I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Den Officiella Julklappstråden [Håll er här]

Övrigt - Blandat

2009-12-07 14:51
Jag har inte råd me julklappar o vill inte ha några heller:)
Whoa kontroll - vi gör det vi gör vanligtvis fast lagligt
Skivsamlare

2009-12-07 15:38
Tiffany00, haha det ante mig nästan. riktigt uttjatat skämt ;D

ebba gröns skiva ska la gå att få tag på i affär om du inte bor i ngn håla och måste köpa den på Åhléns. Men jag tror det blir billigare om du köper på internet, samt att du får den ner i brevlådan och behöver inte gå på stan alls! (vet nog att du hatar stan som jag ;)
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Skivsamlare

2009-12-07 15:41
vidar, ja haha. jag har önskat mig en mysig filt av mamma. gissa om hon blev paff när jag sa det :O
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Hangaround

2009-12-07 15:59
Jag har alltid haft svårt med julklappar till ma n pa. Men i år skall jag köpa två biljetter till Riverdance i Globen till dem. Tror det kommer att bli riktigt uppskattat. Hört att "upplevelser" är bra julklappar, dock är det ganska dyrt.

2009-12-07 16:10
Alltid svårt med Föräldrarna såklart, men i år blir det en Can Of Soup Finns även den vanliga platta varianten fast med snygg design. Smart och snygg att ha hemma och perfekt "till den som har allt"
Speciellt nojjiga blev ju mina föräldrar nu efter branden orsakad av en laptop.
Fried little fishies

2009-12-07 21:01
Jag började med mitt julklappshandlade i förra veckan. Har hittills köpt en vegetarisk kokbok, transformers-leksak från BR och slutligen ett gåvokort från Länk till http://www.presentermotfattigdom.se till ett värde av 500 kronor. Måste sedan köpa något åt pappa, så jag funderar på att köpa en slips eller något liknande från NK.
Admin

2009-12-08 14:15
Efter lite diskussioner har vi kommit fram till att ingenting blir optimalt. Dels känns det bara konstigt att få saker (får dessutom dåligt samvete om någon skulle lägga ut en massa pengar på mig). Finns inte så mycket jag vill, och det jag vill ha kostar så pass mycket att jag aldrig skulle ta emot det om jag fick det. Dels är det bara stressigt och hur ofta slutar det inte, vilket många i den här tråden bekräftar, bara en massa fula, "häftiga/roliga" prydnadssaker?

I jul ska jag bara det lugnt, dricka julmust och kanske äta lite godis. Perfekt. Vill jag ha något kan jag köpa det själv. Är mer och mer inne på att hittar man något som är perfekt för någon annan, kan man väl ge det när som helst på året?
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2009-12-08 14:19
Jag ska nästan köpa alla mina julklappar från butiken där jag jobbar. Får typ halva priset på reapriserna. Så det är nice.
Sedan ska jag göra julklappar. Något gosedjur, tavlor och kanske örhängen. Det är billigt och folk uppskattar det.