I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ja vi hade sex

Övrigt - Blandat

2007-10-09 20:26
Hade du inte varit så dum i huvudet på den förra tråden så hade jag kunnat sätta på dig. Om det är de vi nu diskuterar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-09 20:54
Självklart får man ha sex precis hur mycket man vill. Men man får samtidigt räkna med att folk kan ha åsikter om det. Själv tycker jag absolut att sex hör hemma inom känslomässiga förhållanden av någon typ.
One night stands har väl de flesta nån gång förr eller senare, mig inkluderad. Men folk som enbart har engångsförbindelser mår många gånger inte speciellt bra känslomässigt. Dessutom är det ju mycket skönare att ha sex med någon man älskar och lärt känna sexuellt.

Jag hade aldrig velat ha en tjej som knullat med halva stan, och jag tycker det är märkligt att så många tjejer verkar vilja ha killar som gjort motsvarande.

Du är helt enkelt en slampa. Grattis till att du anslutit dig till ett av det manliga könets sämsta egenskaper...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-09 21:23
skabbig brud asså, det finns ju massa som inte har någon relation med någon du kan ta istället

eh va? han har inte flickvän eller så....

medoria: nej men att han inte ville prata om det rör inte mig i ryggen, som sagt så påverkar det inte mig så mkt om han vill hålla det hemligt(för att folk inte ska upptäcka eller WHATEVER) eftersom jag bara är ute efter en engångsförbindelse.

mästerkatten: kanske stämmer det du sagt, men jag har sagt i första inlägget att det finns ju någon som jag är intresserad av men att han och jag inte har velat ta tag i det än, så det är liksom inte som om jag känner mig desperat efter närhet/kärlek. jag vill helt enkelt bara ha sex ibland, du väljer handen jag väljer en kille. sen ska det ju också sägas att oftast händer detta sexet med en kk, men då han inte är tillgänglig så ja :) jag skulle aldrig vilja ha en kille som tänker som du, så du kan ju andas ut.

Men man får samtidigt räkna med att folk kan ha åsikter om det.

Folk kommer väl alltid ha åsikter om allt möjligt, men man behöver ju inte ha en skruvad uppfattning och bli ovän med någon bara pga deras livsstil. Jag sitter inte och dömmer dig för att du tycker att sex hör hemma i känslomässiga relationer, because that's who you are. Gör hur fan du vill men; Döm inte mig!
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2007-10-09 21:24
o nej jag bor inte i piteå
Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2007-10-09 21:26
Fly fly:  men kan du inte känna att det är något skumt med honom om han ställer såna krav på dig? det borde väl vara en ömsesidig överrenskommelse? själv känner jag att det skulle hämma mig enormt om jag träffade en sådan kille.

2007-10-09 21:27
Klipp kontakterna med de som inte duger.

2007-10-09 21:30
vad? jag vill ha sex en natt o han vill inte berätta om den natten för någon? nej tycker inte det är jobbigt, jag tänker ju inte gå runt o berätta om det direkt. för mig är det en självklarhet att inte prata om mina partners (alltså deras namn etc) eftersom det finns en risk att de faktiskt inte vill det...sen OM de säger något om mig till någon annan, tja...tråkigt att de inte delar min uppfattning om privatliv, men jag tänker ju inte ta livet av mig eller gå in i depression för att människor vet vem jag har sex med.

2007-10-09 21:31
Klipp kontakterna med de som inte duger.

Just därför Han, person A, bara är ett one night stand ;)

2007-10-09 21:33
fly-fly
Ja, men jag syftade mer på "vännerna".

2007-10-09 21:36
blasta jag vet ;) och jag följer ditt råd helhjärtat

2007-10-09 21:49
fly fly: du är lite motsägelsefull. du säger att det inte spelar någon roll att han inte vill att du ska berätta, att du tycker det är självklart att sånt är privat, men också att om han nu väljer att prata om det så är inte det hela världen. varför är det då så jobbigt att din kompis vet, eller tycker att det är jobbigt att du har haft sex med honom?

