Köpa sex?
Har en kompis som var i Grekland förra veckan och där köpte en hora. Han tyckte det var "ashärligt" eftersom "man kunde köra alla hål och vad man ville". Jag själv blir äcklad av tanken att köpa sex med tanke på alla äckliga människor som redan varit där. Uhmm.. Frågan är väl: Skulle ni kunna tänka er att köpa sex? Gärna en motivering varför/varför inte. (:
Crocodile Dundee for president!
Köpte en hora blev väl fel. Köpte en stund med en hora låter nog bättre.
Ja, om man är i grekland och inte kan få tag på nått annat bör man nog se över sitt uppträdande och utseende... men visst, varför skulle det inte vara ok att köpa ett nummer? måste man så måste man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hm, vad har du för garanti att tjejen du drar hem med en blöt kväll är hel, ren och fin? En prostituerad kan ha lika mycket/lite sjukdomar som vilken annan människa som helst. Jag tycker hela den industrin är vidrig. Vem vet att tjejen gör det frivilligt? Med tanke på den omfattande trafficking som pågår förstår jag inte hur man kan vara så jävla vidrig och köpa sex och säga som din polare att man kan "köra alla hål". Den som är skabbig av köparen och säljaren är ju till 100% den som köper.
Skåne!
ja lätt, så länge det är en asläcker puma man aldrig skulle få doppa i verkligheten!
work some magic
Brodin1 Är det inte verkligt när man har betalat?
Alltså, jag har inget emot det. Jag beblandar mig faktiskt inte med det.
I tego arcana dei!
Jag blev erbjuden lite sånt skit i Mamaia... en sjukt sexig brud kom fram och började snacka... det tog inte lång tid att fatta att hon var hora. Men förnuftig som den här piraten är så blev det inget sex med henne.. och därmed ingen HIV heller.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Men för helvete ! Ni som sitter och snackar om prostituerade som om det vore något bra, riv er i röven med en rostig rasp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag hoppas att din vän använde kondom. Jag hoppas alla använder kondom.
What I said, yo!
Nej tack, horor är inget jag någonsin kommer peta på iaf..
om d skulle hända skulle d va i holland där prostituerade faktiskt har några sorters rättigheter, men nej, tveksam till hela grejjen
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Kondom är självklart.. men jag kommer aldrig köpa sex i hela mitt liv... jag har mer klass än så.
http://www.finest.se/drzamani Varje andetag! Varje natt och dag! Varje slag jag slog var för AIK, stolta AIK!
Varför köpa något man kan skaffa gratis..
be the change
Hehe, sa brorsan till ett par horor som ville sälja sig till oss på Gran Canaria när vi var ute och söp, "Ehh, why should we pay for something we get for free at home?" ^^
Precis.. varför köpa när man få det gratis?
Och om man har svårt att få det gratis på det vanliga sättet så kan man ju alltid våldta. Hahahahahaha... Sjukt skön kommentar av din bror GAIA. Hahahaha
be the change
JackVegas Hehe, fan, de ville sälja blowjobs för 50 euro, riktigt skabbigt..
JackVegas- P21 "Alla som inte kan få sex gratis utan våld är våldtäktsmän"? xD
I tego arcana dei!
Alla som inte dansar MÅSTE köpa sex, :/
Våldta? Är du loco?! Det enda jag behöver är att sätta på min charm.
Den är kung på krogen... och på nätet. Men i sängen har den ingen effekt... där spelar andra faktorer in.
dizzy Hehe, nej fy fan, typ 16-åriga afrikanska tjejer som på väldigt dålig engelska tjatar om hur de vill suga kuk, tyckte synd om dem i efterhand fast just då drev vi bara med dem, ^^
GAIA P26 Jag är ju 17 bast, ett par 16-åringar är ju najs! Fast...Nej =/ Betala = bajs.
I tego arcana dei!
Åhh, en "härligt" grabbig tråd.. visserligen inget ovanligt på Whoa, men ändå.. fyfan. Självklart skulle jag aldrig köpa sex, men det beror inte på att prostituerade skulle vara äckliga eller mindre värda än andra tjejer och inte heller på att "man kan få det gratis, höhö". Tycker kompisen som tycker det är "ashärligt att få köra i alla hål man vill" borde tänka lite på respekt för andra människor. Prostitution innebär ett utnyttjande av andra människor och har sin grund i en förnedrande kvinnosyn. //NickeMannen
I'm back! NickeMannen medverkar här med benäget tillstånd av sig själv.
Jag skulle aldrig få för mig att försöka få sex gratis.
jag ställer mig bakom moraltanten nickemannen i denna... tycker ni är äckel så som ni snackar oavsett vad ni skulle göra... sluta se ner på folk för de gör/tvingas göra. hoppa av era höga hästar svennebananer och inse att ni är inte värda ett öre mer än en prostituerad trots att ni har så fina positioner som truckförare och telemarketer.
äh jag tror alla ljuger lite grann
work some magic
okej det sista jag skrev var lite i min upprörda sits... ni är självklart inte värda mer om ni nu skulle vara miljonärer eller VD för ikea heller.
wackcent.. miljonärer är mer värda än andra. så är det bara.
