I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Saker som är osexigt/okvinnligt med fruntimmer.

Övrigt - Blandat

2007-12-27 19:36
vafan vi killar snusar ju allfal dom flesta?

lol
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-12-27 19:40
Tjejer med strumpbyxor måste väl vara ganska osexigt?
Jag har jämt strumpbyxor och när jag klär av mig på kvällen ryser jag nästan va obehag över hur fult det är. Strumpbyxor och tröja, fetbort, men jag är fan inte fin i byxor.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög.
(itsclive.blogspot.com)

2007-12-27 19:42
attentionwhores är så jävla osexigt..
dålig moral är galet avtändande.

vad fan? jag har alltid diggat tjejer som har "manliga" intressen.. eller, jag har inge sånna, men tjejer som delar mina intressen, framförallt bräda är så jävla sexigt så det finns inte.. xD

en tjej som har självförtroende nog att hooka en film och pizza bakfulla som svin, sitta och äta med händerna i mjukisbrallor och vara osminkad, det är fan sexigt! såvida hon inte alltid är så.. :P  men just grejen med självförtroende där..
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2007-12-27 19:57
haha, vissa i min umgängeskrets förolämpar kvinnor/tjejer genom att säga "du är som en man!"

2007-12-27 20:29

Oavsett kön är det ju väldigt äckligt med snus. Tobaksprodukter överhuvudtaget är äckligt.

2007-12-27 21:25
Osäkerhet. Turnoff i kubik. Om jag inte kan skämta/driva lite med en tjej utan att hon blir sur är det totalt ovärt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-27 21:32
Remy P21
"10. Lyssnar på Radio"

Haha! Kan du utväckla lite?

2007-12-27 21:45
Suger om dom heter Marianne, sjukt osexigt namn!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Moderator

2007-12-27 21:56
jobbigt aggresiva tjejer. det är skitskumt, ibland när tjejer ska sådär försöka vara sexiga kan det händ att dem blir helt förbytta. all femininitet slängs ut och nånslags våldtäktsförsök inleds. oerhört äckligt.

ständigt bekräftelsesökande...

för snälla tjejer. det finns en hel del av den typen i min bekantsakpskrets. dem är helt vanliga jättesnälla och normalbegåvade människor. vissa ser riktigt bra ut och skulle säkert vara både trogna och gå och lita på men det är liksom inte så roligt. kanske är det för att jag är så bra att fucka up saker lite hela tiden att det där skrämmer mig. att dem är sådär anpassade. går på universitet och extra jobbar och är med i a-kassan, kan deklararea på riktigt och inte bara godkänner och hoppas på det bästa. sånt skrämmer mig.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-12-27 22:00
legoland:

det är skitskumt, ibland när tjejer ska sådär försöka vara sexiga kan det händ att dem blir helt förbytta. all femininitet slängs ut och nånslags våldtäktsförsök inleds.

Vet inte vilken grad du syftar på, men personligen går jag igång som fan på en tjej som tar för sig.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-12-27 22:12
Bara jag som tycker stora kläder/baggy är jävligt nice på tjejer?

Tighta kläder är iofs nice också, kjolar är ok, men klänningar ogillar jag skarpt.

Sen som någon sa, tjejer med grov skånsk dialekt ger mig rysningar.
http://felidae-music.com
Moderator

2007-12-27 22:12
jukkus Jag håller med dig om baggy kläder på tjejer. Dock är stora kjolar det som funkar bäst för mig. Det är så jävla snyggt.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-12-27 22:18
jukkus

Aa, baggy på tjejer är sjukt snyggt! Men vad som helst funkar ju inte, gillar när dom har typ adidaswindie och nån skön t-shirt eller linne under med ett par baggy brallor... mumma kallas det!
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!

2007-12-27 22:21
Batrat_XL P21 precis, sen är linne plus baggy brallor en dödligt sexig kombination
http://felidae-music.com
Moderator

2007-12-27 22:29
Refused, jo absolut jag med. det är svårt som fan att beskriva det jag menar. men det blir liksom en maskulin aggression. all...grace försvinner på nått sätt.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-12-28 17:21
Stora näsor och mörka röster är så jävla risigt.

Fult skratt som dessutom missbrukas är det jävligaste som finns!