2007-10-09 21:52
nej men det e faktiskt inte hela världen, men det betyder ju inte att jag eftersträvar det för det. så jag menar. jag bryr mig inte så mkt att hon vet, men jag e jävligt lack för att hon sa det hon sa. för att om hon mår dåligt av det som en person e det något hon ska snacka med mig om, men hon gick ju på att det är dåligt för hennes image. som om hon vill bli helgonförklarad. jag kan ju inte svärta ner HENNES image genom att SJÄLV ha sex med någon. det e det som stör mig. hoppas du förstår mig nu

2007-10-09 22:18
fan vad fly-fly tjatar om att knulla hela tiden.. nymfoman? det var väl du som varit otrogen mot alla dina pojkvänner med.

2007-10-09 22:26
schysst kompis som kallar dig för hora, indirekt..
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Moderator

2007-10-09 22:26
Behöver du verkligen få bekräftat att din kompis var en idiot i det här fallet? Hon har ingen anledning att bry sig (av vad som framgår åtminstone) och hon borde lära sig att välja sina ord bättre. Eller hålla käften. Förmodligen det senare.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2007-10-09 22:32
kanske stämmer det du sagt, men jag har sagt i första inlägget att det finns ju någon som jag är intresserad av men att han och jag inte har velat ta tag i det än, så det är liksom inte som om jag känner mig desperat efter närhet/kärlek. jag vill helt enkelt bara ha sex ibland, du väljer handen jag väljer en kille.

- Mja... För min del ligger det snarare till så att jag upprepade gånger varit kär i personer som inte besvarat mina känslor. Jag har nästan enbart haft sex med tjejer jag inte känt någonting alls för. Men jag har insett att den typen av sex (i alla fall för mej) framförallt handlar om ett substitut för något jag inte kan få, och allmänt dåligt självförtroende. Jag försöker alltså inte på något vis säga att jag är bättre än du, bara att jag är klar med den typen av beteende.

Det handlar inte om att jag sitter och runkar själv och stör mig på att folk har så mycket sex, det handlar om att jag inte tycker att frågan är svartvit. Sex är inte alltid den bästa lösningen, och det är inte enbart bra att tjejer "får" vara mer lössläppta idag än tidigare (detsamma gäller killar).

Nu är jag väl iofs långt utanför topic eftersom den här tråden handlade om att en av dina kompisar la sig i osv. Men men, ville ändå bidra med min syn.

2007-10-09 22:42
mästerkatten:

Det där håller ju bara inte. Du kan säga om vad som helst att "visst får man göra så, men då får man räkna med att folk har åsikter om det". Och rent praktiskt stämmer det ju, men det gör inte dessa åsikter mer vettiga. Så länge det inte finns något som helst logiskt resonemang bakom fördömande av andras sexliv så kommer dessa fördömanden aldrig vara värda att tas på allvar - oavsett om det handlar om folk som har sex "för mycket" eller med "fel kön". Har du faktiskt ett etiskt resonemang bakom ditt ställningstagande så får du gärna lägga fram det.

Du missar också att alternativet till ett one night stand inte är ett förhållande. Jag tror de flesta håller med dig om att sex blir bättre om man älskar sin partner, men det är inte alls relevant i sammanhanget. Gör man valet att inte dra hem någon en given kväll på krogen blir man för den skull inte automagiskt tillsammans. One night stands är någon man har mellan förhållanden.

På samma sätt är din diagnos av folk som bara har engångsförbindelser helt felaktig. Att bara ha engångsförbindelser säger ingenting om antal eller tänkbart sexmissbruk, det säger bara att du inte har ett förhållande. Och att från det svepande komma fram till att någon inte mår bra känns magstarkt.

Du är helt enkelt en slampa. Grattis till att du anslutit dig till ett av det manliga könets sämsta egenskaper...

Hehe. Där kom den obligatoriska "alltså jag vill bara påpeka att jag inte är sexist". Kalla mig misstrogen, men jag har mycket svårt att tro att du dömer dina killkompisar som knullar krogragg lika hårt. Jag har då iaf aldrig någonsin mött nån som gjort det.

För övrigt förvånar det mig att du som liberal kan se människors privata sexliv som en av de sämsta egenskaperna, oavsett hur det ser ut (givetvis inom samtyckets gränser). Är bajssex också moraliskt förkastligt?
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-10-09 23:08
mästerkatten: du har rätt i att det inte är odelat positivt att tjejer nuförtiden för knulla runt till precis lika stor del som män. vad man väl måste fråga sig är varför de väljer att göra det. om du själv har personliga erfarenheter av att uppleva det som att du försöker fylla tillvaron med något du saknar, och att du vill ha bekräftelse på grund av dåligt självförtroende så får det står för dig. Men att vuxna kvinnor, fullkomligt kapabla att fatta egna vuxna, mogna beslut, ska drabbas av samhällets avsky och misstro för att de väljer att bejaka sin sexualitet genom att ha sex med olika partners och det helt på sina egna villkor tycker jag inte att någon av oss har rätt att lägga oss i.

