I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker som är osexigt/okvinnligt med fruntimmer.

Övrigt - Blandat

2007-12-29 18:47
nu är ju jag tjej och inte det minsta homosexuell, men för mig är nog det mest oattraktiva en tjej kan göra att göra sig dummare än hon är.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2007-12-29 18:48
...om man bortser från att öppet vara rasist eller liknande extremgrejer.

2007-12-29 18:48
Azziz F20

om jag tycker det är osexigt med en tjej som har buskar under armarna så har jag all rätt i världen att tycka det. Precis som du har rätt att tycka vad du vill. Läs den andra tråden istället, tjejer är i många fall mycket mer ytliga än killar så sitt inte gråt ut över vad vissa killar har för smak. Finns nog folk som gillar dej även om du är kaxig, slåss och luktar svett..

Det jag stör mej på att små 20åringar som läst för mycket veckorevyn och går inför att bli som sina idoler i "sex and the city", speciellt när dom väljer att provocera i en tråd sm handlar om smak, vilket är högst individuellt..  puss!
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2007-12-29 18:49

Azziz F20 haha torsk

Vi är överallt!

2007-12-29 18:53
simba: om du har läst något jag har skrivit, airhead så skriver jag att den andra tråden är minst lika patetiskt. självklart får man lov att tycka saker och ting och välja sin partner efter sin smak men det går överstyr när vi är korkade för att vi är kåta, när vi inte får ha en viss dialekt eller fisa.
Den enda som verkar läsa veckorevyn och se på sex&the city är du, tillsammans med dina andra ytliga medmänniskor i denna tråd som "handlar om smak".
Kyss

everlast: hehe, lax?

2007-12-29 18:54
Blasta

Sånna som inte kan ett skit om musik och tycker att allt som spelas på radio är bra.
och vem fan är du?

2007-12-29 18:56
Azziz F20

jag förstår hur du tänker här men nånstans får man väl ändå ta sånahär trådar för vad de är, och rikta sin vrede åt lite mer vettiga håll.

2007-12-29 18:59
Azziz F20

men det går överstyr när vi är korkade för att vi är kåta, när vi inte får ha en viss dialekt eller fisa.

ok, så att tycka att en viss dialekt är osexig är fruktansvärt? herregud människa, respektera att alla inte tycker lika.. Jag har aldrig klankat ner på folk som haft udda böjelser eller tyckt något udda varit attraktivt, så varför skulle jag göra det nu?

och det där med "korkade och kåta" är väl taget lite ur kontext? om jag inte missminner mej stod det något i stil med "hänger väl delvis ihop med punk 1" och är fritt för tolkning.

Den enda som verkar läsa veckorevyn och se på sex&the city är du, tillsammans med dina andra ytliga medmänniskor i denna tråd som "handlar om smak".
Kyss

Ja, förlåt att jag har en speciell smak, förlåt att jag finner vissa saker attraktiva, förlåt att jag skulle slakna om tjejen i sängen börjar prata finska med basröst. förlåt att jag inte har samma smak som du!

Jag tycker inte du verkar så smart, eller väldigt lättprovocerad är väl bättre ord.. Dumhet kommer lätt när man blir upprörd..

*hångla upp*

2007-12-29 19:00
Azziz F20
Grr!
Vi finns i varje hörn

2007-12-29 19:03
hahaha palla börja böla
woootwoooot

2007-12-29 19:08
misery_chick: gör du det och tillåt mig att uppröras över smått skit också :)

simba: du verkar uppriktigt sagt blåst eftersom du inte fattar något jag skriver. jag har aldrig sagt att man inte får ha en smak, det skrev jag tom till dig. vad vore världen om alla tyckte om likadana saker, eller hur? Men som sagt, jag tycker att vissa här går överstyr och tror att kvinnor är små dockor. vi är lika normala som ni är.
jag kan slå vad om att hälften av killarna som vill ha rakad fitta på sin brud själva har en hel jävla trädgård runt kuken.
kan man inte se igenom en i övrigt fin människas dialekt när man väljer partner kanske man dock bör rannsaka sig själv. och så tycker du att JAG är den som "läser veckorevyn och ser upp till mina idoler i SATC". Kom ner på jorden istället.
Och vadå, jag verkar inte smart? Vad vet du om mig? Avgör DU om jag är smart eller inte? Avgör du det då på några inlägg jag skrivit på ett internetforum.
Då har vi nog båda två svaret på vem av oss som "inte är så smart"

