Varför gör alla tjejer sig till på kort?
Aldrig någon som kan se normal ut eller någonting? jag stör mig sä jävla mycket på det, det verkar vara en stor trend att tjejer ska göra roliga miner och hålla på och fjanta sig på varje kort... det ska se helt oseriöst ut? Nu menar jag inte på whoa om ni tror det, överallat! stureplan,bilddagbok,lunar och alla jävla skitsidor Är det för att ni ska bortförklara er om någon säger ni är fula eller "vadå jag gjorde ju mig till?" Det är som sagt gaaaaanska så störande, så sluta med det tjejer
Kan inget annat instämma, det ser till 99% bara patetiskt ut
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Tycker att killar kan vara jävligt duktiga på att posera som cp-skadade när kameran kommer fram på festen också. Något jag stör mig betydligt mer på än tjejerna.
kan man få se exempel på en sådan bild? :) menar ni den vanliga "puta med läpparna och hålla kameran snett ovanför" posen eller att det gör till sig så att de ska se "roliga" ut?
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
"puta med läpparna och hålla kameran snett ovanför" Syftar iaf. jag på..Det är R.E.T.A.R.D.-Nation
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
MR-J P19 Säger han som posade och gjorde till sig med en "seriös min" i camen och bad mig printa. ;)
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Jag har en sån bild haha! ;-)
Vi är instruerade och disciplinerade att tvivla på vårt mänskliga hjärta.
Det handlar inte om att ingen vågar säga ngt och att du är så jävla modig och duktig som gör det. Jag tror ingen mår bra av att sälja sin kropp och jag betvivlar att personer som gör det känner att det har ett människovärde. Dock är det inte dom som säljer sig som bör kritiseras utan snarare dom som köper andra människors kroppar. De har ju uppenbarligen missat en hel del fundamentala insikter. Se människor för det dom är. MÄNNISKOR. De är värda lika mycket som du, de har alla en historia.
men nu handlade inte tråden om det. sorry för ot.
finns en aktuell tråd för ämnet. vi kan fortsätta där. f.ö. alla får väl ta vilka bilder dom vill. orka bry sig?
Sän F23 Alla är inte lika mycket värda. Det vet du lika bra som jag. Visst eftersträvar en del det, eller åtminstone envisas med att påpeka det.
Sen att du kan leva av din kropp är väl fantastiskt? Sker det på shyssta vilkor så är det väl bara skönt.
Hade alla tyckt att alla var lika mycket värda hade vi nog inte spottat på alla fattiga uländer och låtit deras befolkningar dö av svält och andra mindre trevliga saker.
Sen är kvinnofolket en lömsk och lurig grupp.
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
Men varför???
absolut får man väl se ut hur man vill på en bild men det var inte det, jag undrar varför i helvete man gör det bara?
Osäkerhet förmodligen. Vem fan ser helt naturlig ut när det ska tas bilder? Bättre att göra till sig än att vara stel och tråkig tycker jag.
Vatten är ett farligt gift, vilket omger Visby stift
håller med Klingon!
Karlsson, ska vi dunka på dem? - Lillebror (tjackmonster)
Klingon P22 Sjukt mycket bättre att se normal ut tycker jag
Killar är duktiga på det också, så det är knappast något generellt för kvinnor endast.
At the gates of Eternity...
nu börjar ni tro att jag har en taskig kvinnosyn snart känner jag, ärligt talat så har jag mesat sett tjejer som håller på med sånt speciellt puta med läpparna osv
Jag underar varför tjejer alltid ska reäcka ut tungan på kort! HEJA JÄÄÄÄVLA TIDEN!!!!
Hela* Speciellt brats dom gör ju fan inget annat än att ricka ut sina långa jävla tungor!! Speciellt på varandra.
Jag stör mig som mest på de som försöker se "fina" ut framför sin webcam, och viker ryggen i 2 delar och ger sig själva en kraftig nackspärr när de ska "le på sidan". Tycker det inte är ett dock lockande med brudar som gör sig till... Är man snygg som man är i sitt avslappnade "jag" så är det väl mer än bra? Sen finns ju även insidan också som det tjatas om.. Men det är offtopic.
http://myspace.com/BoodaBlezzin
mantis för dem ska se fulla och crazy ut
Ja VARFÖR putar tjejer med läpparna och vill se sexiga ut på kort? Du är ju dum i huvudet om du inte fattar det.
Skåne!
Jag gör alltid det. Kanske är fulare än vad jag tror.
Crocodile Dundee for president!
Ja VARFÖR putar tjejer med läpparna och vill se sexiga ut på kort? Du är ju dum i huvudet om du inte fattar det. För att locka till sig hanar!? Men är man verkligen så ful att man mååååååste göra till sig för att bli "fin"!?
