I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ja vi hade sex

Övrigt - Blandat

   

2007-10-09 13:44

Ja vi hade sex

Är så sjukt trött på hela debatten om att tjejer minsann kan ha sex med vem som helst för vi lever i etrt jämnställt samhälle där ingen tjej blir förklarad hora pga sex. Det är ju inte så.

Jag vill inte ha någon pojkvän just nu, den enda som är intressant är flera miljoner mil härifrån och vi tar små steg mot ett förhållande men vi är inte i ett. Så under tiden ska jag sitta still? nej, jag har sex, one night stands med personer jag känner. Bryr mig inte så mkt om folk vet om det, vi e väl alla vuxna, (men klart jag inte går och berättar vitt o brett om vad jag har för mig). Eller jag trodde det... Fick höra det värsta någonsin precis.
 
Hade sex med person A. Person A är släkt med person B. person B är gift med person C. person C är min kompis.

Person C ringer mig och frågar va fan jag håller på med. jag blir förvirrad o säger, "vad menar du?" varpå hon säger; "hur kan du ha sex med min mans släkting? förstår du inte hur det ser ut på mig? nu tror alla att mina tjejkompisar är horor"

WHUT?? hur kan det göra det? han o jag hade sex, vad hade det med alla hennes kompisar att göra? och varför gör det mig till en hora att ha sex med honom? han hade lika mkt sex med mig :S

och han, idioten som sa till MIG att jag int skulle säga det till någon (fine with me, jag bryr mig som sagt inte) sen själv går och säger det hur som helst. fan va cool han e. fan att jag inte kan gifta mig med honom NU... :(

jag bryr mig inte vem du har sex med. jag tänker inte sitta o fråga vem du har haft sex med för att sen kunna berätta för alla andra hur du funkar. om nånting hade jag frågat om det var bra, för då e det ju bara att gratulera?

jag e bara arg över hennes idiotiska reaktion. en sak om killar vill framhäva hur horiga tjejer är men att en TJEJ...fast jag antar att dem egentligen är värst...?

Så länge min chef låtsas att jag har mycket i lön så kommer jag låtsas att jag har mycket arbete...