2007-12-29 19:10
Azziz F20

ja bli du upprörd, jag menade bara att ska man reta upp sig på såna här trådar på whoa så har man nog tillslut inte tid att göra nåt annat. ^_^

2007-12-29 19:12
misery_chick: nej jag vet, det är delvis jag knappt är här längre. Men när jag såg denna tråd var jag tvungen att avreagera mig.

2007-12-29 19:15
Azziz:
Varför göra en elefant av ett kycklingben?

Tråden handlar om vad som är osexigt, en kille tycker att det är osexigt med tjejer som är överdrivet kåta och påflugna. Och har dessutom upplevt det som att de flesta tjejer som beter sig såhär inte har särskilt mycket bakom pannbenet.

"Som nämnt verkar vi inte få fisa, bajsa, kissa, ha hår någonstans utom på huvudet, inte snusa och inte göra något sånt som på 50-talet ansågs tabu för kvinnor.

Jag har inte sett någon skriva att det var osexigt med tjejer som fiser, bajsar, eller kissar. Några verkar tycka att det är osexigt med hår under armarna (oh, var det en nyhet för dig?),  och snus är ju inte särskilt trevligt det heller.

För att citera Misery_Chick
"
för mig är nog det mest oattraktiva en tjej kan göra att göra sig dummare än hon är."
Rehab is for quiters.

2007-12-29 19:16
clone: för att jag helt enkelt kände för det!

2007-12-29 19:19
Tjejer som trashtalkar sa fort de far chans till det och som det har sagts uppe, dummare an vad hon ar
:D

2007-12-29 19:24

isf vill jag vara den mest okvinnligast o osexigaste som finns...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-29 19:24
clone P22 Känns som du dödade den konversationen där =)
Vi är överallt!

2007-12-29 19:25
vi är lika normala som ni är.

hur hänger "normal" ihop med vad man har för smak? jag vet väl att ni är normala, (i dom flesta fallen), men det finns lika mycket skithuvuden av båda könen.
Små dockor?

Jag kan slå vad om att hälften av killarna som vill ha rakad fitta på sin brud själva har en hel jävla trädgård runt kuken.

jag har alltid föredragit om tjejen rakar sig eller på annat sätt tar bort kroppshår (en del iaf), eftersom jag tycker kroppshår är ganska motbjudande (ja, på mej med!). Men om hon inte vill det, eller vill att jag ska sluta ta bort kroppshår så skulle jag ju säkert göra det.. Det känns fräshare bara..

kan man inte se igenom en i övrigt fin människas dialekt när man väljer partner kanske man dock bör rannsaka sig själv. och så tycker du att JAG är den som "läser veckorevyn och ser upp till mina idoler i SATC". Kom ner på jorden istället.

Det finns människor som går igång på att leka med avföring, och du har mage att sitta och säga att någon som tycker en dialekt är oattraktiv skulle vara en dålig människa?