2007-10-09 23:13
Har du faktiskt ett etiskt resonemang bakom ditt ställningstagande så får du gärna lägga fram det.

- Jag tycker jag har klargjort mitt resonemang: att sex är det mest intima man kan göra med en annan människa. Den logiska följden är att det är bäst att ha det med ett hyffsat begränsat antal människor som man tycker om hyffsat mycket.

Du missar också att alternativet till ett one night stand inte är ett förhållande. Jag tror de flesta håller med dig om att sex blir bättre om man älskar sin partner, men det är inte alls relevant i sammanhanget. Gör man valet att inte dra hem någon en given kväll på krogen blir man för den skull inte automagiskt tillsammans. One night stands är någon man har mellan förhållanden.

- Och jag diskuterar inte heller människor som har oregelbundna one night stands. Jag skrev ju att jag är medveten om att det händer de flesta och att jag själv gjort det. Det jag säger är att jag inte tror att det är bra att enbart ha engångsförbindelser.
Sedan kan man förstås diskutera huruvida one night stands är "bättre än ingenting" om valet står mellan att alltid vara ensam, eler bara ha enstaka förbindelser. Där har vi väl helt enkelt olika åsikter.

Hehe. Där kom den obligatoriska "alltså jag vill bara påpeka att jag inte är sexist". Kalla mig misstrogen, men jag har mycket svårt att tro att du dömer dina killkompisar som knullar krogragg lika hårt.

- Om du tror att det handlar om att jag "dömer" folk så ber jag dig läsa om mina inlägg och sedan återkomma till diskussionen.
Hursomhelst, om en killkompis till mig börjar ligga med vem som helst har jag definitivt åsikter om det.

För övrigt förvånar det mig att du som liberal kan se människors privata sexliv som en av de sämsta egenskaperna, oavsett hur det ser ut (givetvis inom samtyckets gränser).

- Att vara liberal handlar väl inte om att vara totalt likgiltig inför andra människors livsstil? Jag tycker förstås inte att antalet sexpartners ska regleras i lag. Men bara för det behöver jag ju inte uppmuntra ett beteende jag ser som destruktivt.
Som du vet vill jag legalisera hasch. Det innebär inte att jag skulle vara helt likgiltig om min bästa kompis satt hemma och var hög dygnet runt.
(Jämförelsen haltar, men du lär ändå fatta poängen).

2007-10-09 23:56
B och C är blattar med föråldrade tankesätt kring sex, och person C är nog lite avis för att fly-fly kan vara "krejzi" och dra hem killar, medan C sen tidig ålder (du sa väl att hon var ung när hon gifte sig?) är dömd till ett liv i äktenskap.

ja, jag har fördomar. hata mig.
We call them winerbrods.

2007-10-10 00:13
skunkafied F25
offtopic nu men haha du la fan in de skönaste inlägget :)

on topic ne ja orkar inte sej ngt...

peace!
Sleep is the cousin of death

2007-10-10 01:08
Vi kan ha sex så slipper du göra trådar på whoa..

Nå, vad sägs?
fullfjädrad när jag kickat en gås..

2007-10-10 01:18
mästerkatten:

Jag tycker jag har klargjort mitt resonemang: att sex är det mest intima man kan göra med en annan människa. Den logiska följden är att det är bäst att ha det med ett hyffsat begränsat antal människor som man tycker om hyffsat mycket.

Resonemanget har ingen moralisk bäring alls. Det är likvärdigt med t ex: "Tajta byxor är svåra att röra sig i. Den logiska följden är att lösa byxor är bättre". Något slags användbarhetsresonemang, men ingen etik. Alltså blir det svårt att fördöma.

Även i övrigt är det oerhört svagt; premissen kan jag väl i någon mån godta även om den är tveksam (jag kan räkna upp många saker som är mycket mer intima än one night stands), men den leder inte alls med bestämdhet till slutsatsen. Kanske för dig, kanske för många, men det är ju helt individuellt.

