Saker som är osexigt/okvinnligt med fruntimmer.
Vi får aldrig fisa, rapa, skita i att duscha 2 dagar för då blir vi äckliga svin. Men låt oss slå tillbaks. Vad gör tjejer till osexiga? okvinnliga? Jag tycker att en tjej som bråkar och tar droger o har sjukt kaxig attetyd a la´ va GLORUU PÅ. Så? Vad ogillar ni med tjejer? Kan vara allt från hiphop brudar med större jeans än vad du själv har osv. Hit me. Låt inte jäntorna få kritisera oss hela tiden.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag gillar inte tjejer som är intresserade av bilar. Tycker att det är vidrigt. Tjejer som öht beter sig på ett "manligt" sätt eller har "manliga" intressen är väldigt osexiga.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
snus kan vara lite halvosexigt
Tjejer på extacy är typ det äckligaste som finns! Spyr på dom!!
Använder droger. Bråkar ala VA GLORU PÅ Ohygienisk Intresse för bilar .. usch (hon får gärna gilla och titta på fotboll dou ;) Spottar Pratar slang ( najs med några ord sådär men för mycket om hon skulle börja med SHOOO ÄBRII) Går i flock Högljudd (attention whore) Vill hålla i hand (pissar på vad ni nollor säger det är fett gay) Lyssnar på Radio
och vem fan är du?
så jävla ofräsht om en brud snusar
shimmy shimmy yo
Det är förstås jävla ofräscht oavsett vem som snusar, men jag håller med, det är sjukt osexigt när tjejer snusar. Jag kom på en del saker, men insåg att det är minst lika störigt när killar gör de sakerna (typ, ska hävda sig). Oftast ännu störigare.
Remy P21 Gay att hålla en tjej i handen. Känns som att du missat hela dealen med att vara gay här. Hoppas att du inte gått hela vägen med snubbar i tron om att det är straight.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Candide Jag tycker det är mycket schysstare att lägga armen om tjejen eller att hon krokar in min arm. Det känns mer maskulint så än att man håller varandra i handen.
och vem fan är du?
Hehe, sant. Själv brukar jag köra hålla handen, gunga armarna fram och tillbaka och hoppa indianhopp vartän jag går med min flickvän. Blir jobbigt på långpromenaderna.
jag gillar inte överviktiga kvinnor/tjejer, eller om dom skulle lukta svett
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor
Vilken korkad tråd med lika korkade inlägg i den..
Remy
Vill hålla i hand (pissar på vad ni nollor säger det är fett gay) Lyssnar på Radio hAHAHAHHAAHAHAA Så jävla rätt!! Jag kunde inte hålla med dig mer.
Wa wa wee wa!
Vilken korkad tråd med lika korkade inlägg i den.. Oj oj där fick du plus poäng av whoa brudarna ;)
och vem fan är du?
Remy P21 Vill hålla i hand (pissar på vad ni nollor säger det är fett gay) hahaha fyfan va jag håller med på den.
dock förlorat 2 brudar för att jag vägra hålla i hand..
men dom e fett mä gay!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tjejer som snusar e för nasty
SunShine Reggae!.
Om jag var kille så skulle brudar som baktalar sina vänner går bort direkt, tycker det tyder på en osäkerhet som är jävligt osexig hos alla. Fulla brudar är rätt skabbigt också.
Kan ett "fruntimmer" vara annat än okvinnligt? Bara ordet låter som en borstig tant som övergått till det androgyna stadiet när det bakifrån ser ut som att det är en gorilla med förkläde och bruna strumpbyxor som står och diskar i köket...
När de inte rakat armhålorna på några dagar, det är mindre fräscht. Även tjejer som lipar efter mer men inte ger!
Fan jag glömde ju Brudar som snackar skit om andra tjejer på stan typ " åhh alltså snälla kolla hur kan man ha röda skor till den klänningen???" Bitch plz!
och vem fan är du?
mitt ex, hela hon är osexig, bjuder ut sig till andra och otrogen.. äckliga hynda..
-- Mellanslagsanvändare --
Nu går jag emot alla er, men jag är faktiskt inte ett piss emot brudar som snusar. så länge det är portion..