Mjukisbyxor i befolkade utrymmen. ujujujujuj

Risigt hår med utväxt.

Använder dom fjortisspråk på msn och i sitt msn namn så tröttnar iaf jag direkt.

Anima Sola

2007-12-28 17:22
challma P19

Omg. du måste hata mig. hahaha :D
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning

2007-12-28 17:25
snus

2007-12-28 17:28
ointelligenta kvinnor, alltså korkade kjoltyg med msnskadat språk och som ständigt spottar ur sig dumma kommentarer. så jävla osexigt
All makt åt Tengil, vår befriare<br>

2007-12-29 15:39
i would do em aaaaall
krrrrrrrra

2007-12-29 16:39
För mycket smink är sjuk osexigt, hällre inget alls.

2007-12-29 16:46
Svenssons är sjukt motbjudande.

Eller sådana där som håller hempartyn och säljer smink
Rock out with your cock out!

2007-12-29 16:51
snobbar! kaxiga attentions whores som tror dom står över allt i världen! Det är inte bara avtändande jag vill skjuta dom.
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2007-12-29 16:54
Dålig kroppshållning
Stenfulla

2007-12-29 16:59
Kvinnor som hånglar med sina tjejkompisar på krogen.
Kvinnor som är sexuellt frisläppta ála sex&the city.
Kvinnor med noll musikintresse och lyssnar på whatever deras ex gillade.
Kvinnor som är som kvinnor "ska" och nästan uteslutande är.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-29 17:00
Alltså jag blir ganska glad när jag läser här.

2007-12-29 17:13
jeans som är varken tighta eller baggy... usch!!!!

och tjejer som bryter på språk från medelhavet... eller , typ turkiet,jugoslavien ooo dom "arabländerna" .. och som snackar med "gangsta" slang... eller "blatte" slang kanske det kallas.. typ mannen och broshan , len , bre oo sånt!... sjukt avtändande...
Get Random!

2007-12-29 17:14
Kvinnor som påstår sig ha intressen är rätt irriterande. Kvinnor som faktiskt har intressen däremot är intressanta.

2007-12-29 17:16
jag har inga som helst problem med tjejer som snusar, röker (kan till och med vara sjukt hett om hon vet vad hon gör), knarkar eller älskar öl.

däremot tycker jag skitfulla tjejer som försöker hångla med en är riktigt osexigt. och som Enola sa, att se någon i enbart strumpbyxor är fan inte hett. och nej, mycket kroppshår är aldrig snyggt, men det gäller killar också.
Rehab is for quiters.

2007-12-29 17:24
kropps hår och rökning vill jag tillägga... vad rasistisk jag känner mig =(
Get Random!

2007-12-29 17:32
 Kreativ P18

hahaha, först trodde jag du menade "bond" as in james bond -brud. Tänkte WTF är det för fel på dem nu då?
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!"

http://starbuck.blogg.se

2007-12-29 18:17
Snusande kvinnor är bland det hemskaste som finns!

2007-12-29 18:21
Överkåta små odjur, som bara livnär sig på sex. Hänger lite ihop med den första punkten.

Du menar alltså att man är ointelligent för att man är överkåt? Förlåt, men det enda jag ser som är ointelligent är din lilla lista.

Lönt att folk sitter och skriver ner vad som är sexigt och osexigt med brudar.
Vill ni att vi ska vara sexiga och kvinnliga dygnet runt som några jävla Stepfordkvinnor? Låt oss vara de vi är istället och passar det inte så kan ni ju gå och läsa era jävla Playboys och sitta o titta på fotboll och fisa med en snus i munnen istället för att ha listor över hur vi "ska" vara.
PATETISKT

Producent

2007-12-29 18:24
^^ nån som tog åt sig...hehe
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-12-29 18:25
"passar det inte så kan ni ju gå och läsa era jävla Playboys och sitta o titta på fotboll och fisa med en snus i munnen"

Det låter faktiskt ganska mysigt.

Förövrigt tycker jag det är osexigt som fan med tjejer som spottar, kanske inte om dom fått nått skit i munnen eller nått, men dom som är som lamor och gör de konstant.
Vi är överallt!