Sedan kan man förstås diskutera huruvida one night stands är "bättre än ingenting" om valet står mellan att alltid vara ensam, eler bara ha enstaka förbindelser. Där har vi väl helt enkelt olika åsikter.

Absolut, och det är man ju självklart berättigad till. Vad jag inte gillar är när folk försöker pådyvla andra sina egna preferenser, vare sig i den här frågan eller nån annan. Det är inte bara meningslöst utan t o m ofta skadligt.

Om du tror att det handlar om att jag "dömer" folk så ber jag dig läsa om mina inlägg och sedan återkomma till diskussionen.

Jag tycker du dömer när du säger att OP är slampa, vilket är killars sämsta sida. Hur kan det inte vara att döma?

Att vara liberal handlar väl inte om att vara totalt likgiltig inför andra människors livsstil? Jag tycker förstås inte att antalet sexpartners ska regleras i lag. Men bara för det behöver jag ju inte uppmuntra ett beteende jag ser som destruktivt.

Man kan väl ha olika åsikter om var gränsen för sexmissbruk går, men jag tycker nog du har uttryckt dig negativt om bra mycket enklare saker än så. Du pratar om "killars sämsta sida", är alltså killar i allmänhet destruktiva på sexfronten? Det har jag mycket svårt att tro. Att folk som har relativt många one night stands skulle må dåligt av det vill jag nog också se belägg för innan jag accepterar det. Vissa gör det självklart, men då är det väl bättre att hjälpa just dem?

Att kalla folk för slampor är som sagt inte jämförbart med att hjälpa kompisar ur missbruk. Det är inte att hjälpa någon öht vad jag kan se.

Ha överseende med ev hård ton i inlägget, just det här ämnet tenderar att dra igång debattgnistan något ;)
Toastare

2007-10-10 01:29
Fly-Fly, bor du i Iberia? Lite annan kultur där..

För övrigt så är det bara att inse att ett bad, en öl och en dildo är guds gåva till kvinnan. Så slipper man allt det där tjaffset..

Jag skyller allt på Emma!

2007-10-10 03:09
BountyBoo F27
Ja men om man är kille slipper man det iaf. Ganska skumt det där att det är status höjande för en kille att ha sex med en tjej.

Jag skulle aldrig kunna se en tjej som en "hora" för att hon har haft sex med flera personer under en kort tid eller under förutsättningarna som fly-fly F20.
Sex är världens största tabu sak om man är tjej och inte har kille eller liknande.

2007-10-10 08:20
Jag gillar ordet knulla.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2007-10-10 10:28
Du kan ju inte hålla på och ha sex.

2007-10-10 10:52
För övrigt så är det bara att inse att ett bad, en öl och en dildo är guds gåva till kvinnan. Så slipper man allt det där tjaffset..

Hahaha..dina kommentarer är fan ofta enda anledningen till att man orkar logga in här..

On-topic:
Hade jag inte sett dig ta upp liknande grejer i typ 343452342344534645568678 trådar tidigare hade jag kanske haft lite sympati. Men ja...jag håller med alla andra: du måste ju få knulla, det borde alla få så ofta som möjligt, så fortsätt :)

Jag ser dock lite fram emot nästa tråd i serien..
•pave paradise•

2007-10-10 12:29
cant make a ho a housewife
www.myspace.com/spydaprod
largemoney ent.

2007-10-10 12:33
men du får väll knulla hur mycket du vill och nej VI bryr oss inte.. dock tror jag din blivande snubbe gör det Moahahaha :)

2007-10-10 13:10
Sex är ju bäst.
Superflajj.
http://aakermans.wordpress.com

2007-10-10 14:00
Resonemanget har ingen moralisk bäring alls. Det är likvärdigt med t ex: "Tajta byxor är svåra att röra sig i. Den logiska följden är att lösa byxor är bättre". Något slags användbarhetsresonemang, men ingen etik. Alltså blir det svårt att fördöma.

- Alltså, jag tycker inte att sex mellan två vuxna, samtyckande personer är en moralisk fråga övht. Alltså kan mitt resonemang inte ha någon moralisk bäring åt någondera hållet.
Genom ditt exempel om byxor slår du faktiskt huvudet på spiken å mina vägnar: mitt resonemang ÄR ett användbarhetsresonemang. Jag säger inte att man ska begränsa sitt sexliv till ett fåtal personer på grund av att det skulle vara "moraliskt" bra, utan för att jag helt enkelt tror att det är det bästa. Därför uppmanar jag folk att hålla på sig.

