Promotor
2007-12-14 18:06
INOK P18 Ja, men då kan du typ köpa henne presentpapper eller nånting iaf :P
ah. jag ska köpa erotikspelet till min pojkvän. en vän testade det med sin kille och det var tydligen grymt. 349 spänn på lovestore, som hittat!
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Inga fler tips om julklappar? :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Promotor
2007-12-17 11:09
Är potensringar bra julklapp?
Toastare
2007-12-17 11:20
Detta har jag köpt:
Mamma: *
Keramikask designad av elever på HDK i samarbete med Faktum, där en del av intäkterna går till arbete med hemlösa.
* Anthon Berg chokladask
Storebro 30 år: * Boken
Forbidden Lego , om hur man bygger dödliga vapen av Lego.
* DVD box med animerade serien
Aeon Flux som gick på MTV när vi var kids.
Pappa: * Boken "
The art of looking sideways" E bok skriven av en designer som tar upp massa viktig och oviktig fakta. T.ex hur man kan lära sig att läsa texter på sidan. Sen tar den upp massa fenomen om ljus, design, färg, ljud, bilder bla bla.. över 500 sidor.
* Anthon Berg chokladask
Jag skyller allt på Emma!
oki so far: mamma: bok, chokladtryffel, cds, liten flaska mousserande pappa: bok, blackbush (miniflaska), cds min bror (22 år): olika ljushållare (dvs för värme ljus o sånt) farmor: mjuka tofflor mormor: nada as of yet vänner: lite olika smått o gott ska kompletera med choklad till pappa, korsordstidningar till farmor, ngt till min dementa mormor...donno what. en korg med ost o kex till föräldrarna och ngt mer till bror.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Optimistisk: Potentsringar är en utmärkt julklapp, och om du vill köpa potensringar till flera personer utan att verka fantasilös kan du köpa i olika färger!
blir nog att ge bort till röda korset eller plan för min mormor. hon fattar ändå inte vad som händer, de är bara mamma som gör, så tycker man kan ge bort till charity då. hon har för övrigt allt hon behöver- hon ser på tv o äter godis o dricker mjölk dagarna i ända.
jag har ganska fantasilösa presenter iår. parfym till brorsan rakset (fina grejer det) plus böcker till pappa massa smink till mamma.
det blev bara så. snyggaste presenten är till killen, zipjacka i kakigrönt från fred perry
Femme fatale
en flaska Lagavulin till föräldrarna
far: eric claptons självbiografu bror (19 år): perry bible fellowship - the trial of colonel sweeto boken bror (24 år): bok: bass culture (om reggae) mor: vet inte än
Toastare
2007-12-19 15:18
**TRÅDEN RENSAD** Ingen reklam i tråden.
Haha, min mamma ringde precis "Ja, skulle ditt kort vara till norra nedre eller norra mellan?". Undra vad jag får i julklapp.
Vi är överallt!
Farsan: Ipod Nano med tillhörande skiva av Robert Plant Morsan: Ingen aning Syster: Plattång och locktång Mormor/Morfar: Pensionärsmobil och jazzencyklopedi Flickvän: Ridlektion/-er Sen får man väl plocka ihop småskräp till resten.
"Flickvän: Ridlektion/-er" Tihi
Vi är överallt!
nu har de tillkommit lite grejer. korsordstidningsprem. till farmor massa ljus och et serveringsfat till min lillebror, vi har även kommit överens om at sätta ihop varsin mp3skiva tillvarann med "vår musik så man får en vitaminkick till sin egna musiksmak massa ost , ölkorv o kex till en soon to be korg till mina föräldrar än så länge bara ett shampo till min moror, men får hitta på ngt när csn kommer. så fruktansvärt tråkigt o handla till ngn som är dement o inte förstår vem man är ens och inte behövr ngt, jag ville ge till röda korset men de gick inte ammma med på.. aja synd om mormor så klart...men hon uppskatar inget så hon får nog lite julgodis eller ngt...donno..
till mormor ska jag göra en kalender själv med bilder för varje månad. gjorde det för två år sen också ch hon blev jätteglad..
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Syrran fattig student betalar 25% men får då göra alla inköp, soft som fan eftersom att man är odrägligt rik :D Morsan får Elektrisk filt Farsan en bok Morfar en skjorta småkusinerna nå sorts böcker sen vet jag inte riktigt, blir bra Jag har önskat en ölpump men tror inte jag får :(
Men lika glad är jag för det!