2007-12-29 18:27
fumez: tog åt mig av vad? Skulle jag ta åt mig av allt som folk skrivit här skulle jag inte kunna vara mänsklig. Och nej, jag är inte överkåt. Inte alltid iaf, men det händer.
Jag blir bara så förbannad på alla jävla mansgrisar som skriver listor över hur en kvinna inte ska vara. Som sagt, det är inget annat än patetiskt. Känns som sånt man gjorde i typ mellanstadiet "han ska ha stora muskler, blont hår, gröna ögon, inte röka, ha moped".

2007-12-29 18:28
Azziz F20 Det finns ju en exakt likadan tråd fast "vad är som är osexigt med killar".
Vi är överallt!
Producent

2007-12-29 18:29
Azziz: det e väl deras uppfatting på hur en kvinna e osexig/okvinnligt....känns onödigt att bli upprörd av vad massa snubbar skriver på ett forum

2007-12-29 18:31
Det låter faktiskt ganska mysigt.

Who's stopping you?

2007-12-29 18:34
Azziz F20 Ingen?
Vi är överallt!

2007-12-29 18:35
everlast: ja och den är minst lika patetisk.

fumez: ja, det är inte så att jag står och slår sönder min boxsäck men det är klart man blir sur när man ser små 18-åringar som redan är mansgrisar och tror att kvinnor är barbiedockor som varken har hårväxt (förutom på huvudet), kissar, fiser, bajsar, får finnar, svettas, är kåta, pratar med brytning, blir fulla o blablablabla. Känns som att de har "läst" lite för mycket Moore och det är faktiskt ganska tragiskt att unga killar har den synen på tjejer.

2007-12-29 18:37
"Vill ni att vi ska vara sexiga och kvinnliga dygnet runt som några jävla Stepfordkvinnor? Låt oss vara de vi är istället och passar det inte så kan ni ju gå och läsa era jävla Playboys och sitta o titta på fotboll och fisa med en snus i munnen istället för att ha listor över hur vi "ska" vara."

Ursäkta men har du ens tagit dig tid att läsa tråden, jag verkar känna av att Stepfordkvinnan går fetbort.

2007-12-29 18:37
Azziz F20 Haha "små 18-åringar", jag vill också fylla 20 och bli stor :(
Vi är överallt!

2007-12-29 18:39
ModernDrunkard: ursäkta, men ja tyvärr det har jag. Som nämnt verkar vi inte få fisa, bajsa, kissa, ha hår någonstans utom på huvudet, inte snusa och inte göra något sånt som på 50-talet ansågs tabu för kvinnor. Har DU läst tråden är frågan?

2007-12-29 18:39
everlast: din tid kommer snart. tills dess får du stå utanför systemet och be alkisarna köpa ut.

Producent

2007-12-29 18:40
Azziz: ta det med en nypa salt iställe.....låt dom ha sin syn kvinnor på sitt sätt....alla har vi våran egen syn vad som e äckligt o inte äckligt....sen är väl du väl inte så pass mycke äldre än dessa"små 18-åringar" ;) om du nu inte ljuger om din ålder....

2007-12-29 18:41
Azziz F20 Ja, det är så mina fredag förmiddagar brukar se ut :(
Vi är överallt!

2007-12-29 18:43
Azziz, svar ja. Har du läst manstråden? Verkar som att det där med hår, snus och hygien är en sak som är viktig för båda könen.. Jösses.

Kan du inte skriva ett debattinlägg på nån blogg istället?

2007-12-29 18:45
fumez: jag har inte påstått att jag är "stor" eller äldre. jag menar mest att 18 är en väldigt ung ålder att vara mansgris på. det är 20 också. likaså 22 eller 25 att jag sen valde 18 behöver ni inte börja gråta för :) jag tycker "småkillar" är roliga att gosa med dom med, så,så :P
"låt dom ha sin syn på kvinnor" - jaa, jag kan ju inte åka hem till dom och skjuta dom direkt däremot kan jag säga min åsikt om det - vilket jag har gjort.

Everlast: 2 years to go! Håll ut.

2007-12-29 18:46
ModernDrunkard: ja och som sagt är den lika patetiskt. jag skriver väl var fan jag vill, men jag meddelar dig när du får bestämma :)