mästerkatten: 1) Jag har inte startat några intetsägande trådar i politikforumet (vad jag kan minnas har jag inte startat någon politiktråd på ett bra tag - finns ingen idé när stammisarna redan vet precis allt om hur världen fungerar och borde fungera). Vilka "ni " är vet jag inte och tänker heller inte ansvara för. Men visst är det jobbigt när helt vanliga dödliga, icke organisationsanslutna, har politiska åsikter? 2) Även om jag skulle ha gjort det berättigar det inte att Refused (27 år gammal) skriver "Är du frisk i huvudet eller? Det här är ett diskussionsforum, klarar du inte av det så gör oss alla en tjänst och dra åt helvete ." Kommentaren är inte i proportion till mitt inlägg och ett tydligt tecken på brist på både folkvett och debattkunskaper. Samt ett onödigt angrepp mot mig som person.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
Är sex det enda folk har på huvudet? Allt jag hör i min omgivning är sex, sex och åter sex. Allt ALLT handlar om sex, shit fan. Lägg ner! Och alla går runt kompis kretsarna som en jävla platta fyfan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bah! Du får väl hålla benen ihop och tänka över vem du går till sängs med. Jag förstår din kompis.
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
Tjurpuppa: Inte jag iaf! Känner att jag börjar fan bli asexuell, sjukt sällan jag tänker på sex eller diskuterar det nuförtiden, det känns så uttjatat. Misstänker att det är mina p-piller, men skönt känns det att kunna koncentera sig på annat, fast jag tycker nästan synd om min käre pojkvän, sällan man får för sig att några initiativ även om kärlekslivet är bra. (Oj, så personligt det blev.)
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
ATlien Inte varje dag man får höra nåt sånt av en tjej! Det var bra, hehe. Håller med dig om att det är fett uttjatat och tröttsamt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
reina: Efter ditt första helt oprovocerade angrepp så är det liksom inte läge att gråta krokodiltårar över att du får hårda ord tillbaka. Sen kan vi väl iaf vara överens om att någon som verkligen förstör tråden är den här diskussionen som du startade om vad som "får" skrivas? Nästa gång du känner ett behov av att gnälla eller bara kasta skit, så är du välkommen att göra det i gästboken. Tack.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Refused: "pretentiösa filosofer" vs. "är du frisk i huvudet" "dra åt helvete". Jag vet åtminstone hur man håller sig inom gränserna även om forumet var illa valt (för både dig OCH mig). Är överens med dig om att detta förstör tråden men kan inte hålla med dig om att vi argumenterar på samma nivå. Nu är jag klar.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
reina F24 Bara för att jag oftast är sjukt pretentiös betyder det inte att allt jag skriver är det. Det där om politikforumet var ett inlägg med den så kallade glimten i ögat.
Angående Refused har han ju klargjort att just det här diskussionsämnet kan få honom att tända till lite extra. Men han är en fin kille.
And Im out...
jag skulle inte vilja ha en tjej som knullat runt en massa. men ja alla har rätt att göra egna val..
vilken fin tjej du verkar vara som är på väg in i ett förhållande men inte kan hålla fittan i styr. big up, sluts makes the world go round and round.
here: öh. var skriver hon att hon är på väg in i ett förhållande?
ah, såg nu.
Tjurpuppa: Seems it's you and I against the rest of the world! ;)
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
use your fingers... problemet hade vart ur världen.. inte hans fel att du väljer att ha sex med honom... eller? ;)
http://www.myspace.com/akinonline
hahahahhahahahahahaha förlåt.
Yeah!
baah. Hursomhelst.. det är renheten. Spelar ingen roll om vi lever i ett samhälle som BORDE vara jämställt. Alla ha rändå alltid olika syn på saker o ting. T.ex. Jag o en polare satt för ett tag sen och diskuterade hur många det är acceptabelt att en brud haft sex med om man ska se på henne som flickvänsmaterial. Jag sa att det beror på åldern.. men när jag är 21 år, så max 3. Han sa att det kvittar. Jag tycker brudar som haft sex med många känns orena, oseriösa och som dom inte har någon självkontroll, moral m.m O därför hade jag inte heller kunnat vara tillsammans med henne. Men det e ju bara min åsikt.
heartwall: Haha..aldrig tänkt på det hela på det sättet, jävligt intressant faktiskt!
•pave paradise•
Heartwall X1 Haha! jag har aldrig sätt de så, fast från och med nu så ser jag de så.. Taaack heartwall! hahaha
Klockor Till Salu!
[email protected]
den där spiken borde fan ha rostat sönder eller gått av vid det här laget
Take a Chill-Pill <br>
Spikar man runt allt för mycker riskerar spiken att drabbas av rost, och väggen av mögelskador. Spika bara i en vägg du kan lita på, och använd alltid hjälm när du gör det...
Pepper_Jack P21 Jag tycker brudar som haft sex med många känns orena, oseriösa och som dom inte har någon självkontroll, moral m.m finns det ett moraliskt värde i att undvika sex? varför gäller det just tjejer? kan du utveckla det.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Poängen är väl denna: Kräv gärna kyskhet av din tjej (eller framtida sådan), men se då för fan till att vara jävligt monogam själv. Att som kille knulla runt och sen kräva att tjejen i fråga ska vara oskuld eller närapå är INTE okej.