Karlsson, ska vi dunka på dem? - Lillebror (tjackmonster)
jag har bara nån dum reflex som gör att jag gör grimarser på kort.. pluta med läpparna o se sexig ut kan jag inte hur mycket jag än försöker så jag skelar istället.. bra att skylla på också när man blir ful, det är ju int eså kul o se normal ut på kort o va ful..bättre knasig och ful
Jag är sjukt trött på "Peace-posen" vid det här laget..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klart att snygga teens måste få visa upp sig. Fyller de någon annan funktion i livet (förutom det uppenbara)? Sen om bruden är ful är det lika bra, då det bara är irriterande när fula tjejer tror dom är annat än just det.
fint med putande/fylliga läppar inge snack om saken men tyvärr blir det oftast mer likt en fisk mun när det ska putas på kort.
Haha, av någon anledning så gör jag alltid utvecklingsstörd-posen. Förstör alla fina kort.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag tänker bara * Varför ens bry sig om folk poserar eller ej ?*
jag kan skela med ett öga. den kan jag bjuda på ibland. roligast om personen ser det först långt efteråt =P
Dom flesta tjejerna är osäkra. Speciellt med hur dom ser ut , och när man putar med munnen så gör man det för att dubbelhakan ska försvinna , och när man sneglar med ögonen gör man de för att man ska få folk att verkligen inte märka hur skabbiga dom är . osv osv.. finns 1000olika sätt som tjejer gör för att minska sin uglyhet tjejer dom kan sin sak när det kommer till kort, så att vi killar ska missa det vi egentligen inte vill se.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
ankmun, it's kind of funny actually ^_^
It's only gay if balls are touching
Jag ser nog helt okej ut men är otroligt ofotogenisk. Jag gör inte pussmunnen men jag gör nog mig till på många andra sätt bara för att, som några sagt, hellre ha en "anledning" till att man såg ut som ett fån på fotot, än att ha en stillbild på en ful avslappnad jävel. Dessutom när alla foton som tas på fester o.d cirkulerar på allas bilddagböcker o.d. så känns det ju förjävligt när folk tror att man ser ut som en idiot 24/7.
Toastare
2008-03-04 21:26
jag ser vanlig ut på mina fotona.. mest för att jag inte tar pose-foton. Sen kan det hända att jag råkar se rätt full ut. Det är för jag är det.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-03-04 21:27
"Vinkel brudar" kallas fenomenet...
Toastare
2008-03-04 21:28
ofta småfeta tonårsbrudar som med rätt vinkel ser smala ut, fotat rakt ner i urringningen, och gärna ett foto i sepia så inga tonårsfinnar syns. Snett uppifrån ser också näsan mindre ut. men de får ju ut nått av det när och tonårskillarna får ut nått av det.
Jag har svårt för både ankmun-brudar & grabbar som INTE POSAR ALLS! Haha. Dvs; de tar ett kort snett underifrån (vilket är ett big jävla no-no, något som alla borde känna till) & ser ut som att de ska på begravning om 2 minuter.
Toastare
2008-03-04 21:32
known, haha.. man ser rakt in i näsan och börjar nynna på "welcome to the jungle"
Toastare
2008-03-04 21:33
known, fast så hade du själv en avklädd och halvporrig bild.. då sjönk allt.
BountyBoo Ptja, man ser mina axlar & ingen ankmun. & kown var namnet!
Toastare
2008-03-04 21:36
kown ursäkta, jag ser en halvöppen mun och klyfta..i en säng..iklädd BH. Men allt är relativt, vet ju inte hur du ser ut annars.
Man ser lite klyfta på dig med Bountyboo och ganska öppen mun.. :) Äsch, känner man sig snygg på fotot och kan stå för det så! :)
Egentligen vill jag inte diskutera den där bilden alls, för jag gillar den inte, men har inte orkat byta tillbaka till min gamla.
Toastare
2008-03-04 21:48
Magnolia_ ja, skratta kallas det... och jag är festklädd. Det är min födelsedag.. och visst har jag också en BH på mig, under linnet. nu skulle inte diskussionen handla om kowns bild.. tyckte mer det var komiskt att hon just var en vinkel-brud.
Bountyboo: Jag vet såklart att du skrattar, jag var lite ironisk. :) Tycker dessutom att det är en fin bild, jag menade mer att överlag så får man använda de bilder där man trivs med sitt utseende oavsett om det är en vinkel-bild eller ej.
Toastare
2008-03-04 21:54
magnolia_ ja precis.. blir man glad av det är det klart att man får göra det. Mår man bättre av det så visst. Fast det blir smått tragiskt som t.ex i bildtrådarna här på whoa när vissa tjejer slänger upp bild efter bild efter bild. Men man har ett stort bekräftelsebehov i tonåren och för vissa handlar det behovet bara om att få bekräftelse för sitt utseende.
Varför i helvete bli så jävla sur för detta nurå? haha! Jag tycker bara det är så jävla tråkigt när varenda jävel ser ut som dom sitter på en begravning när kameran kommer fram! Jag ser CP ut på bilder and im proud ! PEAYZ
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
because we're good like that! nä seriöst, jag har ingen aning
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se