på hälsokost. Har lärt mig en hel massa nu under 6 månader iaf. Är du slemmig i halsen? Går dina naglar lätt sönder, tappar hår? Eller bara lite förkyld? Holla at yo boy! Lite expert på foto också. Och Photoshop.
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
Jag kan det mesta om Organism 12.
I tego arcana dei!
jag är expert på videoredigeringsprogrammet Adobe Premiere och semi-expert på Apple Final Cut också. sedan kan jag det mesta om Am.fotboll då jag spelar och dömer sporten.
Jag är ruskigt duktig på kinas ekonomiska utveckling de senaste 30 åren, samt grilla.
diZZySWE P17 : skrev inte du för ett tag sen i nån tråd att du inte visste nått om mobbade barn med automatvapen eller om att du hade missat gruppen? har för mig att det var nått sånt.
om så är fallet tycker jag det bara är kul att du läser på om det du finner intressant. är bara nyfiken på om det jag säger är sant.
mhm
Politik tack vare ett gediget intresse samt studier av statsvetenskapGeografi Jag är jävligt bra på kartgeografi och svenska städers befolkningsantal samt lite annan geografi Är även utbildad hockeydomare ;)
DIF!
skipp X1 Oj? Hur länge sedan då? Jag säger inte att jag inte har gjort det, då jag inte alltid har förstått det heliga med MBMA, men sedan minst fyra år tillbaks har jag varit fast. Det jag minns är att jag gjort en tråd om huruvida det fanns tidigare saker med Organism 12 än Full & Förvirrad (eller om det var Den där Herr Ågren).
Fast å andra sidan missade jag MBMA relativt länge, men som sagt, sedan minst fyra år har jag varit fast.
I tego arcana dei!
Amerikansk roulette och Black Jack. Hur man spelar, vad allt betyder etc. Twin Peaks, tv-serien.
antar att ni snackar om att fora in data i ERP system. hantera/installera/modifiera/definera ERP system ar lite av en annan kaliber (vi har 500 heltidsanstallda dar jag jobbar som jobbar enbart med ERP)
moffacurry P16: " Jobbar som de nu, bara kört 3 gågnger, några tips?" Hm, var ska man börja. Bladning är viktigt! Men om det bara är ett medföljande blad (alltså två produkter som ska delas ut sammanlagt) är det mer tidseffektivt att inte blada. Sen kommer du komma in i rutinerna allt eftersom, man lär sig utantill vilka som ska ha reklam och inte. Utmana dig själv! Om ni har hiss i huset (och den inte är alltför snabb) försök komma ner före hissen! Att tajma på mobilen och få ut ett genomsnitt på hur snabbt varje port går och varje brevlåda och varje hus etc är extremt motiverande! Musik i öronen är det allra viktigaste.
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com Missa inte världens bästa radioprogram
Starka Personligheter.
Drömmar och speciellt lucida drömmar. Snöade in som fan på det för ett par år sen, det borde väl sitta kvar
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
okej det va kanske så det va då. håller på och skriver en uppsats om organismen just nu i skolan. det är dock mer om hans lyrics och tolkningar jag ska skriva om. ursäkta att jag inte tillför nått speciellt till tråden.
mhm
annibuss F19 INGEN och då menar jag verkligen INGEN slår mig på att hitta ursäkter :) (bra som dåliga)
http://www.aftonbladet.se/vss/goteborg/story/0,2789,1104598,00.html<br>