I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ja vi hade sex

Övrigt - Blandat

2007-10-09 13:44

Ja vi hade sex

Är så sjukt trött på hela debatten om att tjejer minsann kan ha sex med vem som helst för vi lever i etrt jämnställt samhälle där ingen tjej blir förklarad hora pga sex. Det är ju inte så.

Jag vill inte ha någon pojkvän just nu, den enda som är intressant är flera miljoner mil härifrån och vi tar små steg mot ett förhållande men vi är inte i ett. Så under tiden ska jag sitta still? nej, jag har sex, one night stands med personer jag känner. Bryr mig inte så mkt om folk vet om det, vi e väl alla vuxna, (men klart jag inte går och berättar vitt o brett om vad jag har för mig). Eller jag trodde det... Fick höra det värsta någonsin precis.

Hade sex med person A. Person A är släkt med person B. person B är gift med person C. person C är min kompis.

Person C ringer mig och frågar va fan jag håller på med. jag blir förvirrad o säger, "vad menar du?" varpå hon säger; "hur kan du ha sex med min mans släkting? förstår du inte hur det ser ut på mig? nu tror alla att mina tjejkompisar är horor"

WHUT?? hur kan det göra det? han o jag hade sex, vad hade det med alla hennes kompisar att göra? och varför gör det mig till en hora att ha sex med honom? han hade lika mkt sex med mig :S

och han, idioten som sa till MIG att jag int skulle säga det till någon (fine with me, jag bryr mig som sagt inte) sen själv går och säger det hur som helst. fan va cool han e. fan att jag inte kan gifta mig med honom NU... :(

jag bryr mig inte vem du har sex med. jag tänker inte sitta o fråga vem du har haft sex med för att sen kunna berätta för alla andra hur du funkar. om nånting hade jag frågat om det var bra, för då e det ju bara att gratulera?

jag e bara arg över hennes idiotiska reaktion. en sak om killar vill framhäva hur horiga tjejer är men att en TJEJ...fast jag antar att dem egentligen är värst...?

Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2007-10-09 13:48
va umgås du med för människor egentligen?

2007-10-09 13:49
dom verkar inte hålla så hög klass menar jag

2007-10-09 13:50
umgås inte längre (det är en liten del av en gammal umgängeskrets som jag träffade på och försökte umgås med igen)...umgicks i högstadiet...där dem verkar ha stannat kvar...

Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...

2007-10-09 13:51
äh alla tjejer kommer hamna här nån gång. Det finns så många tjejer med den attityden hennes kompis har.

Lev ditt liv o gör som du vill,men om du vill slippa skitsnacket så kanske du ska hitta folk utanför din umgängeskrets.
www.susei.blogg.se

2007-10-09 13:51
Är så sjukt trött på hela debatten om att tjejer minsann kan ha sex med vem som helst för vi lever i etrt jämnställt samhälle där ingen tjej blir förklarad hora pga sex. Det är ju inte så.

Nej, det är tyvärr inte så. En lång bit kvar på den fronten. Men, frågar du nån som uttalar sig om "horor" eller liknande kommer de allt som oftast säga att de ser likadant på killar som har sex med flera partners. Vilket i 99% av fallen naturligtvis är en skamlös lögn.

Din kompis verkar inte ha alla hästar hemma heller.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-10-09 13:52
Om inte tjejer knullade så många olika... skulle inte det innebära att killar inte helle gjorde det då?

2007-10-09 13:53
mantis...jo precis..som jag sa, han hade ju inte mindre sex med mig än vad jag hade med honom :S...

2007-10-09 13:54
mantis

Män har väl i alla tider varit inne på att sprida sin säd? Och kvinnor har knappast varit lika frigjorda som dom är idag. Och vilket fånigt argument rent allmänt,om killar slutade ligga runt skulle inte tjejer göra det då?
www.susei.blogg.se

mantis
sorry läste om ditt inlägg nu,glöm det tidigare.
www.susei.blogg.se

Triandafilo

Stämmr inte min logik då??

2007-10-09 13:55
Hur fan ska killar kunna ligga med många olika tjejer om inte dom tjejerna liggar med olika killar??

2007-10-09 13:56
Ok...

