Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag hatar alla fucking snea peace tecken! asså VARFÖR?!!!!!!!! VARFÖR GÖR ALLA SÅ FÖR?! VARFÖR MÅSTE DU OXÅ HA TUNGAN PÅ SNE O PUTA MED DINA JÄVLA LÄPPAR!!! Asså varför detta peace tecken!!! ja får fan lust o sparka dem jävlarna så hårt att dem kommer tillbaks i rövhålet dem föddes i! jag blir så jävla irriterad av dem jävlarna som kör med sitt jävla peace, vadå PEAAAAACE det finns inget peace!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vaddå så om folk tar kort på en så ska man sitta och se HELT NORMAL UT fyfan vad tråkigt! Då får man väl fota folk när dom inte är medvetna om det istället, folk kanske blir obekväma av kameror mitt upp i ansiktet så det är väl klart att man slänger upp en skämtsam min upp i allt. Det är ju bara roligt och bra. Jävla tråkmånsar.. Tur att jag är så jävla fotogenique att jag inte behöver göra något alls.
För att vi tror att vi blir snygga då (mig inräknad)
aaa
Jag ser för lite bilder!!!!!!!! Exempel:
Oh why? :(
Ytterst sällan jag gör till mig på kort, ser oftast bara besvärad ut. Men om det händer så är det för att folk envisas med att ta kort trots att man inte är särskilt fotogenisk så man saboterar bilden för att ha en ursäkt till varför den blev misslyckad- för det kommer den med sannolikhet bli ändå.
Jag träffade en kvinna och blev genast totalt likgiltig mot tjejer. Men ärligt. det är väl bara en ålders grej? (ja det finns alltid lite stureplans wannabe undantag)
Rock out with your cock out!
Jag tycker kowns bild var fin (den är tilltalande både fototekniskt och estetiskt enligt mig) och det är också ganska småaktigt att klaga på den enligt min uppfattning. och allvarligt talat. ska man ha burka på sig eller vad? man ser för i helskotta lite axel. Jag ser mer hud på stranden och på klubbar. och det är fan det mest naturliga i världen att vara naken. Sluta förstora upp allt.
jag dummar mig alltid på foto:( Är det fjortiz ? (putar inte med läpparna)
Moderator
2008-03-05 09:44
al3 Vad fan ska man annars göra med händerna om man inte klarar av att slänga upp en Blood-tecken helt spontant?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
haha intränad puta me läpparna pose, helst ta kort på sig själv me kameran o se helt förvånad ut.. girls girls girls...
www.myspace.com/spydaprod largemoney ent.
det är ju det jag menar, sjukt störande när folk gör sig till då ser man inte hur dom ser ut "på riktigt"
Toastare
2008-03-05 19:28
felixnr2 F19 det är skillnad på att le inför en kamera. Och posa med ledsen min, putande läppar och ta fotot ovanifrån så ens näsa ska se mindre ut och man ska kunna se in i urringningen.
Har aldrig riktigt förstått den där bekräftelse över internet grejen.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare
2008-03-05 19:29
Snäppet värre än peacetecknet är ju killar som gör tre fingrar och tjejer med för den delen. Yo!
jag hatar alla fucking snea peace tecken! asså VARFÖR?!!!!!!!! VARFÖR GÖR ALLA SÅ FÖR?! VARFÖR MÅSTE DU OXÅ HA TUNGAN PÅ SNE O PUTA MED DINA JÄVLA LÄPPAR!!! Asså varför detta peace tecken!!! ja får fan lust o sparka dem jävlarna så hårt att dem kommer tillbaks i rövhålet dem föddes i! jag blir så jävla irriterad av dem jävlarna som kör med sitt jävla peace, vadå PEAAAAACE det finns inget peace!!!!!!!!! haha bästa i tråden! WORD!
work some magic
Genusgenusgenus. Anus.