Och vadå, jag verkar inte smart? Vad vet du om mig? Avgör DU om jag är smart eller inte? Avgör du det då på några inlägg jag skrivit på ett internetforum.
Då har vi nog båda två svaret på vem av oss som "inte är så smart"

JAG tycker du verkar det.. du hörde rätt!
"Du är inget mer än vad andra människor ser dig som". Och att komma och bli uppriktigt irriterad och börja provocera i en tråd som enbart handlar om folks smak känns lite trångsynt bara..

när slutade vi gulla som avslut? =(

2007-12-29 19:37

sjukt!! killar försöker hitta fel på brudar för att dom e osäkra

och brudar försöker hitta fel på killar för att dom e osäkra....
varför klaga!! det kommer man inte långt med ändå juh

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-29 19:39
Sweet_cicki F19

hur får du in osäkerhet i det hela?
alla har olika smak, och därmed vissa saker man inte finner attraktiva, det behöver väl inte innebära att man är osäker?

2007-12-29 19:41
Tjejer som är lösaktiga och som dricker ofta och mycket.  Det är nog det osexigaste som finns.
Tjejer som förstör något som skulle kunna varit en fin personlighet är också sjukt avtändande.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare.
Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!

2007-12-29 19:47

misery_chick jag vet väl det jag med men jag klagar inte för jag behöver inte sitta o säga oh shit kolla han har hår på kroppen fy fan va nasty för vem o jag o tala igentligen?

2007-12-29 19:50
Sweet_cicki F19

återigen, vad har osäkerhet med saken att göra?

2007-12-29 19:56
tänk lite! så svårt kan det väl inte vara o lista ut!!

2007-12-29 19:58
1. Fullt normala brudar som talar alldeles för mycket hiphop-slang/uttryck endast för att de influerats av någon shunne de hänger med.
2. Osmarta/Puckade brudar är en riktig turn off
3. Brudar utan någon som helst självkänsla är ganska o-hett.
4. Brudar som ständigt klagar på hur jävla fula dom är och saker de vill ändra med sin kropp, eller tar exempel på kändisar som de vill se ut som
5. Brudar som lyssnar på radio (som det stod ovan)
6. Brudar som inte vill ta av sig t-shirt/tröjan under sexet
7. Brudar med dålig smak
8. Brudar som är äckligt falska och skriver med sina vänner på internet i stil med "ååååh du är så fiiin gumman <33 - neeeei duu e de juue!"
9. Fula brudar (enligt min egen smak!)

Dat's it!
Don't come to me thinkin' your my kind if u ain't!

Peace
http://myspace.com/BoodaBlezzin

2007-12-29 19:59
Tjejer som går med mjukis byxor på stan och svart skinnväst med svea mössa o pratar med en oehörd brytning fastän dem är blonda sen barnsben och från sverige och har färgat håret svart.. fjortis var väl rätt ord, kanske inte har nåt med tråden o göra?

Tjejer som snackar skit om andra tjejer för att de känner att de mår bättre av det typ.
Tjejer som tycker att man ska tycka synd om dem för dem är så svaga o bla bla.
Tjejer som försöker vara som alla andra
Tjejer som älskar den nya radiostationen the voice för att alla andra tycker att den är bra.
Tjejer som e stöddiga för att dem vet att dem är snygga o använder det till maximum, dvs attityd problem.
Tjejer som försöker leka äldre än va de är.
tjejer som har bullfitta.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2007-12-29 19:59
Sweet_cicki F19

...eller så kan du ju ta och förklara hur du menar?

menar du att folk när de talar om vad de tycker de är osexigt på något sätt pekar på andras fel för att ta fokus från sina egna tillkortakommanden?

2007-12-29 20:00
edit:
10.
Brudar som är orakade på- & mellan benen, och under armarna.

2007-12-29 20:00
nu kom jag på en till grej jag tycker är riktigt osexigt:
tjejer med silikonpattar upptryckta till hakan och platinablonderat hår.

Rehab is for quiters.