Jag har köpt grejjer på unicef och målat en tavla. sen nån konstig gasbrännare som min morsa önska sig.
JMD, Jag Måste Dansa!
Jag lyckades resa mig och hittade till en sånn här 10kr affär. Inhandlade prydnadsljus och kortlekar till 8 personer och allt gick på 150 kr. Ett nedrans tips ni!
Medicc & Patten
fuck hade redan en present för lite till mamma, och nu visar de sig att den boken jag beställt till henne inte kommer hem till jul, bara pappas bok. har ngn typ 5 snabba tips på present till "mamma" hon är rätt ungdomlig av sig , så funkar även med present till "syster", i samma stuk. mamma jobbar på hotell med mat, reser en jävla massa, tror hon är snobb men har ändå läderbyxor o genomskinliga toppar me endast bh under. så har ni fått en liten bild av vem hon är. bok o matkorg och sprit är redan köpt till henne och inga inredningsprylar eller smink/spa/krämer etc ska införskaffas för de hon gillar kostar över 1000 kr burken.
min syrra ska få en mobil i julklapp, hjälp mig med rim!!
yay, är just klar med mina rim, vill ni ha hjälp med era är det bara att hojta :D
http://felidae-music.com
Toastare
2007-12-22 01:18
Peppis, dansbandskryssning eller en helt ny garderob ;)
Mamma, jag gillar inte dig ett dugg Så här får du en röten mugg
Mikael Söderlund was here!
hehe dansband är de sista hon skulle åka på. och ny garderob skulle jag gärna försöka pracka på henne men där behövs lite pengar fyfan vad man skäms ibland. vi var i england härom helgen. jag hade tagit på mig en svart klänning o ljusa strumpbyxor (de var 14 grader ute och vi skulle ut på kvällen) då min mamma utbrister: "men inte ska du väl ha på dig det där?nu får du skärpa dig!" "vad?" "ljua strumpbyxor till svart klänning, det har man helt enkelt inte på sig" "ska du prata,du har på dig svart spets bh med genomskinling topp? vet du hur folk snackar om dig?" "struntprat, att ha genomskinling top med bh under är långt mer accepterat än vad ljusa strumpbyxor till svart klänning är" jag trodde seriöst jag skulle dö...det går inte ens att diskutera med den människan. och jag var självklart den som fick byta om i slutänden. jag tog henne till hard rock cafe, enda stället där hennes outfit inte skulle göra att folk glodde ögonen ur sig. för övrigt löste jag mammas presentkris med saker jag hittade hemma (har köpt på mig massa presenter som jag kan ge till folk lite hur som helst under året) så hon får ett par pilgrim örhängen och ett lipgloss som sväller läpparna (som är helt hilarious och heter "sexy mother pucker", hoppas hon också tycker de e roligt...)
Nee nu tycker jag det är dags att dra igång denna igen. Är ute i god tid så man slipper stå i stan och trängas. Skummade igenom tråden lite snabbt och elektrisk filt lät spännande. Likaså någon "korg" av något slag, fylld med jag vet inte vad). Var i Göteborg kan man hitta dessa saker? Någon som vet? Har ni köpt några julklappar än?
nicolas: har sjukt dålig koll på göteborg men finns det inte någon saluhall av något slag? eller så kan du kolla med olika delikatessbutiker, de brukar ha såna. alternativet är ju att sno ihop en egen med sånt du hittat på lite olika ställen. själv tänkte jag göra knäck till mina kompisar och behöver förslag på var man kan hitta små kartonger som rymmer ungefär 25 st knäckisar, som inte är så svindyra och ändå snygga.
Pappa får en flaska Lagavulin 16 år + nån dvd-film sen är det svårare.. jag ska köpa till mamma och till fyra mina systrars fyra barn i åldrarna 5 till 18.. syskonen hoppar jag över, och får inget av dom heller. men jag har verkligen inga idéer vad jag ska ge till folket.. hoppas jag kommer på nåt snart så jag slipper sista minuten-handla den 23e..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Det är fett svårt att köpa julklappar i år.. Jag har ingen jävla aning. Något tips på saker man kan göra och ge bort? grr.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
SÅ! Nu var alla julklappar förutom 2 köpta. Fick klart till mamma och tre bröder, samt att jag och min kille fick tag på klappar till nästan hela hans familj. phuuu! Skönt att vara tidigt ute, tillskillnad från... ja, alltid annars!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag har inte råd med julklappar, men då förväntar jag mig inte att jag heller får särskilt mycket heller.
