ditt motto?
vad är ditt motto? =D måste nästan sno, hankuna matata :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha ooj, menade : hakuna matata :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Good things are coming, good things. Alla som har sett grandmas boy förstår vad jag menar, men det är ialalfall ett bra motto
Follow the dao, right about....NOW!
lev och låt leva. för det är så fint
"life's a garden, dig it."
det får bära eller brista haha
http://www.tweenerpie.blogspot.com
manana manana. Vet inte hur det stavas eller så, men eftersom min farsa alltid säger det till mig när jag skjuter upp saker till morgondagen så tar jag det ;)
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
ñ
"life's a garden, dig it."
gåre så gåre annars gåre inte!
"Det är inte lätt när det är svårt." d är så jävla sant.
Allt utan blöja går att töja.
"det man inte vet tar man ingen skada av"
Ieri, oggi, domani, per sempre... as roma MERDA
Följ efter mig så kommer du tvåa
"det som inte dödar en, gör en starkare" & "lev varje dag som det vore den sista"
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Redaktionschef
2008-02-07 19:44
"inge jävla bullshit" funkar bra vid dom flesta tillfällen.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
"Lev tills du dör" alltid i alla situationer.
We remember Køge Bugt!
Fast nu kom jag på ett eget som stämmer bättre än originalet! "Det som inte dödar dig, handikappar dig"
"Gör man inga dåliga affärer, gör man inga bra affärer"
Det är inte lätt när det är svårt , Men det är skönt näre är hårt xD Hell Yeah ;D
Förlåt :'(
"money aint got owners only spenders"
Kattmat smakar inte hundmat!
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
"Quitters don't win, winners don't quit" Jag ger mig aldrig!
HELSINGBORGS IF!
"Oh fuck this, I'll be a stripper instead", funkar på allt :)
Att leva varje dag som om den vore den sista är något otrligt överskattat motto. Då det troligtvis skulle leda till att man blit en misslyckad alkis.
DIF!
"det kunde ha varit värre" alternativt "Behandla andra som du vill bli behandlad själv"
mama said knock you out
ta alldrig kärlek för givet de har jag lärt mig
lev livet till max.
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
"Fyll dina dagar med vind i ryggen, solen i ditt ansikte så låt ödets vindar leda dig så du kan dansa med stjärnorna" vette fan om det blev exakt rätt men dom som har sätt blow vet ja diggar det stenhårt.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
Producent
2008-02-07 21:38
what goes around comes around, jämnlikhet.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
who the fuck gives a fuck about a fuck. :D pojkvännens härliga mottoooooooo
Producent
2008-02-07 21:40
and.. "you are who you see yourself as"
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Allt eller inget! Spela inte spel med någon som spelar bättre. Eller allt går med lite tejp eller med lite mer tejp (fast den här är kanske lite för personlig för att förstås).
What we do in life echos in eternity.
Och ja, den bästa är ju min signatur, stulen rakt av från Gladiator =)
What we do in life echos in eternity.
En bra lögn kan gå från Konstantinopel till Bagdad medan sanningen fortfarande försöker att få på sanddalerna
CH klad o dä
Toastare
2008-02-07 22:00
"jobbar du så stönar jag – sa husbonn till drängen"
Jag skyller allt på Emma!
"Don't think, just do it"
Toastare
2008-02-07 22:13
-Nike!
Toastare
2008-02-07 22:13
..det är ju som om någon skulle ha "grillat är godast" som motto...det finns det nog iof
Om jag väl hade ett så skulle det väl vara nåt i stil med lev varje dag som om det vore din sista .
lite sent nu kanske men :P
Naboo: Är det inte: Quitters
never win, winners
never quit?
'' Det är inte lätt vara vara ödmjuk när man redan vet att man är bäst ''
hej hej
Gör ingenting med måtta.
"antingen super man som fan eller så är man religiös" nån gubbjävel som sa det hos farsan tror jag..
Heretic ,Thou Art Cast Down!
Mo' money solves problems
"Livet är ingenting för amatörer" - August Strindberg, jävligt bra sagt. "Allt går med Våld, Vilja och Vaselin (VVV)" Det är sant. Har hört det around bara, vet inte exakt vart det kommer ifrån...
I tego arcana dei!
"Grillat är ju godast ffs". xD Nä, men klyschan 'behandla andra så som du själv vill bli behandlad' är väl ett bra motto i mina öron. Kommer inte på något spexigt jag lever efter så.. Får bli "den där tråkiga" i denna tråd ;)
Not a follower, so Twitter has never been an option.
Så blev det (snickare :) )
Var lite kreativ för fan!
"Bryt ihop & gå vidare", som farsan brukar säga.
Den dagen, den sorgen.
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!