kunskap är makt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sedan gillar jag det som kommer i slutet av andra avenyn: glöm dina beskymmer, imorgon kommer nya!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"show no hate, show love" de är mitt motto. hejdå
Sleep is the cousin of death
"dont ever ever ask if loungerie comes in kids-size"
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
krossad anka:"kunskap är makt" finns en längre variant på den: böcker är kunskap kunskap är makt makt korrumperar
- verlaat het lichaam en verlaat de mening -
krispiks: coool! :)
live fast die punk kan försvara de flesta dumma infall
http://www.kommandot.se/wp/
Din lättnad, någon annans tyngd!
..ima shoot down the propaganda stuck in yo brain like the military did to the fourth terrorist plane!
Att tänka innan man talar är som att torka sig i arslet innan man skiter - Arne Anka
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
"get drunk or die trying" första filmen i en troligtvis kommande trilogi kommer oxå heta så.. vem som ska spela mig är inte heller bestämt
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
"äh de löser sej". så tänker jag för de mesta.
Moderator
2008-02-08 11:40
Jag skriver under på Skissen med ett "Dalau Sasaj"
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
lev idag, imorgon kan det vara försent
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
If the good die young remember to be bad.
Jag mot världen 2007.
fuck it.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
"If it walks like a duck and talks like a duck, it’s probably a duck" (fick inspiration av krossad_anka 's länk haha)
live fast die young! haha
o realy?
what goes around comes around Om det händer så sker det Från blues "en man som tvekar är en död man som vandrar" Tolkar den som "om man inte försöker e man lika bra som död" En annan mans skit är en annans mans skatt Du vet
som lotto, ja håller drömmen vid liv
Säger som cliche och tombobadilla what goes around comes around tänker så varje gång kompisar lånar pengar av en... suck
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
Jag skite ri allt och det skiter jag i
Evil under Good
"det löser sig" , funkar alltid .. då menar jag ALLTID
Survival of the fitest only the strong survive.
what goes around comes around, kid
mitt motto är : nike auurs and crispy tees fo evva !
ey lååå !
Många av er har skitmotton. Här kommer mitt, lite bättre än alla andras. "Hellre frisk och rik än sjuk och fattig" En något förändrad version av "Hellre fattig och frisk än rik och sjuk".
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
think big and kick ass
"Keep it real - Don't fake the funk"
Liten och rapp, stor och slapp
BlackTeeth F15 en tjej som drar ett motto som passar en kille med liten kuk?! hah :P
o realy?
to punk to be drunk
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Den som har flest prylar när han dör, vinner!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
"slutför alltid ditt arbete"
Sånt är livet...Kan man säga om nästan vad som helst
hahaha
"Life's a bitch, so just fuck it , and don't let it fuck you"
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
-Scarface- P5 "Life is not a bitch, life is a beautiful woman, you just call her a bitch cause she wont let you get that pussy"
hahaha
"när det är som mörkast så kan det bara bli ljusare"
"Går det bra, kan det bara gå åt helvete!" väldigt deprimerande men rätt så sant^^ sen är ju "Alltid är det något" oxå jävligt bra och passar alla! Fridens Liljor-
död åt bill o´reilly!
"Jag är bäst, ingen protest!"
"släpp och gå vidare" ^^
((MAAD))
"jag ska försöka att försöka"
God will forgive them. He'll forgive them and allow them into Heaven. I can't live with that.
"går man samma väg som alla andra får man stå i kö"
jag är discoverys ansikte utåt
Dont make a hoe no housewife
Glöm inte igår. Lev för idag. Be för imorgon.