It's nice to be important. But it's more important to be nice.
*..emelie..* ... vad fick du tag på för något?
nicolas Lite tröjor, örhängen, lampa, vin osv. : ) kan inte säga exakta saker för finns folk här på whoa som ska få av dessa julklappar..
Letar efter nagelmanikyrset till flickvännen, har googlat och bara hittat med lösnaglar till typ. någon tjej som vet vart man kan beställa? eller i vilken affär på stan ska jag ta mig till? thanks
vad köper man till tjejen sin som egentligen önskar sig en puss.. kräsen när det gäller kläder. 17år.. ja vad fan köper man ?
www.myspace.com/danielbylund
Jag fick en fin förtidig present idag, en resa till Milano med mamma i vår. Ingen kan vara gladare än jaaaaaaaag! : )
Skivsamlare
2008-12-14 19:29
jag fick en av mamma idag med! ett par skinnhandskar, hon tyckte jag såg ut att frysa så mkt när jag skrapade rutorna på bilen imorse! <3 btw, Klapp till en 19årig tjej som bara önskar sig flytta-hemifrån-saker? helst inte just flytta hemifrånsaker då xD
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Jag behöver tips Whoa!
Just nu är det flickvännen jag inte har handlat till. Hon vill ha en parfym "Scarlett Johansson". Så mycket info har jag fått. Men en sökning på hennes namn gav ingen träff varken på
Länk till http://parfym.se eller på
Länk till http://nordicfeel.se . Jag har sett den en gång i butik, men eftersom de två sidor jag nyss nämnde säljer parfymer upp till 30% billigare pris vore det gött att hitta den där. Som student är inte julklappsbudgeten lika stor i år som tidigare år.
Helst skulle jag dock vilja hitta på nått som hon inte önskat sig, men som skulle göra henne glad. Det är alltid roligast med sådana presenter. Hennes datorhögtalare är trasiga (men hur kul/romantisk present är det från en pojkvän). Dessutom fick hon en parfym så sent som på hennes födelsedag för någon månad sedan, men ändå är det vad hon vill ha även den 24/12:e.
Så Whoa, tipsa på!
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
Jag och min storebror ska köpa böcker åt vår lillebror, han älskar böcker. "Om jag får en bok jävel till, så kommer jag aldrig mer åka till mormor och morfar"
Hej, Träffat Jacob?
Är sjukt fattig detta året så får bli att vara kreativ! Har lite material hemma för tavla, sen blir det skapa lite andra grejer, inte gjort en endaste än men, har ju en hel månad på mig, nästan..
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
TenFingers P24 scarlett johansson har väl ingen egen parfym eller? däremot gör hon reklam för D&G rose the one. Men det kanske är den du inte hittat?
Nej det var märke Carachel och doften Scarlett jag menade. Det var inte hennes parfym, men den är en hyllning till Scarlett Johansson och Scarlett O'hara (från borta med vinden). Visste inte det då, men nu är den inhandlad o klar. Nu letar jag bara efter något litet (billigt och roligt) som vid sidan om grej. Tips någon?
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
tenfingers: vad är billigt?
tröttnade smått på coolstuff & bluebox & köpte endel av julklapparna på
Länk till http://www.roligaprylar.se/ .
nyfiknast är jag på larv-klubban och bbq-larverna, huruvida de ska smaka:D
jag har typ 15 pers att köpa julklappar till, dock har jag köpt alla utom till min syrra (!) vad vill en emo-brud-estet-17-åring ha?
Tüffü was here!
Skivsamlare
2009-12-03 12:37
Skivsamlare
2009-12-03 12:37
medoria : Ja hmm, eftersom pluggar på uni och lever på studiemedel så är väl 200 > billigt skulle jag säga. Parfymen blir ju huvudklappen, men vill hitta något roligt att ge bort också.
INOK ; haha jag tänkte nästan att ngn skulle komma med det förslaget:P randiga sockar har hon fått (OCH) snott av mig redan hahaha. jag har för mig att hon sdagt att hon vill ha ebba gröns skiva.. kan man köpa den i vanlig affär eller får det bli internet till detta?
Tüffü was here!