Asså, om man inte kan få ett ligg utan att köpa en hora, hur fan ser man ut då? :s
No you!
"Jag själv blir äcklad av tanken att köpa sex med tanke på alla äckliga människor som redan varit där." jag finner det lite oroande att du verkar tycka att det är den främsta anledningen att bli äcklad.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Toastare
2008-03-03 19:46
princessleija F22 En prostituerad ligger med kanske 10-20 män om dagen, ibland mer ibland mindre. En tjej som inte har sex som yrke hoppas jag inte kommer upp i den siffran. Chansen att de smittas är ju större med tanke på att de knullar fler gånger..kondomen kan gå sönder etc. etc.
Sen ställer jag mig bakom dem som tycker hela grejen med att köpa sex är förnedrande och smutsigt.
Jag skyller allt på Emma!
raeka :Måste man så måste man . Hur menar du då?
BountyBoo Tack för din predikan, men jag är väl medveten om riskerna. Min poäng var dock att man aldrig kan veta var ditt one-night-stand varit innan. Sen satte NickeMannen ord på det.
Skåne!
Jag tror att inte anledningen till att många köper horor är för att de inte kan få sex gratis utan för att de slipper anstränga sig med raggnings- och förförelseprocessen och kan sedan "köra alla hål" och "göra vad de vill". Sedan tror jag inte att den "lyckliga horan" existerar, men alla äckliga objektifierande torskar kan väl välja att fortsätta döva sitt samvete med den myten om de vill. Eller helst inte, fast de bryr väl sig inte om annat än sin egen lust.
hata inte på hororna bara för dom får knulla vafan
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Toastare
2008-03-03 20:27
princessleija, nej det är klart..man får se till att inte knulla runt oskyddat. JanieJones, tror det finns olika sorters sexköpare.De som tänder på dominansen att "äga" för en kort stund, de som inte kan få sex på annat vis, de som har en sexuell böjning de inte kan leva ut i sitt förhållande, de som tänder på otroheten med samtidigt inte anser sig vara otrogna då de köper en tjänst etc. Tror inte heller på myten om den lyckliga horan. Jag menar, visst kan man älska att knulla.. men vem vill knulla 20 olika män på en dag och det kommer ju alltid till då de _måste_ knulla nån för att få in brödfödan.
Toastare
2008-03-03 20:27
MickMästaren, det är inte en särskilt stor bragd att lyckas knulla som tjej...
Jag skulle aldrig köpa sex, jag är för snål för det.
We remember Køge Bugt!
BountyBoo F28 lol vad baserar du siffran 10 20 män om dagen på?
finns nog olika varianter på det... kanske stämmer om man jobbar på en bordell men mycket action... men det är det nog inte alla som gör...
raeka P18 miljonärer är mer värda än andra. så är det bara. det får stå för dig då. aldrig i mina ögon.
Moderator
2008-03-03 21:58
BountyBoo Det hör egentligen inte till diskussionen, men jag måste reagera på uttalandet om att det inte är någon bragd för tjejer att knulla. För jag tycker att det är lite småidiotiskt att säga så. Dels för att det bygger på förlegade roller om mäns och kvinnors sexualitet och dels för att det inte är sant. Jag vet fan ingen tjej som kan gå ut på krogen och bara välja ut en kille att få knulla med. Och jag känner ingen kille som på riktigt skulle följa med en tjej hem om hon går fram och säger "ska vi knulla?".
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Nej jag tycker inte det är okej att köpa sex. Däremot tycker jag att det borde vara lagligt och under statlig kontroll, Harm reduction kallas det. Lite som sprututbytesprogrammet här i skåne. Det existerar i vilket fall som helst så gör det mer humant och mindre smutsigt.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Tror inte heller på myten om den lyckliga horan, men för vissa är sex bara sex. Det som äcklar mig mest är vita män som åker till brasilen och thailand för att köpa billigt sex av desperata människor som är tvingade in i en smutsig bransch. Samt vita män som tjänar pengar på att man lurar fattiga människor i utvecklingsländer att komma hit för att sedan sälja dem som sexslavar. Det gör mig så jävla förbannad. Det näst mest tragiska är prostituerade som är så grova narkomaner att de gör vad som helst för att få pengar till en sil, och dessutom måste göra det utan något skyddsnät överhuvudtaget. Så jävla bittert att bli sviken av ett helt samhälle.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Uhmm.. Killen är 17 år, får tjejer hemma i Sverige osv.. Men jag får väl fråga han mer i morgon, blev rätt chockad när han sa det idag. Och nej, han ser inte ut som ett utoinvänt anus.
Medoria: Horan kanske måste för att få ihop pengar och mannen måste för att han kanske har suttit på en båt med 40 svettiga män i 3 månader och har till och med börjat fantisera om sin mormor... tänker på t.ex. sjömän som nog är rätt kända köpare... sen om det är rätt eller fel... de e väl systemet i landet man ska kolla på isåfall.. ifall någon måste sälja sin kropp för att överleva så är det ju ngt annat som är fel...
tänkte främst på prostituerad som har barn att försörja osv... finns även manliga horor... jävla feministwhoa.