2007-10-09 13:57
male or female, a ho is a ho
www.facebook.com/papmusik
www.p-a-p.se
www.facebook.com/menasmusic

2007-10-09 13:58
det måste så klart finnas en vis kvot, en hor-kvot, på ca 10 tjejer i varje stad, dom kan alla knulla hur mycket dom vill.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-09 13:58

o de flesta verkar hålla med person C i det hon har sagt....vafan??????? det e bara sex :O

2007-10-09 13:59
mantis
återigen sorry.
Fast jag tror att det alltid kommer finnas lössläppta tjejer,prostituion är ett av världens äldsta yrken.
Så killarna kommer nog alltid ha tjejer tillgängliga,som dom haft i alla tider.
www.susei.blogg.se

2007-10-09 14:00
fly fly

nu verkar du läsa det du vill....ser ingen som verkar hålla med C speciellt mkt.
www.susei.blogg.se

men vaddå, jag har sex med "många" men jag har inte sex med vem som helst....:S det e ju inte som att bara för att man ser ut på ett visst sätt eller rör sig med vissa så har jag sex med dem. jag väljer ut killar som verkar normalt funtade (sen att jag har fel ibland e bara beklagligt)

nej alltså inte här...utan IRL

male or female, a ho is a ho

Där kom bondekommentaren som jag misstänkte var på gång.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2007-10-09 14:02
fly fly

okej,men jag förstår henne till viss del. Hon har uttryckt sig fel o reagerat på fel sak. Men jag skulle inte vilja att min kompis strulade runt med nån släkting till mig. Inte för att jag ser henne som en hora utan för att det kan bli komplicerat.

Ge dig ut på nya jaktmarker så får du ha ditt privatliv ifred.
www.susei.blogg.se

2007-10-09 14:03
Refused

Mhm...det känns som om man hört dom alla
www.susei.blogg.se

2007-10-09 14:04
men det e inget komplicerat eftersom hon inte umgås med honom (de har bråkat) och eftersom det var ett one night stand...försöker ju inte bli involverad i honom.

men ja, nya jaktmarker... ;)

2007-10-09 14:06
nej,jag sa inte att det skulle bli det,utan bara att det var det jag hade reagerat  på. Inte att min tjejkompis var en horig liten sak.

Sen kanske hennes reaktion nåt att göra med deras bråk?

Men nya privata jaktmarker.
www.susei.blogg.se

2007-10-09 14:11

ja kanske det, men jag ahr ju inte med det att göra. men i min värld här verkar det inte tillåtet för tjejer att ha "occasional love". jag tänker fan inte vara sån som väntar, jag kan väl iaf ha kul på vägen till "monogamy"

2007-10-09 14:13
fly-fly

Knulla hur mycket du vill!
Eftersom jag troligen inte kommer knulla dig av idiella skärl och kanske geografiska hinder så får jag väll uppmuntra dig =)))

2007-10-09 14:15
hahahaha! tack :)
Producent

2007-10-09 14:34
ööh, mantis. ditt argument stämmer ju absolut inte.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-10-09 14:35
Varför ska man inte kunna ha sex med sin kompis släkting? Varför ska det bli problem för kompisen?

Sex är (oftast) något mellan två personer, det är endast dessa två personer som har "rätt" att uttala sig om det som hänt, sex ingår under kategorin "privatliv", och där har endast inbjudna rätt att lägga sig i.

Jag förstår inte din kompis C, och du borde verkligen inte bry dig om hennes förlegade tankar.

Så länge du mår bra av att ha sex med "många" så kör hårt.
Alla är vi olika, jag ser inte ner på dig för att du har tillfälliga partners, även om jag själv inte skulle kunna tänka mig ha det.
Är du lycklig, då borde väl alla andra vara lyckliga för din skull?

2007-10-09 14:40
fly-fly

Du borde få knulla vem fan du vill, dåligt att han sa det till C! Vilken jävla stil fy fan vart är världen på väg?!
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor

2007-10-09 14:47
fyra

Förklara gäran varför!

Producent

2007-10-09 15:10
mantis. bara för att en kille är slampig sa innebär det inte att han maste ligga med slampiga tjejer. en kille som har haft sex med 30 tjejer, kanske har haft sex med 30 oskulder. enligt din teori sa maste alla människor har legat med exakt samma antal personer.
"Men i dessa tider är ju våld vardagsmat. På den tiden hade polisen Volvo 740 och var allmänt frånvarande."

2007-10-09 15:12
thank u, ett bevis på att jag inte är ensam om mina "principer" bless!

=D

2007-10-09 15:17
fyra

Hehehe! Finns det oskulder så det räcker till att varge kille ska ta 30 st var så finns det jäääävligt många tjejer på denhär planeten ;)

Lite roligt sätt att se på saken men det är ju orimligt förstår du väll..

Manager

2007-10-09 15:27
Kan det vara så att person C är hemligt kär i person A, och att det är den sanna anledningen till varför hon lackar?