Naturligtvis finns det invändningar. Du kan ju t.ex. säga att bara för att ett fåtal sexpartners är det bästa för mej, så kan det vara helt annorlunda för någon annan. Och visst, det kan det naturligtvis. Men det gäller egentligen alla saker i livet. Vad du tycker om drogbruk, barnuppfostran, vänskapsrelationer etc. behöver ju inte gälla för någon annan människa. Alltså är det meningslöst att överhuvudtaget föra diskussioner eller dela med sig av erfarenheter.
Vad ska vi då med whoa till? =)

Jag tycker du dömer när du säger att OP är slampa, vilket är killars sämsta sida. Hur kan det inte vara att döma?

- Kanske dömer jag i någon mån, men isåfall är det ett beteende jag dömer och inte personen.  

Man kan väl ha olika åsikter om var gränsen för sexmissbruk går, men jag tycker nog du har uttryckt dig negativt om bra mycket enklare saker än så. Du pratar om "killars sämsta sida", är alltså killar i allmänhet destruktiva på sexfronten? Det har jag mycket svårt att tro.

- Jag tror att det fortfarande (generellt sätt) är vanligare att killar knullar runt mycket och hanterar känslor vårdslöst, än att tjejer gör det. Och jag tror att det fortfarande (generellt sätt) upplevs som ett negativt beteende av många.

Att folk som har relativt många one night stands skulle må dåligt av det vill jag nog också se belägg för innan jag accepterar det. Vissa gör det självklart, men då är det väl bättre att hjälpa just dem?

- Jag tror det är ganska ont om vetenskapliga belägg för att one night stands är skadligt, och motsvarande för att det skulle vara bra. Att prostituerade och porrskådisar i de allra flesta fall mår skit känslomässit är väl ganska välkänt, men det är ju extremfall som inte har så mycket med det vi diskuterar att göra.

Precis som det mesta i de här sammanhangen är det en fråga om uppfattning. Min uppfattning om sex är att det överlag är väldigt positivt, men att man på lång sikt inte mår bra av att enbart ägna sig åt känslolöst sex. Jag tänker inte relativisera den uppfattningen genom att säga att detta bara gäller för mej, för jag tror att det är något som gäller alla.
Den uppfattningen är definitivt gammaldags, och den har säkert andra brister enligt många här, men jag står för den.

2007-10-10 14:08
Du blir inte förklarad som hora, om du är öppen för de flesta om hur du ser på sex, om du berättar för folk hur mycke du älskar kuk, fast med bättre ord så förstår nog de flesta killar ska du se.. kanske blir betraktad som konstig mene  du en skön tjej så tror jag itne du blir kallad hora.. men du är troligtvis itne så skön eftersom du tar upp detta och antagligen känner dig som en hora så HA DE FETT
LEGALISERA CANNABIS

2007-10-10 14:58
orre

2007-10-10 15:08
/emo /wrist
dirr
B

2007-10-10 15:49
förstörs inte många trådar nuförtiden av en dialog mellan typ mästerkatten och refused eller två liknande pretentiösa filosofer som ska döda varandra med kaskader av ordbajseri, något som främst är av intresse för de två inblandade? Arrogant.

Fly fly - bli k.k. med nåt gammalt ex som också är singel? Det är väl typ det enda säkra sättet att ha sex utan att hela stan ska ha en åsikt för att hela stan på något sätt är släkt/polare/ex/beundrare/fiende till snubben? Nya jaktmarker finns nog inte, någon kommer du ändå trampa på tårna med ditt sexliv. Varför? För att FOLK ÄR IDIOTER. Frågan är hur mycket du är villig att kompromissa med dig själv för att idioter ska hållas nöjda.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se

2007-10-10 15:57
reina:

Är du frisk i huvudet eller? Det här är ett diskussionsforum, klarar du inte av det så gör oss alla en tjänst och dra åt helvete.

2007-10-10 15:59
Refused: calma. Lyckligtvis är detta ett diskussionsforum vilket gör min och din åsikt lika mycket värda (dvs. ingenting för dig, ingenting för mig) så gör din grej så gör jag min så tycker vi vad vi vill.
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se

2007-10-10 15:59
Refused:

Du tycker inte att hon har en poäng då, om ens en liten? Enda anledningen till att tråden tar så lång tid att scrolla igenom är ju för att det ligger 6-7 uppsatser i mitten. Inte för att jag klagar eller något, trådskaparen kanske vill ha det så...
•pave paradise•

2007-10-10 16:04
Ihabia: exactly my point.