Att folk gör sig till på bilder som de tror kommer ses av rätt många människor (som presentationsbilder) är väl ändå rätt naturligt. De flesta av oss vill väl framställa oss så bra som möjligt. Vi lever i ett utseendefixerat samhälle så tro fan att väldigt många vill försöka se så bra ut som möjligt på bild. Så vill tjejer promota sig själv som vinkeltjejer och camhoror så tänker jag inte säga till dem att de inte borde det. Camhora är en precis lika bra identitet som svensk rappare. Sen kan man ju tycka att kidsen borde hitta på lite mer kreativa sätt framstå som ytliga slampor, men det är fan deras problem! Fast jag ska inte snacka, jag har ju världens mest poseraktiga presentationsbild här. Jag menar, vem fan har hatt å halsduk på sig inomhus? Vad tänkte jag på?
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Att folk gör sig till på bilder som de tror kommer ses av rätt många människor (som presentationsbilder) är väl ändå rätt naturligt. De flesta av oss vill väl framställa oss så bra som möjligt. Vi lever i ett utseendefixerat samhälle så tro fan att väldigt många vill försöka se så bra ut som möjligt på bild. Så vill tjejer promota sig själv som vinkeltjejer och camhoror så tänker jag inte säga till dem att de inte borde det. Camhora är en precis lika bra identitet som svensk rappare. Sen kan man ju tycka att kidsen borde hitta på lite mer kreativa sätt framstå som ytliga slampor, men det är fan deras problem! oj aj.. diggade inte den ocoola vibben där asså.. hoppas inte du var seriös med det å sen försökte runda av med nått lättsamt för å skämta bort din elaka åsikt. Håller såklart med om åsikten men tar starkt avstånd ifrån ordvalet. tycker inte man skall kalla människor för "horor" å "slampor" bara för att dom väljer att posera på ett sätt som dom själva tycker är sexigt. Sen att deras åsikt om hur dom själva bör se ut är påverkad av media må så vara, men ingen vits å slänga med skällsord.... usch gillade inte....
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Den ultimata presentationsbilden ägs alltså av mig haha. snett uppifrån, putar sönder, en konstig variant av peacetecknet och alldeles alldels jävla seriös. peace out.Kown : tycker btw att din bild är väldigt vacker (utan att verka vara ett rop på hjälp ).
Vomera på tre bokstäver. -kräk.
haha slakta joppe
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
hehe, bra tråd... Har också funderat över detta fenomen. Men det är väl mest högstadietjejer som gör så? Eller har jag fel? Förövrigt undrar jag om ni bara menar "pluta med läpparna och rådjursögon" eller om man inte får göra något på kort utan att se ut som man är, utan en enda min? Vissa av er får det att låta så? Typ räcka ut tungan, peace-tecken (eller andra tecken som jag gör på min presentation..). Det är ju lite svårt att va helt normal!
Toastare
2008-03-06 10:08
Lovato, jag menar att man självklart får göra miner på kort och se helcrazy ut ;) Men det är fenomenet med just "vinkeltjejer" med läpp-put och något coolt handtecken..eller rådjursögon ..och gärna avklätt (a la oskuldsfull men porrig)
amen orka bry sig. folk får väl se ut som de vill på foto.
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Toastare
2008-03-06 10:22
Hanal, det är ingen som sagt att folk inte får se ut så på foto.. utan vi diskuterar själva fenomenet.
Ja, men come on? Folk gör så för att dom tycker att dom blir snyggare, sexigare och i många fall fulare, men som sagt, vem bryr sig?
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Toastare
2008-03-06 10:37
Inte du, men det är ett roligt fenomen! Även som folk faller för det och sen blir besvikna på sina internetdejter ;)
men vadå varför? för att dom tror att dom blir snygga såklart sen blir dom lite äldre och inser att dom bara ser ut som luder och slutar är väl ett ganska normalt stadie i en tonårstjejs liv
Toastare
2008-03-06 15:38
Men det är ju rätt många som är över 19 års strecket också.. men de kanske var sena med att hänga på nätet?
ja, månne!
Alltså, haha! det var inte meningen att det skulle bli sånt jäkla liv jag trodde det skulle räcka med att någon smart tjej skulle dra en åsikt om detta men kul att det är så aktiv tråd Att göra sig till är inte bara pussmunnen utan även mycket annat ska försöka hitta nån bild
Blir lätt att jag göra någon konstig min, inte puta med läpparna då, men ler överdrivet eller skelar, när folk på varenda fest springre omkring med sin kamera och ska fota allt och alla.