Det måste vara så, eller så har C någonting fel i huvudet.
Redline!

2007-10-09 15:32
eller för att hon är sur på mig. hon var iaf det eftersom jag inte stannade tillräckligt länge på hennes bröllop (jag var där från 18-23 då de redan haft vigseln o detta bröllop egentligen var festen) och för att jag inte dansade på bröllopet.

att det var jag som fixade hennes möhippa i sista minuten har ju inte alls med saken att göra!

tycker det hela är jävligt irriterande mest för att i malmö verkar det som alla har samma inställning o uppfattning som person c...
Manager

2007-10-09 15:39
fly-fly: Ja, något underliggande måste det vara. Dock efter den ytterligare infon man fick om henne pekar mer och mer åt att hon inte är helt normalt funtad i huvudet. Låter som ett jävla controll-freak som vill allt ska gå som hon vill.

Nu tror jag knappast att du känner alla i Malmö. De jag känner där har nog inte den åsikten. I alla fall inte de flesta jag känner där.

Hur gamla människor är det vi talar om?
Redline!

2007-10-09 15:46
20-29...nej man känner väl inte alla i malmö men samtidigt gör man det...man känner nån som känner nån, det e ändå så pass litet...en tjej jag aldrig träffat har kommit upp till mig på cuba o frågat om jag inte hade ångest över att ha umgåtts intensivt med en kille som senare våldtog en tjej. liksom va?

2007-10-09 15:47
tjejer som ligger med många, men sen håller det hemligt eller skäms lite för det tycker jag är fåniga. Däremot respekterar jag starkt dom som inte bryr sig om vad folk tänker och tycker om deras sexliv. Var en sån tjej.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2007-10-09 15:49
jag skäms inte eller håller det hemligt men jag skryter inte vitt o brett om det heller. om någon konfronterar mig säger jag som det är. men det är just därför jag blir dömd...
Manager

2007-10-09 15:57
fly-fly: Haha, va? Så litet är väl ändå inte Malmö. Men jag förstår att det finns en hel del ryktesspridning och så, men alla vet väl ändå inte vilka alla är.

Men skitsamma, det var inte det viktiga.

Det vikiga är fuck dem, lev ditt liv och låt de leva sitt. Det är mitt råd.
Redline!

2007-10-09 16:00
well, kanske har du rätt, men så uppfattar jag malmö. men som du säger; jag skiter ju i vad fan dem gör inte sitter jag o kallar henne för förtryckt brud för att hon gifte sig innan hon ens fyllt tjugo för att det inte är så, hon är inte förtryckt. och jag är inte hora. jag lever ju uppenbarligen så som jag vill (annars hade jag slutat ha sex?) men det är tydligen skillnad på liv och liv.

men jag fattar ju vad du menar, o jag håller med...

2007-10-09 17:07
om jag får ta några steg tillbaka...
är poängen att tjejer är horor oavsett om dom knullar runt eller inte,eller handlar det om att man inte ska säjja rakt ut "hora" bara för att de är en tjej?

2007-10-09 17:16
nar jag laste rubriken kom jag att tanka pa the office avsnittet nar michael har varit pa jamaica och pratar om att han hade sex med jan.

I saw jan
in my room
in my bed
we had sex
i had sex with jan

okej men lite on topic da uppenbarligen ar det hon som har konstig syn pa det hela och du har val all ratt att knulla med vem fan du vill nar du vill, hon borde sluta bry sig sa mycket om vad folk tycker ist
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-09 18:48
fan att jag inte kan gifta mig med honom NU... :(

Yup...nästa gång tänker du dig för din slinka!

2007-10-09 19:08
skabbig brud asså, det finns ju massa som inte har någon relation med någon du kan ta istället

2007-10-09 19:19
det är ju dom som ältar könsskillnaderna som skapar problemen..
o sen vill ja bara säga att stereotypbögar kan sluta nu, det är lixom ingen big deal att vara bög längre
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71

2007-10-09 19:21
folk som bryr sig om andras leverne på det viset har förmodligen problem med sig själva på ett eller annat sätt.

2007-10-09 20:01
Fly fly: stå på dig. Förhoppningsvis har den här erfarenheten lärt dig vem du kan räkna som dina riktiga vänner. Och med erfarenheter kommer bättre omdöme. För är det ngt man lär sig av såna här är att inte lyssna på vad en del killar säger, och du borde sett den där killens tal om att inte prata om er som en första varning. Tråkigt att det ska behöva vara så men så är det.

2007-10-09 20:17
bor du i piteå?