Skräninga brudar Stora brudar (LÄSKIGT!) (inte bara tjocka då alltså) Malmöitskånska...fy fan va fult det är
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
tjejer med två olika dialekter , stockholmska eller skånska. Ger mig rysningar!
och butchflator då som är det värsta gud satt på jorden
den där väldigt otrevliga grejen med att snacka skit om sina kvinnliga vänner bakom deras ryggar som många kvinnor tyvärr verkar dras med...och tjejer som alltid måste kommentera hur andra tjejer klär sig eller är sminkade.
Brudar som snackar skit om andra tjejer på stan typ " åhh alltså snälla kolla hur kan man ha röda skor till den klänningen???" Bitch plz! precis vad jag menade!
Inte hålla hand med sin tjej? wtf
vad omysigt :(
det är osexigt med tjejer som inte vill/vågar ta plats eller bita ifrån. allt inom rimliga gränser såklart, är inte ute efter en tjej med attitydproblem...
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Vad löjligt att inte vilja hålla sin brud i handen för det är "fett gay". Hahaha!
Snusar, röker eller beter sig allmänt ofräscht. Men det gäller å andra sidan alla. Vettefan om jag har några total-NEJ när det gäller tjejer... hmm
Kroppshår och snus... Fy fan...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Groupie slynor, slynor som springer runt och flashar fittan för lite koks
jag snusar och ser inte vad som är så ofräscht med det, tell me!
MoDo - the Heart of hockey!
Rainman-> Det låter ju asnice! ;P
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Något som majoriteten av svenska kvinnor lider av, ointelligens . De kan knappt föra ett vettigt resonemang i möblerade rum. Patetiskt. Ingen som helst tanke, eller filosofi bakom sitt klädval. Ett humör som åker berg-och-dalbana, ena sekunden är det tjohej, den andra är det dolken i ryggen. Kass musik och filmsmak. Överkåta små odjur, som bara livnär sig på sex. Hänger lite ihop med den första punkten. Vi avslutar med den tyngsta av alla punkter: Kvinnor som inte har någon som helst vision här i livet, de genomlider ännu ett Greys Anatomy och orkar knappt pallra sig till kiosken för att handla snacks.
al3 P19 "Vi får aldrig fisa, rapa, skita i att duscha 2 dagar för då blir vi äckliga svin."
Vafan, det är ju mänskligt för i helvete? Sjuka brudar.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
Inferno, förvisso... men en påtänd kåt brud på kola är fan inte det hetaste.
Själv avtänder jag på brudar som är emo. Och brudar som agerar som de är jätteynkliga bara för att få uppmärksamhet. Och allt för smala tjejer. Jag tycker klackskor är något av det osexigaste som finns också.
http://felidae-music.com
Tjejer me attityd gillar jag inte Tjejer utan humor gillar jag inte Tjejer som tycker de är jätte mogna på alla plan gillar jag inte
my name is xelly smelly
nu är det lite offtopic men. en jordnära flicka med självdistans . det är vad jag vill ha..
mhm
AngeliC: gaytjejer som klär sig som pojkbandsteens, alt gillar bilar och snus alt kör lastbil, gärna utsmyckade med tuppkam, snedlugg usch nu vill jag inte tänka på detta mer
ledsen o säga det men tjocka tjejer. usch. hiphop brudar. usch. knark, cigg, snus och skånska. sen måste dom lukta gott med annars håller det inte. hejdå.
Vi kan dra en slutsats av denna tråd, det är manligt att knarka röka och snusa. haha
Fyfan, jag och en polare fick skjuts från en fest i somras av en riktig bondbrud, snusade general maxi och körde bondtrimmad volvo, med wunderbaum, iförd en svart dunväst och helvit stor t-shirt. Det var en traumatisk upplevelse.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
har inget emot att min tjej snusar (miniportioner catch menthol osv) som hon gör, dom är så små så dom syns inte heller. bra mycket hellre det än att hon röker och luktar som en jävla eldstad när hon kommer hem. hiphop/baggy jeans är det fulaste och osexigaste som finns.
Mike, Mike, where's your head? Even without it, you're not dead!
Måste hålla med i vad någon lite längre upp skrev. Brudar som pratar väldigt grov skånska, USCH! Känns som miljoner stenar mot min hjärna (och då är jag skåning själv) Rösten känns viktig, jag va kär i Titti Schultz (Rix FM) ända tills jag såg henne på bild :P
b0b0b0b0
tjejer som tror sig kunna göra vad som helst, för att dom är just..tjejer!
12345678910