2007-10-10 16:04
lhabia:

Jag har skrivit 2 st långa inlägg, jävlar vad jobbigt det måste vara att scrolla efter den attacken. Huruvida trådskaparen vill det eller inte har jag ingen aning om, ska man fråga först hur långa inlägg som tillåts? Man kan ju anta att hon iaf vill att ämnet diskuteras eftersom hon gjorde en tråd om det, men vad vet jag.

2007-10-10 16:07
Refused:

Haha..bli inte arg på mig, inte jag som klagar :) just saying though.
•pave paradise•

2007-10-10 16:40
Folk har svårt med att förstå att det är ett diskussionsforum ibland, Den genomsnittlige Whoaiten brukar mest vilja skryta och få massa medhåll eller ställa en fråga och få ett snabbt svar. Diskutera på ett forum? Njae, inte Average Joes grej kanske.

Jag sätter hellre ögonen i ett långt inlägg där "författaren" har nått att säga än att läsa 20st "Coolt" "Knulla på" osv.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja

2007-10-10 18:04
jag håller med om att uppsatserna är lite tjatiga, samtidigt som jag tycker refused har väldigt vettiga åsikter när det gäller det här ämnet. man hade ju kunnat ta bort alla tre-ordsinlägg bestående av något jag antar ska uppfattas som roligt istället, så hade det gått betydligt snabbare att scrolla ner.

det förvånar mig att den här tråden fångar så mycket uppmärksamhet... inklusive min. ämnet liksom, "jag vill också kunna knulla hur många jag vill", det är rätt uttjatat. visst, det är självklart att du ska kunna det och jag håller med om att det är för jävligt att en tjej ska bli kallad hora när en kille som är likadan inte blir det, men seriöst.. sluta älta det, gör vad du vill och det enda riktiga du kan göra för att bekämpa de här tankegångarna hos folk är väl att konfrontera dem när det väl uppstår en situation som t.ex den du beskrev, inte söka tröst på whoa..

men i alla fall, stå på dig och kör en ångvält över de idioter som får för sig att det är okej att kalla dig hora.
Vad är det här, någon form av slogan?
Toastare

2007-10-10 18:07
Alltså, det står på tjejens pres att hon bor i Iberia. Gör hon det så tycker jag inte det alls är konstigt att folk rynkar på näsan till att hon knullar runt. ELLER om hon umgås med folk med annan kulturell bakgrund i Sverige. Då kanske hon ska tänka på hur deras kultur fungerar och hur de ser på det hela.

Det behövs mer bakgrundsfakta för att kunna uttala mig.

2007-10-10 18:37
Bountyboo:

Liberia. Afrika, inte den Iberiska halvön.
•pave paradise•
Toastare

2007-10-10 19:07
lhabia, haha nu har jag skrivit Iberia två gånger.. menar såklart Liberia.

2007-10-10 19:08
reina F24

Det får ses lite som en vedergällning för att ni som oftast hänger i blandat börjar ge er in i politikforumet och skapa fullkomligt intetsägande trådar den sista tiden. 

2007-10-10 19:08
Det är ju så jävla krydd att killar som knullar runt istället får positiv uppmärksamhet, och får högre status. En seriös tjej kommer ju tycka han är äcklig, och killarna blir avundsjuka på honom, så alla vettiga människor kommer hata killen, precis lika mycket som en tjej, som knullar runt utav helvete.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Toastare

2007-10-10 19:40
_Bajsaren tror det beror mycket på ålder också och hur bra självkänsla tjejen har.

Att man har ett förflutet går inte att undgå. Jag hade själv en period när jag var i 20-års åldern då jag inte orkade med killar och hade lösa förbindelser. Men om någon skulle dömma mig för det idag när jag är vuxen skulle jag rata den personen. Likaså är jag inte så jätteintresserad av killar som idag knullar runt. Nu skaffar jag inte ett förhållande om det inte är seriöst och då ska killen vara på samma plan. Ovanligt att gå från att seriöst knullat runt till att bli värsta familjejägaren så där direkt. Men det kan ju hända och jag är inte den som är den.