Men däremot blir det skrattretande när vissa personer på tex pixbox eller något annat har ca 20 bilder på sig själv och på varenda kort förvränger de ansiktet så mycket som de bara går med alla olika miner. fiskmun är ganska poppis även där.
Fula människor som försöker se snygga ut.
Har massor av exempel, men vet inte om jag kan lägga upp då kompisar och kanske även de själva finns här på whoa.
fan också :(
Toastare
2008-03-06 17:35
Nått som är skitkul däremot.. istället för att fota vinklar och hårdretuschera i PS är att man är två stycken som blir fotade. Den som fotar ska sedan säga saker som "arg" eller "julafton" eller "vinnare" och så ska de på fotot förmedla den känslan.. blir sjukt roligt att se hur olika man gestaltar det. Sen minns man iof aldrig vad bilden är för nått..
oj aj.. diggade inte den ocoola vibben där asså.. hoppas inte du var seriös med det å sen försökte runda av med nått lättsamt för å skämta bort din elaka åsikt. Jag refererar dig till min signatur, och rekomenderar att du tar allt jag skriver med en rejäl nypa salt. Håller såklart med om åsikten men tar starkt avstånd ifrån ordvalet. tycker inte man skall kalla människor för "horor" å "slampor" bara för att dom väljer att posera på ett sätt som dom själva tycker är sexigt. Jag håller helt med dig. Om någon tjej faktiskt tycker att fiskmun-rådjursögon-snettuppifrånraktneriurigningen foton är sexigt så är "smaklös bimbo" en bättre beskrivning än slampa. Jag har absolut inget emot att tjejer försöker framställa sig som sexiga, utav den enkla anledningen att det är trevligare att titta på sexiga tjejer än på fula. Däremot tycker jag att det är väldigt löjligt och ytligt när så många försöker vara sexiga på exakt samma sätt, och jag tycker väldigt mycket om att dissa ytliga, löjliga människor.
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.
Killar gör det nog lika mycket
Jalla idiot systemet stänger snart!
Jag har inte orkat läsa hela tråden. Men många tjejer hamnar ju på bild typ nästan hela tiden dygnet runt. Då blir det tråkigt om man ser likadan ut på varenda jävla bild. Roligare att spexa till det då. Tycker jag iaf.
Toastare
2008-03-07 18:50
Clajlo, men det handlar inte om att spexa till det... utan att ta sk "vinkelfoton" där man putar med munnen, ska se sexig ut...
BountyBoo: ja för det är ju så mycket snyggare att ta ett foto där vinkeln å ljus å ansiktsuttryck gör att det ser ut som ett sketet passfoto eller fängelsefoto.
Kolla på alla "mingelbilder" på sidor på nätet, 99% av alla - killar som tjejer - gör sig till som fan, grimaserar, "pussar" någon lite crazy, eller gör gangstatecken med fingrarna. Bara på åldrade familjefoton som folk ser sunda ut och ler in i kameran, i någon hyfsat neutral fysisk position och utan spex.
Varför gör 90% av killarna westside represent skit med fingrarna eller pekar finger?
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
De tror väl att de måste. Tjejers foto-face går att sammanfatta med en smiley: :P
Intressepenisen hårdnar!
Toastare
2008-03-07 22:09
clajalo, så du tror att om man inte putar med läpparna, fotar rakt ned i urringningen och försöker se ut som någon Lolita så måste man se helt stel ut som på ett passfoto. Hur ser du egentligen ut på dina familjebilder? Som sagt man kan le, till och med skratta... skulle vilja se den tjej som river av sig toppen och klämmer ihop brösten och slänger sig under kameran för att pappa ska fota en ovanifrån på julafton.
skulle vilja se den tjej som river av sig toppen och klämmer ihop brösten och slänger sig under kameran för att pappa ska fota en ovanifrån på julafton. Jag skulle vilja se pappans ansiktsuttryck!
vilken schnubbe skulle vilja lägga ut sitt passfoto
Är det för att ni ska bortförklara er om någon säger ni är fula eller "vadå jag gjorde ju mig till?" Underbart sagt, Helt rätt! Samma sak som med punkarna "vadå jag har inte fula kläder, jag är ju punkare"
Varför ser alla ut som bajs?
Bounty: Okej, pratar inte om de sortens poser.