2007-12-29 20:02
Blastboy P18 tjejer som har bullfitta.
ganska förståligt ingen vill väl ha smulor i sängen :S

2007-12-29 20:05
haha nä jag vet inte varför jag skrev så =D de typ som ett, okej Im done now =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2007-12-29 20:06
tjejer som sitter o tar 20 posé-bilder på sig själv och lägger upp varenda bild på sin förbannade bilddagbok (OCH har en förklaring/ursäkt på varenda bild på hur jävla ful hon är som inte har plattat håret och inte har sovit nåt inatt)

2007-12-29 20:08
misery har märkt att du gillar inte när nån annan säger nått...du måste ha sista ordet o ha rätt o sånt...låt folk tala utan störande frågor
osexigt att alltid vilja stå i centrum!!!

2007-12-29 20:11
A men fan snart ere nyår o grejjer.. de är ju bra.
Vi finns i varje hörn

Sweet_cicki F19

men vad pratar du om männska?

misery ett tag sen va jag juh ett djur! hur ska du ha det?

2007-12-29 20:12

nu har jag inte lika tråkigt längre!!!!!!!!!!

2007-12-29 20:13
sweet cicki:
verkar korkat att inte vilja ha rätt i en diskussion, lika korkat att sitta på ett internetforum och inte vilja diskutera.
Rehab is for quiters.

2007-12-29 20:13
Sweet_cicki F19

jag har aldrig kallat dig för ett djur.

du kan lägga ner nu, jag har inget intresse av att bråka med dig, du har inte ut något av att försöka.

2007-12-29 20:16

nehe...ingen som bråkar har bara allmänt tråkigt...
djur har väl svans?

2007-12-29 20:18
CLONE joo!! men jag är utråkad sitter inte på forum om dagarna!! tycker bara de e kul o störa lite medans jag väntar på att klockan ska ticka iväg!!

2007-12-29 20:20
Sweet_cicki F19

det är ett uttryck, troligtvis så vet du också det och gör dig bara dummare än du är, annars kan jag bara beklaga.

jag ser helst att du lämnar mig ifred, men har du något du känner att du måste dikutera med mig kan du ta det via gästbok, ditt tjafs har inte i den här tråden att göra.

2007-12-29 20:22
Du menar alltså att man är ointelligent för att man är överkåt? Förlåt, men det enda jag ser som är ointelligent är din lilla lista.

Skrev jag det? Det hänger lite ihop med den första punkten eftersom sex är det enda som rör sig i individens huvud. Ett huvud som bara innehåller sex tillhör följdaktligen inte en intelligent människa. Sen att jag hårddrar det för att föra fram min åsikt är en annan sak.

2007-12-29 20:24
misery! yesbox nice nice... japp jag är dummare än en sill.. jävligt nöjd med de oxå :D...
trevligt  har en halv timme till på mig att irritera så!!!

2007-12-29 20:28
Misery_Chick, du lyckas alltid få majoriteten emot dig på detta forum, d v s vad det än diskuteras om. Dags att tänka om ibland, eller iaf slipa på attityden.
Du är jävligt avtändande btw. Ingen förnedring, bara straight up on topic sådär.

2007-12-29 20:37
Chaplyn P0

heh, attans, jag som satsar på att verka sexuellt inbjudande på internet...

menar du utseendemässiggt eller utgår du från hur du tror att jag är som person nu?
Admin

2007-12-29 20:39
Chaplyn

Då har du aldrig sett henne fastkedjad i en skoluniform med den blicken bara hon kan få till i ett: "jag är utlämnad åt dig herre, gör vad du vill med mig"-mood. Något du aldrig kommer att uppleva btw.
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2007-12-29 20:40
Misery_chick
Nej, jag bedömmer detta efter din attityd inom detta forum. Attityden du har är allt annat än attraktiv. Den är rent av avtändande. That's it.

Förlåt om jag krossar dina känslor, men kände att jag var tvungen att klämma ur mig det efter alla dessa inlägg jag läst som är skrivna av dig, som fått mig att rynka på näsan ett flertal ggr.

2007-12-29 20:42
Chaplyn P0

du kan vara lugn, jag känner mig inte så värst krossad, du behöver inte finna mig det minstra attrakiv, jag lovar.